Olet mun herkkä kohta

Anonyymi-ap

Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen kun sinut tapasin. Kuinka paljon ajattelen aivan kaikenlaista, koska olet kuin osa minua. Uskallanko edes sanoa, että olet jo osa minua. Mitä se tarkoittaa, en halua tänne kertoa.

Sinulle vain. Sinulle A❤️

59

969

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suhde ei silti taida onnistua. Vaikka välitän.

• Anonyymi

Minä haluan että olet onnellinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä haluan että olet onnellinen.

Mulle oli liikaa muut naiset. Särki mut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla ei ole ikinä ollut ketään muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla ei ole ikinä ollut ketään muuta.

En usko. Rakas toki olit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämäni rakkain asia itseasiassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen eri henkilö. Minut tuntevat tietävät kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Antti ja Ässä.istuu sauna iltaa ja naruttaa teitä. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen eri henkilö. Minut tuntevat tietävät kyllä.

Kovaa "selitystä" kukaan ei usko!

• Ihana viesti jollekin tärkeälle 🩷. Siltähän se oikea ihminen tuntuu ja saa niitä muutoksia aikaan. Oon onnellinen sun puolesta 🥰

• Anonyymi

Oikea ihminen kyllä. Oikea aika vielä kysymys..

• Anonyymi kirjoitti:

Oikea ihminen kyllä. Oikea aika vielä kysymys..

Haluatko kertoa lisää miksi aika ei ole vielä oikea teille? 🤔

• Anonyymi
        AliasOSOS kirjoitti:

Haluatko kertoa lisää miksi aika ei ole vielä oikea teille? 🤔

Meillä on syymme. Luotan että kaikki järjestyy..

• Anonyymi

Mutta et tätä voi sanoa minulle kasvotusten koska...?

A

• Anonyymi

En ole nähnyt sinua kuukausiin. Sen viime näkemisen jälkeen tajusin vain miten paljon kaipaan, haluan ja tykkään sinusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole nähnyt sinua kuukausiin. Sen viime näkemisen jälkeen tajusin vain miten paljon kaipaan, haluan ja tykkään sinusta.

No ei sitten minulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä nähtiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä nähtiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä nähtiin?

Siellä missä melkein aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei sitten minulle.

This is "love bombing" 🚩🚩🚩🚩🚩🚩 en ymmärrä kuinka sairaita voi nämä kaksi miestä A ja S olla😂 tyttörukat on ihan sekasin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sama juttu. Toivottavasti taas nähdään.

• Anonyymi

Tämä ei ollut multa, vaikka minäkin voisin A-miehelle näin sanoa.

• Anonyymi

Saat olla samaa mieltä, tottakai. Aloituksen A on nainen. Eikä mikä tahansa nainen...🌟

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saat olla samaa mieltä, tottakai. Aloituksen A on nainen. Eikä mikä tahansa nainen...🌟

Ihan sama ootte tusina tuotteita

• Anonyymi

Minä vaan rakastan miestäni ja minun päätäni ei saa käännettyä. Mitään vikaa sinussa ei ole. Näen sinut nuoremman naisen kanssa. Toivoisin, että tämän asian puimiseen ei olisi mennyt niin pitkää sikaa. Se on väärin sinua kohtaan.

• Anonyymi

En usko että olen sinun hän. Toki toivon että olet suora ja rehellinen hänelle.

• Anonyymi

Aikaa

• Anonyymi

Aikaa on.

• Anonyymi

Oijoi. Nyt palaa käämi jollain. Vai mopon kumi🤭ainiin mut ettehän te käytä kumeja😂 vanhat gubet ajaa metsässä mopoilla

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oijoi. Nyt palaa käämi jollain. Vai mopon kumi🤭ainiin mut ettehän te käytä kumeja😂 vanhat gubet ajaa metsässä mopoilla

Ukko se on.

• Anonyymi

Kunpa tämän asian puimisen voisi jo lopettaa.

• Anonyymi

Voit lopettaa kun haluat, mutta älä minun tai hänen puolesta kiitos tuollaisia puhu.

• Anonyymi

Onko johanna vielä pantavana teidän ringissä?

• Anonyymi

Voitko antaa anteeksi?

• Anonyymi

Ekana meidän pitäisi puhua.

• Anonyymi

Kun nähdään niin kaikki selviää.❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ekana meidän pitäisi puhua.

Suostuisin puhumaan mutta sinä et halua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suostuisin puhumaan mutta sinä et halua.

Suostun. Soita mulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suostun. Soita mulle.

