Mihin tuo osa 1 on hävinnyt, siinähän taisi olla pitkälti toistasataa viestiä???
IS ristikko 14.-15.12 2024, osa 2
28
169
Vastaukset
Pyysin ketjun poistoa valheellisten, loukkaavien ja siten vahingoittamistarkoituksessa tehtyjen kommenttien vuoksi. Toivon, että samaa valhetta ei enää tässä säikeessä käsitellä.
- AnonyymiUUSI
Naurettavaa nipotusta. Miten voi loukkaantua kuvaristikoiden ratkontaan liittyvistä asioista.?
- AnonyymiUUSI
>Pyysin ketjun poistoa valheellisten, loukkaavien ja siten
>vahingoittamistarkoituksessa tehtyjen kommenttien vuoksi
Aika hepposin perustein on siinä tapauksessa Suomi-24 tässä toiminut.
Minä tai aika moni muukaan en tiedä edes oikeata nimeäsi. Joten omalla nimelläsi sinua tai kunniaasi ei ole voitu täällä morkata.
Joissakin keskusteluissa käytettiin jotakin Vihernisti tms. nimitystä. Otatko nekin kaikki itsellesi vai? Minulla ei ole aavistustakaan, että mihin Viher-hommaan tuossa on viitattu.
Oma tunnistettava nimimerkkisi lienee tuo Tapio-Huhaa. Vain sitä kohtaan osoitetut huutelut on kohdistettu tunnistettavasti sinulle.Valheellisen tarinan kertominen toisesta on äärimmäisen loukkaavaa vaikka kohdistetaan nimimerkkiini.
- AnonyymiUUSI
Tapio-Huuhaa se vaatii täällä ketjujen poistoja, ja Sanaris-palstalle se taas jatkuvasti kirjoittelee vastoin porttikieltoaan ja usealla eri nimimerkillä.
- AnonyymiUUSI
Tapio-Huuhaa kirjoitti:
Valheellisen tarinan kertominen toisesta on äärimmäisen loukkaavaa vaikka kohdistetaan nimimerkkiini.
Mutta kun Tapio-Huuhaa -nimimerkkiisi ei kohdistettu tuossa ketjussa yhden ainoatakaan haukkua tai moitetta.
Se jos tulkitset kaikki "Viherhenkilöön" ja kaikkiin muihinkin nimityksiin viittavat nimet loukkauksiksi juuri itseäsi kohtaan, niin se on jo liian laajaa tulkintaa.
Siksi Suomi-24 Ylläpito on toiminut sekin aika kömpelösti tässä asiassa. Sen ei pitäisi lähteä ihan kaikkiin yhden henkilön vedätyksiin mukaan, vaan toimia asiallisemmin näissä.
- AnonyymiUUSI
Kyllä Suomi24-Ylläpidon olisi pitänyt poistaa yksittäisiä haukkumisviestejä, eikä koko viestiketjua kerralla.
Viestiketjun sisällöstä 60% oli Tapio-Huuhaan omaa kirjoittamaa täytemassaa, ne olisi pitänyt moderaattorin poistaa myös.Esitin poistot aluksi yksitellen ja pyysin myös omien jatkokommenttieni poistoa.
Koska loukkauksia oli nij paljon, pyysi sitten vielä koko säikeen poistoa, ei vain yksittäisten kommenttien poistoa.Tapio-Huuhaa kirjoitti:
Esitin poistot aluksi yksitellen ja pyysin myös omien jatkokommenttieni poistoa.
Koska loukkauksia oli nij paljon, pyysi sitten vielä koko säikeen poistoa, ei vain yksittäisten kommenttien poistoa.Kiska tämä säie meni ohi aihern, olisko syytä aloittaa vielä kolmas säie, jossa yritettäisiin pysyä ristikoissa eikä sivuasioissa.
- AnonyymiUUSI
Tapio-Huuhaa kirjoitti:
Kiska tämä säie meni ohi aihern, olisko syytä aloittaa vielä kolmas säie, jossa yritettäisiin pysyä ristikoissa eikä sivuasioissa.
Voithan sinä aloittaa semmoisen uuden aiheen kuin haluat. Aika yllättynyt olen, kun tosiaan noinkin selvästi otat tapahtuneen asian omalle kontollesi.
Sillä eihän tuollainen oikeasti ole mikään leuhkimisen arvoinen teko. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voithan sinä aloittaa semmoisen uuden aiheen kuin haluat. Aika yllättynyt olen, kun tosiaan noinkin selvästi otat tapahtuneen asian omalle kontollesi.
Sillä eihän tuollainen oikeasti ole mikään leuhkimisen arvoinen teko.Tapio-Huuhaa haluaa opettaa tottelemattoman rahvaan oikeille tavoille. Täällä palstalla pitää toimia niin kuin Tapio-Huuhaa määrää, tai muuten tulee tukkapöllyä.
