Pökiöt Suomussalmi

Anonyymi-ap

Ketkäs ne olikaan paikalliset pökilöt?
Muutkin kuin minä...

353

16431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yks entinen toimari, jonka nimi taas turhaan mainittiin paikallislehdessä!

    • Anonyymi

      Narsisti Lumperilla menee lujaa!!

    • Anonyymi

      Tulooko koskaan uusia vai onko samat aina vaan? Eikö niitten sit pitäis loppua jossain kohin, jos samat on vaan vuodesta toiseen?

      • Anonyymi

        Mikä tuo ”tulooko” sana on?
        Onko kainuun murteessa ”sit”?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tuo ”tulooko” sana on?
        Onko kainuun murteessa ”sit”?

        Tulooko on pohjalainen murresana. Niin miksi tällä palstalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tuo ”tulooko” sana on?
        Onko kainuun murteessa ”sit”?

        Onpahan jotain. Ei tartte tulla neuvomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tuo ”tulooko” sana on?
        Onko kainuun murteessa ”sit”?

        Se on sitä sallan taudin jäännettä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpahan jotain. Ei tartte tulla neuvomaan.

        Neuvomahan..... otappa tuosta oppia ohtaasi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitä sallan taudin jäännettä..

        sisäsiittosuus muuttaa älykkyystasoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neuvomahan..... otappa tuosta oppia ohtaasi!

        Neuvomahan yksinäsi


      • Anonyymi

        sisäsiittosessa kylässä pökiöitä riittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitä sallan taudin jäännettä..

        Sallatautia on Vuokissa ja tuossa kylänpinnassa paljon. Superin ja S-marketin aulassa näkyy hyvin selvästi


      • Anonyymi00395
        Anonyymi kirjoitti:

        Sallatautia on Vuokissa ja tuossa kylänpinnassa paljon. Superin ja S-marketin aulassa näkyy hyvin selvästi

        Sitten myös sellaista tautia kuin perseaukisuus on paljon täällä. Samoin toisilta tavaroiden" lainailua " / tai vastaavasti tavaroiden roudaamista toisten nurkkiin säilöön.


      • Anonyymi00448

        Jotenki vaan tuntuu että nämä yhet ja samat täälä pörrää


      • Anonyymi00449

        Jotenki vaan tuntuu että nämä yhet ja samat täälä pörrää


      • Anonyymi00450

        Jotenki vaan tuntuu että nämä yhet ja samat täälä pörrää


      • Anonyymi00451

        Jotenki vaan tuntuu että nämä yhet ja samat täälä pörrää


      • Anonyymi00459
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitä sallan taudin jäännettä..

        sisäsiittoseten yltiönegatiivisten mietelmät


      • Anonyymi00460
        Anonyymi00395 kirjoitti:

        Sitten myös sellaista tautia kuin perseaukisuus on paljon täällä. Samoin toisilta tavaroiden" lainailua " / tai vastaavasti tavaroiden roudaamista toisten nurkkiin säilöön.

        Sisäsiittosuus loistaa


      • Anonyymi00477

        Se on ite tollo joka toista syyttää!


      • Anonyymi00480
        Anonyymi00451 kirjoitti:

        Jotenki vaan tuntuu että nämä yhet ja samat täälä pörrää

        Varsinkin muuan sodankyläntautia sairastava.


      • Anonyymi00500
        Anonyymi00480 kirjoitti:

        Varsinkin muuan sodankyläntautia sairastava.

        Jaa, onko se Karjalainen???


      • Anonyymi00502
        Anonyymi kirjoitti:

        Neuvomahan yksinäsi

        Neuvoa nokkasi varteen , oppia ohtaasi


      • Anonyymi00503

        Päivää sanoo komiat toisillensa. Ruma kattoo
        peilihij'ja pyörtyy!


      • Anonyymi00504

        Kyllä niin rakkahasti vitutti!
        - Mullekko puhut vai tuuliko huulias liikuttaa?


      • Anonyymi00505

        Kaenuun murre on sitten kauheinta!
        On sulla poika pimiät jutut.


      • Anonyymi00560
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tuo ”tulooko” sana on?
        Onko kainuun murteessa ”sit”?

        Ei pitäs kirjotella tänne jos on vaaikeuksia luetun ymmärtämisessä!!


      • Anonyymi00561
        Anonyymi00560 kirjoitti:

        Ei pitäs kirjotella tänne jos on vaaikeuksia luetun ymmärtämisessä!!

        vaaikeuksia?
        Ei ole minulla, mutta miten lienee sinulla?
        Vaikeuksia kirjoittaa.....


      • Anonyymi00577
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitä sallan taudin jäännettä..

        Täyttä sisäsiittosuutta joka teheny pökioitä


      • Anonyymi00606
        Anonyymi00480 kirjoitti:

        Varsinkin muuan sodankyläntautia sairastava.

        Ei saatana onko täälä kylässä joku Sodankylästä? Nyt lähe niin äkkiä kun vain voit .Onko romaani?


      • Anonyymi00624
        Anonyymi00395 kirjoitti:

        Sitten myös sellaista tautia kuin perseaukisuus on paljon täällä. Samoin toisilta tavaroiden" lainailua " / tai vastaavasti tavaroiden roudaamista toisten nurkkiin säilöön.

