Citymarketin mainoslehti:
"Arja Koriseva muistelee työtoveriaan ja ystäväänsä: "Iso aukko jäi, kun Heikki lähti"
Mitähän aukkoa se Arja mahtaa tarkoittaa. Monella se jää auki.
Silvennoisesta
31
492
Vastaukset
- Anonyymi
Nooooo tapoihin kuuluu tuoda esille että olimme kamuja . Ehkä jäi jopa lovi .
- Anonyymi
Lovea loveen!
- Anonyymi
Hanki elämä looser
- Anonyymi
Vetikö heke niin nopsaan ulos?
- Anonyymi
Ihmettelen tuota valtavaa uutisointia, mikä tuon taiteilijan poismeno aiheutti. Eihän tuo sen kummempi ollut. Itse katsoin joskus kymmeniä vuosia sitten tuon miehen toilauksia.
Pari kertaa minulle riitti. Kaikella kunnioituksella hänen elämäntyötään ja häntä arvostaen, mutta ei ollut minun arvomaailmaani sopivaa moinen huumori.- Anonyymi
siis minkä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis minkä...
Sun äitis aasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun äitis aasi
Ei mun äidillä ole aasia
- Anonyymi
Niin.. Kyllähän hänellä hyvä huumori oli mutta niin täältä lähdetään jokainen joilla myös hyvä huumori..
- Anonyymi
Erittäin taitava blueskitaristi, mutta tuo Kummelin "huumori" oli kyllä myötähäpeää aiheuttavaa, jos pidetään vertailukohtana esim. Tankki täyteen tai Reinikainen tuotoksia. Nekin Tampereelta, mutta hyvällä brittityylillä tehtyä.
- Anonyymi
Niin saa teitäkin hävetä jotka kuollutta täällä mollaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin saa teitäkin hävetä jotka kuollutta täällä mollaa..
Ei sinulla meissä moittijoissa ole mitään häpeämistä, emme mollaa henkilöä, vaan hänen huumoriaan, Henkilönä edesmenneestä ei ole sanottavissa moitteen sanaa.
- Anonyymi
Tamperelaishuumori on ihan oikeasti hauskaa.
Kyllä isä osaa oli hyvä sarja sekin.
- Anonyymi
Eihän ketään saa eläessään mollata ja moittia, se olisi noloa kohdetta kohtaan. Kuoltua voi sitten kertoa mielipiteensä.
- Anonyymi
Sinusta ei ole mitään kertomista hähähää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinusta ei ole mitään kertomista hähähää
Kilahti?
- Anonyymi
Minä en koskaan ole tykännyt Kummelin jutuista. Typerää räkähuumoria.
Sitä arvostan kylläkin että edesmennyt henkilö oli taitava muusikko ja kitaristi. - Anonyymi
Pidän Kummelin juttuja lähinnä kehityshäiriöisten raakkumisena, vähän samaa kuin P-P Peteliuksen jorinat aikoinaan. Sittemminhän P-P alkoi puhua sontaa eduskunnassa.
Heikin soitannolle minäkin nostan hattua korkealle.- Anonyymi
Petelius pääministeriksi, niinhän se on jo siinä Konflikti sarjassakin.
Marin seuraavaksi pressaksi.
- Anonyymi
Se oli hyvä kun ne kerräan teki kummelissa perinteistä tamperelaista paskanmarjakakkua.
- Anonyymi
Juice oli parempi kuin Silvennoinen. Juice uskalsi ryypätä loppuun saakka. Viimeiselle sairaalareissulle lähtiessään pyysi vielä lasillisen viiniä. Väkevät eivät pysyneet sisällä.
- Anonyymi
Mistä Silvennoisesta kyse? Onks tää se joka piti huoltoasemaa seiskyt luvun lopulla?
- Anonyymi
Silvennoinen oli fiksu ihminen, showmies joka osasi pelleillä ja ennenkaikkea osasi myös olla pelleilemättä.
- Anonyymi
Ei se minulle kyllä pelleillyt kun käytin autoa siinä huollossa
Olen katsonut Kummelia ja tykkään.
- Anonyymi
Jyväskylässä mitään huumoria tehdäkkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jyväskylässä mitään huumoria tehdäkkään.
Samanlainen kuolevainen kun muutkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samanlainen kuolevainen kun muutkin
Ei tuo ole ainakaan vielä ylös noussut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo ole ainakaan vielä ylös noussut.
Eikä taida takasin tulla Jeesuskaan,
Vaikka 2000 vuotta sitäkin odotettu.
Sikäli jos.. Sitä Jeesusta on sitte ikinä ollutkaan sen enempää kuin Väinämöistäkään.
- Anonyymi
Silvennoisella ja Väinämöisellä oli yhteinen harrastus tuo kielisoittimen rämpytys. Lienevätkö samalla osastolla hevenissä.
- Anonyymi
Silvennoinen oli yksi parhaita komedian tekijöitä mutta Korisevaa en pysty enään katsomaan, voiko tekopyhempää ilmettä olla ja se tekonauru, aika meni jo.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703289
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753107Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682982On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662641Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442152- 611719
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251687- 351675
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181669- 591586