Toisen ihmisen sydämellä

Anonyymi-ap

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka voi olla rauhallisin mielin, vaikka tietää aiheuttaneensa sydämen tuskaa toiselle, hantä vilpittömästi rakastavalle ihmiselle.

142

1209

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Puhut omakohtaisesta kokemuksesta. Itse olet näin toiminut ja nyt tornistasi huutelet että miksi?

• Anonyymi
        UUSI

Miten olen toiminut?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten olen toiminut?

Itse sen tiedät tai olet tietämättä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itse sen tiedät tai olet tietämättä.

Sitähän minäkin, että ulkopuolinen ei voi tietää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sitähän minäkin, että ulkopuolinen ei voi tietää.

Sitähän minäkin, että joskus et edes välttämättä itse tiedä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tietää mitä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tietää mitä?

Vähän pitää aina vääntää rautalangasta. Sitä että joskus et edes välttämättä itse tiedä mitä olet tehnyt.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän pitää aina vääntää rautalangasta. Sitä että joskus et edes välttämättä itse tiedä mitä olet tehnyt.

No, en minä mitenkään sekava ole. Miksi en tietäisi? Ja tiedän mitä tunnen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No, ei se tarkoita että olisit sekava tai sekaisin vaikka et tietäisikään. Varmasti tunnet. Ei sekään kuitenkaan tarkoita loppujen lopuksi mitään. Sitä voi tuntea ja olla silti tuntematta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tietää mitä?

Alun yllättävissä kohtaamisissa oli hämmennystä siitä mitä se kaikki oikein oli. Ja sellaisena se jatkui loppuun asti. Jonkinlaista ihastumista, mutta ei sellaista mihin olisi voinut tarttua koskaan.

• Anonyymi
        UUSI

Taitaa aloittaja olla mies jostakin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedäkkään, totta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro mitä olen tehnyt ?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten olen toiminut?

Jos olen ottanut pahimmalta kusimutterilt eron jälkeen pillu hellänä mu naa kerta toisensa jälkeen osaanko enää päästä tästä kuviosta edes pois.tuskin. Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Alun yllättävissä kohtaamisissa oli hämmennystä siitä mitä se kaikki oikein oli. Ja sellaisena se jatkui loppuun asti. Jonkinlaista ihastumista, mutta ei sellaista mihin olisi voinut tarttua koskaan.

Kerrohan yksin jaaritteleva palstasetä lisää tästä marketin tai kioskin kassasta tai muusta yhtä läheisestä ”ystävästä”

• Anonyymi
        UUSI

Pitääkö sinulta kysyä milloin ja mihin ja mitä saa kirjoittaa täällä.

• Anonyymi
        UUSI

Mä en huutele mitään tornista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olen ottanut pahimmalta kusimutterilt eron jälkeen pillu hellänä mu naa kerta toisensa jälkeen osaanko enää päästä tästä kuviosta edes pois.tuskin. Sivusta

Haluatko palstaäijä kertoa lisää tästä kun jäi vähän auki, että kellä oli ja mitä. Tämän voisi ymmärtää kummin päin tahansa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Haluatko palstaäijä kertoa lisää tästä kun jäi vähän auki, että kellä oli ja mitä. Tämän voisi ymmärtää kummin päin tahansa

Räkäisille elämänkoululaisille pähkinä purtavaksi, ihan hyvällä avustin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en huutele mitään tornista.

Tuhkimot ja Prinsessa ruususet huutelee tornista, sieltä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Räkäisille elämänkoululaisille pähkinä purtavaksi, ihan hyvällä avustin

Hyvin sanottu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro mitä olen tehnyt ?

Edelleen en voi vastata (näin anonyymisti) puolestasi. Itse vain sinä sen tiedät. Siis jos tiedät ja jos sinä et tiedä niin sitten sinä et todellakaan tiedä. Voiko sitä yksinkertaisemmin selittää. Ihminen voi olla täysin tietämätön, vaikka kuinka ajattelisi joskus tietävänsä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedäkkään, totta.

