Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä, ja ihailla myös.
Niskan alue on mielenkiintoinen, ja kaula, jota kutittelisin. Ja sit letit. Ja voisin hieroa jaloista pois kipeät kohdat.
Mihin sinussa haluan koskea
45
2321
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
ou 😬
- AnonyymiUUSI
Nauraisit varmaan. Ja saisin kauniin hymyn ja katseen alta kulmien.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nauraisit varmaan. Ja saisin kauniin hymyn ja katseen alta kulmien.
😬 hämmentävä kokemus
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😬 hämmentävä kokemus
Kiva kokemus. Istuisin käsi leukaan nojaten ja vain ihailisin. 💚💛💖💗💚
- AnonyymiUUSI
Letit??? Jostain alaikäisestä haaveilet.
- AnonyymiUUSI
Minulla on joskus letit. Ei se ikää katso.
Terv. 40+ nainen - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on joskus letit. Ei se ikää katso.
Terv. 40 nainenNiin, mutta jos letit mainitaan, se tarkoittaa ihmistä, jolla ne on tyypilliset ja usein.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mutta jos letit mainitaan, se tarkoittaa ihmistä, jolla ne on tyypilliset ja usein.
Eikä edelleenkään katso ikää. Typerää olettaa, että kyse on alaikäisestä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mutta jos letit mainitaan, se tarkoittaa ihmistä, jolla ne on tyypilliset ja usein.
Inhosin jo pienenä palmikkolettejä. Ei ne sovi kenellekään. Vastasin vain huvikseni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Inhosin jo pienenä palmikkolettejä. Ei ne sovi kenellekään. Vastasin vain huvikseni.
Kyllä ne sopii. Eräällä kaupan myyjällä oli ja olin ihan myyty.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, samaa mieltä.
- AnonyymiUUSI
Saattasin tykätä persehieronnasta 🤣
- AnonyymiUUSI
Yhtään ei ruveta tuollaiseen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yhtään ei ruveta tuollaiseen.
Okei.
- AnonyymiUUSI
Lopeta. Ei tu tapahtuun
- AnonyymiUUSI
Okei. Joku muu voi hieroo mun percettä 😆
- AnonyymiUUSI
Sanoi entinen flikka juuri ennen kuin se taas tapahtui.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Joku muu voi hieroo mun percettä 😆
🐜 muurahainen?
- AnonyymiUUSI
Aika oudolta varmaan tuntus.
- AnonyymiUUSI
Mitä outoa siinä on?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä outoa siinä on?
Tuntuu oudolta tollainen. En ole tottunut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu oudolta tollainen. En ole tottunut.
Mun seurassa tottuisin aika nopeasti.
- AnonyymiUUSI
Kasvoista pitäisin suudeltaessa kiinni
- AnonyymiUUSI
Hyi
- AnonyymiUUSI
Mä olen nainen, mutta en ole tajunnut koskaan tätä hierontainnostusta. Mun jaloissa ei ole kipeitä kohtia, eikä niitä tarvitse hieroa. Hivelyt ja sivelyt ihan jees, mutta en mä niistä mitenkään haaveile.
- AnonyymiUUSI
Selvä.
- AnonyymiUUSI
Erogeeniset paikat tietty erikseen. Niissä taas pidän nimenomaan käsistä, kuin esim. suusta. Paitsi suutelu tietysti, se ei käsillä onnistu :) Tai ehkä kädetkin voi suudella, siis toisiaan..
- AnonyymiUUSI
Sama juttu. Hämmentää joskus katsella kun ihmiset kyhnyttävät keskenään. Itsellä tulisi olo, että jo riittää, ja tekisi mieli työntää kyhnyttäjä pois, vaikka ois miten rakas.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu. Hämmentää joskus katsella kun ihmiset kyhnyttävät keskenään. Itsellä tulisi olo, että jo riittää, ja tekisi mieli työntää kyhnyttäjä pois, vaikka ois miten rakas.
Se on apinoilta opittua. Ne myös sukii ja kiehnää, rapsuttelee.
- AnonyymiUUSI
Naisella on pisteitä jalan pohjassa,ota asiast selvää.
- AnonyymiUUSI
En minäkään ymmärrä hierontainnostusta. Yleensä ne on jotain limaisia ukkeleita jotka siitä kirjoittelee.
- AnonyymiUUSI
Olen mies,ja hartiat on jumissa.Niitä voisi hieroa,muttei mikään sively auttaisi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen mies,ja hartiat on jumissa.Niitä voisi hieroa,muttei mikään sively auttaisi.
No mene hierojalle, kyllä ammattilaisen käsissä jumit hoituu.
- AnonyymiUUSI
Se ois hyvä, että ihmisellä, joka tykkää tuollaisesta halittelusta, vois olla halikaveri. Muihin juttuihin sit muut kaverit. Mä voisin olla se muu.
- AnonyymiUUSI
Haliminen on kivaa ☺️
- AnonyymiUUSI
Polyamoriassa onnistuu. Yhden kanssa halitaan ja kyhnytetään, toisen kanssa seksiä ja vaarallisia tilanteita, kolmannen kanssa itketään Ikävä- palstalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Polyamoriassa onnistuu. Yhden kanssa halitaan ja kyhnytetään, toisen kanssa seksiä ja vaarallisia tilanteita, kolmannen kanssa itketään Ikävä- palstalla.
Mä oon toi kakkonen tai kolmonen 😌
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vapaa, pettäminen.
Platonisissa.Suhteissa.
Sitten.Vapaapäivänä.
Adektio.Polynomisia.
Seikkailuja.Jos,muu-
takaan,tekemistä.
Ja,tai.
Mikäs.Siinä.Sitten.
Ja.Päivä,olueelle.😍🥴 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haliminen on kivaa ☺️
Ei himot halaamalla lähäre
- AnonyymiUUSI
Jos kauniisti pyytäisit niin antautuisin täysin valtaan🤭
Olis se jännää kun ei yhtään tiedä mitä on luvassa. Helläkätinen herrasmies saa itte päättää❤️
Tykkäät kuitenkin söpöstä hassuttelijasta, jonka sait. 😁
🚬👩🏻🦳 - AnonyymiUUSI
Isolla kädellä ja hartaasti 🫳
- AnonyymiUUSI
Jos olet nainen saat koskettaa hellästi poskea.
- AnonyymiUUSI
Hänessä vetää puoleensa sielu 😊. Persoona. Kasvot silmät hiukset poskipäät huulet suu. Niska kaula. Rintakehä olisi varmaankin vaalea ja herkkä koska hän on hoikka. Selkä. Jalat ovat varmaankin kauniit. Sääret poikamaiset, kivat pohkeet. Luulen että hän on joskus ollut sortseissa mutta tuolloin oli välimatkaa.
- AnonyymiUUSI
Naista tietenkin kielellä vaikka pyllystä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä442319Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2432132- 1121564
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1441301- 1151237
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1411140Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://271127- 741019
- 66987
- 70960