        Sitten on persvakohajujen levittäjiä .erittäin likasilla vaatteilla eläjiä sitten on vajaaälysiä joita tehty sisäsiittosella suvulla sitten on sukurakkaita suvun hurmoksessa eläjiä.


    • Anonyymi

      Kunnassa virkamiehet ja lautakunnissa osa jäsenistä.Tietotaitoa ei juurikaan
      ole,

      • Anonyymi

        Tietoa ei ole, eikä taitoa! Päättäjät ja päälliköt vaihtoon.


      • Anonyymi00461

        Ei täälä oo oikein järjen jättiläinen kukaan.
        Vuokkilaisuus loistaa ynseydellään ..


      • Anonyymi00625

        Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvoston jäsenet. Järki ei päätä pakota!


    • Anonyymi

      Rekihullu.

    • Anonyymi

      Liekkö vielä porttikielto ravintolaan voimassa?
      Eikös siitä oo jo vuosi aikaa??

    • Anonyymi

      Varsinkin sinä!

    • Anonyymi

      Aloittaja on pökijöitten pökijö!!

      • Anonyymi

        Kyllä!!


      • Anonyymi

        Ja olisiko fiksua jättää kuolleet rauhaan tälläkin palstalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja olisiko fiksua jättää kuolleet rauhaan tälläkin palstalla?

        Ei ole fiksua!


      • Anonyymi

        Kiitos taas sinulle #pistekirjoittaja#. Olet sinä huomaavainen ja mukava😃
        Eipä taivu nokka jalkojen väliin.


      • Anonyymi00462
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole fiksua!

        Härkökangashan on hyviä ihmisiä täynä


      • Anonyymi00544
        Anonyymi00462 kirjoitti:

        Härkökangashan on hyviä ihmisiä täynä

        Ellei suorastaan korvaamattomia ihmisiä!
        Eläessä haukutaan sukulaisten taholta , mutta hautajaisissa muututaan kovin kiitollisiksi. Tekopyhää teatteria!
        Perintö yleensä kelpaa......


    • Anonyymi

      Jep.

    • Anonyymi

      KM ei ole pökiö😈

      • Anonyymi

        Täys pökiö se on se omaishoitajan kutale. K.E.M


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täys pökiö se on se omaishoitajan kutale. K.E.M

        On kai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täys pökiö se on se omaishoitajan kutale. K.E.M

        Perustelut, kiitos :-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kai

        RIP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        RIP

        😁😁😁😁🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😁😁😁😁🤣🤣

        Noinko nauraisit haudalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinko nauraisit haudalla?

        Kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä

        Joku täälläkin tosiaan on PÖKIÖ!
        JA miten se oli se sukurasite eli sisäsiittoisuus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku täälläkin tosiaan on PÖKIÖ!
        JA miten se oli se sukurasite eli sisäsiittoisuus?

        Lanssikuski joka ajoi taannoin mopolla poroa päin. Tuli entistä tollompi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lanssikuski joka ajoi taannoin mopolla poroa päin. Tuli entistä tollompi!

        MH?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MH?

        Tollo mikä tollo!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MH?

        Tollo mikä tollo!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MH?

        Tollo mikä tollo!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MH?

        Tollo mikä tollo!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MH?

        Tollo mikä tollo!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MH?

        Tollo mikä tollo!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MH?

        Tollo mikä tollo!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MH?

        Tollo mikä tollo!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MH?

        Tollo mikä tollo!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MH?

        Tollo mikä tollo!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MH?

        Tollo mikä tollo!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MH?

        Tollo mikä tollo!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MH?

        Tollo mikä tollo!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MH?

        Tollo mikä tollo!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MH?

        Tollo mikä tollo!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MH?

        Tollo mikä tollo!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MH?

        Tollo mikä tollo!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MH?

        Tollo mikä tollo!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MH?

        Tollo mikä tollo!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MH?

        Tollo mikä tollo!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MH?

        Tollo mikä tollo!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MH?

        Tollo mikä tollo!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tollo mikä tollo!!

        No et sinäkään oikein täyspäiseltä vaikuta


      • Anonyymi00387

        😁😁😁😁😁😁


      • Anonyymi00463
        Anonyymi kirjoitti:

        Tollo mikä tollo!!

        Lisää tolloja EK


      • Anonyymi00532

        Onko hautakiveä?


      • Anonyymi00539
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä

        🤣🤣


      • Anonyymi00570
        Anonyymi00532 kirjoitti:

        Onko hautakiveä?

        On . Käytiin kaatamassa


      • Anonyymi00591
        Anonyymi kirjoitti:

        Tollo mikä tollo!!

        ...ahkeruus kovankin onnen voittaa ... ei pidä antaa periksi , kyllä se kommentti lopulta palstalle tarttuu...


      • Anonyymi00601
        Anonyymi kirjoitti:

        Täys pökiö se on se omaishoitajan kutale. K.E.M

        Nimiä esiin


    • Anonyymi

      KM. Täysjärkinen.

    • Anonyymi

      Parrakas J. T

    • Anonyymi

      Hyvä kommennti, varsinainen valopää 🫡

    • Anonyymi

      R. K puliukko

      • Anonyymi

        Kalakukko sano puliukko.