Oletko väkisin ujuttautunut muiden elämään?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Haluatko yksisarvinen sinäkin paljastaa juuri tänään tämän psyykesi syvän synkän puolen ja avautua oikein huolella, että miten tämä muiden elämään ujuttautuminen toimii tai on toiminut- ihanko tämän keskustelupalstan kautta, mistä löydät näitä viitteitä palstaäijän proosan seasta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joko olet taas alkanut tehtailla niitä ps ykoottisia rikosilmoituksia palstatekstien perusteella, yksäri? S-Sllä oltu varmaan huuli pyöreänä, vaikka nekin on kaiken ja kaikkea nääs lukeneet

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joko olet taas alkanut tehtailla niitä ps ykoottisia rikosilmoituksia palstatekstien perusteella, yksäri? S-Sllä oltu varmaan huuli pyöreänä, vaikka nekin on kaiken ja kaikkea nääs lukeneet

Että tarkemmin kun miettii vaikka tosiasiallisen vainotun näkökulmasta, niin yksi hourulakeikka hänelle kts pliis

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin sanottu.

Kiitos. Oletko huomannut kuvausta vastaavien ihmisten kuvittelevan, että kun vain pakertaa jotain omiaan muiden tekstien (esim palstaäijän monologien, jotka uhkaa muuttua aivan muiden dialogiksi) päälle, niin se muka muokkaa todellisuutta ja muuttaa tosiasiat joksikin muuksi? Tätä samaa riittiä toiset toistaa päivät pitkät

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Että tarkemmin kun miettii vaikka tosiasiallisen vainotun näkökulmasta, niin yksi hourulakeikka hänelle kts pliis

Kunpa pääsisi näkemään ns pöytäkirjoja, että mitä se tättähäärä on vaatinut narsistisessa raivoissaan, en yhtään ihmettelisi vaikka sitä niuvanniemeä, mistä proosailee ihan vain yksipuolisella nootilla, että kyllä se kuuluu teidän toimenkuvaan ottaa huomioon kansalaisen toiveet ja tarpeet

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa pysähtyä sen verran että tiedostaa että
        Ihmisillä on erilaisia tarvemääriä sosiaalisuudessa empatiassa .
        Kaikkein herkimmät. tunteelisimmat, empaatisimat tulkitsevat ihmset sydämmellä leikkiäksi ja tunteettomiksi.
        Kun ei muuten osata ajatella.
        Siinä missä imismieltä tutkiva huomaskin että
        Niin sille toselle osapuolelle voi riittää vähempinkin
        Ja on tyytyväinen.
        Kyse lähinnä erilasuutetteen sopeutumisesta.
        Js siitä miten harhasn johtavaa samojen tarpeidem ja tunteiden maarän ajattelu kysymättä ja selvittämätyä vain hasveillein voi olla..
        Eli käytännosdä siitä miten juuri sopeudut
        Teidän kanden erilaisuuteen suhteissa..
        Hyvätsykö...
        Parhaimissa tapauksissa tämä erilauus vahvistas teiden
        Keskinäistä yhteyttä kun se päinvastainen näkökulma auttas näkemään hyvää..
        Huonomissa huomaat koko ajan et jokin asia mitä sä itse tarvitsisit puuttuu teiltä teidän suhteesta
        kokonaan.
        Varsinkin naiset on helposti ja vahvasti empatia ja tunnekeskeisiä niin että unohtavat tarkastella asiaa muistakin kuvakulmista kun niistä omista tarpeista olla rakastettu.

Täysin Sivusta.
        Täysin sivuasta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kunpa pääsisi näkemään ns pöytäkirjoja, että mitä se tättähäärä on vaatinut narsistisessa raivoissaan, en yhtään ihmettelisi vaikka sitä niuvanniemeä, mistä proosailee ihan vain yksipuolisella nootilla, että kyllä se kuuluu teidän toimenkuvaan ottaa huomioon kansalaisen toiveet ja tarpeet

Pöytäkirjajutut on lähteneet aivan toisaalta.
        Älä puhele omiasi. Sitä on puolustusasemissa olevia ihmisiä. Ja niinsanottuja tarpeekseen saaneita.
        Selviää varmaan sullekki.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No, ei se tarkoita että olisit sekava tai sekaisin vaikka et tietäisikään. Varmasti tunnet. Ei sekään kuitenkaan tarkoita loppujen lopuksi mitään. Sitä voi tuntea ja olla silti tuntematta.

Ruokakomero-filosofi innostui…

• Anonyymi
      UUSI

Voi olla epäselvyyksiä varsinkin alussa.Pienetkin virheet voi torpata ja jättää killumaan molemmat tahollaan epätoetoisina paranoimaan.

