Lääkäri kirjoittaa asiaa.

Anonyymi-ap

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000010880424.html

Todellakin, miksi tämä niin sanottu metsästäjien ryhmä on oikeutettu tappamaan luonnon eläimiä ja useimmiten niin ettei heillä ole näille eläimille enää käyttöä kun ovat ne ampuneet. Ainoa asia korkeintaan mitä tekevät on se että ottavat selfien tapetun eläimen vieressä. Voi Wau että on siinä aihetta sankaruuteen🤣

64

637

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse metsästän vain syödäkseni riistan. On toki kuvailemasiakin selfie miehiä ja naisiakin. Paras tapaus oli kerran kun kaveri ampui hirven, niin menimme parintunnin päästä kaveriksi. Kun aloin avaamaan jo turvonnutta raatoa, niin tämä sankari käski lopettamaan. Syy oli se että kuvataan ensin.

• Anonyymi

Etkö metsästys palstaa trollaava välillä metsästäjänä esiintyvä vastustaja taas muuta löytänyt, kun vanhan öyhötyksen jonka olet jakanut tänne ennenkin? Paljonko vihreät ja vasemmisto maksaa sinulle tämän palstan trollaamisesta? 🤭

• Anonyymi

Märisijällä on kova työ trollata oikeita metsästäjiä, jotka syövät saaliinsa. Mene märisijä dx trolli vastustajiin, kun et siedä perinteistä metsästystä. Tai tule tänne lappiin, niin opetamme sinut miesten tavoille, ilman hymiöitä.

• Anonyymi

150euroa/kk

• Anonyymi

Kertaus on opintojen äiti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Märisijällä on kova työ trollata oikeita metsästäjiä, jotka syövät saaliinsa. Mene märisijä dx trolli vastustajiin, kun et siedä perinteistä metsästystä. Tai tule tänne lappiin, niin opetamme sinut miesten tavoille, ilman hymiöitä.

Ei se uskalla Lappiin tulla. Siinä käy vielä niin että kun märisijä astuu autosta ulos ja loikkaa ojan yli niin heti on eksyksissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se uskalla Lappiin tulla. Siinä käy vielä niin että kun märisijä astuu autosta ulos ja loikkaa ojan yli niin heti on eksyksissä.

Kommentoi metsästyksen vastustaja taas itsensä kanssa keskustellen ja uhoten. xD
        Edelleen käyn lapissa säännöllisesti ja edelleen tunnen paljon lappilaisia metsästäjiä jotka kyllä tuollaiset metsästyksen vastustajat opettavat mielellään tavoille, mutta teitähän ei kaupunkikeskustoista maaseudulle edes saa. xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommentoi metsästyksen vastustaja taas itsensä kanssa keskustellen ja uhoten. xD
        Edelleen käyn lapissa säännöllisesti ja edelleen tunnen paljon lappilaisia metsästäjiä jotka kyllä tuollaiset metsästyksen vastustajat opettavat mielellään tavoille, mutta teitähän ei kaupunkikeskustoista maaseudulle edes saa. xD

Anteeksi vaan mutta minä asun maaseudulla ja napapiirille matkaa 70km.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi vaan mutta minä asun maaseudulla ja napapiirille matkaa 70km.

Kuka vaan voi väittää asuvansa vaikka pohjoisnavalla, mutta suhtautumistani metsästyksen vastustajiin se ei muuta ja annan tasan samalla mitalla takaisin mitä tänne kylvätte. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka vaan voi väittää asuvansa vaikka pohjoisnavalla, mutta suhtautumistani metsästyksen vastustajiin se ei muuta ja annan tasan samalla mitalla takaisin mitä tänne kylvätte. 😂

Mutta kun en asu pohjoisnavalla mutta kaupungissa en asu ja minua ei haittaa vaikka sanon että asun lähellä napapiirin. Olen kyllä asunut Helsingissäkin ja todellakin ihan Helsingissä enkä missään Korsossa tai Tiksussa.
        Metsästänyt olen jo yli neljäkymmentä vuotta. Vesilintuja, jänistä, metsäkanalintuja, kettuja..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun en asu pohjoisnavalla mutta kaupungissa en asu ja minua ei haittaa vaikka sanon että asun lähellä napapiirin. Olen kyllä asunut Helsingissäkin ja todellakin ihan Helsingissä enkä missään Korsossa tai Tiksussa.
        Metsästänyt olen jo yli neljäkymmentä vuotta. Vesilintuja, jänistä, metsäkanalintuja, kettuja..

