Jeesus ei ollut mikään reaalipoliitikko. Mitä hän siis heille sanoisi?
Varmaan sen, minkä Raamatussakin. Viimeisestä tuomiosta puhuessaan Jeesus kertoi, miten pahat teot arvioidaan: ”Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa. Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua.”
Mutta sitten on toinen kristillisyys, jota minä en ymmärrä. Se on se armoton usko Yhdysvalloissa, mutta meilläkin. Se on usko, joka tukee Donald Trumpia, palvoo aseita ja kieltää abortit. Se on usko, joka Suomessa kieltää pappeuden naisilta ja hedelmöityshoidot naispareilta. Se on usko, joka kovettaa sydämensä hukkuvilta ja kärsiviltä – mutta sanoo puolustavansa ”kristillistä Eurooppaa”.
Niin, mitähän Jeesus siitä uskosta sanoisi?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000010905506.html
Terveisiä Orpolle, Purralle ja erityisesti Kristillisdemokraateille
14
238
Vastaukset
- Anonyymi
Pahoin pelkään ettei kukaan kolmesta mainitsemastasi ole täällä lukemassa. Säpöllä tavoittaisit heidät paremmin.
- Anonyymi
Joulu peruttu Josef tunnusti
- Anonyymi
Joulu peruttu pena tunnusti
- Anonyymi
Meidän perheen joulu on peruttu ihan vain suomen hallituksen toimesta.
- Anonyymi
Ja väität ettei hallitus ole saanut mitään hyvää aikaiseksi. Demarin joulu pilalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja väität ettei hallitus ole saanut mitään hyvää aikaiseksi. Demarin joulu pilalla.
Laitahan listaa mitä hyvää hallitus on pienituloisen hyväksi saanut aikaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sen ettei jouluun tarvitse panostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiristänyt pienituloisten eläkkeiden verotusta ja helpottanut yli 5000 euron eläkkeiden verotusta ja alentanut yli 150.000 vuodessa ansaitsevien verotusta.
Nostanut arvonlisäveroa kun pienituloinen joutuu kuluttamaan kaiken niin kaikki menee veroihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiristänyt pienituloisten eläkkeiden verotusta ja helpottanut yli 5000 euron eläkkeiden verotusta ja alentanut yli 150.000 vuodessa ansaitsevien verotusta.
Nostanut arvonlisäveroa kun pienituloinen joutuu kuluttamaan kaiken niin kaikki menee veroihin.Ja paljon muita kiristyksiä pienituloisille ja vähävaraisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja paljon muita kiristyksiä pienituloisille ja vähävaraisille.
SDP✌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SDP✌
On ykkönen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ykkönen
Pelkään jo suuresti että SDP on 1 seuraavissa vaaleissa ja tääs pettää kaikki lupauksensa niin kuin aina ennenkin sellainen on SDP.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkään jo suuresti että SDP on 1 seuraavissa vaaleissa ja tääs pettää kaikki lupauksensa niin kuin aina ennenkin sellainen on SDP.
Puhut nyt persuista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut nyt persuista
Joo persut pahimpia lupausten pettäjiä olleet aina !
Luulevat et vieläkin ihmiset uskoo kaiken sen paskan mitä puhuvat ei todellakaan !
Täällä nää paikallisetkaan eivät oo saaneet mitää järkevää aikaiseksi vuosiin ja siks jokainen vaihtoon !
Ei tunareita valtuustoon !
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232473Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531763Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111104Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2981044- 259982
- 146893
- 56864
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110759- 46745
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8728