https://www.hs.fi/mielipide/art-2000010880424.html
Todellakin, miksi tämä niin sanottu metsästäjien ryhmä on oikeutettu tappamaan luonnon eläimiä ja useimmiten niin ettei heillä ole näille eläimille enää käyttöä kun ovat ne ampuneet. Ainoa asia korkeintaan mitä tekevät on se että ottavat selfien tapetun eläimen vieressä. Voi Wau että on siinä aihetta sankaruuteen🤣
Lääkäri kirjoittaa asiaa.
20
135
Vastaukset
- Anonyymi
Itse metsästän vain syödäkseni riistan. On toki kuvailemasiakin selfie miehiä ja naisiakin. Paras tapaus oli kerran kun kaveri ampui hirven, niin menimme parintunnin päästä kaveriksi. Kun aloin avaamaan jo turvonnutta raatoa, niin tämä sankari käski lopettamaan. Syy oli se että kuvataan ensin.
- Anonyymi
Etkö metsästys palstaa trollaava välillä metsästäjänä esiintyvä vastustaja taas muuta löytänyt, kun vanhan öyhötyksen jonka olet jakanut tänne ennenkin? Paljonko vihreät ja vasemmisto maksaa sinulle tämän palstan trollaamisesta? 🤭
- Anonyymi
Märisijällä on kova työ trollata oikeita metsästäjiä, jotka syövät saaliinsa. Mene märisijä dx trolli vastustajiin, kun et siedä perinteistä metsästystä. Tai tule tänne lappiin, niin opetamme sinut miesten tavoille, ilman hymiöitä.
- Anonyymi
150euroa/kk
- Anonyymi
Kertaus on opintojen äiti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Märisijällä on kova työ trollata oikeita metsästäjiä, jotka syövät saaliinsa. Mene märisijä dx trolli vastustajiin, kun et siedä perinteistä metsästystä. Tai tule tänne lappiin, niin opetamme sinut miesten tavoille, ilman hymiöitä.
Ei se uskalla Lappiin tulla. Siinä käy vielä niin että kun märisijä astuu autosta ulos ja loikkaa ojan yli niin heti on eksyksissä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei se uskalla Lappiin tulla. Siinä käy vielä niin että kun märisijä astuu autosta ulos ja loikkaa ojan yli niin heti on eksyksissä.
Kommentoi metsästyksen vastustaja taas itsensä kanssa keskustellen ja uhoten. xD
Edelleen käyn lapissa säännöllisesti ja edelleen tunnen paljon lappilaisia metsästäjiä jotka kyllä tuollaiset metsästyksen vastustajat opettavat mielellään tavoille, mutta teitähän ei kaupunkikeskustoista maaseudulle edes saa. xD - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoi metsästyksen vastustaja taas itsensä kanssa keskustellen ja uhoten. xD
Edelleen käyn lapissa säännöllisesti ja edelleen tunnen paljon lappilaisia metsästäjiä jotka kyllä tuollaiset metsästyksen vastustajat opettavat mielellään tavoille, mutta teitähän ei kaupunkikeskustoista maaseudulle edes saa. xDAnteeksi vaan mutta minä asun maaseudulla ja napapiirille matkaa 70km.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi vaan mutta minä asun maaseudulla ja napapiirille matkaa 70km.
Kuka vaan voi väittää asuvansa vaikka pohjoisnavalla, mutta suhtautumistani metsästyksen vastustajiin se ei muuta ja annan tasan samalla mitalla takaisin mitä tänne kylvätte. 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka vaan voi väittää asuvansa vaikka pohjoisnavalla, mutta suhtautumistani metsästyksen vastustajiin se ei muuta ja annan tasan samalla mitalla takaisin mitä tänne kylvätte. 😂
Mutta kun en asu pohjoisnavalla mutta kaupungissa en asu ja minua ei haittaa vaikka sanon että asun lähellä napapiirin. Olen kyllä asunut Helsingissäkin ja todellakin ihan Helsingissä enkä missään Korsossa tai Tiksussa.
Metsästänyt olen jo yli neljäkymmentä vuotta. Vesilintuja, jänistä, metsäkanalintuja, kettuja.. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun en asu pohjoisnavalla mutta kaupungissa en asu ja minua ei haittaa vaikka sanon että asun lähellä napapiirin. Olen kyllä asunut Helsingissäkin ja todellakin ihan Helsingissä enkä missään Korsossa tai Tiksussa.
Metsästänyt olen jo yli neljäkymmentä vuotta. Vesilintuja, jänistä, metsäkanalintuja, kettuja..Kuten sanoin minua ei liikuta tippaakaan asu missä tykkäät, mutta metsästys vastaiseen trollaamiseesi puutun. 😂
- AnonyymiUUSI
Milläs etuoikeudella autoilijat sekä muut koneliikkujat ruhjovat suuret määärät maan ja ilman eläimiä?
Vieläpä, edes huomaamatta tuhontaansa!- AnonyymiUUSI
Mitä saat metsästys palstan trollaamisesta?
- AnonyymiUUSI
Nyt kyse metsästyksestä eikä liikenteestä, liikenne on hieman niin kuin pakollista mutta metsästys on harrastus eikä siis tarpeellista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä saat metsästys palstan trollaamisesta?
Mitäpä se sulle kuuluu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kyse metsästyksestä eikä liikenteestä, liikenne on hieman niin kuin pakollista mutta metsästys on harrastus eikä siis tarpeellista.
Metsästyksen vastustaja ei määrittele mikä on tarpeellista ja mikä ei. Tuollainen aatemaailma on lähinnä venäjältä ja pohjois-koreasta tuttua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä se sulle kuuluu.
Eiköhän se kuulu kun jatkuvasti metsästys palstaa trollaat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Liikenteessä siten on etuoikeus tappaa vaikka mitä eläimiä, vieläpä edes joskus pysähtymättä ajattelemaan tekosiaan.
- AnonyymiUUSI
Dx on saanut lisää vihaajia, jopa toisen metsästjän napapiirin läheltä. Toinen 40v ja toinen 60 vuoden metsästyskokemuksellaan. Märisijä dx varmaan taas sanoo samaksi, mutta ip ei valehtele.
- AnonyymiUUSI
Ei minua haittaa tippaakaan, vaikka te metsästyksen vastustajat minua vihaatte. 😂 Senkun. Itsestänne te täällä typeriä teette ihan julkisissa kommenteissanne joten anna palaa kun trollaamisesta tykkäät. Bannia saat kohta jälleen. 🤭
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.32879651 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit02340Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662216- 1771886
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161462- 1121307
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91301Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181731260RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601240Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421107