Parisuhteiden ongelma nykyaikana

Anonyymi-ap

Parisuhteen muodostuksessa on eräs iso kompastuskivi nykyaikana:

1) Miehen pituus
2) Naisen paino

Noita kahta ei tahdo saada sovitettua yhteen millään.
Miettikää sitä.

40

314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naisilla on vaatimuksia kuten pitää olla 180 cm mies ja jos ei ole niin eii naisia kiinnosta koska 165 cm mies ei mitenkään voi olla hyvä kumppani. Ja siitttten se komea mies pettää naista ja nainen ihmettelee miks mies taas petti.

• Anonyymi

Ei pidä yhtään paikkaansa. Kaikki tietämäni 180 senttiset miehet ovat olleet parisuhteissa, jopa ne 165 senttiset ja vähän lyhyemmätkin.

• Minä luulen, että suurimmat syyt on:

1) Miehen urvelous.
      2) Nsisen urvflon tunnistaminen.

• Anonyymi
        UUSI

Bingo!

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Bingo!

Urveluus tappaa täälläkin keskustelut. Urvdluus on vakava uhka. 😁

• Anonyymi
        UUSI

Oletko urvelo? Vai mikä selittää sinkkuutesi? 😁

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko urvelo? Vai mikä selittää sinkkuutesi? 😁

Kuka tietää? 😁

• Anonyymi

No voi nyt jeesus, että on toisilla olemattomat ongelmat. Mä en ole vielä tavannut niin lyhyttä miestä tai lihavaa naista, että nuo itsessää pariutumista haittaisivat. Pelkkiä tekosyitä, ettei tarvitse miettiä niitä oikeita ongelmia.

• UUSI

No mietittäiskö sitten niitä oikeita ongelmia?

• Anonyymi
        UUSI
        JeroP kirjoitti:

No mietittäiskö sitten niitä oikeita ongelmia?

Tyypillisiä parisuhteen ongelmia ovat muun muassa uskottomuus, mustasukkaisuus, toisen osapuolen vakava sairastuminen, läheisen sairastuminen ja kuolema, lapsettomuus, mielenterveyden ongelmat ja pitkäaikainen yhteyden puuttuminen.

Parisuhdetta kuormittavat myös toistuvat tai ratkaisemattomat riidat. Läheisyyden puute, väsymys, rahan- ja ajankäyttö, lasten kasvatus ja kotityöt ovat tavallisia aiheita riidoille parisuhteissa.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tyypillisiä parisuhteen ongelmia ovat muun muassa uskottomuus, mustasukkaisuus, toisen osapuolen vakava sairastuminen, läheisen sairastuminen ja kuolema, lapsettomuus, mielenterveyden ongelmat ja pitkäaikainen yhteyden puuttuminen.

Parisuhdetta kuormittavat myös toistuvat tai ratkaisemattomat riidat. Läheisyyden puute, väsymys, rahan- ja ajankäyttö, lasten kasvatus ja kotityöt ovat tavallisia aiheita riidoille parisuhteissa.

Hyvä juttu, kiitos.

Nyt se selvis mun ongelmakin.

Kun ei mulla sitä parsuhdetta oo, niin se on toi, toiseks viimesellä rivillä, väsymys.

Kattokaa, kun mä oon aina väsyny.

• Anonyymi
        UUSI
        JeroP kirjoitti:

Hyvä juttu, kiitos.

Nyt se selvis mun ongelmakin.

Kun ei mulla sitä parsuhdetta oo, niin se on toi, toiseks viimesellä rivillä, väsymys.

Kattokaa, kun mä oon aina väsyny.

Onko väsymystäsi tutkittu? Vai suomalaisena olet kiertänyt lääkärit kaukaa? Etkös sinä ole se mies joka syö liian vähän? Vitamiinin puutos?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko väsymystäsi tutkittu? Vai suomalaisena olet kiertänyt lääkärit kaukaa? Etkös sinä ole se mies joka syö liian vähän? Vitamiinin puutos?

