Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen kun sinut tapasin. Kuinka paljon ajattelen aivan kaikenlaista, koska olet kuin osa minua. Uskallanko edes sanoa, että olet jo osa minua. Mitä se tarkoittaa, en halua tänne kertoa.
Sinulle vain. Sinulle A❤️
Olet mun herkkä kohta
59
969
Vastaukset
- Anonyymi
Suhde ei silti taida onnistua. Vaikka välitän.
- Anonyymi
Minä haluan että olet onnellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä haluan että olet onnellinen.
Mulle oli liikaa muut naiset. Särki mut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei ole ikinä ollut ketään muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei ole ikinä ollut ketään muuta.
En usko. Rakas toki olit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämäni rakkain asia itseasiassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen eri henkilö. Minut tuntevat tietävät kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antti ja Ässä.istuu sauna iltaa ja naruttaa teitä. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen eri henkilö. Minut tuntevat tietävät kyllä.
Kovaa "selitystä" kukaan ei usko!
Ihana viesti jollekin tärkeälle 🩷. Siltähän se oikea ihminen tuntuu ja saa niitä muutoksia aikaan. Oon onnellinen sun puolesta 🥰
- Anonyymi
Oikea ihminen kyllä. Oikea aika vielä kysymys..
Anonyymi kirjoitti:
Oikea ihminen kyllä. Oikea aika vielä kysymys..
Haluatko kertoa lisää miksi aika ei ole vielä oikea teille? 🤔
- Anonyymi
AliasOSOS kirjoitti:
Haluatko kertoa lisää miksi aika ei ole vielä oikea teille? 🤔
Meillä on syymme. Luotan että kaikki järjestyy..
- Anonyymi
Mutta et tätä voi sanoa minulle kasvotusten koska...?
A- Anonyymi
En ole nähnyt sinua kuukausiin. Sen viime näkemisen jälkeen tajusin vain miten paljon kaipaan, haluan ja tykkään sinusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole nähnyt sinua kuukausiin. Sen viime näkemisen jälkeen tajusin vain miten paljon kaipaan, haluan ja tykkään sinusta.
No ei sitten minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä nähtiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä nähtiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä nähtiin?
Siellä missä melkein aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei sitten minulle.
This is "love bombing" 🚩🚩🚩🚩🚩🚩 en ymmärrä kuinka sairaita voi nämä kaksi miestä A ja S olla😂 tyttörukat on ihan sekasin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu. Toivottavasti taas nähdään.
- Anonyymi
Tämä ei ollut multa, vaikka minäkin voisin A-miehelle näin sanoa.
- Anonyymi
Saat olla samaa mieltä, tottakai. Aloituksen A on nainen. Eikä mikä tahansa nainen...🌟
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat olla samaa mieltä, tottakai. Aloituksen A on nainen. Eikä mikä tahansa nainen...🌟
Ihan sama ootte tusina tuotteita
- Anonyymi
Minä vaan rakastan miestäni ja minun päätäni ei saa käännettyä. Mitään vikaa sinussa ei ole. Näen sinut nuoremman naisen kanssa. Toivoisin, että tämän asian puimiseen ei olisi mennyt niin pitkää sikaa. Se on väärin sinua kohtaan.
- Anonyymi
En usko että olen sinun hän. Toki toivon että olet suora ja rehellinen hänelle.
- Anonyymi
Aikaa
- Anonyymi
Aikaa on.
- Anonyymi
Oijoi. Nyt palaa käämi jollain. Vai mopon kumi🤭ainiin mut ettehän te käytä kumeja😂 vanhat gubet ajaa metsässä mopoilla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oijoi. Nyt palaa käämi jollain. Vai mopon kumi🤭ainiin mut ettehän te käytä kumeja😂 vanhat gubet ajaa metsässä mopoilla
Ukko se on.
- Anonyymi
Kunpa tämän asian puimisen voisi jo lopettaa.
- Anonyymi
Voit lopettaa kun haluat, mutta älä minun tai hänen puolesta kiitos tuollaisia puhu.
- Anonyymi
Onko johanna vielä pantavana teidän ringissä?
- Anonyymi
Voitko antaa anteeksi?
- Anonyymi
Ekana meidän pitäisi puhua.