Kuten sanoin minua ei liikuta tippaakaan asu missä tykkäät, mutta metsästys vastaiseen trollaamiseesi puutun. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten sanoin minua ei liikuta tippaakaan asu missä tykkäät, mutta metsästys vastaiseen trollaamiseesi puutun. 😂

Laitapas todisteita missä trollaan!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitapas todisteita missä trollaan!!

Todisteita on koko etusivu täynnä metsästys vastaisia trollauksiasi. 😂

• Anonyymi

Milläs etuoikeudella autoilijat sekä muut koneliikkujat ruhjovat suuret määärät maan ja ilman eläimiä?

Vieläpä, edes huomaamatta tuhontaansa!

• Anonyymi

Mitä saat metsästys palstan trollaamisesta?

• Anonyymi

Nyt kyse metsästyksestä eikä liikenteestä, liikenne on hieman niin kuin pakollista mutta metsästys on harrastus eikä siis tarpeellista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä saat metsästys palstan trollaamisesta?

Mitäpä se sulle kuuluu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt kyse metsästyksestä eikä liikenteestä, liikenne on hieman niin kuin pakollista mutta metsästys on harrastus eikä siis tarpeellista.

Metsästyksen vastustaja ei määrittele mikä on tarpeellista ja mikä ei. Tuollainen aatemaailma on lähinnä venäjältä ja pohjois-koreasta tuttua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä se sulle kuuluu.

Eiköhän se kuulu kun jatkuvasti metsästys palstaa trollaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liikenteessä siten on etuoikeus tappaa vaikka mitä eläimiä, vieläpä edes joskus pysähtymättä ajattelemaan tekosiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liikenteessä siten on etuoikeus tappaa vaikka mitä eläimiä, vieläpä edes joskus pysähtymättä ajattelemaan tekosiaan.

Liikenne on yhteiskunnan kannalta hyvinkin tärkeää mutta metsästys ei ole tärkeää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liikenne on yhteiskunnan kannalta hyvinkin tärkeää mutta metsästys ei ole tärkeää.

Täten liikenteelle pyhitetään tappamisen etuoikeus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Metsästyksen vastustajat ei määrittele mikä on yhteiskunnalle tärkeää ja mikä ei. Tai vastavuoroon voidaanhan sanoa, että suomalainen yhteiskunta ei tarvi vihreitä ja vasemmistoakaan jotka on kiellettävä ensitilassa. 😂

• Anonyymi

Dx on saanut lisää vihaajia, jopa toisen metsästjän napapiirin läheltä. Toinen 40v ja toinen 60 vuoden metsästyskokemuksellaan. Märisijä dx varmaan taas sanoo samaksi, mutta ip ei valehtele.

• Anonyymi

Ei minua haittaa tippaakaan, vaikka te metsästyksen vastustajat minua vihaatte. 😂 Senkun. Itsestänne te täällä typeriä teette ihan julkisissa kommenteissanne joten anna palaa kun trollaamisesta tykkäät. Bannia saat kohta jälleen. 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minua haittaa tippaakaan, vaikka te metsästyksen vastustajat minua vihaatte. 😂 Senkun. Itsestänne te täällä typeriä teette ihan julkisissa kommenteissanne joten anna palaa kun trollaamisesta tykkäät. Bannia saat kohta jälleen. 🤭

Kukaan ei ole kirjoittanut mitään vihaamisesta. Se on sinun omia harhoja..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei ole kirjoittanut mitään vihaamisesta. Se on sinun omia harhoja..

Tuo mitä levität täällä metsästäjistä on silkkaa vihaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo mitä levität täällä metsästäjistä on silkkaa vihaa.

Näytä esimerkki, näytä todisteet? Etpä taida löytää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näytä esimerkki, näytä todisteet? Etpä taida löytää!

Edelleen niitä todisteita on kaikkien nähtävillä koko etusivun täydeltä trollauksiasi. Asiaa ei muuta papukaijamainen kommenttieni toistelu kun et koskaan pysty todistamaan perusteettomia syytöksiäsi minua vastaan herra metsästyksen vastustaja. 😂

• Anonyymi

Annetaanpa tuo kiihkoilijamärisijä dx trolli olla ihan rauhassa! Itse asiaan. Jos kettuja ja pienpetoja on liikaa, niin pitäisi lääkäritason ihmisen ymmärtää kuinka petojen ulosteitten mukana leviää marjoihin ja mm ihmisiin tarttuva loinen. Pedot aiheuttavat hirvittävää kärsimystä tappaessaan saaliinsa. Uhri on usein elossa, kun suolia revitään ja lihaksia syödään. Sitäpaitsi on parempi antaa riista ihmisten ruuaksi, koska ihminen hallitsee kantojen sääntelyn paremmin ja inhimillisemmin. Riista on ekologisesti tuotettua vapaan eläimen lihaa.

