Oltiin lomalla Teneriffalla. Minä vaimoni siskoni ja hänen mies. Käytiin juhlimassa ja tultiin alkuyöstä hotelliin meidän huoneeseen. Oltiin juotu ihan reilusti. Mentiin siskon kanssa parvekkeelle katsomaan yöllistä elämää. Muisteltiin nuoruutta ja vanhempiamme. Naurettiin kaikille muistoille. Sisko kääntyi ja katsoi sisälle hotellihuoneeseen ja jähmettyi. Käännyin ja seisoin siskon takana ja katsoin sisään. Siskon mies pani vaimoani huoneen parisängyssä. Olivat riisuuneet vaimon pikkuhousut ja nostaneet mekon ylös että rintaliivit olivat näkyvissä. Siskon miehellä oli housut laskettu nilkkoihin. Perse laski ja nousi. Kiihotuin ihan helvetisti. Menin kiinni siskoon takaa ja otin rinnoista kiinni ja puristelin. Tunsin ohuen mekon läpi kovat nännit. Kiihotuin siskosta. Nostin mekon helmaa ja työnsin käden pikkuhousuihin ja siskon pilluun. Pillu oli todella märkä. Siskoa kiihotti panon katselu myös. Käänsin siskon nojaamaan parvekkeen kaiteeseen laskin pikkuhousut polviin ja työnsin takaa kyrpäni siskon kiimaiseen pilluun. Nussin eläimem kiimalla. Kielletty pillu tuntui kiihottavan hirveästi ja laukesin siskon pilluun kiimasta sokeana. Sisällä oli nussiminen loppunut ja nukkuivat selällään. Vaimoni pillu ja systerin miehen mulkku olivat kauniisti esillä. Mentiin siskon huoneeseen ja nussittiin parisängyssä kaksi kertaa ja nukuttiin aamuun. Loppuloman minä nukuin siskon kanssa ja vaimoni siskonmiehen kanssa. Kun tultiin Suomeen normaali elämä jatkui niinkuin ennenkin. Kielletty pillu on parasta mitä mies voi saada. Sovittiin että parinvaihtoa tehdään aina kun mahdollisuus. Suosittelen kokeilla.
Kiima vei mukanaan ja antoi ihanan kokemuksen mitä seksi voi olla kun uskaltaa kokeilla kiellettyä
6
9328
Vastaukset
- Anonyymi
Sukulaispillu on kielletyin ja kiihottavin.
- Anonyymi
Olin 35.v kun työnsin kyrpäni sammuneen äitini 50.v spermaiseen pilluun jota isäni oli nussinut hetki aikaisemmin. En ole koskaan ollut niin kiimainen kun sillä hetkellä. Laukesin noin kymmenessä sekunnissa ja orgasmi pumppasi spermaa todella pitkän. Elämäni pisin ja paras orkku. Kielletty pillu on paras.
- Anonyymi
Äitisi on siis saanut sinut 15-vuotiaana?
Fantasioihin perustuvat kirjoitukset ovat joskus tosi huonoja. Tällä kertaa fantasian kirjoittelija narahti heti ensimmäisellä rivillä. Mikä on jo saavutus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äitisi on siis saanut sinut 15-vuotiaana?
Fantasioihin perustuvat kirjoitukset ovat joskus tosi huonoja. Tällä kertaa fantasian kirjoittelija narahti heti ensimmäisellä rivillä. Mikä on jo saavutus.Minun äiti on saanut minut 16v, ja minun luokalla oli tyttö joka tuli 15v raskaaksi. Se että sinä et ole elänyt oikeaa elämää, etkä tiedä siitä mitään, antaa sinulle hyvin heikot eväät narauttaa ketään yhtään mistään.
- Anonyymi
Nussimme kerran serkkuni kanssa (minä 13 vuotias ja serkkuni 15). Oli sukulais joulujuhlat. Vitsi sitä jännitystä että jäädään kiinni. Onneksi oli kuitenkin ovi kiinni ja ei jatkettu niin pitkälle että olisi orkku tullut
- Anonyymi
Siis ovi lukossa*
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14913148Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729601Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h949094Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k147720Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386704Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1476124Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri153114En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3911179Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71133YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet
www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutosneuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl84980