Silvennoisesta

Anonyymi-ap

Citymarketin mainoslehti:
"Arja Koriseva muistelee työtoveriaan ja ystäväänsä: "Iso aukko jäi, kun Heikki lähti"
Mitähän aukkoa se Arja mahtaa tarkoittaa. Monella se jää auki.

31

526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nooooo tapoihin kuuluu tuoda esille että olimme kamuja . Ehkä jäi jopa lovi .

      • Anonyymi

        Lovea loveen!


    • Anonyymi

      Hanki elämä looser

    • Anonyymi

      Vetikö heke niin nopsaan ulos?

    • Anonyymi

      Ihmettelen tuota valtavaa uutisointia, mikä tuon taiteilijan poismeno aiheutti. Eihän tuo sen kummempi ollut. Itse katsoin joskus kymmeniä vuosia sitten tuon miehen toilauksia.
      Pari kertaa minulle riitti. Kaikella kunnioituksella hänen elämäntyötään ja häntä arvostaen, mutta ei ollut minun arvomaailmaani sopivaa moinen huumori.

      • Anonyymi

        siis minkä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis minkä...

        Sun äitis aasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun äitis aasi

        Ei mun äidillä ole aasia


      • Anonyymi

        Niin.. Kyllähän hänellä hyvä huumori oli mutta niin täältä lähdetään jokainen joilla myös hyvä huumori..


    • Anonyymi

      Erittäin taitava blueskitaristi, mutta tuo Kummelin "huumori" oli kyllä myötähäpeää aiheuttavaa, jos pidetään vertailukohtana esim. Tankki täyteen tai Reinikainen tuotoksia. Nekin Tampereelta, mutta hyvällä brittityylillä tehtyä.

      • Anonyymi

        Niin saa teitäkin hävetä jotka kuollutta täällä mollaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin saa teitäkin hävetä jotka kuollutta täällä mollaa..

        Ei sinulla meissä moittijoissa ole mitään häpeämistä, emme mollaa henkilöä, vaan hänen huumoriaan, Henkilönä edesmenneestä ei ole sanottavissa moitteen sanaa.


      • Anonyymi

        Tamperelaishuumori on ihan oikeasti hauskaa.
        Kyllä isä osaa oli hyvä sarja sekin.


    • Anonyymi

      Eihän ketään saa eläessään mollata ja moittia, se olisi noloa kohdetta kohtaan. Kuoltua voi sitten kertoa mielipiteensä.

      • Anonyymi

        Sinusta ei ole mitään kertomista hähähää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta ei ole mitään kertomista hähähää

        Kilahti?


    • Anonyymi

      Minä en koskaan ole tykännyt Kummelin jutuista. Typerää räkähuumoria.
      Sitä arvostan kylläkin että edesmennyt henkilö oli taitava muusikko ja kitaristi.

    • Anonyymi

      Pidän Kummelin juttuja lähinnä kehityshäiriöisten raakkumisena, vähän samaa kuin P-P Peteliuksen jorinat aikoinaan. Sittemminhän P-P alkoi puhua sontaa eduskunnassa.
      Heikin soitannolle minäkin nostan hattua korkealle.

      • Anonyymi

        Petelius pääministeriksi, niinhän se on jo siinä Konflikti sarjassakin.
        Marin seuraavaksi pressaksi.


    • Anonyymi

      Se oli hyvä kun ne kerräan teki kummelissa perinteistä tamperelaista paskanmarjakakkua.

    • Anonyymi

      Juice oli parempi kuin Silvennoinen. Juice uskalsi ryypätä loppuun saakka. Viimeiselle sairaalareissulle lähtiessään pyysi vielä lasillisen viiniä. Väkevät eivät pysyneet sisällä.

    • Anonyymi

      Mistä Silvennoisesta kyse? Onks tää se joka piti huoltoasemaa seiskyt luvun lopulla?

    • Anonyymi

      Silvennoinen oli fiksu ihminen, showmies joka osasi pelleillä ja ennenkaikkea osasi myös olla pelleilemättä.

      • Anonyymi

        Ei se minulle kyllä pelleillyt kun käytin autoa siinä huollossa


    • Olen katsonut Kummelia ja tykkään.

      • Anonyymi

        Jyväskylässä mitään huumoria tehdäkkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jyväskylässä mitään huumoria tehdäkkään.

        Samanlainen kuolevainen kun muutkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samanlainen kuolevainen kun muutkin

        Ei tuo ole ainakaan vielä ylös noussut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo ole ainakaan vielä ylös noussut.

        Eikä taida takasin tulla Jeesuskaan,
        Vaikka 2000 vuotta sitäkin odotettu.
        Sikäli jos.. Sitä Jeesusta on sitte ikinä ollutkaan sen enempää kuin Väinämöistäkään.


    • Anonyymi

      Silvennoisella ja Väinämöisellä oli yhteinen harrastus tuo kielisoittimen rämpytys. Lienevätkö samalla osastolla hevenissä.

    • Anonyymi

      Silvennoinen oli yksi parhaita komedian tekijöitä mutta Korisevaa en pysty enään katsomaan, voiko tekopyhempää ilmettä olla ja se tekonauru, aika meni jo.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe