Tässä ois tarjolla vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Tykkään mukavista asioista ja minä en todellakaan petä.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Minulla on vihreät silmät ja olen aika puhelias.
Minä en todellakaan levittele kuvia mun munasta.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta
HEINOLASSA ASUVISTA NEITOSISTA EI SAA SEURAA VAKITUISEEN SUHTEESEEN
12
75
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Itse tässä snäpin keskusteluissa haluat että tyttö kutsuu sinua isäksi kun spermaat, olet aika sairas vammainen luuseri. https://keskustelu.suomi24.fi/t/18745752/heinolan-seta-haaveilee-olevansa-iska
- AnonyymiUUSI
Kyllä mä huomaan ettei sinulla ole kaikki Muumit laaksossa
Sä varmaan jankkaisit varmaan 10 vuotta että, sä veit mun tikkarin jos sun joku kaveri ottaisi sulta tikkarin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä varmaan jankkaisit varmaan 10 vuotta että, sä veit mun tikkarin jos sun joku kaveri ottaisi sulta tikkarin.Ai DULLAA KAKKI MUUMIT?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä varmaan jankkaisit varmaan 10 vuotta että, sä veit mun tikkarin jos sun joku kaveri ottaisi sulta tikkarin.Olethan sinäkin jankannut samaa paskaa yli 12-vuotta ja jäänyt aina ilman pillua 😁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä varmaan jankkaisit varmaan 10 vuotta että, sä veit mun tikkarin jos sun joku kaveri ottaisi sulta tikkarin.Itsepä olet noin snäpissä kirjoittanut jollekin joten älä itke, ai sinulta vammaiselta viedään tikkaritkin.
Pilkkua ei käytetä noin mutta et vammaisena edes sitä tajua.
- AnonyymiUUSI
PIENI TIEDOTUS!
Myös pojat kelpaa! Pieni peppuiset etusijalla! - AnonyymiUUSI
Ei näin pienellä https://aijaa.com/DQBJWC munalla, ei tuo yllä pilluun. Minna 18v Heinolasta ¡
- AnonyymiUUSI
Minna 18 v
Usko sinäkin noitten vähä-älyisten ja mielenvikaisten satumaa valheisiin niin hyvä tulee.
Mut sen sanon että mä en todellakaan ole levitellä mun munan kuvaa yhtään mihinkään enkä levittele. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minna 18 v
Usko sinäkin noitten vähä-älyisten ja mielenvikaisten satumaa valheisiin niin hyvä tulee.
Mut sen sanon että mä en todellakaan ole levitellä mun munan kuvaa yhtään mihinkään enkä levittele.No snäpis laitoit , munan ja kasvo kuvan mun kaverille. Minna
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minna 18 v
Mut sen sanon että mä en todellakaan ole levitellä mun munan kuvaa yhtään mihinkään enkä levittele.Aha, miten hyvä tulee ? Minna
- AnonyymiUUSI
TOINEN TIEDOTUS!
Minulla on aika pieni pipukka! Voin laittaa siitä kuvan, jotta uskotte.
https://aijaa.com/DQBJWC - AnonyymiUUSI
On sedällä ainakin Heinolan kuuluisin kulli tätä menoa…
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1181726
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371459Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221328Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641282- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511219- 521178
- 591117
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995