Elikkäs. Jos artisti tai bandissä oleva jäsen on syyllistynyt rikokseen ja saanut tuomion. Boikotoitteko kyseisen esittäjän koko tuotannon vai sen osan mikä julkaistu rikoksen teon jälkeen?
Meinaan tyyliin että artisti x ollut täysi moitteeton vaikkapa 10v urastaan ja sitten tulee rikoavuosi ja julkaissut siinä samalla / sen jälkeen niin meneekö se puhtoisten vuosien musiikkikin pannaan radiokanavimta tai omilta soittolistoilta ja viskaattekko fyysiset kyseiseltä roskiin?
KYSELY: Millä perusteella alatte boikoida musiikkia?
6
216
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo ei ole minun tapauksessani koskaan ajankohtaista, koska suosimieni bändien jäsenet ja solistit ovat kunnollista väkeä, eivät mitään rupusakkia.
- Anonyymi
Kerroppa niiden nimet niin voidaan todeta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroppa niiden nimet niin voidaan todeta.
Brian Setser ainakin sellainen nimi.
- Anonyymi
Boikotointi yleensäkin on pääasiassa somepellejen harrastusta. Tai oikeastaan he vain netissä öyhöttävät boikotoivansa milloin mitäkin. Oikeat "boikotoijat" eivät tee asiasta numeroa, vaan he tekevät omia valintoja. Itse teen valinnan tankatessa.
- Anonyymi
Kännissä ja läpällä. Boikoidaaa muksiikkia.
Tämä on aloittajan vastaus aloitukseen. Kettuilu sallittu.- Anonyymi
Boikotoin muun muassa Bauerin kanavia, erityisesti Radio Pookia. Sen kuuntelijat vaikuttavat olevan typeriä puupökkelöitä lukemieni juttujen perusteella näissä ketjuissa. Hysteerisiä, samojen asioiden hokijoita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235913- 602037
- 271499
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2411284- 741145
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️691138Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531117- 511072
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1441067Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58995