    • Anonyymi

      Huonosti nukuin taas viimeyönä.
      Peräpukamat kutisi ja kuumat aallot, huh huh on se raskasta. Aamukahvia nautin pihalla porojen kanssa. Radiosta kuuntelin onnitteluja syntymäpäivä sankateille keski-ikä 70 v.

    • Anonyymi

      Jaa, jos en lähtisi erittelemään yksilökohtaisesti vaan ottaisin käsittelyyn ne pökiöt suvut Suomussalmen armaassa pitäjässä, niin ainakin Juntuset, Pyykköset, Kelat, Heikkiset, Moilaset, Kyllöset, ja mitä niitä muita olikaan, niin tulee mieleen. Kun olisi vanhan kansan puhelinluettelo niin sieltä löytyisi vielä monia muita.

      • Anonyymi

        Niin k a i ja e n s i o siihen päälle sano m o i l a n e n


      • Anonyymi

        Manniset ja Seppäset siitä sinun listaltasijäivät vielä pois sekä Luukkoset.


      • Anonyymi

        Vielä Materot, Huotarit ja Holapat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä Materot, Huotarit ja Holapat

        Varsinkin Holappa


      • Anonyymi00404
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä Materot, Huotarit ja Holapat

        Hehheh. Tässäpä kommentin eka sukunimessä ollaan asian ytimessä🤣🤣🤣


      • Anonyymi00405
        Anonyymi00404 kirjoitti:

        Hehheh. Tässäpä kommentin eka sukunimessä ollaan asian ytimessä🤣🤣🤣

        Ja viimeisessä


      • Anonyymi00520
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä Materot, Huotarit ja Holapat

        Ja
        N
        Ä
        Y
        H
        Ä


      • Anonyymi00524
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkin Holappa

        Puolangalla erityisen häiriintyneet yksilöt


      • Anonyymi00541

        Niistäkää nokka jos tulee vastaan


    • Anonyymi

      kelanilikkie ei passaa unohtaa

    • Anonyymi

      Muikku

    • Anonyymi

      Jokainen elää tavallaan ,mitäs se muille kuuluu!

      • Anonyymi

        Huorautuvat henkilöt, sekä miehet että naiset!


      • Anonyymi00464
        Anonyymi kirjoitti:

        Huorautuvat henkilöt, sekä miehet että naiset!

        Onko täälä muita kuin huorautuvia?
        hyväksikäyttäjäjiä uskon varjolla teeskenteleviä pyhiä lehemiä


      • Anonyymi00465
        Anonyymi00464 kirjoitti:

        Onko täälä muita kuin huorautuvia?
        hyväksikäyttäjäjiä uskon varjolla teeskenteleviä pyhiä lehemiä

        Helluntailaiset 🤮


      • Anonyymi00607
        Anonyymi00464 kirjoitti:

        Onko täälä muita kuin huorautuvia?
        hyväksikäyttäjäjiä uskon varjolla teeskenteleviä pyhiä lehemiä

        On ajelee punasella taksilla


    • Anonyymi

      Eilen join taas kiljua moniaita litroja, hyvää oli mutta nyt aamulla kova kohmelo. Kosteita pieruja on tullut paljon ja aika monta lusikallista on luiskahtanut housuun.
      On sitä monenlaista vaivaa normaalille ihmiselle taakaksi laitettu. Voi hyvänen aika 🫣

      • Anonyymi

        👍👍 joo, miehi kun pierasin niin Heikki tuli samalla kyydillä 👍👍


    • Anonyymi

      Sinä joka tuon sanot olet meleko varmasti pökiö

    • Anonyymi

      Se poikaporukka joka kokkoontuu joka päivä tokmannilla.

    • Anonyymi

      Korjatkaa jos olette väärässä.

      • Anonyymi

        Joppari


    • Anonyymi

      Aika vaarallisia nuo marjanpoimija thaikut tuolla liikenteessä, varokaa jos suinkin tunnistatte autoja millä marjakansa liikkuu.

      Samanlainen vauhti on myöskin metsänraivaajilla, peräkärry auton perässä heittelehtii kuin uistin puolelta toiselle tietä.

    • Anonyymi

      Pöljä" on suomen kielen sana, joka tarkoittaa tyhmää, hölmöä. Se on kuvaileva sana, ja siihen liittyvät myös sanat "pöhkö", "pöhlö", "pölhö" ja "pöllö", jotka kaikki viittaavat samanlaiseen ajatuksen tai ymmärryksen puutteeseen.

      • Anonyymi

        Pitikö kauankin etsiä googlesta ennen kuin löysit 😂 tuliko hyvä mieli.


      • Anonyymi00445
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitikö kauankin etsiä googlesta ennen kuin löysit 😂 tuliko hyvä mieli.

        Pari vuorokautta.


      • Anonyymi00446
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitikö kauankin etsiä googlesta ennen kuin löysit 😂 tuliko hyvä mieli.

        Pari vuorokautta.


      • Anonyymi00447
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitikö kauankin etsiä googlesta ennen kuin löysit 😂 tuliko hyvä mieli.

        Pari vuorokautta.