• Anonyymi
      UUSI

Ehkä kannattaisi kuitenkin puhua kohteen kanssa, jos meinaa selvittää jotain. Ei välttämättä tiennyt tilanteestasi mitään.

• Anonyymi
        UUSI

Sinäkö olisit tämä kuuluisa kohde, mistä palstasetä selvittää aamuin illoin melodramaattiseen tyyliinsä? Ootte sitten vissiin ollu paljonkin tekemisissä tämän sinun ”kohteen” kanssa kun heti tunnistit. Eikun, näistähän piti päästä vasta puhumaan suhteessa kirjoittamaasi. Voi hyvänen aika.

• Anonyymi
      UUSI

En voikaan olla
      Rauhassa

• Anonyymi
      UUSI

Vilpittömästi halusin rakastaa keski-suomalaista T-miestä. Vaikka hän traumatisoi minut kerta toisensa jälkeen.
      naiselta

• Anonyymi
        UUSI

Ei ole aloittajalta.

• Anonyymi
        UUSI

No kerro ihmeessä toksisia ihmisiä naruttava setämies lisää tästä fantasioidesi loppukliimaksista, miten tämä raumatisaatio nääs tapahtui ja niin edelleen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole aloittajalta.

Aloittaja on ?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No kerro ihmeessä toksisia ihmisiä naruttava setämies lisää tästä fantasioidesi loppukliimaksista, miten tämä raumatisaatio nääs tapahtui ja niin edelleen

1. Oletat minun sukupuolen ja identiteetin
        2. Asia ei kuulu sinulle
        Tuossa syyt miksi en avaa juttua sulle enkä varmaan ikinä mihinkään muuallekaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

1. Oletat minun sukupuolen ja identiteetin
        2. Asia ei kuulu sinulle
        Tuossa syyt miksi en avaa juttua sulle enkä varmaan ikinä mihinkään muuallekaan

Eiköhän nämä sinun listaukset ole omiaan osoittamaan jokaiselle selväjärkiselle, että asia on just presiis ku edellä nääs ladeltu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja on ?

No sehän on tietysti tämä koko kansan oma hepsankeikka, eli palstaäijä. Mikä tässä on niin vaikea hjymmärtää? -TT

• Anonyymi
      UUSI

Onhan se. Ylpeys ja ennakkoluulo.

• Anonyymi
        UUSI

Tai sitten nämä apparaatit on omassa päässäsi, mikäli sait jotain tästä guben nukketeatterista irti

• Anonyymi
      UUSI

Onko sinun sydämelläsi joku leikkinyt?
      Itse olen peitellyt pettymyksiä välinpitämättömyyteen, vaikka olisi halunnut olla vain toisen rakastama. Hylkääminen tuntuu niin kivuliaalta, että yrittää hylätä ensin toisen, ettei joutuisi kokemaan itse sitä.

• Anonyymi
      UUSI

tietääkö että leikkivät täällä? ei kukaan järkevä ja normaali halua suhdetta vain täällä ja luopua oikeista asioista sen takia että on joku suhde täällä. Ja jos on rakastunut miksi konin muun pitä ottaa yhteyttä.

• Anonyymi
      UUSI

Siitä on 7 vuotta eikö enempää?

• Anonyymi
      UUSI

Vain 7 vuotta

• Anonyymi
        UUSI

Voitko lopettaa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voitko lopettaa?

Onko J hässinyt muitten kanssa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko J hässinyt muitten kanssa?

En tiedä kenestä palstaäijä kirjoittelet itsesi kanssa, mutta eikö sitä ole tapana säästää itsensä oikealle rippikoulun valasta lähtien? Jotain kekeä myös näille j- maanisuudesta kärsiville

• Anonyymi
      UUSI

Silloin olisi ollut mahdollista

• Anonyymi
      UUSI

Elääkö ei ole mahdollista?

• Anonyymi
      UUSI

Sadistinen psykopaatti toimii niin. Mutta vahvaa ihmistä psykopaatin teot eivät pysäytä, vaan hän osaa jättää teot omaan arvoonsa ja saa jotain arvokkaampaa ja kauniimpaa muualta. Lopulta psykopaatti kulkee kohti omaa tuhoa, hänessä ei ole jälkeäkään ihmisyydestä. Rakkaudeton otus, joka on täynnä itsekkyyttä ja julmuutta.