Juu, kai mä se oon. En tiennytkään, että sen perusteella oon jo näinkin kuuluisa. Kävin mä lääkärillä sen jälkeen kun putosin jaloiltani. Mutta ei mitään vakavaa, se riittää kun tunnistaa kynän ja sakset, niin sillonhan on terve. Toi oli siis muistitesti. Kyllä mä D vitamiinia syön. Sitä suosittelen kaikille. Kohta alkaa jouluvapaat, voi nukkua monta päivää putkeen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsen kasvatus eli ei kannata katsella tai seukata yh äitylien kanssa miksi kasvattaa ja maksaa ja ruokkia ja käyttää aikaansa toisten kakruihin ja yh tyypit on uskottomia ja pettää ja kaikki tinderimiehet tuntee yh äitylin rahastakin sekstaillut eli yh tytöt ja korkeastikoulutetut kannattaa jättää tutustumatta moikka voi sanoa jos naapurina asuu mut ei muuta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsen kasvatus eli ei kannata katsella tai seukata yh äitylien kanssa miksi kasvattaa ja maksaa ja ruokkia ja käyttää aikaansa toisten kakruihin ja yh tyypit on uskottomia ja pettää ja kaikki tinderimiehet tuntee yh äitylin rahastakin sekstaillut eli yh tytöt ja korkeastikoulutetut kannattaa jättää tutustumatta moikka voi sanoa jos naapurina asuu mut ei muuta

Yh tyyppejä ei kotityöt kiinnosta ja yleensä on mielisairauksiakin ym ongelmia

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yh tyyppejä ei kotityöt kiinnosta ja yleensä on mielisairauksiakin ym ongelmia

Ei noilta miltäön näköjään välty, vaikka ei olisikaan. Katso nyt vaikka peiliin.

Sinällään yh:t ja heidän haukkumisensa on sinulta uudempi aluevaltaus. Tähän asti olet tyytynyt haukkumaan muita tahoja, mutta kaipa se vaihtelu virkistää haukkumiskohteissakin.

P.S. Kai muuten tiedät, että yksinhuoltajaksi voi päätyä puolison kuoleman takiakin?

• Anonyymi
      UUSI

Höpönlöpö nuo ole mitään ongelmia.

• Anonyymi
      UUSI

Ei tarvi murehtia parisuhdeongelmia, kun miehet haluavat minusta vain seksiä.

• Anonyymi
      UUSI

Ei, vaan miehet ovat naisistuneet ja naiset miehistyneet. Ja loput eivät tiedä mitä sukupuolta edustavat.

• Anonyymi
      UUSI

Ei kait miehen mikään Atlas tarvitse olla?
      Vilma

• Anonyymi
      UUSI

Mjaa, minusta näyttää kun teitä sinkkuja selaan ja mietin, että teitä vaivaa mielenkiinnon puute ja mukavuudenhalu. Ette viitti tinkiä mistään saadaksenne kaiken. Ei toimi.

• Anonyymi
        UUSI

Tinkimällä ei koskaan voi myöskään saada kaikkea. Sekään ei siis toimi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tinkimällä ei koskaan voi myöskään saada kaikkea. Sekään ei siis toimi.

Oletko kokeillut?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko kokeillut?

Ei tuota tarvitse kokeilla tietääkseen sen. Jos tinkii jostakin, ei voi enää saada kaikkea.

• Anonyymi
      UUSI

Tuo on hyvä. Tosi totta, että yksin saa leikkiä kaikilla leluilla toisen puuttumatta asiaan.

• Anonyymi
      UUSI

1. Miehen epärealistisuus
      2. Naisen epärealistisuus
      Kyse ei ole pelkistä yksityiskohdista

• Anonyymi
      UUSI

Ihmiset käyttää paljon aikaa turhaan miettimiseen. Ja siinä ääneen miettiessään sitten loukkaavat tietämättään toisiaan.