En vain enää halua. Kaipaan vanhaa elämääni takaisin. Toivoisin, että tätä ei olisi ollut mutta toisaalta olen tarvinnut tätä. Olen ollut niin kevytkenkäinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En vain enää halua. Kaipaan vanhaa elämääni takaisin. Toivoisin, että tätä ei olisi ollut mutta toisaalta olen tarvinnut tätä. Olen ollut niin kevytkenkäinen.

Älä sitten. Leikit taas.

• Anonyymi

Entä Tiina?

• Anonyymi
        UUSI

♥️♥️♥️

• Anonyymi

Niin kulta. Me ollaan semmosia et jäädään mieliin. Sä oot silkkaa laatua ei toista lähellekkään tommosta ole kultaseni olemassakaa. Kuuntelen mielelläni sun juttuja. Niin ja silmiä hellii kun sua kattoo.. uu kun sä oisit maukas.Toivon sulle siltiki pikkusen parempia ullia ja huomattavasti isompia pullia vaikka sit viis jos esim niin haluisit. Otat brunet blondit ja aivan kaikki. Mulle riittää yks. Hänelle annan sit sieluu myöten kaiken ittestäni käyttäkööt sit miten lystää

• Anonyymi

Ei onnistu mun kanssa.

• Anonyymi

En tiedä oletko hän. Mutta jos olet hän niin arvostan kyllä. Kaikkea hyvää teille. ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä oletko hän. Mutta jos olet hän niin arvostan kyllä. Kaikkea hyvää teille. ❤️

Kiitos.

• Anonyymi

En leiki sulla enää, se on varma mutta minun ihastumisentunteet on menneet ohi. Näen oman suhteeni arvon nyt. Mistä puhuisimme? En tahdo puhua tästä enää mutta ymmärrän, että olet vihainen.

• Anonyymi

Puhelimessa.

• Anonyymi

Vihainen? En ole mistään vihainen. Olen kiitollinen niin paljosta. Eniten toivon että olet onnellinen. Missä ikinä oletkin.❤️

• Anonyymi

Sinulla on syytä olla vihainen. Paljon aikaa meni ja mitään ei syntynyt. Jouduit paimentamaan minua ja auttamaan paljon. Omat asiasi kärsivät. Kyllä sinä olit antajapuolella.

• Anonyymi

Kerro miehen alkukirjain kiitos?

• Anonyymi

Ymmärrän tehneeni väärin mutta en voi asioille enää mitään. Päästäänkö tästä eteenpäin. En haluaisi puida tätä loppuelämää kuitenkaan.

• Anonyymi

Mun puolesta joo, mutta en usko että olen sinun hän. Kerrotko kirjaimen?

• Anonyymi

Huomaan nyt vasta, että ollaan eri aallonpituuksilla. Ajattelet eri tavalla. Luulen aina, että muut ovat samanlaisia kuin minä, hyvässä ja pahassa. Viime aikoina olen huomannut että eivät ole.

• Anonyymi

Minä olen nyt onnellinen ja toivoisin, että sinäkin olisit. En jaksa tätä jauhaa.

• Anonyymi
      UUSI

Ikävä on jo vain yhtä, vaikka silmäilen muita, se yksi on ja pysyy salaisuutena sisälläni.

• Anonyymi
        UUSI

Onko se nainen sinun synkkä salaisuutesi mies😉?

A nainen sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se nainen sinun synkkä salaisuutesi mies😉?

A nainen sivusta

Eräs mies on salaisuuteni. -toinen A.

• Anonyymi
      UUSI

Tiedän mitä ajat takaa. Kaikki tuntui vaan niin oikealta. Tätä yhteyttä välillämme ei voi kukaan ottaa pois. Viimeksi nähdessämme puolialastomat puut syvensivät hetken synkkyyttä, ja apeina tippuvat lehdet täyttivät mielen aavistuksilla, sitä voi yhtäaikaa tajuta rakastavansa ja ettei silti kykene yhtään enempään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      481
      4191
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      74
      3156
    3. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1490
    4. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      83
      1294
    5. Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."

Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m
      Sohvaperunat
      22
      1277
    6. 17-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä

Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais
      Kotka
      29
      1242
    7. Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."

Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta
      Suomalaiset julkkikset
      14
      972
    8. Olet mun herkkä kohta

Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen
      Ikävä
      59
      969
    9. Kaipaan ja ikävöin sua

Your📱 ends with 8.
      Ikävä
      57
      904
    10. Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?

Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.
      Ikävä
      71
      897
    Aihe