• Anonyymi
        UUSI

Ja joskus rikottu muuttuu verenhimoiseksi ja jatkaa psykopaatin työtä ja tekoja, sillä että jatkaa psykopaatin työtä ja tekoja.

• Anonyymi
        UUSI

Sinulla aloituksia (koskee myös tätä aloitusta) rustaava mies ilmeisesti jokin tarve kokea äärimmäisiä tunnetiloja ensisijaisesti omien tekstiesi kautta. Voisiko tällaisesta apinakin oppii kirjoittajien monotonisen kaavan- tyyppisestä internetin asiantuntijuudesta saada oikein liksaakin?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla aloituksia (koskee myös tätä aloitusta) rustaava mies ilmeisesti jokin tarve kokea äärimmäisiä tunnetiloja ensisijaisesti omien tekstiesi kautta. Voisiko tällaisesta apinakin oppii kirjoittajien monotonisen kaavan- tyyppisestä internetin asiantuntijuudesta saada oikein liksaakin?

Olen toki käytettävissä tähän amatiratkontaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen toki käytettävissä tähän amatiratkontaan

Myös amatihuumori ois jo, selvä tiimipeli

• Anonyymi
      UUSI

Niin ei ole ikinä loukannut niin paljon kuin sinun kiinnostuksen osoitus ja se mitä sanoit sen toisen suhteen.

• Anonyymi
        UUSI

Samoin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin.

Ai miten niin samoin?

• Anonyymi
      UUSI

Tuntuhan se pahalta kun vuosien aikana piti käydä pettämässä ja ihailla jokaista runkoa olin aina se pska ’tee ny jotain itsellesi’ silti se jota hän halusi riskaus ottein nuss ia vuodesta toisee.jos laittauduin tai olin esillä kysy miksi niin. Vika oli aina mun päässä mutta no en ole sokea.

• Anonyymi
        UUSI

Eli tarkoitatko sinä itsestäsi ideaalitilanteessa kertojaäänen kautta kirjoitteleva äijä, että haluaisit olla tuolla tavalla touhukas mies? Et varmaan ole yksiin tässä asiassa. Tsemppiä.-TT

• Anonyymi
      UUSI

Minunkin tunteilla ja sydämellä on leikitty 💔. Se tekee kipeää, mutta siitä selviää. Enemmän suren heidän puolestaan, joiden täytyy toisten ihmisten sydämillä leikkiä. He ovat aika onnettomia ja keskenkasvuisia ihmisiä. Eivät sellaiset osaa rakastaa valitettavasti 😥

• Anonyymi
      UUSI

On moraalitonta leikkiä toisen ihmisen sydämellä ja pettää toista. Olet siinä ihan oikeassa.
      Niin olen kuitenkin tehnyt. Se oli virhe ja myönnän, vaikka minulle on äärettömän vaikeaa myöntää virhettä.
      Aion nyt pysyä täältä pois. Sinä koet minut kiusaavana ja minun on vaikea ottaa vastaan neuvoja ja ohjautua oikeaan suuntaan. Itsellä on jäykkä mieli. Olen vain jotenkin niin lytätty. Tuntuu, että minussa ei ole mitään hyvää, vaikka parhaani varmasti yritän.
      Minulla on niin hyvin asiat kun voi olla eikä sinun tarvitse huolehtia minusta. Tiedän, että välität ja se on kaunista, vaikka ei tunnetakaan.
      Minun pitää jotenkin elää vaikean luonteeni kanssa. Onneksi saan apua terapiasta. Uskon, että se ohjaa minua oikeaan suuntaan. Sinulle toivotan onnea, olet ansainnut menestyksen. Uskon, että pohjimmiltaan me molemmat toivomme toisillemme hyvää. Jotenkin meidän särmät kolahtelee toisiinsa. Näin se vaan joskus on. En halua antaa hylkäämisen tunnetta sinulle. Minä olen täällä taustalla ja uskon, että tunnet sen. Kiitos ja anteeksi.

• Anonyymi
        UUSI

Haluatko kertoa, oletko mies vai nainen..,?

• Anonyymi
        UUSI

Mitä tarkoitat tällä: En halua antaa hylkäämisen tunnetta sinulle?

• Anonyymi
        UUSI

Tavallaan ymmärrän sinua ja toivon sinulle hyvää, mutta edes ystävyys ei ole enää mahdollista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tavallaan ymmärrän sinua ja toivon sinulle hyvää, mutta edes ystävyys ei ole enää mahdollista.

