Your📱 ends with 8.
Kaipaan ja ikävöin sua
57
904
Vastaukset
- Anonyymi
What number before that?
- Anonyymi
Numper
- Anonyymi
Kiitos paljon
- Anonyymi
😄😂😂
- Anonyymi
When you want to sleep with mandy
- Anonyymi
Mihin sinun numerosi päättyy?
m->n- Anonyymi
Numeroon 7.
- Anonyymi
Kahdeksan sinun kolmoseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahdeksan sinun kolmoseen
Wow, miltä planeetalta olette? (Sivu)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Numeroon 7.
Onko etunimeni alkukirjain sun etunimessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko etunimeni alkukirjain sun etunimessä?
Ei. Ole. 🤝.
- Anonyymi
Mikä numero ennen 8
- Anonyymi
Kysyt liian vaikeita, kuka sellaisen voisi edes tietää? Ei voi päätellä, jollei tunne toisen logiikkaa?
- Anonyymi
Zero
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Zero
on joo
- Anonyymi
Ohi!
- Anonyymi
Caara?
- Anonyymi
Minä myös. ❤️ En tiedä, mihin numeroon hänen puhelinnumeronsa loppuu. Voisin sen kaivella, mutta en viitsi nyt.
- Anonyymi
🙂❤️
- Anonyymi
Kaipaaja siis tietää numeron, onko itestäsi tunniste ?
- Anonyymi
Mine.
- Anonyymi
Your last number is three
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤔🤔🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aha.
No 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No 😂
Traumapallo a-sialla. Eikö töpseli osunut tälläkä kertaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Traumapallo a-sialla. Eikö töpseli osunut tälläkä kertaa?
Olenko ymmärtänyt oikein, että olet alkanut rönsyillä tätä vihaasi vähän joka puolelle hyvin impulsiivisesti? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No 😂
U dont know this number
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenko ymmärtänyt oikein, että olet alkanut rönsyillä tätä vihaasi vähän joka puolelle hyvin impulsiivisesti? Sivusta
Mitä vihaa? Totuuksiahan tässä ladotaan ja lauotaan. Mut ummista vaan silmäs, kuten oot aina ennenkin tehny.
- Anonyymi
Ja kaipasit niitä jännittäviä aikoja takaisin...
- Anonyymi
Mitäs jännää niissä🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs jännää niissä🤔
Semmoinen kiihottava asetelma.
- Anonyymi
Oon minä oikeasti tyhmä ihminen. Ei hyvänen aika.
- Anonyymi
Bruce Dick in son. I suppo se. Number of tö beast 666
- Anonyymi
iron norin
- Anonyymi
maiden, what does this button do?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
maiden, what does this button do?
The evil..That man do.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
The evil..That man do.
Tell me more!
- Anonyymi
Niin loppuu. Sano jokin tunniste itsestäsi.
- Anonyymi
Sun 5 Mun 8 ihanuus olet
- Anonyymi
Ohi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi
Ei multa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei multa
Laita ihana viesti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laita ihana viesti
Mitä laittaisin siihen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laita ihana viesti
Tänään laitoin jo.
- Anonyymi
Minäkin kaipaan sinua P- mies, jonka numero päättyy numeroon 7 ❤️.
T: nainen jonka nro päättyy numeroon 8.- Anonyymi
mulla päättyy tähännumeroon.🤣🙉🙈🤞✌️🤏🤛👊🖕👱♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mulla päättyy tähännumeroon.🤣🙉🙈🤞✌️🤏🤛👊🖕👱♀️
🤡🥸🤔🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕👉🍩🥮👈 🖕🖕🖕sinulle ruskean reijän ritari, joka panee jokaista vastaantulijaa. Ei väliä onko mies vai nainen tai mieheksi pukeutuva nainen. Olet keskenkasvuinen, henkisesti vajaa, ylimielinen, kylmä, toksinen, itserakas, arrogantti egoisti, pelle, joka luulee olevansa jotain enemmän kuin todella olet. Kannattaa käydä tutkituttamassa päänsä koska käytöksesi on kaukana terveestä käytöksestä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🤡🥸🤔🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕👉🍩🥮👈 🖕🖕🖕sinulle ruskean reijän ritari, joka panee jokaista vastaantulijaa. Ei väliä onko mies vai nainen tai mieheksi pukeutuva nainen. Olet keskenkasvuinen, henkisesti vajaa, ylimielinen, kylmä, toksinen, itserakas, arrogantti egoisti, pelle, joka luulee olevansa jotain enemmän kuin todella olet. Kannattaa käydä tutkituttamassa päänsä koska käytöksesi on kaukana terveestä käytöksestä.
Miksi tarvitset palstaäijä niin paljon näitä emojeita itseinhosi käsittelyyn?
- Anonyymi
FU.
- Anonyymi
Toi on erään tunniste mun luurissa :D
- Anonyymi
Sinulla on näköjään vanha numero
- Anonyymi
Miksiköhän oon oon sika sille tyypillä ,Se vissiin etten ole koskaan tykännyt sen jutuista ja ajankohta on muuten 10 kk tästä eteenpäin
- Anonyymi
You zeroing in then,huh?
- Anonyymi
FU!
-78- Anonyymi
Laita koko numero niin joku saattaa innostella soittamaankin :)
- AnonyymiUUSI
Pari vuotta sitten etsin netistä erästä naista ja löytyi puhelinnumerokin. Otin sen talteen mutta en koskaa ajatellut soittavani.
Nyt etsin sen "arkistostani" ja tarkistin mikä se oli. Kun katsoin nimeä ja numeroa, tiesin että leimakirves heiluu entisten lisäksi jos alkaa sinne soittelee ;-)
Kyl se on niin poissuljettu ajatus että ottaisin häneen yhteyttä. Kaikki kortit ja vuoronumerot on käytetty, yhteinen historia on mennyttä, yhteistä tulevaisuutta ei näillä näkymin ole edes naapureina.
"Asiapuolella" ois jotain yhteistä mut ei ole enää mun puolella intressejä ottaa yhteyttä siinäkään.
Jostain syystä hän ei katoa muistista, vaan säännöllisesti muistuttaa ..........
Nimim. Ei mikään Alice & Jack
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4814181Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743146Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461490- 831294
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m21126417-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais291232Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen59969Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta14962- 57904
Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.71887