Metsästäjien kannalta tuo on erittäin huono juttu.

Anonyymi-ap

https://www.karjalainen.fi/paikalliset/8151151

Jos metsästysrikokset kasvaa se tietää yhä huonompaa mainetta metsästäjille ja juurikin rehelliset metsästäjät siitä kärsii.
Rikollinen metsästys nakertaa koko metsästysharrastusta.

13

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On asioita missä ihmisillä menee kuppi nurin mikäli heitä kiusataan asialla johon olisi selkeä laillinen hallinta keino olemassa. Esimerkiksi kannanhoidollinen metsästys. Metsästys on ainoa keino pitää suurpedot niin ihmisarkoina kuin kannat kurissa. Se mikä näiden vihervasemmistolaisten metsästys vastaisten anarkistien suusta jää yleensä sanomatta, niin esimerkiksi ilves ja karhukanta on viimeisen kahdenkymmenen vuoden aikana tuplaantunut tarkoin säädellyn kannanhoidollisen metsästyksen aikana.
      Joten puheet metsästäjien "tahallaan sukupuuttoon tapetuista" suurpedoista on pelkkää anarkiaa ja tarkoituksellista disinformaatiota.
      Myös susikanta on moninkertaistunut kahden vuosikymmenen aikana, mutta koska sudella käydään tietoista metsästys vastaista politiikkaa valehtelee susikantaa niin Luke kuten kaikki hörhö luontojärjestötkin.
      Lain rikkomiseen kukaan ei kannusta, mutta on oletettavaa että sellainen lisääntyy kun niin karja kuten koiravahingot arkipäiväistyvät. Kohta ihmisuhritkin.
      Ei liene vihervasemmistolle ongelma, sillä hehän julkisesti kehottavat kansalaistottelemattomuuteen kuten kansanedustajiensakin suulla eivät näe kaupoista varasteluakaan rikollisuutena.

• Anonyymi
        UUSI

Metsästäjät kusee tässä asiassa omaan kenkäänsä ja hyvä niin sillä metsästys pitää ajaa Suomessa alas. Korkeintaan hirvenmetsästys sallittava mutta sekin tiukan kontrollin alle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Metsästäjät kusee tässä asiassa omaan kenkäänsä ja hyvä niin sillä metsästys pitää ajaa Suomessa alas. Korkeintaan hirvenmetsästys sallittava mutta sekin tiukan kontrollin alle.

Kiva kun mainitsit 'ajaa'.

Aseet kaappiin ja hirvikaadot autoilla.

Ullatusarpa saattaa kopsahtaa kenelle tahansa mobilistille.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä maassa suurin ongelma on metsästyksen vastustajat ja vasta sen jälkeen suurpedot. Itse te omille nilkoillenne ksette, kun yritätte valehdella tosiasioita kansalle.😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä maassa suurin ongelma on metsästyksen vastustajat ja vasta sen jälkeen suurpedot. Itse te omille nilkoillenne ksette, kun yritätte valehdella tosiasioita kansalle.😂

Mikäs ongelma muka on metsästyksen vastustajat?
        Hehän ajaa omaa asiaansa ja jos metsästykseen saadaan uusia lakeja niin metsästäjät ei voi muuta kun noudattaa niitä säädettyjä lakeja.
        Metsästäjät itse sahaavat oksaa jolla istuvat.
        Syyttäjä itseänne ongelmista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs ongelma muka on metsästyksen vastustajat?
        Hehän ajaa omaa asiaansa ja jos metsästykseen saadaan uusia lakeja niin metsästäjät ei voi muuta kun noudattaa niitä säädettyjä lakeja.
        Metsästäjät itse sahaavat oksaa jolla istuvat.
        Syyttäjä itseänne ongelmista.

Mitäs uusia lakeja metsästyksen vastustajat saavat suomen eniten lailla säädeltyyn harrastukseen metsästykseen? Teidän lakinne tiedetään ja se on vain kaiken metsästyksen lopettaminen missä ette ikinä onnistu vaikka kuinka itkisit metsästys palstalla asiaa loppuelämäsi. 😂
        Ulinanne täällä vain paljastaa kuinka typerästä sakista metsästyksen vastustajissa on kyse ja sekin, että ette pysy omalla palstallanne vaan trollaatte metsästys palstaa ikäänkuin saisitte sillä jotain aikaan. 😂

• Anonyymi
      UUSI

Minä 60 luvulta asti metsästäneenä olen kyllä sitä mieltä, että metsästyksessä tehdään jatkuvasti rikoksia. Ammutaan lintuja tienpäälle, ajatetaan lainvastaisesti hirviä tutkakoirilla ja ammutaan ne helposti auton vierestä ja ammutaan ylimääräisiä hirviä. Nyt on dx:n kaltaiset rikostentukijat ja hölmöt metsästyksenvastustajat molemmat väärässä. Voisitte mennä vastustajiin tinkaamaan äärimielipiteittenne kanssa ja antaa rehellisten metsästäjien keskustella asiallisesti keskenään.

• Anonyymi
        UUSI

Metsästäjä ei levitä täällä kaltaistasi disinformaatiota meistä metsästäjistä saati perusteetta syyttele kaikkia rikollisiksi, joten kyllä metsästyksen vastustajat on sinulle edelleen se oikea paikka eikä metsästys palstan trollaus. Kuvitteletkin vielä hölmö, että muka metsästäjänä esiintymisesi menisi noilla kommenteillasi läpi. 😂😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Metsästäjä ei levitä täällä kaltaistasi disinformaatiota meistä metsästäjistä saati perusteetta syyttele kaikkia rikollisiksi, joten kyllä metsästyksen vastustajat on sinulle edelleen se oikea paikka eikä metsästys palstan trollaus. Kuvitteletkin vielä hölmö, että muka metsästäjänä esiintymisesi menisi noilla kommenteillasi läpi. 😂😂

Minä olen metsästänyt ikäni, samaten isäni, isoisäni jne....
        Käytän tutkakoiraa, ammun mistä ammun kunhan vaan saan helposti saalista, kaikki nykyajan huipputekniikka on käytössä. Turha on vastustajan minua moralisouda, näin tänä päivänä metsästetään. Lihaa pakkaseen vaan läjäpäin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen metsästänyt ikäni, samaten isäni, isoisäni jne....
        Käytän tutkakoiraa, ammun mistä ammun kunhan vaan saan helposti saalista, kaikki nykyajan huipputekniikka on käytössä. Turha on vastustajan minua moralisouda, näin tänä päivänä metsästetään. Lihaa pakkaseen vaan läjäpäin.

Trolli!

• Anonyymi
        UUSI

Tämä Dx trolli suosii metsästysrikoksia!!
        Minä olen se joka ei vastusta metsästystä mutta vastustan metsästysrikoksia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minä myös!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Saat taas tukea metsästys vastaiseen uikutukseesi itseltäsi? 😂🤭

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      342
      8652
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2551
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2328
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1945
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1522
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1371
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1337
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      179
      1307
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1300
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1207
    Aihe