    • Anonyymi

      Tuli oikein hyvä mieli ja tuli myös teho tippa, tiedät minne.
      Saat lipasta sen kielelläsi

    • Anonyymi

      Ootko katellu omaa pärstääs peilistä?

      • Anonyymi

        Päivittäin , hyvältä näyttää


    • Anonyymi

      Ainakin yks romaneja tällä foorumilla panetteleva pelle

    • Anonyymi

      Panetteleva pelle, millainen ihminen on panetteleva pelle ?

      • Anonyymi

        tarkoittaa henkilöä, joka levittää toisesta ihmisestä perättömiä ja vahingoittavia puheita, eli panettelee. Panettelu voi olla suullista tai kirjallista, ja sen tarkoituksena on yleensä mustamaalata ja vahingoittaa toisen mainetta. 

        Kyllä guuggeli ja tekoäly on viisauden huippu😄😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tarkoittaa henkilöä, joka levittää toisesta ihmisestä perättömiä ja vahingoittavia puheita, eli panettelee. Panettelu voi olla suullista tai kirjallista, ja sen tarkoituksena on yleensä mustamaalata ja vahingoittaa toisen mainetta. 

        Kyllä guuggeli ja tekoäly on viisauden huippu😄😉

        Mutta jos jutut on totta sittenkin?


    • Anonyymi

      Onko siellä sitten muita, kuin pökiöitä.

    • Anonyymi

      Koko kylä on ja kunta on kuin hullujehuone.
      Äidin maidossa saadaan tuo katkeruuden siemen.
      Miten hyvä mieli tulee kun saa mollata ihmisiä.
      Huomaa työpaikoilla muualla suomessa kuka on Kainuusta kotoisin. Sielläkin aloitetaan heti juoruaminen, en saisi kertoa mutta minun on pakko jne....
      Oottko kuullut jne........

    • Anonyymi

      Ovat niin pökiöitä etteivät edes huomaa toista pökiötä.
      Sisäsiittosuus läheisriippuvuus on voimakas geeni .
      Eletään vain niissä porukoissa missä kokoajan vain jatkuvasti on tavalla tai toisella sukua pörrää ympärillä.
      Kukaan täysin ”puhdasverinen” ei käy heijän piirin sisälle.
      ”Osaavat” hyvin näyttää ”että et ole hyväksytty”
      Siinä onki syy että muutin pois.
      Olin hyvässä virassa ja näky ihan selvästi että olet väärä ihminen heidän piiriin.
      Toivon teille että irtaantusitta siitä suku/lähiriippuvuudesta pois.
      Alatte nähdä että täälä maailmassa on oikiasti mukavia avarakatseisia ja mukavia ihmisiä joilla on hymy kasvoilla.

      • Anonyymi

        Tulipa pitkä vale!
        Hyvässä virassa🤣?!
        Virkamiehet, ei entiset, eikä nykyiset, kirjoittele täällä!


      • Anonyymi

        Missään tuo virkamies kävi koulunsa?
        Kirjoittamaan ei ainakaan opetettu!
        Ookko nää Oulusa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missään tuo virkamies kävi koulunsa?
        Kirjoittamaan ei ainakaan opetettu!
        Ookko nää Oulusa ?

        VJ ja lumeliitto TJ vai liekö enää. :)


      • Anonyymi

        Täälä ja oikiasti?????
        Eipä mennä sinne " levijälle" murrealueelle.
        Kainuun murre ei ole häävi, mutta ei ole ole myöskään Oulun leviä. Ärrrrsyttäääää!!!!


    • Anonyymi

      Minkäkylän pökiöistä on kyse?

    • Anonyymi

      Huijarit pois??😆

    • Anonyymi

      Itseasiassa Suomussalmi on niin pellepitäjä että 95% ovat pösilöitä aloittaja mukaa lukien joten aivan turha ketju jolla pyritään maalittaaan ne on loput fiksut mitkä sumilla asuu!!

      • Anonyymi

        No, ei tuokaan sinun raapustus osoita mitään järjellisyyttä.

        "jolla pyritään maalittaaan ne on loput fiksut mitkä sumilla asuu!!"????
        Ne on loppu fiksut.... 😜


      • Anonyymi00509

        Tuo Sumi lyhenne on sitten tyhmintä, mitä täällä on keksitty. Tuolla logiikalla Kajaani olisi Kani Sotkamo Somo, Kuhmo Kumo, Puolanka Puka,
        Vittu joo....


    • Anonyymi

      Kulissiliitot tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus viiskymppisillä pökiöillä. Kovin ei ole isot älynlahjat kummallakaan.

      • Anonyymi

        Kulissiliitot parhaita!


    • Anonyymi

      Hakkuiden vastustaja vouhakkeet. Suurimpia pökiöitä.

      • Anonyymi

        Liekö enempää edes kun tämä yksi lumeliitto. Siinähän onkin kaksi tämän palstan pyytämää titteliä.


      • Anonyymi00390

        Varsinkin nimettömät kommentoijat. Oiskohan sinulla rohkeutta tehdä kuntalaisaloitetta hakkuiden puolesta omalla nimelläsi?

        Uskallatko edes päivää sanoa?