Miksi leikit jonkun sydämellä? Kukaan ei ole noin julma

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

👍👍❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten voisi olla kyse hylkäämisestä, kun emme koskaan edes puhuneet toistemme kanssa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

👍👍❤️

❤️👍👍

😃?

• Anonyymi
        UUSI

Tältä musta tuntuu, että mulle on tehty, vaikka varma en voi olla.

• Anonyymi
        UUSI

Tuntuu juurikin, että näin mulle on tehty. Varmaan en voi olla. Olisin toivonut kuitenkin toivonut selitystä häneltä.

• Anonyymi
        UUSI

❤️❤️❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on kuule se sama äijä ku aina ennenkin mitä härkit epätoivoisesti ja jonka humpuukikerronnan kautta luulet löytäväsi jonkun. Kertoo sinusta ihmisenä aika paljon, että tapulissa olis eristeet uusittava. Naisen näkökulmasta ainakin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jaksoit oikein kaksi minuuttia venata ennenkun lähdit kyselemään lisää palstaäijän sekavan selityksen funktiota. Tovottavasti löydät jonkun talutettavan, joka ei paremmasta tiedä ns, kun sellaista kaiken perusteella haet.

• Anonyymi
      UUSI

Anna pillua vaan jos sellainen on

• Anonyymi
        UUSI

Tämä oli aloittajasetä ehkä tämänkin monologialoituksesi kirsikka kakun päälle

• Anonyymi
      UUSI

Oletko näitä, jotka valvoo koko yön palstalla itsensä kanssa keskustellen ja koska ihastus ei ole täällä vastailemassa, päättelee, että nyt se särkee hänen sydämensä, on välinpitämätön. Vaikka ei tiedä, mitä kaikkea ihastuksen elämässä tapahtuu parhaillaan. Itse olet sitten oman sydämesi särkenyt. Huolehdi itsestäsi. Tasapainoista ihmistä on helpompi lähestyä. Tasapainotonta juostaan karkuun. Vaikka tunteita olisi.

• Anonyymi
        UUSI

👍👍👍

• Anonyymi
        UUSI

Tätä komppaan minäkin. Pois palstalta ja järjestämään asioita niin, että livenä asioita tapahtuu ja näkee. Jonkun työn tai harrastuksen kautta tms. Eiköhän useimmilla ne ihastuksen kanssa koetut tähtihetket ole tähänkin asti tapahtuneet ns.livenä kuin palstalla. Toivotaan ainakin niin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tätä komppaan minäkin. Pois palstalta ja järjestämään asioita niin, että livenä asioita tapahtuu ja näkee. Jonkun työn tai harrastuksen kautta tms. Eiköhän useimmilla ne ihastuksen kanssa koetut tähtihetket ole tähänkin asti tapahtuneet ns.livenä kuin palstalla. Toivotaan ainakin niin.

Näin on, kannattaa miettiä, onko ihastus ollut joskus aloitteellinen livenä? Jopa enemmän kuin itse? Koska ja miten on itse ollut aloitteellinen livenä? Nettihörhöilyjä ei lasketa. Niissä syntyy pelkkiä ikäviä väärinkäsityksiä, etenkin anonyymipalstalla. Jos netissä on pakko olla yhteydessä, niin somessa omalla nimellä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

👍👍👍

Sinä löydät aina jotain kompattavaa silloin kun alottajasetä ikäänkuin kiistää oman tekstinsä. Oire se tuokin on

• Anonyymi
      UUSI

En minä ainakaan tule olemaan kuin mitään ei olisi tapahtunut, eikä tiedettäisi toistemme tunteista. Tietysti meillä on täällä missä nähdään viralliset roolit ja koska sanoja ei ole vaihdettu livenä, en sen enempää vielä uskalla käyttää. Uskon että hän ymmärtää tämän. /kunhan vastasin kuin hänelle

• Anonyymi
      UUSI

Näinpä mä en kans tajua exääni miksi hän käyttäytyy tuolleen itse olen koittanut monet kerrat olla hänelle mukava mutta hän ei minulle lainkaan mutta no ei se ole minun vikani itseppähän pelleilee ja leilkkii kuin pieni lapsi

• Anonyymi
        UUSI

Sellaisia jotkut valitettavasti ovat!

