Elikkäs. Jos artisti tai bandissä oleva jäsen on syyllistynyt rikokseen ja saanut tuomion. Boikotoitteko kyseisen esittäjän koko tuotannon vai sen osan mikä julkaistu rikoksen teon jälkeen?
Meinaan tyyliin että artisti x ollut täysi moitteeton vaikkapa 10v urastaan ja sitten tulee rikoavuosi ja julkaissut siinä samalla / sen jälkeen niin meneekö se puhtoisten vuosien musiikkikin pannaan radiokanavimta tai omilta soittolistoilta ja viskaattekko fyysiset kyseiseltä roskiin?
KYSELY: Millä perusteella alatte boikoida musiikkia?
10
303
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo ei ole minun tapauksessani koskaan ajankohtaista, koska suosimieni bändien jäsenet ja solistit ovat kunnollista väkeä, eivät mitään rupusakkia.
- Anonyymi
Kerroppa niiden nimet niin voidaan todeta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroppa niiden nimet niin voidaan todeta.
Brian Setser ainakin sellainen nimi.
- Anonyymi
Boikotointi yleensäkin on pääasiassa somepellejen harrastusta. Tai oikeastaan he vain netissä öyhöttävät boikotoivansa milloin mitäkin. Oikeat "boikotoijat" eivät tee asiasta numeroa, vaan he tekevät omia valintoja. Itse teen valinnan tankatessa.
- Anonyymi
Kännissä ja läpällä. Boikoidaaa muksiikkia.
Tämä on aloittajan vastaus aloitukseen. Kettuilu sallittu.- Anonyymi
Boikotoin muun muassa Bauerin kanavia, erityisesti Radio Pookia. Sen kuuntelijat vaikuttavat olevan typeriä puupökkelöitä lukemieni juttujen perusteella näissä ketjuissa. Hysteerisiä, samojen asioiden hokijoita.
- Anonyymi
ÄLÄ YRITÄ ESITTÄÄ MINUA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ÄLÄ YRITÄ ESITTÄÄ MINUA!
Minähän esitän mitä haluan, ja sinä et sille asialle voi yhtään mitään! Et yhtään mitään!
- Anonyymi
En millään perusteella.
- Anonyymi
Boikotointi silloin, jos siitä tehdään numero, ei ole täyspäisen ihmisen hommaa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.915518Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.573661Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j613005Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin492219Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611986Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.3011927- 471626
- 961511
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441407Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91363