Terveisiä Orpolle, Purralle ja erityisesti Kristillisdemokraateille.

Anonyymi-ap

Terveisiä Orpolle, Purralle ja erityisesti Kristillisdemokraateille.

Jeesus ei ollut mikään reaalipoliitikko. Mitä hän siis heille sanoisi?

Varmaan sen, minkä Raamatussakin. Viimeisestä tuomiosta puhuessaan Jeesus kertoi, miten pahat teot arvioidaan: ”Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa. Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua.”

Mutta sitten on toinen kristillisyys, jota minä en ymmärrä. Se on se armoton usko Yhdysvalloissa, mutta meilläkin. Se on usko, joka tukee Donald Trumpia, palvoo aseita ja kieltää abortit. Se on usko, joka Suomessa kieltää pappeuden naisilta ja hedelmöityshoidot naispareilta. Se on usko, joka kovettaa sydämensä hukkuvilta ja kärsiviltä – mutta sanoo puolustavansa ”kristillistä Eurooppaa”.

Niin, mitähän Jeesus siitä uskosta sanoisi?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000010905506.html

24

385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä vetää hiljaiseksi ja pistää vähän miettimään.

• Anonyymi

Elä leiki Jeesusta perkele iso mies

• Anonyymi

Onpa outo näkemys!!!!

• Anonyymi

Tämä oli Pelle Saarikosken jeesustelua.

Mestari laittoi jo ajat sitten Pressiklubissa tämän ja edesmenneen stalinisti Leif Salmenin ns. nippuun. Löytyy youtubesta

• Anonyymi

Sinun älysi Saska Saarikosken älyn rinnalla on pelkkä kärpäsen påska.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun älysi Saska Saarikosken älyn rinnalla on pelkkä kärpäsen påska.

Sössö Saarikoski tiesi 2016 että Trumpin valinnan todennäköisyys on 0.0%

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sössö Saarikoski tiesi 2016 että Trumpin valinnan todennäköisyys on 0.0%

On sulla kuvitelmat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sulla kuvitelmat.

Tämän voi helposti löytää internetistä jos vähänkään osaa Googlea käyttää. Saarikoski on monesti tehnyt itsestään pellen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän voi helposti löytää internetistä jos vähänkään osaa Googlea käyttää. Saarikoski on monesti tehnyt itsestään pellen.

Se on aina ollut pelle, komukkahan se on kans. Olevinaan joku älykkö, ilman Saarikosken nimee ei sais ikinä töitä mistään lehdestä.

• Anonyymi

Eikös KD ole puuhaamassa lakimuutosta, jossa kauppa voi tuoda alkoholia kotiovelle. Silloin kaikki Jeesukset ja muutkin saavat ainakin juodakseen.

• Anonyymi

Onhan nämä hurjia päätöksiä, vaikka kristillisdemokraatit ovat hallituksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan nämä hurjia päätöksiä, vaikka kristillisdemokraatit ovat hallituksessa.

Jessus muutti veden viiniksi.

• Anonyymi

Kaanaa häissä Jeesus muutti vesi kannun vedet viiniksi.

• Anonyymi

Tänään Jeesus sanoisi: "Minä tarvitsin hoitoa, mutta sitä he eivät minulle antaneet"

• Anonyymi

Aika erikoisen porukan se kansa sinne hallitukseen viime eduskuntavaaleissa äänesti. Kansa uskoi Orpon ja Purran velkavaletta.

Nyt suomi velkaantuu kaikkein eniten tunnin junan ja yritystukien vuoksi.

• Anonyymi

No ei, vaan Marinin velkojen korot on jo miljardeja ja susisote maksaa älyttömästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei, vaan Marinin velkojen korot on jo miljardeja ja susisote maksaa älyttömästi.

Tarkoitat tietysti Orpon ja Purran velkoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitat tietysti Orpon ja Purran velkoja.

Marinin velkojen korkoja maksellaan ja hyvä on muistuttaa miten kommunistit väitti ettei velkoja tarvitse maksaa koskaan takaisin ja NYT TULEE RAHAA!!!

• Anonyymi

Purra laittaa hoitamaan tätä sote ongelmaa.

• Anonyymi

Tämä nykyinen hallitus on jumalankieltäjiä kaikki ja kumartavat petoa ja sen lupaamaa mammonaa. Rahauskovaisia.

• Anonyymi

Vastaukset ketjun aloitukseen osoittavat, että Kajaanissa on valtavsti tyhmiä ihmisiä.

• Anonyymi

Paras teatteri esitys oli suomessa pitkään aikaan. Eduskuntalaiset ja hallitus kirkonmenoissa. On se porukkaa. Onko omatunto puhdas kun vähävaraisia koko ajan ruoskitaanja kiusataan ja samaan aikaan rikkaille ja itsellekin kerätään yhä enempi rahaa. Eikö Raamatussa sanota, että helpompi on kamelin kulkea neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä taivaaseen.

• Anonyymi

Ei rikkaus eikä köyhyys pelasta ja vie Taivaaseen ,ainoastaan usko Jeesukseen on Tie Totuus ja Elämä ja vie kerran perille Taivaan kotiin .

• Anonyymi

Me on kannettu kuoppaan varallisuudesta riippumatta loppusijoitukseen Paltaniemen multiin.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      157
      6394
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      50
      1826
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      38
      1514
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      52
      1097
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      324
      1039
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      48
      961
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      940
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      908
    9. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      887
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      75
      885
    Aihe