• Anonyymi
      UUSI

Palstagubbehan taitaa kokea ihan kollektiivista vihaa naisia kohtaan jo sen takia, että daamit ei edes tiedä koko sekopåån olemassaolosta joihin ätmi fiksaation kehittelee. Eniten tässä kukkuluuruussa ihmetyttää että on päässyt näinkin pitkään toteuttamaan tätä sairasta harrastustaan. Todennäköisesti skitsofreenikkona pystyy joitain viranomaisia huijaamaan mutta ne ajat on ohi

• Anonyymi
        UUSI

No ei luulis tosiaan tämän hippasvinskan huijaavan kuin suomikaksnelosen epäobjektiivista porukkaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No ei luulis tosiaan tämän hippasvinskan huijaavan kuin suomikaksnelosen epäobjektiivista porukkaa

Tai skitsofreenisia sekakäyttäjiä, jotka halajaa sorvin ääreen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai että mä nautin kun tämä pösilö on menettämässä totaalisesti järkensä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai että mä nautin kun tämä pösilö on menettämässä totaalisesti järkensä

Siltä tosiaan vaikuttaa, mutta kun tätä guben touhua on katsellut niin kyllähän sitä miettii, että missä se grande finale, eli voiko tämä tästä enää pahentua edes. No mutta ehkä kilupäät pystyy aina jotenkin kasaamaan itsensä ja kulissinsa kuntoon joki itselleen tai muille

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siltä tosiaan vaikuttaa, mutta kun tätä guben touhua on katsellut niin kyllähän sitä miettii, että missä se grande finale, eli voiko tämä tästä enää pahentua edes. No mutta ehkä kilupäät pystyy aina jotenkin kasaamaan itsensä ja kulissinsa kuntoon joki itselleen tai muille

Grande finale lienee se kun laitetaan tyttöilykuvansa eetteriin, puhumattakaan siitä kuinka vtusti näitä naisia ja lapsia on asianomaisina, miehiäkin tietenkin jotka päöosin pakkomielteenkohteiden näitä "se mies rakkauksia" joista sekopåå pälpättää päivät pitkät itkien.

En välttämättä haluaisi ottaa kunniaa tästä pääpakkomielteenkohteena olosta, mutta hyvilläni silti että valitsi sellaisen joka tämän toimittaa kepeimmille laitumille, sen voi ottaa uhkailuna jos haluaa, käytännössä kiinnosta vttuakaan, ylitti rajan jo aikoja sitten kun alkoi tuntemattomien ihmisten lapsista jauhamaan.

• Anonyymi
      UUSI

Olet oikeassa, tuo pätee myös minuun. Olen prinsessamainen ja pohjimmiltaan vähän hemmoteltu. Sinä olet aikuinen ja sanot asiat välillä raaankin suoraan. . Ymmärrän sinua. Sinä olet tämän palstan kuningas.
      Meistä ei siltikään tule paria. Minulla on rakas mies täällä kotona. Rakastan ja se minun olisi pitänyt tietää heti alussa. Olen vaan vähän kehittymätön joskus.
      Lupaan, että en enää leiki kenenkään sydämellä, se on julmaa ja kauheaa. En petä. Kyllä minä olen vaan ansainnut tämänhetkisen vaikean tilanteeni. En vaan ole aikuinen. Sinä olet aikuinen, vaikka olet nuorempi. Ihmisen pitää kasvaa aikuiseksi!

• Anonyymi
        UUSI

Luuletko että selviät ilman seurauksia?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko että selviät ilman seurauksia?

Mistä seuraamuksista puhut kun vastailet tälle naisia esittävälle äijää? Sinun asiasi mitä täällä internetin keskustelupalstalla toimitat kuulostaa se verran ison mittaluokan asialta, että sinun täytyy lähteä vonkaamaan ihan haastetta tai vastaavaa. Lykkyä tykö poika

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä seuraamuksista puhut kun vastailet tälle naisia esittävälle äijää? Sinun asiasi mitä täällä internetin keskustelupalstalla toimitat kuulostaa se verran ison mittaluokan asialta, että sinun täytyy lähteä vonkaamaan ihan haastetta tai vastaavaa. Lykkyä tykö poika

Ymmärrän yskän ja peloittaa.

• Anonyymi
        UUSI

Koitahan äijä kasvaa aikuiseksi,äläkä siinnyt toisena!

• Anonyymi
      UUSI

Olitko oikeasti sen yhden kanssa, sillon kun hain sieltä?