- Anonyymi
Kun nähdään niin kaikki selviää.❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ekana meidän pitäisi puhua.
Suostuisin puhumaan mutta sinä et halua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suostuisin puhumaan mutta sinä et halua.
Suostun. Soita mulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suostun. Soita mulle.
En vain enää halua. Kaipaan vanhaa elämääni takaisin. Toivoisin, että tätä ei olisi ollut mutta toisaalta olen tarvinnut tätä. Olen ollut niin kevytkenkäinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vain enää halua. Kaipaan vanhaa elämääni takaisin. Toivoisin, että tätä ei olisi ollut mutta toisaalta olen tarvinnut tätä. Olen ollut niin kevytkenkäinen.
Älä sitten. Leikit taas.
- Anonyymi
Entä Tiina?
- AnonyymiUUSI
♥️♥️♥️
- Anonyymi
Niin kulta. Me ollaan semmosia et jäädään mieliin. Sä oot silkkaa laatua ei toista lähellekkään tommosta ole kultaseni olemassakaa. Kuuntelen mielelläni sun juttuja. Niin ja silmiä hellii kun sua kattoo.. uu kun sä oisit maukas.Toivon sulle siltiki pikkusen parempia ullia ja huomattavasti isompia pullia vaikka sit viis jos esim niin haluisit. Otat brunet blondit ja aivan kaikki. Mulle riittää yks. Hänelle annan sit sieluu myöten kaiken ittestäni käyttäkööt sit miten lystää
- Anonyymi
Ei onnistu mun kanssa.
- Anonyymi
En tiedä oletko hän. Mutta jos olet hän niin arvostan kyllä. Kaikkea hyvää teille. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä oletko hän. Mutta jos olet hän niin arvostan kyllä. Kaikkea hyvää teille. ❤️
Kiitos.
- Anonyymi
En leiki sulla enää, se on varma mutta minun ihastumisentunteet on menneet ohi. Näen oman suhteeni arvon nyt. Mistä puhuisimme? En tahdo puhua tästä enää mutta ymmärrän, että olet vihainen.
- Anonyymi
Puhelimessa.
- Anonyymi
Vihainen? En ole mistään vihainen. Olen kiitollinen niin paljosta. Eniten toivon että olet onnellinen. Missä ikinä oletkin.❤️
- Anonyymi
Sinulla on syytä olla vihainen. Paljon aikaa meni ja mitään ei syntynyt. Jouduit paimentamaan minua ja auttamaan paljon. Omat asiasi kärsivät. Kyllä sinä olit antajapuolella.
- Anonyymi
Kerro miehen alkukirjain kiitos?
- Anonyymi
Ymmärrän tehneeni väärin mutta en voi asioille enää mitään. Päästäänkö tästä eteenpäin. En haluaisi puida tätä loppuelämää kuitenkaan.
- Anonyymi
Mun puolesta joo, mutta en usko että olen sinun hän. Kerrotko kirjaimen?
- Anonyymi
Huomaan nyt vasta, että ollaan eri aallonpituuksilla. Ajattelet eri tavalla. Luulen aina, että muut ovat samanlaisia kuin minä, hyvässä ja pahassa. Viime aikoina olen huomannut että eivät ole.
- Anonyymi
Minä olen nyt onnellinen ja toivoisin, että sinäkin olisit. En jaksa tätä jauhaa.
- AnonyymiUUSI
Ikävä on jo vain yhtä, vaikka silmäilen muita, se yksi on ja pysyy salaisuutena sisälläni.
- AnonyymiUUSI
Onko se nainen sinun synkkä salaisuutesi mies😉?
A nainen sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko se nainen sinun synkkä salaisuutesi mies😉?
A nainen sivustaEräs mies on salaisuuteni. -toinen A.
- AnonyymiUUSI
Tiedän mitä ajat takaa. Kaikki tuntui vaan niin oikealta. Tätä yhteyttä välillämme ei voi kukaan ottaa pois. Viimeksi nähdessämme puolialastomat puut syvensivät hetken synkkyyttä, ja apeina tippuvat lehdet täyttivät mielen aavistuksilla, sitä voi yhtäaikaa tajuta rakastavansa ja ettei silti kykene yhtään enempään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4814191Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743156Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461490- 831294
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m22127717-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais291242Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta14972Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen59969- 57904
Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.71897