      • Anonyymi00391
        Anonyymi00390 kirjoitti:

        Varsinkin nimettömät kommentoijat. Oiskohan sinulla rohkeutta tehdä kuntalaisaloitetta hakkuiden puolesta omalla nimelläsi?

        Uskallatko edes päivää sanoa?

        Jännä arvuutella, että kuka siellä nimimerkin takaa vikisee.


    • Anonyymi

      Pökiö on tyhmä ihminen, joka luulee että kaikki muutkin on yhtä tyhmiä etteivät tajua mikä on kulissiavioliittto. Somen rakkaus-päivitykset ei tee liitosta onnellista.

      • Anonyymi

        Ketä?


    • Anonyymi

      Tuossa metsäkiistassa näyttää olevan muutama tekopökkelö.

      Lienee raskasta tuommonen elämä, kun pitää aina jostakin löytää joutava riidenaihe.

      Menkää kävelemään Martinselkosen läpi niin on luonnonrauhaa ja hillaisuutta.

      • Anonyymi

        Ei taida kaikki olla kotona. Korona aikanakin sekoili kun mikäkin hullu!


      • Anonyymi

        Yks tekopökkelö simpukkafirmasta taisi lähteä porohommiin, oikea teko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yks tekopökkelö simpukkafirmasta taisi lähteä porohommiin, oikea teko.

        Mites nyt poroveljille käy, eipä pääsekkään metsänhakkuu listoilla kärkeen, eikä tarvitse jonottaa.

        Eipä taida myöskään murskerekat ja kaivurit parantele enää teitä ....


      • Anonyymi00510

        Että hillaisuutta...???? No joo miksei


    • Anonyymi

      Pökiöt kiistelee ja käräjöi mitä typerimmistä asioista. Ja yrittävät pitää kulissiliittoa yllä.

    • Anonyymi

      Keskaritytöt salilta

    • Anonyymi

      Äläs ny. Siinä porukassa on enemmän järkeä kuin Jätkänpuiston Päreessä.

    • Anonyymi

      Pöiöitä on hakkuiden vastustajat.

      • Anonyymi

        Kaksi pökiötä, kovin eri ikäisiä, pitää kulissi/lumeliittoa yllä. Ilmeisesti vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi pökiötä, kovin eri ikäisiä, pitää kulissi/lumeliittoa yllä. Ilmeisesti vielä.

        Ai ne hossanpitäjätkö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ne hossanpitäjätkö

        Onko Hossa pitäjä? Ei kait ny sentään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi pökiötä, kovin eri ikäisiä, pitää kulissi/lumeliittoa yllä. Ilmeisesti vielä.

        Mikä auto alla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä auto alla

        Oli sähkö mutta konkurssi vei senkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi pökiötä, kovin eri ikäisiä, pitää kulissi/lumeliittoa yllä. Ilmeisesti vielä.

        Yhet pökiöt on viiskymppisiä mutta näyttävät kuuskymppisiltä 🫣


      • Anonyymi

        Pökiöt kiipeilee puihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhet pökiöt on viiskymppisiä mutta näyttävät kuuskymppisiltä 🫣

        Toiset on 60 ja 70kymppisiä mutta näyttävät 80 ja 90kymppisiltä🦧🐒🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiset on 60 ja 70kymppisiä mutta näyttävät 80 ja 90kymppisiltä🦧🐒🤣

        Puhutko itsestäsi. 🤭🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutko itsestäsi. 🤭🤔

        Kyllä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutko itsestäsi. 🤭🤔

        Kyllä. Vi...aa katella tuota samaa turpavärkkiä joka päivä päivältä muuttuu entistä enemmännorsun v.tun näköiseksi.
        Ois kai se 9millinen lääke siihen. Parabellum Beretta


      • Anonyymi00511
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä auto alla

        Mosse pickup


      • Anonyymi00622
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä auto alla

        Matka Moilanen.


    • Anonyymi

      Kaikenlaiset pökiöt sitä pääseekin linjuria ajamaan.

    • Anonyymi

      Paska on perinteinen ukrainalainen pääsiäisleipä. Se on muodoltaan pyöreä, maultaan jonkin verran makeampi ja tuoksultaan imelämpi kuin tavallinen leipä.

    • Anonyymi

      Pöljä on eräs yksinäinen yrittäjä joka kiusaa muita ihmisiä. Ollut vuosia jo puheenaihe kylillä huonon käytöksensä takia. Ja huono on lievä ilmaisu. Onneksi poliisi auttaa.

      • Anonyymi

        VJ Kuubasta


    • Anonyymi

      Vuokkilaiset vie voiton!

    • Anonyymi

      Koko Kainuu tehty pökiöitten pesäksi. Nimittäin Eränkävijät ohjelman vuoksi. Miksi se Hyrynsalmen akka siellä noituu? Tyhmää.
      Akkojen paikka ei ole metsällä!

      • Anonyymi

        Se on sitä tasa arvoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitä tasa arvoa.

        75% kuntien virkatyöntekijöistä naisia.


      • Anonyymi

        Hanki oma elämä tai hakeudu hoitoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki oma elämä tai hakeudu hoitoon!

        Oma elämä hankittu Suomussalmen ulkopuolelta.

