"Fiskarsin sakset synnytyslaitoksella ovat oikeasti rohkeaa, erilaista ja erottuvaa. Tunnettu kuluttajatuote on viety arjen – lievästi sanottuna – intiimiin hetkeen."
HS Visio
Sydämelliset onnittelut koko perheelle pienen joulukuun lapsen syntymän johdosta!
Fiskarsin sakset sopivat kaikkeen leikkaamiseen
17
513
Vastaukset
- Anonyymi
Onnea vaan
- Anonyymi
Juu onnea vaan
- Anonyymi
Sehän oli vain nerokas hyväntuulinen mainos. Tosiasiassahan napanuoraa ei katkaistu Fiskarsin saksilla. Turhaa vouhotusta.
- Anonyymi
Ei ne pysty siihen että näin se nyt vaan on
- Anonyymi
Hesarin jutun mukaan katkaistiin nimenomaan Fiskarsin saksilla. Että silleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on!! Ja ne sakset on nähtävissä Fiskarsin saksimuseossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko näin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Fiskarsin Ruukki sakset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten ole
- Anonyymi
Hyvä vitsi
- Anonyymi
Fiskarsin sakset ovat hyviä niin kauan, että sormisilmukan muovi sanoo kraks. Minulla useita tuollaisia ja olen siirtynyt kiinalaisiin halpasaksiin. Niissä vahinko on pienempi jos katkeaa. Toistaiseksi ei ole katkennut kuin yksissä. Kaikissa syynä liian lyhyt metalliosuus siellä muovin sisällä.
- Anonyymi
Mikä brändäys on seuraavana? Kenties kasari on käytössä seuraavana kastetilaisuudessa.
https://www.finnishdesignshop.fi/fi-fi/tuote/functional-form-kasari-1-5-l-1- Anonyymi
Voihan sen niinkin olla
- Anonyymi
Hyvät sakset
- Anonyymi
Sopivat myös pojun työsopimuksen silppuamiseen.
- Anonyymi
Pojulla on kyl käsittääkseni vielä yks levy tekemättä levy-yhtiölle. Luultavasti tekee sen ja sit lähtee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk702402Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921568Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641345Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711339- 1281227
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1501098Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j881039- 1331033
- 701028
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur73979