• Anonyymi

Etkö pysty yhtään kommenttiasi kirjoittaa ilman dx öyhötystäsi? 😂

• Anonyymi

No mikset syö kettuja ja supikoiria?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mikset syö kettuja ja supikoiria?

🐿🐿🐿🐿🐿🐿🐿🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐄🐄🐄😀🐄😀🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🤫

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🐿🐿🐿🐿🐿🐿🐿🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐄🐄🐄😀🐄😀🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🤫

Liittyikö keskusteluun joku alakoululainen?

• Anonyymi

EIKÖHÄN lääkärin kannattais miettiä suurempia asioita, kuten se että miten ihmiset saataisiin lopettamaan tappamasta toisia. Eläimet kuuluvat ihmisen ravintoketjuun ja ravinnosta kilpailijat pyritään poistamaan saamalla lihaa enemmän ihmiskunnalle.

• Anonyymi

👍👍👍

• Anonyymi

Tuossa kommentissahan ei sinun tapasi mukaan mustamaalattu metsästäjiä. Harmittaako herra metsästyksen vastustajaa? 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa kommentissahan ei sinun tapasi mukaan mustamaalattu metsästäjiä. Harmittaako herra metsästyksen vastustajaa? 😂

En kyllä seitsemänä vuosikymmenenä metsästäneenä ole ikinä haukkunut metsästäjiä. Sensijaan hirvi ja metsästysseuran johtajana aikoinaan jouduin puuttumaan lihavarkauteen ja erääseen muuhun rikkeeseen monta kertaa. Epärehellisimmät 2kpl antoi haukkumiset minulle, mutta suurin osa kiitti minua rehellisyydestä. Ei meistä metsästäjistäkään kannata mitään enkeleitä leipoa, mutta asioista on pystyä keskustelemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kyllä seitsemänä vuosikymmenenä metsästäneenä ole ikinä haukkunut metsästäjiä. Sensijaan hirvi ja metsästysseuran johtajana aikoinaan jouduin puuttumaan lihavarkauteen ja erääseen muuhun rikkeeseen monta kertaa. Epärehellisimmät 2kpl antoi haukkumiset minulle, mutta suurin osa kiitti minua rehellisyydestä. Ei meistä metsästäjistäkään kannata mitään enkeleitä leipoa, mutta asioista on pystyä keskustelemaan.

Oletko taas unohtanut monellako "vuosikymmenellä" olet metsästänyt? 😂 Välillä viisikymmentä toisinaan kuusikymmentä jne.....🤭
        Tästähän on tullut sinun pahan olosi purku palsta ja kaiket päivät itket jotain metsästäjiä kritisoivaa asiaa ja komppaat palstalla muitakin metsästäjiä mustamaalaavia metsästyksen vastustajia eli uusia ystäviäsi niin on hivenen vaikeaa uskoa näitä "olen metsästäjä" satujasi. 😂

• Anonyymi

😂 Alkaako metsästyksen vastustajalla menemään hermot kun et pärjää? 🤭
        Sen siitä saa, kun et osaa käyttäytyä. 😂

• Anonyymi

Eihän minulla mene vaan teillä vastustajilla, kun ette saa enää rauhassa trollata metsästys vastaisuuttanne palstalla kun alkaa taas uhriutuminen ja itte oot defenssit. 😂🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän minulla mene vaan teillä vastustajilla, kun ette saa enää rauhassa trollata metsästys vastaisuuttanne palstalla kun alkaa taas uhriutuminen ja itte oot defenssit. 😂🤭

Miksi et osaa puolustaa metsästysharrastustamme muuten kuin toistamalla sanaa metsästtksenvastustaja metsästyksenvastustaja? Eihän täällä pääse metsästäjätkään vihaltasi sanomaan sanaansa, kun alat märisemään luuloinesi. Haje hyvä mies apua hyvissä ajoin ihmissuhde asioihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et osaa puolustaa metsästysharrastustamme muuten kuin toistamalla sanaa metsästtksenvastustaja metsästyksenvastustaja? Eihän täällä pääse metsästäjätkään vihaltasi sanomaan sanaansa, kun alat märisemään luuloinesi. Haje hyvä mies apua hyvissä ajoin ihmissuhde asioihin.