        Kuka / ketkä tässä ovat hoidon tarpeessa?
        Tai ulkoistettava kiiresti kunnan asioiden hoidosta?

        https://yle.fi/a/74-20194663


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma elämä hankittu Suomussalmen ulkopuolelta.

        Kuka / ketkä tässä ovat hoidon tarpeessa?
        Tai ulkoistettava kiiresti kunnan asioiden hoidosta?

        https://yle.fi/a/74-20194663

        edellisestä Yle Kainuu uutisesta poimittua... kunnan metsäomaisuuksien hoito ylittää muidenkin kuin paikallispökiöiden käsityskykyjen rajat.

        Kaikki kustannukset per asukas
        Toiminta Suomussalmi Maaseutu­maiset kunnat
        Perus­opetus 1 437 1 334
        Varhais­kasvatus 484 565
        Liikenneväylät 281 177
        Muut tehtäväluokat 263 288
        Liikunta ja ulkoilu 250 136
        Lukiokoulutus 195 171
        Kulttuuritoiminta 133 122
        Elinkeinoelämän edistäminen 121 87
        Työllisyyspalvelut 98 75
        Muu opetustoiminta 83 46
        Puistot ja yleiset alueet 54 34
        Esiopetus 52 94
        Nuorisotoiminta 44 45
        Yhdyskuntasuunnittelu 28 20
        Rakennusvalvonta 21 19
        Asumisen turvaaminen 12 17
        Ympäristön suojelu 9 16
        Joukkoliikenne 6 19
        Energiahuolto 5 1
        Sosiaali- ja terveystoiminta 0 6
        Ammatillinen koulutus 0 1
        Maaomaisuuden hallinta 0 −20
        Pelastustoimi 0 0
        Jätehuolto 0 2
        Vesihuolto −4 19
        Maa- ja metsätilat −38 −30
        Nettokäyttökustannukset yht. 3 534 3 245


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        edellisestä Yle Kainuu uutisesta poimittua... kunnan metsäomaisuuksien hoito ylittää muidenkin kuin paikallispökiöiden käsityskykyjen rajat.

        Kaikki kustannukset per asukas
        Toiminta Suomussalmi Maaseutu­maiset kunnat
        Perus­opetus 1 437 1 334
        Varhais­kasvatus 484 565
        Liikenneväylät 281 177
        Muut tehtäväluokat 263 288
        Liikunta ja ulkoilu 250 136
        Lukiokoulutus 195 171
        Kulttuuritoiminta 133 122
        Elinkeinoelämän edistäminen 121 87
        Työllisyyspalvelut 98 75
        Muu opetustoiminta 83 46
        Puistot ja yleiset alueet 54 34
        Esiopetus 52 94
        Nuorisotoiminta 44 45
        Yhdyskuntasuunnittelu 28 20
        Rakennusvalvonta 21 19
        Asumisen turvaaminen 12 17
        Ympäristön suojelu 9 16
        Joukkoliikenne 6 19
        Energiahuolto 5 1
        Sosiaali- ja terveystoiminta 0 6
        Ammatillinen koulutus 0 1
        Maaomaisuuden hallinta 0 −20
        Pelastustoimi 0 0
        Jätehuolto 0 2
        Vesihuolto −4 19
        Maa- ja metsätilat −38 −30
        Nettokäyttökustannukset yht. 3 534 3 245

        Lukuselvennys...

        Esim.
        Toiminta
        -Perusopetus €/asukas
        --Suomussalmi 1437€ Maaseutu­maiset kunnat EU-suomessa keskimäärin 1334€

        Tarkemmin Yle Kainuun valtakunnallisessa selvityksessä, eo. linkin jutussa.
        Paltamo, Puolanka, Ristijärvi, Hyrynsalmi ja Suomussalmi todistetusti lumekuntia.

        (kovasti suomi24 haraa vastaan tätä kommentointia,,, "jokin meni pielen"... jne.,
        banni kesti 2 tuntia)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitä tasa arvoa.

        Niin on.Akka komentaa ja ukko tottelee!


    • Anonyymi

      272 viestiä joista poistettu 107.
      Jäljellä 165.
      Muuten blokattujen määrä tuntematon.

    • Anonyymi

      Pökiöiten pökiö on I.S.O.I.L.L.A Kijaimilla kirjoittaja .Sinut on tunnistettu .Ja nimi tulee julki pian.

    • Anonyymi

      Mielenkiintoista arvuuttelua. Lisää vihjeitä!!!

      • Anonyymi00475

        Joko Mensalaiset mainittu?
        Siinä vasta empaattinen ja sukurakas suku.
        Naapurit ja sukulaiset ovat hyvillään tämmöisestä porukasta🙊


    • Anonyymi

      Sossun työntekijät ainaki. Nimittäin työntävät nokkansa joka prkl asiaan. V*** kotkat

      • Anonyymi00545

        EI MINUN asioihin miksikähän...en tosin ole koskaan käyny sossussa.missä lie ...


    • Anonyymi

      Hakataloje perimmäisessä syväyksenkavulta katsottuna. Ihme ku ei piikkilanka aijalla eristetty vielä.

    • Anonyymi

      "Keksijä" joka keksi lintulaudan uudelleen!🤣😂🤬

    • Anonyymi

      Jos suu ei mee pysy kiini niin siitä voi päätellä pökiön

    • Anonyymi

      Postimies!