Ai muttas mitenkä tämä ketju oikein jaksaa! :)

• Anonyymi
      UUSI

Teillä miehillä (yleistäen) on sellainen perustavanlaatuinen ongelma, että kuvittelette naisilla olevan samanlainen mies- ja naismaku kuin teillä, ts. pitävän samoja ihmisiä viehättävinä kuin te.

Tämähän ei keskimäärin pidä lainkaan paikkaansa.

Kuvittelette mm., että naiset pitävät luurangonlaihasta ja lapsenomaisesta vartalonmallista, kuten te, vaikka naiset pitävät vartalonmallista jossa on terveellä tavalla sekä rasva- että lihaskudosta. Harva jos kukaan nainen haluaa olla anorektisen laiha, saati toivoo miehensä olevan sellainen. Toimintakyky on silloin olematon, eikä ihminen hyvin mahdollisesti ole terve.

Samalla tutkimuksissakin on havaittu moneen otteeseen, että kun miesten ehdottomasti tärkein parinvalintakriteeri on naisen viehättävyys (ulkonäkö), niin naisilla taas parinvalinnassa korostuvat mm. miehen älykkyys ja kunnianhimo.

Joten aina kun kuvittelet tietäväsi mistä nainen pitää voit sanoa itsellesi, että ehkäpä yli 99 % todennäköisyydellä olet väärässä.

• Anonyymi
      UUSI

Olen samaa mieltä että miehet ovat parisuhteissa se ongelma.

• Anonyymi
      UUSI

Kaikilla kivoilla lyhyillä miehillä on kumppani tai kumppaneita.

Kaikilla kivoilla jotain painavilla naisilla on kumppani tai kumppaneita.

Mutta jos päässä on liikaa tilaa ja siellä pingahtelee reunalta toiselle vain kaksi asiapalloa 1 ja 2, ei ketään kiinnosta.

xLiner

• Anonyymi
        UUSI

4:28
        Mua alkoi kovasti kiinnostamaan nuo asiapallot 1 ja 2. Kerro tarkemmin, mitä ne ovat.
        Vilma

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

4:28
        Mua alkoi kovasti kiinnostamaan nuo asiapallot 1 ja 2. Kerro tarkemmin, mitä ne ovat.
        Vilma

Löytyvät aloituksesta.. 😄

xLiner

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Löytyvät aloituksesta.. 😄

xLiner

Tää olikin näin vaikeeta.👍 pyrsk.
        Vilma

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tää olikin näin vaikeeta.👍 pyrsk.
        Vilma

No lineristä ei voi olla aina varma mitä palloja lähtee kulloinkin läiskimään tai kenen :D

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No lineristä ei voi olla aina varma mitä palloja lähtee kulloinkin läiskimään tai kenen :D

12:37
        Pitäisikö tuotakin valottaa vähän enemmän - tai älä sittenkään.
        Vilma

• Anonyymi
      UUSI

Monella on vaikeuksia sietää omaa painoaan ja syyttää siitä sitten muita.

• Anonyymi
        UUSI

Monilla on myös vaikeuksia sietää omaa pituuttaan ja syyttävät siitä sitten muita. Olen törmännyt useisiin miehiin, joilla on ollut kompleksi oman pituutensa kanssa ja sitä ovat sitten purkaneet ja kiukutelleet.

• UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

Eipä nuo tuollaiset osaa ikinä kertoa mitään siitä miten minä itse ja tuttavapiirini naiset miehiä arvotamme. Täysin turhaa siis tuhlata aikaa tuollaiseen, joka ei kosketa omaa elämääni millään tavalla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä nuo tuollaiset osaa ikinä kertoa mitään siitä miten minä itse ja tuttavapiirini naiset miehiä arvotamme. Täysin turhaa siis tuhlata aikaa tuollaiseen, joka ei kosketa omaa elämääni millään tavalla.

Ai niin ja creepy käyttäytymistä todellakin on olemassa, eikä sillä ole mitään tekoa miehen ulkonäön kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      325
      7788
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2186
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1876
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1432
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1297
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1271
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1241
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1220
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1091
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1039
    Aihe