Herra metsästyksen vastustaja saa vastauksen kysymykseensä, kun lopettaa ( turha toivo) metsästys palstan trollaamisen. xD
        Enhän puutu yhteenkään asialliseen kommenttiin eli mikäli joku saa minut kimppuunsa, niin syy löytyy peilistä ja tarkoituksellistesta metsästäjien trollaamisesta. xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herra metsästyksen vastustaja saa vastauksen kysymykseensä, kun lopettaa ( turha toivo) metsästys palstan trollaamisen. xD
        Enhän puutu yhteenkään asialliseen kommenttiin eli mikäli joku saa minut kimppuunsa, niin syy löytyy peilistä ja tarkoituksellistesta metsästäjien trollaamisesta. xD

Sinäkö trolli määrittelet minä on asiallinen ja mikä ei asiallinen kommentti?
        Jokaisella on oikeus sanoa mielipiteensä jopa täällä metsästyspalstalla.
        SINÄ et täällä määräile kuka saa sanoa mitäkin.
        Hulluhan sinä olet jos mielipiteiden vuoksi jonkun kimppuun hyökkäät, hullu narsisti.
        Kyllä se tuossa edellisessä viestissä nyt selvisi todellakin kuka tätä palstaa sekoittaa ja kuka hyökkää jokaisen kimppuun täällä ja onhan se jo nähtykin.
        Tämä reppana vielä kuvittelee että täällä kommentoi ainoastaan kaksi henkilöä.
        Kaikki muut jotka täälä käy mielipiteensä kertomassa saa tältä narsulta pashaa niskaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkö trolli määrittelet minä on asiallinen ja mikä ei asiallinen kommentti?
        Jokaisella on oikeus sanoa mielipiteensä jopa täällä metsästyspalstalla.
        SINÄ et täällä määräile kuka saa sanoa mitäkin.
        Hulluhan sinä olet jos mielipiteiden vuoksi jonkun kimppuun hyökkäät, hullu narsisti.
        Kyllä se tuossa edellisessä viestissä nyt selvisi todellakin kuka tätä palstaa sekoittaa ja kuka hyökkää jokaisen kimppuun täällä ja onhan se jo nähtykin.
        Tämä reppana vielä kuvittelee että täällä kommentoi ainoastaan kaksi henkilöä.
        Kaikki muut jotka täälä käy mielipiteensä kertomassa saa tältä narsulta pashaa niskaansa.

Siinä mielessä määrittelen kyllä, että kun tänne on tehty metsästyksen vastustajat palsta ja metsästys palsta erikseen ja sinun ainoa asiasi mitä täällä öyhötät on metsästäjien mustamaalaus ja metsästäjien perusteeton syyllistäminen, niin ne kuuluu vastustajat palstalle eikä tänne. Vai miksi kuvittelet, että metsästys vastaiset öyhötyksesi kuuluisivat tänne kun vastustajat palsta on erikseen? xD
        Eri asia olisi silloin, jos metsästys kategoria kattaisi kaiken alleen, mutta nykyinen systeemi erittelee oksennuksesi toisaalle ja pysykin siellä trolleinesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä mielessä määrittelen kyllä, että kun tänne on tehty metsästyksen vastustajat palsta ja metsästys palsta erikseen ja sinun ainoa asiasi mitä täällä öyhötät on metsästäjien mustamaalaus ja metsästäjien perusteeton syyllistäminen, niin ne kuuluu vastustajat palstalle eikä tänne. Vai miksi kuvittelet, että metsästys vastaiset öyhötyksesi kuuluisivat tänne kun vastustajat palsta on erikseen? xD
        Eri asia olisi silloin, jos metsästys kategoria kattaisi kaiken alleen, mutta nykyinen systeemi erittelee oksennuksesi toisaalle ja pysykin siellä trolleinesi.