• Anonyymi
        UUSI

Nyt nukkumaan, jos on taas valvottu koko yö palstaillen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt nukkumaan, jos on taas valvottu koko yö palstaillen.

Vähän teennäinen palstaäijä tämä sekundaarinen riitamonologi minkä pystytit siitä syystä, että kerrontasi ei taaskaan kulkenut kuten piti, kuten ei muutaman muunkaan siinä ohessa. Elämä on.

• Anonyymi
      UUSI

Toivottavasti kaivattusi ei ole perheellinen ihminen. Sellaiset ei yleensä kaipaa enää uutta "hoidettavaa" lisää itselleen. Jos nykyisissäkin on riittävästi. Kaksi perheetöntä sinkkua voi ehtiä draamailla 24/7 palstalla ja muualla.

• Anonyymi
      UUSI

Lakkaan kirjoittamasta mutta ymmärrän tarkoituksesi. Pitää olla aikuinen ei vain luvata niin. Jokaisen meistä pitäisi tähdätä aikuisuuteen. Toiset ovat aikuisia jo syntyessään, toiset opettelevat läpi elämän.
      Minä lupaan olla aikuinen tästä lähtien. Josvielä tulee hölmöyksiä, voi tulla seurauksia. Pidän tätä mielessä, se on oppi sinulta.
      Voin oikeasti menettää esim. mieheni, kun hän lopullisesti kyllästyy.
      Lupaan olla aikuinen.

• Anonyymi
        UUSI

Menetät kaiken.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Menetät kaiken.

Oliko tämä nääs joku spell tälle naista esittävälle gubelle? Jaksamisia

• Anonyymi
      UUSI

Niinpä. Näillä ajatuksilla eteenpäin👍😊

• Anonyymi
        UUSI

Rakkaudellista perjantaita allihuuppa juu

• Anonyymi
      UUSI

Lähden pois mutta minua edelleen tarkkaillaan.

• Anonyymi
        UUSI

Se on sun kohdalla palstagubbe oikke hyvä

• Anonyymi
      UUSI

raha on myöhässä joten vedä lakiplussat pois, ei anneta mitään takaisin. Eikä apua jatkossa, eli kaikki pieni hyvä mitä on vapaasta tahdosta ilman hakkauksia annettu otetaan pois, tämä toiselle puolelle.

ja kaikille naisille vaaditaan kunnon "hakkausperintää" ja huonoa ja estoa kaikkeen.

• Anonyymi
        UUSI

No mutta eihän tässä gubbe sitten midistä, jos sää vaan jotain muikkuja hakkailet. T nazi

• Anonyymi
      UUSI

Seksisuhde oli.

• Anonyymi
        UUSI

Onnea siitä jos sullakin on käynyt joskus tuuri👍🥱 Sivusta tiän kyl mitä yrität spinnailla

• Anonyymi
        UUSI

Haluatko kertoa tänne kaikista keksimistäsi rupisista fantasioista, sexkeisari anna palaa

• Anonyymi
      UUSI

Watch me go! You don't see me anymore. And I really mean it💔💔💔

• Anonyymi
        UUSI

Surullista mutta tottaItse aiheutin. Toivon, että mies ei lähde. Varmasti on tympääntynyt. Itse aiheutin😟😮😦😳

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Surullista mutta tottaItse aiheutin. Toivon, että mies ei lähde. Varmasti on tympääntynyt. Itse aiheutin😟😮😦😳

Älä muuta sano palstagubbe, herkkiä ovat nykypäivänä, yks kainalopieru ja hän poissa on😟

• Anonyymi
      UUSI

Jättäkää lasten sydämet kasvamaan vaan.

• Anonyymi
      UUSI

Toi oli sivusta sille yhdelle, jota oisin voinut rakastaa kuolemaan asti💔💔💔

• Anonyymi
        UUSI

Sulle on joku muu tarkoitettu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sulle on joku muu tarkoitettu.

Eli sinäkö se olisit joka haluaa skeemailla näitä guben naurettavia raapustuksia. Saanko kysyä miksi sinulle on niin tärkeää nähdä tämä ns kohteesi epävakaana ihmisrauniona? Tunnistan sinut samaksi joka setämieheilee patologisesti näiden yhhyhyy- tekstien parissa

• Anonyymi
      UUSI

Minulla on tehtävää omassa itsessäni, haluan pysähtyä itseni äärelle. En ole vakaa, vaikka minusta ehkä niin luullaan. Ongelmia on. Sinulla on hyvä tie edessä. Annan sinun mennä.