- AnonyymiUUSI
Onhan tämä nyt outoa. Joku herkkähipiäisen nimimerkki ”loukkaantuu” jostain säikeessä esitetystä - ja ilmeisesti häneen kohdentamattomasta viestistä. Siis asiassa (sanaristikot!!!), jolla ei aikuisten oikeasti ole minkään valtakunnan merkitystä suuremmassa kuvassa.
Näin hän tärvelee muiden mahdollisuudet keskustella ristikoista samalla tuhoten vaivalla kirjoitetut viestit. Terrorismiksi kai tuota voi kutsua?
Toivottavasti pysyt loitolla tästä ketjusta, ettei tätäkin poisteta. Ja ettet vaan vahingossakaan loukkaannu.- AnonyymiUUSI
Todella, pysy pois täältä.
Me voisimme kyllä kaikki boikotoida ketjua, jonka herra Huuhaa aloittaa ja lopettaa viestittelyn heti, kun hän keskusteluun sekaantuu hamstraamiaan ristikoita haukkumaan. - AnonyymiUUSI
No kun kaikkien pitäisi siirtyä Tapio-Huuhaan itse ylläpitämälle sanaristikkopalstalle keskustelemaan Tapio-Huuhaan sääntöjen mukaan. Se on onnela jossa harmonia vallitsee.
Jostain syystä Tapio-Huuhaan itsensä tapana kuitenkin on tulla haastamaan riitaa sekä tänne että Sanariksen palstalle (jonne hänellä on porttikielto). Anonyymi kirjoitti:
No kun kaikkien pitäisi siirtyä Tapio-Huuhaan itse ylläpitämälle sanaristikkopalstalle keskustelemaan Tapio-Huuhaan sääntöjen mukaan. Se on onnela jossa harmonia vallitsee.
Jostain syystä Tapio-Huuhaan itsensä tapana kuitenkin on tulla haastamaan riitaa sekä tänne että Sanariksen palstalle (jonne hänellä on porttikielto).Kirjoitan varsin asialliallisestin. Mylnnän joskus provosoineeni säikeiden alussa.
Anonyymi kirjoitti:
Todella, pysy pois täältä.
Me voisimme kyllä kaikki boikotoida ketjua, jonka herra Huuhaa aloittaa ja lopettaa viestittelyn heti, kun hän keskusteluun sekaantuu hamstraamiaan ristikoita haukkumaan.En hanstraa ristikoita kerätäksdni ratkottavia ristikoita. IS:n saan asiakkaana, muissa autan toisia ratkojia kun he apua kysyvät.
- AnonyymiUUSI
Tapio-Huuhaa kirjoitti:
Kirjoitan varsin asialliallisestin. Mylnnän joskus provosoineeni säikeiden alussa.
Ei ole noin. Vaadit prinsessan kohtelua, mutta itse räyhäät. Ja levittelet perättömiä syytöksiä ja spekulaatioita.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole noin. Vaadit prinsessan kohtelua, mutta itse räyhäät. Ja levittelet perättömiä syytöksiä ja spekulaatioita.
Myönnän sen, että ole spekuloinut pahimman skenaarion mukaan. Perättömiä syytöksiä en ole tehnyt tarkoituksella, mutta niitä on tullut, kun olen tulkinnut asioita väärin tai en ole paneutunut asioihin tarpeeksi.
Tuli suututtua siitä, että jotkut peesasivat valheellisen väitteen esittäjää. Olisi toki olla kohtuullista poistaa vain väörät vöitteet ja niihin vastailut.
- AnonyymiUUSI
Huuhaa on jo varmaan vaatinut tämänkin langan poistoa.
- AnonyymiUUSI
Tapio-Huuhaa kirjoitti:
Tämä ei pysy aiheessa.
Niin kuin johdannosta voi lukea, niin tämän langan aihepiiriin sisältyy myös ykköslangan poisto.
Anonyymi kirjoitti:
Niin kuin johdannosta voi lukea, niin tämän langan aihepiiriin sisältyy myös ykköslangan poisto.
Sanaristikkosäikeen pitöisi käsitellä sanaristikouta eikä yhden ratkojan toimintaa,
- AnonyymiUUSI
Tapio-Huuhaa kirjoitti:
Sanaristikkosäikeen pitöisi käsitellä sanaristikouta eikä yhden ratkojan toimintaa,
Tapio Markulasta kyllä puhutaan täällä liikaa.
- AnonyymiUUSI
Tapio-Huuhaa kirjoitti:
Jos ja kun sinä Huuhaa häiriköit täällä, niin kyllä sitä voi käsitellä täällä. Älä kuvittele että sinä määräät miten täällä pitää toimia.
Anonyymi kirjoitti:
Jos ja kun sinä Huuhaa häiriköit täällä, niin kyllä sitä voi käsitellä täällä. Älä kuvittele että sinä määräät miten täällä pitää toimia.
Täällä kyllä höiriköidään tolkuttomasti kirjoittamistani.
- AnonyymiUUSI
27 viestiä, niistä 12 Huuhaan viestiä. Kukahan se häiriköi? Pitäisi varmaan pyytää langan poisoa häiriköinnin takia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949