Omiaanha tuo jo märsää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko siis metsästysrikoksistakin kirjoittelu metsästyksenvastustamista?
        Onko myös he metsästyksen vastustajia jotka tekee metsästysrikoksia?
        Miksi sinä et kestä sitä tosiasiaa että meidän metsästäjien joukossa on niitäkin jotka rikkoo törkeästikin metsästyslakeja, miksi täällä ei saisi julkaista uutisia mets.rikoksista, miksi ei saisi ylläpitää keskustelua asiasta?
        Miksi vanhoista, vuosien takaista metsästysrikoksista pitäisi vaieta?
        Onko jo Lapinlahden tapaus niin vanha että siitäkin pitäisi vaieta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko siis metsästysrikoksistakin kirjoittelu metsästyksenvastustamista?
        Onko myös he metsästyksen vastustajia jotka tekee metsästysrikoksia?
        Miksi sinä et kestä sitä tosiasiaa että meidän metsästäjien joukossa on niitäkin jotka rikkoo törkeästikin metsästyslakeja, miksi täällä ei saisi julkaista uutisia mets.rikoksista, miksi ei saisi ylläpitää keskustelua asiasta?
        Miksi vanhoista, vuosien takaista metsästysrikoksista pitäisi vaieta?
        Onko jo Lapinlahden tapaus niin vanha että siitäkin pitäisi vaieta?

Jos ainoa asia mitä palstalle trollaa on metsästysrikokset saati muut metsästystä negatiivisesti esiin tuovat asiat kyse on trollaamisesta.
        Eli jos haluat väkisin käydä metsästäjiä vastaan trollikampanjaa siihen riittää yksi avaus eikä niinkuin sinä teet eli kymmenet avaukset missä joka kohdassa syyllistetään metsästäjät kuin mahdollista.
        Saat vastustaa metsästystä, mutta siihen on oma palsta ja se kun trollaat sitä tänne on se tarkoitushakuista trollaamista mikä ei tänne kuulu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ainoa asia mitä palstalle trollaa on metsästysrikokset saati muut metsästystä negatiivisesti esiin tuovat asiat kyse on trollaamisesta.
        Eli jos haluat väkisin käydä metsästäjiä vastaan trollikampanjaa siihen riittää yksi avaus eikä niinkuin sinä teet eli kymmenet avaukset missä joka kohdassa syyllistetään metsästäjät kuin mahdollista.
        Saat vastustaa metsästystä, mutta siihen on oma palsta ja se kun trollaat sitä tänne on se tarkoitushakuista trollaamista mikä ei tänne kuulu.

Kyllähän täällä provosoituu ja ihan siksi koska syytät välillä vääriä henkilöitä. Rauhoitu itsekin niin tämäkin palsta rauhoittuu.
        Ota huomioon että jos vaikka syytäkin joitakin trolleiksi niin väliin voi vastailla ihan jotkut muutkin trollit, aina ei vastaajana ole se joksi hänet kuvittelet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän täällä provosoituu ja ihan siksi koska syytät välillä vääriä henkilöitä. Rauhoitu itsekin niin tämäkin palsta rauhoittuu.
        Ota huomioon että jos vaikka syytäkin joitakin trolleiksi niin väliin voi vastailla ihan jotkut muutkin trollit, aina ei vastaajana ole se joksi hänet kuvittelet.

Asia on hyvin yksinkertainen. Jos tukee metsästäjiä, niin silloin ei anna metsästys vastaisille trolleille tuumaakaan periksi. Niin kauan kun annat tukea trolleille olet itsekin metsästys vastainen joten omilla toimilaan voi valita kumpaan ryhmään kuuluu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asia on hyvin yksinkertainen. Jos tukee metsästäjiä, niin silloin ei anna metsästys vastaisille trolleille tuumaakaan periksi. Niin kauan kun annat tukea trolleille olet itsekin metsästys vastainen joten omilla toimilaan voi valita kumpaan ryhmään kuuluu.

Tämä Suomi24/keskustelu ei millään aihealueella ole vakavasti otettava.
        Jotkut ihan tahallaan käyvät sotkemassa keskusteluja vaikka eivät itse ymmärrä aiheesta yhtään mitään.
        Ne jotka täysin uskovat joka ikiseen viestiin ovat itse uhreja ja sitä trollit juuri haluavatkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä Suomi24/keskustelu ei millään aihealueella ole vakavasti otettava.
        Jotkut ihan tahallaan käyvät sotkemassa keskusteluja vaikka eivät itse ymmärrä aiheesta yhtään mitään.
        Ne jotka täysin uskovat joka ikiseen viestiin ovat itse uhreja ja sitä trollit juuri haluavatkin.