• Anonyymi
      UUSI

Vakavaa harkintaa mutta ei ehkä hourulakeikkaa. Pitäisikö taas keskittyä olennaiseen, työntekoon, lainojen maksamiseen, lasten hoitamiseen, lounaan tekemiseen. Tällaista höpötystä voisi harrastaa 24/7.

• Anonyymi
        UUSI

Niinpä juuri aloittajasetä, menkää edes parturiin tai saunaan

• Anonyymi
      UUSI

Minä en usko että täällä kukaan leikki kellään, vaan vuodet vierii ja ihmiset ihastuu muihin jos mitään ei tapahdu, ja jos elämä on liian hankalaa suhde päättyy jos rakkaus ei ole tarpeeksi suurta voittaakseen haasteensa.

Minä jatkan nyt muihin juttuihin, joten saatte nämä jutut. Näistä ei ehkä tule suoraan rahaa, voi joillekin tullakin mutta jotain hyvää ehkä saatte.

• Anonyymi
      UUSI

Olet kyllä hieman väärä ihminen, jonka kanssa minun pitäisi omia ongelmia käsitellä 😅

• Anonyymi
        UUSI

Se on totta. Etsi joku muu.
        Minua ottaa kaikki päähän tällä hetkellä, luulen, että vtutukseen voi kuolla ja nyt olen lähellä. Sitä niittää, mitä kylvää.
        Pärjään kuitenkin, tulen toimeen vähällä. Tämä osa on minun. Sen kanssa on elettävä vaan päivä kerrallaan kuin mummo lumessa.
        Minulla ei ole muuta sanottavaa ja olisiko tässä nyt piste.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on totta. Etsi joku muu.
        Minua ottaa kaikki päähän tällä hetkellä, luulen, että vtutukseen voi kuolla ja nyt olen lähellä. Sitä niittää, mitä kylvää.
        Pärjään kuitenkin, tulen toimeen vähällä. Tämä osa on minun. Sen kanssa on elettävä vaan päivä kerrallaan kuin mummo lumessa.
        Minulla ei ole muuta sanottavaa ja olisiko tässä nyt piste.

Koitahan naisena esiintyvä palstaäijä proosailla tämäkin kersojen satu maaliin

• Anonyymi
      UUSI

Mä en halua enää ikinä rakastuu.
      Se tuhoo mut sen vähän mitä on jälellä

• Anonyymi
        UUSI

Voi sinua. Toivon, että rakastut vielä. Olet hieno mies.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sinua. Toivon, että rakastut vielä. Olet hieno mies.

En tajua enää mistää mitää

• Anonyymi
      UUSI

Näin on, luotan karmaan!

• Anonyymi
      UUSI

-Comme un appel-

• Anonyymi
        UUSI

Mikäs mätä omena se siellä vatuloi jottai

• Anonyymi
      UUSI

Se oli tiedossa, että olet jo sen toisen kanssa. Miksi vielä jatkaa.

• Anonyymi
      UUSI

Ei sitten minulta tällainen napina. En ole saanut turhia toiveita enkä syyttele mistään, mies.

• Anonyymi
        UUSI

Luuletko palstaäijä olevasi kovinkin ”rateginen” kun rakennat tätä hönöä aloitustasi uudelleen ja uudelleen? Ei minulta öhö

• Anonyymi
      UUSI

Lopetetaan vaan, tämä on kestänyt liian pitkään. Aika siirtyä seuraavalle sivulle. Ei ole sanottavaa enää.

• Anonyymi
      UUSI

Mitäpä menit itse aiheuttamaan ensin hänelle

• Anonyymi
      UUSI

Olen toiminut tässä väärin, se on selvä. Nyt näen tilanteen selvästi ja olen onnellinen, että saan jatkaa mieheni kanssa. Hän on minulle tärkeä. Kaveruutta tarjoan sinulle, jos huolit. Ymmärrän, jos et huoli. Sinä saat päättää.

• Anonyymi
      UUSI

Onhan se vähän hankalaa jos on niin tavatonta.

• Anonyymi
      UUSI

Kaveruutta et halua, se ihan ok.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      37
      2071
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      182
      1500
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      94
      1401
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      142
      1209
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1108
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      135
      1050
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1000
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      960
    9. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70