    • Anonyymi

      Pate.

    • Anonyymi

      Putkimies

    • Anonyymi

      Mustalaiset!

    • Anonyymi

      Taivalkoskelta tullut rosvosuku!

    • Anonyymi

      Aloittaja etsii itelleen toista pökiötä kaverikseen.

    • Anonyymi

      Miten "pökiöys" määritellään?

      • Anonyymi

        Esim.lump..er -pilkku heppu.siinä esim... Ja muita kyllä piisaa kuten mä...


    • Anonyymi

      Kovin on epämääräistä pökiöyden määrittely.

    • Anonyymi

      Näillä keskustelupalstoilla näkyy rosvot saavan täydellisen syytesuojan,mutta jos kirjoitetaan yrittäjistä ym. suht. rehellisistä ihmisistä niin saa kirjoittaa nimellä ja vasten parempaa tietoa eikä ylläpito puutu mitenkään kirjoitteluun!

      • Anonyymi00592

        Tuohan on ollut jo vuosikymmeniä paikallinen tapa : joka yrittää perheensä elättää , sakinsa eteenpäin viedä omalla työllään , ilman tukia tai avustuksia , sehän se vasta roisto , ei semmoinen voi onnistua , hiippailkaa vain varkaisiin kaikki , parhaat jopa nosturien ja kuorma-autojen kanssa viedäkseen saaliinsa jopa "Siuntioon saakka"...


    • Anonyymi

      Kuulin kun eräs nuori valitti kaverilleen vanhempiaan. Ovat kuulemma pökiöitä kun riitaantuvat kaikkien kanssa. Kateellisia kaikille ja siksi eivät pysty pitämään yllä ystävyyssuhteita, kun toinen kaveri on rikkaampi, kauniimpi tai viisaampi. Joka viikonloppu juovat kun ovat toisiinsa kyllästyneitä eivätkä kestä myös omaa itseään. Säälitti kun eihän vanhempiaan voi valita.

      • Anonyymi

        emäpökiö itse hereillä, näköjään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        emäpökiö itse hereillä, näköjään.

        Taisi osua kalikka oikeaan kohtaan 🤣


    • Anonyymi

      Ökiö pökiösä löytää, vaikka kantesa valihtoo!
      kainuulainen sananlasku

    • Anonyymi

      Taitaa olla just se joka driftas postiloovat uusiksi siikarannassa viime yönä!!!

    • Anonyymi00384

      Pökiö ei ole kiva sana. Käyttäisin mieluummin kuvausta "älyllisesti rajoittunut". Tämmöisenä pidän ihmisiä jotka käyttävät energiaa muiden kiusaamiseen vain sen takia, että omaa egoa on kolhaistu kertomalla totuus asianomaisesta rakentavalla kritiikillä. Kiusaaminen saatetaan viedä niin pitkälle, että uhri joutuu valjastamaan virkavallan avuksi näitä rajoittuneita vastaaan. Kylällä nämä kiusaajat keräävät katseita, koska kaikki tietävät mitä he ovat kulissien takana tehneet. He ovat pilanneet maineensa omalla käytöksellään. Ansaitusti. Sanotaan että olet mitä syöt. Sama pätee ajatusmaailmaan. Se heijastuu suoraan ulkoiseen olemukseen. Kun olet ruma sisältä, olet ruma myös ulkoisesti. Tämä on asia jonka myös ihmiset näkevät kirjaimellisesti, kun kannatte alkoholia perjantaina hukuttaaksenne pahan olon päihteisiin. Näin joulun alla toivon kuitenkin että kiusaajatkin löytävät rauhan ja miettivät rajoittuneella älyllään esimerkiksi Jeesuksen oppeja. Koskaan ei ole liian myöhästä korjata asioita.

      • Anonyymi00386

        "Pökiö on murteellinen ja halventava nimitys typerälle, hölmölle tai lapselliselle henkilölle, joka käyttäytyy hassusti tai tyhmästi, ja se voi tarkoittaa myös ruotsin kielen "dum" tai "idiot" -sanojen kaltaista ilmausta, mutta toisinaan se voi viitata myös puupökkelöön (lahonneeseen pystypuuhun), riippuen kontekstista ja alueesta, mutta yleisimmin se on leikkisä tai loukkaava nimitys ihmiselle. "


      • Anonyymi00499

        Tee sinä uusi aloitus korrekteilla sanoilla? Tämä ketju on jo muutenkin liian pitkä. 🙄


    • Anonyymi00385

      Teko äly taas

      • Anonyymi00388

        M.H


    • Anonyymi00392

      KM🤪

    • Anonyymi00399

      Näköjään pökiöistä pökiöin poistatti nyt erään kommentin kun kolahti omaan poro- vai mikälie tossuun.

    • Anonyymi00403

      Täältä on hetki sitten poistettu kommentteja, jotka viime yönä on kirjoitettu. Mitä hävisi?

    • Anonyymi00407

      Ei mahda muita oikein olla ku sinä olethan sinä sentään pökiöiden ylipäällikkö

    • Anonyymi00408

      Ei täälä voi näin täydellisten ihmisten porukoissa olla pökiöitä..Mitä sinä horiset
      Oi että täälä hymyillään vastaantulijalle aina niin kauniisti. 🥶

    • Anonyymi00411

      Minä, minä, minä! Aina vain minä! Ja naapuri, joka on ........... niin ahkera kuin lapatossu..

