Terveisiä Orpolle, Purralle ja erityisesti Kristillisdemokraateille.
Jeesus ei ollut mikään reaalipoliitikko. Mitä hän siis heille sanoisi?
Varmaan sen, minkä Raamatussakin. Viimeisestä tuomiosta puhuessaan Jeesus kertoi, miten pahat teot arvioidaan: ”Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa. Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua.”
Mutta sitten on toinen kristillisyys, jota minä en ymmärrä. Se on se armoton usko Yhdysvalloissa, mutta meilläkin. Se on usko, joka tukee Donald Trumpia, palvoo aseita ja kieltää abortit. Se on usko, joka Suomessa kieltää pappeuden naisilta ja hedelmöityshoidot naispareilta. Se on usko, joka kovettaa sydämensä hukkuvilta ja kärsiviltä – mutta sanoo puolustavansa ”kristillistä Eurooppaa”.
Niin, mitähän Jeesus siitä uskosta sanoisi?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000010905506.html
Terveisiä Orpolle, Purralle ja erityisesti Kristillisdemokraateille.
12
144
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä vetää hiljaiseksi ja pistää vähän miettimään.
- Anonyymi
Elä leiki Jeesusta perkele iso mies
- Anonyymi
Onpa outo näkemys!!!!
- Anonyymi
Tämä oli Pelle Saarikosken jeesustelua.
Mestari laittoi jo ajat sitten Pressiklubissa tämän ja edesmenneen stalinisti Leif Salmenin ns. nippuun. Löytyy youtubesta- Anonyymi
Sinun älysi Saska Saarikosken älyn rinnalla on pelkkä kärpäsen påska.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun älysi Saska Saarikosken älyn rinnalla on pelkkä kärpäsen påska.
Sössö Saarikoski tiesi 2016 että Trumpin valinnan todennäköisyys on 0.0%
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sössö Saarikoski tiesi 2016 että Trumpin valinnan todennäköisyys on 0.0%
On sulla kuvitelmat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sulla kuvitelmat.
Tämän voi helposti löytää internetistä jos vähänkään osaa Googlea käyttää. Saarikoski on monesti tehnyt itsestään pellen.
- Anonyymi
Eikös KD ole puuhaamassa lakimuutosta, jossa kauppa voi tuoda alkoholia kotiovelle. Silloin kaikki Jeesukset ja muutkin saavat ainakin juodakseen.
- Anonyymi
Onhan nämä hurjia päätöksiä, vaikka kristillisdemokraatit ovat hallituksessa.
- Anonyymi
Tänään Jeesus sanoisi: "Minä tarvitsin hoitoa, mutta sitä he eivät minulle antaneet"
- AnonyymiUUSI
Aika erikoisen porukan se kansa sinne hallitukseen viime eduskuntavaaleissa äänesti. Kansa uskoi Orpon ja Purran velkavaletta.
Nyt suomi velkaantuu kaikkein eniten tunnin junan ja yritystukien vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174406
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261344Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 113938
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75904Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon18861