Kyse ei ole uskomisesta vaan siitä, että nämä metsästyksen vastustaja trollit yrittävät saada muka metsästäjinä esiintyessään metsästäjät näyttämään keskenään riiteleviltä pöljiltä joka taas olisi omiaan metsästäjien julkikuvan heikentämisessä. Siksi näiden metsästyksen vastustajien trollien paljastaminen on tärkeää niin kauan kunnes se loppuu, vaikka se veisi vuosia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet oikeassa! Jos minä metsästäjänä kehuisin kuinka rehellisiä ja lakia kunnioittavia olemme emmekä tee yhtään rikosta, niin sama kuin autoilijat kieltäisivät sen ettei kukaan autoilija aja ikinä juovuksissa, vaikka uutiset kertoo toista. Eiköhän normaali autoilija halua rattijuopumusten loppua. Tämä dx märisijä provosoi tahallaan metsästäjätkin riitaan keskenään. Tosin hän on aika yksin ja hyvä niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet oikeassa! Jos minä metsästäjänä kehuisin kuinka rehellisiä ja lakia kunnioittavia olemme emmekä tee yhtään rikosta, niin sama kuin autoilijat kieltäisivät sen ettei kukaan autoilija aja ikinä juovuksissa, vaikka uutiset kertoo toista. Eiköhän normaali autoilija halua rattijuopumusten loppua. Tämä dx märisijä provosoi tahallaan metsästäjätkin riitaan keskenään. Tosin hän on aika yksin ja hyvä niin.

Saiko herra metsästyksen vastustaja taas itsestään parhaimman keskustelukumpanin? 😂🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saiko herra metsästyksen vastustaja taas itsestään parhaimman keskustelukumpanin? 😂🤭

🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🤤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyypä tehdä rikosilmoitus, kun jollakin on sama ip osoite kuin minulla. Tai sitten dx märisijä valehtelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyypä tehdä rikosilmoitus, kun jollakin on sama ip osoite kuin minulla. Tai sitten dx märisijä valehtelee.

🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑😡😡😡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen kun teet, niin saavat nauraa sinun trollikampanjaasi tällä palstalla ja pääset vastaamaan metsästäjien mustamaalaamisesta, disinformaation levittämisestä, herjoista, uhkailuista jne mitä teet täällä metsästäjiä kohtaan. 😂
        Samalla toimintasi rahoittajat pääsevät myös julkisuuteen joka olisi vihervasemmistolle jälleen häpeällistä, kun toimitte kaksoisstandartein. Syytätte muita siitä miten itse toimitte. 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen kun teet, niin saavat nauraa sinun trollikampanjaasi tällä palstalla ja pääset vastaamaan metsästäjien mustamaalaamisesta, disinformaation levittämisestä, herjoista, uhkailuista jne mitä teet täällä metsästäjiä kohtaan. 😂
        Samalla toimintasi rahoittajat pääsevät myös julkisuuteen joka olisi vihervasemmistolle jälleen häpeällistä, kun toimitte kaksoisstandartein. Syytätte muita siitä miten itse toimitte. 🤭

Sulla vihervasemisto on elämän suurin ongelma vai kuinka 😟😟😟

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla vihervasemisto on elämän suurin ongelma vai kuinka 😟😟😟

Kyllä on, koska he/te tuhoatte niin minun harrastusta kuin ammattianikin vain ideologisista syistä mikä ei kuulu sivistyneeseen yhteiskuntaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on, koska he/te tuhoatte niin minun harrastusta kuin ammattianikin vain ideologisista syistä mikä ei kuulu sivistyneeseen yhteiskuntaan.

No se ikävä kuulla 😟😟😟

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se ikävä kuulla 😟😟😟

Minä metsä ammattilaisena olen metsästyksen puolella, kun isokokoiset koirat saataisiin pois metsistämme. TUTKAKOIRIEN käyttö pilaa metsästäjien kunnian.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä metsä ammattilaisena olen metsästyksen puolella, kun isokokoiset koirat saataisiin pois metsistämme. TUTKAKOIRIEN käyttö pilaa metsästäjien kunnian.

Mitähän muutakin kuin pulkkaa herra metsästyksen vastustaja taas on vetänyt, kun näillä "fiksuilla" kommenteillasn nosti taas yöllä yhdeksän ketjua ylös? 🤔😂

• Anonyymi

Ei nämä mitään metsästäjiä ole!autolla ajavat metsälle ja toivovat jonkun elukan tulevan tähtäimeen. Älkää edes mainita metsästäjistä!

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe