... ja jos salaat, niin miksi?
Salaatko seurustelunne...
19
705
Vastaukset
- Anonyymi
Onko salaamista jos ei kerro muille kenen kanssa tapailee?
- Anonyymi
Kysyin seurustelun ja muun vakintuneen suhteen salaamisesta, en tapailuvaiheesta.
- Anonyymi
Salaan. Miksi? Se on salaisuus.
- Anonyymi
En salaa, ja miksi ihmeessä salaisin? Mä olen niin ylpeä upeasta ja fiksusta naisestani, hänenlaistaan ei ole toista.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä kukaan salaisi seurustellaan? Jos moinen käy edes mielessä, niin toivottavasti tajuaa olla aloittamatta mitään ihmissuhteita joissa loukkaisi toista salaamalla häntä, vaan kunnioittaa.
- Anonyymi
Ei sellainen ihminen joka salaa ole millään lailla aikuinen eikä toisen arvoinen.
- Anonyymi
Mikä ihmeen kysymys tämä on? Ei kukaan täysjärkinen rehellinen salaile.
- Anonyymi
En, enkä katsoisi sekuntiakaan ko.käytöstä naiselta jonka kanssa rupeaisin seurustelemaan. Aikuisella naisella on todellakin velvollisuus käsitellä omat entiset suhteensa, tunteensa ja elämäntilanteensa ja päättää ne, ennen kuin hyppää seuraavaan. En halua myöskään olla joku pano sekaisin olevalle bi/hetero/bicurious-naiselle, jolla oma identiteettikriisi päällä.
Olen liian fiksu sellaiseen. ;)- Anonyymi
Lisään, en halua jakaa ketään miesten ta naisten kesken, vaikka nykyään on trendi avata suhde, sen sijaan että osattaisiin lopettaa se tai arvostaa yhtä ihmistä kerrallaan.
Ahneus ja rajattomuus ihmissuhteissa näkyvät kyllä queer-maailmassakin, eikä millään hyvällä. - Anonyymi
Liian paljon tuolla on naisia, jotka haluaa vain seksiä tai/ja sen lisäksi sinua käytetään terapeuttina, jos ei laita rajoja ajoissa. Sitten siirtyvät taas miehiin. Tämän takia suuntautumisen tietäminen on tärkeää -> osaan peruuttaa takavasemmalle. Avoimuus ennen kaikkea.
- Anonyymi
Salaan. Siksi että olen kaapissa.
- Anonyymi
Toivottavasti et ole tosissasi. Tai sitten olet enimmillään 14v, ainakin henkisesti.
- Anonyymi
En ymmärrä miksi kukaan salaisia seurustelun. Mutta kohtaamiset "ystävän" kanssa ei muille kuulu. Tapahtuu kaikenlaista.
- Anonyymi
Mitäpä se muille kuuluu, miten kukin elämäänsä elää.
- Anonyymi
Näin se on. Ei kahdenkeskiset asiat muille kuulu. Luottamus!
- Anonyymi
En lakse homofobisia työkavereita elämääni. Kaikki muut tietävätkin.
- Anonyymi
Mitä järkeä koko suhteessa, jos täytyy seurustella salassa ja välttyä muiden katseilta? Henkisesti raskasta ja kuluttavaa. Seurustelin ex-kumppanin kanssa vuoden, eikä esitellyt kellekkään läheisilleen, älkää luottako tyhjiin lupauksiin.
- Anonyymi
Sydämeni särkyi palasiksi kun kumppani salasi seurustelumme niin normielämässä kuin somessa ja antoi siis muiden ymmärtää olevansa sinkku. Oli raskasta olla koko ajan kysymysmerkkinä, että miksi hän toimi niin? Toki aloin epäillä, että hän pettää ja vielä hirveämmätä tuntui kun hän leimasi minut vainoharhaisen mustasukkaiseksi kun yritin vaan saada vastauksen siihen miksi hän piti minua salarakkaanaan? Ehkä moni muukin olisi tuota ruvennut miettimään tuossa tilanteessa kun mitään järkevää selitystä sen saanut. Siksi kysyin.
- Anonyymi
Pitää kyllä olla aika helvetin jälkeenjäänyt narsisti jos salaa kumppaniaan. Tai ylipäätään ketään tärkeää ihmistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947016- 1723722
- 533249
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2322376- 482115
- 411968
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?231792- 601768
- 191743