    • Anonyymi00414

      Ajaa
      Ei oo miehistyny...

    • Anonyymi00415

      Puolet pökiöistä Pyykkösiä, moniaita Mannisia ja Materoita, hännänhuippuna Holapat!

      • Anonyymi00484

        Onko se viinanmyyjä kans jotenni alentuneella järjellä siunattu?


      • Anonyymi00490

        LAZ???


      • Anonyymi00493
        Anonyymi00490 kirjoitti:

        LAZ???

        Kyllä


    • Anonyymi00466

      Tänne oon tullut siitä Tsernobilin laskeumaa enemmän, siiitä se johtuu!!

    • Anonyymi00469

      No mitäpä luuleilet?
      On se. Iso mensalainen. Iso mies ja pikkuaivot🙊

    • Anonyymi00471

      Eräs jo kolmattakymmentä vuotta jostain sinetinpurkajasta samaa mandraa jatkannu keskenkasvuine sossun-elätti

      • Anonyymi00473

        Juuri näin sillä on Jakopää mennyt sekaisin kauan sitten,ei kannata edes korjata vauriot liian suuria.


      • Anonyymi00512
        Anonyymi00473 kirjoitti:

        Juuri näin sillä on Jakopää mennyt sekaisin kauan sitten,ei kannata edes korjata vauriot liian suuria.

        L.U.M.P.E.R.I.
        H.A.I.S.T.A.
        R.A.I.P.E.N.
        P.E.R.M.A.N.E.N.!!!!


    • Anonyymi00479

      Joko Mensalaiset tutkineet, missä kohti on uusin kommentti Mensalaisista? 😂😂

      • Anonyymi00501

        Liekkö yksi porukkaan kuuluva ihmisten tavoille opettelemassa🤔🤣


      • Anonyymi00506
        Anonyymi00501 kirjoitti:

        Liekkö yksi porukkaan kuuluva ihmisten tavoille opettelemassa🤔🤣

        Kenestä kyse?


      • Anonyymi00507
        Anonyymi00506 kirjoitti:

        Kenestä kyse?

        Mikä auto alla??


      • Anonyymi00508
        Anonyymi00501 kirjoitti:

        Liekkö yksi porukkaan kuuluva ihmisten tavoille opettelemassa🤔🤣

        Liekkö Mensaisukki käynyt tätä jälkikasvuaan tervehtimässä?


      • Anonyymi00513
        Anonyymi00508 kirjoitti:

        Liekkö Mensaisukki käynyt tätä jälkikasvuaan tervehtimässä?

        Vierailuaika on rajoitettu. Ja ei saa viedä täytekakkua, voi olla viila sisällä. Tsemppiä ko Mensaperheelle👍.
        Yrittäkäähän olla ihmisiksi, vaikka vaikeaa se onkin noilla geeneillä🤣🤣


      • Anonyymi00514
        Anonyymi00513 kirjoitti:

        Vierailuaika on rajoitettu. Ja ei saa viedä täytekakkua, voi olla viila sisällä. Tsemppiä ko Mensaperheelle👍.
        Yrittäkäähän olla ihmisiksi, vaikka vaikeaa se onkin noilla geeneillä🤣🤣

        Pojasta polvi paranee vai miten se meni??


      • Anonyymi00515
        Anonyymi00513 kirjoitti:

        Vierailuaika on rajoitettu. Ja ei saa viedä täytekakkua, voi olla viila sisällä. Tsemppiä ko Mensaperheelle👍.
        Yrittäkäähän olla ihmisiksi, vaikka vaikeaa se onkin noilla geeneillä🤣🤣

        Poika tiilenpäitä lukemassa? Olis kannattanu vaikka se peruskoulu jollain lailla käydä läpi. Mutta nuo geenit...


      • Anonyymi00516
        Anonyymi00515 kirjoitti:

        Poika tiilenpäitä lukemassa? Olis kannattanu vaikka se peruskoulu jollain lailla käydä läpi. Mutta nuo geenit...

        Ei se kyllä pissiskään mikään ruudinkeksijä ole🤣.


      • Anonyymi00517
        Anonyymi00513 kirjoitti:

        Vierailuaika on rajoitettu. Ja ei saa viedä täytekakkua, voi olla viila sisällä. Tsemppiä ko Mensaperheelle👍.
        Yrittäkäähän olla ihmisiksi, vaikka vaikeaa se onkin noilla geeneillä🤣🤣

        On se sakkia😖 Tuo Mensaperhe. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, näen on.


      • Anonyymi00518
        Anonyymi00517 kirjoitti:

        On se sakkia😖 Tuo Mensaperhe. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, näen on.

        Varsinainen suihkuseurapiiriperhe eli jetsetti🤮


      • Anonyymi00547
        Anonyymi00506 kirjoitti:

        Kenestä kyse?

        R. K


      • Anonyymi00548
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        R. K

        Ja hänen ruskeanreiän salarakas J.H


      • Anonyymi00567
        Anonyymi00507 kirjoitti:

        Mikä auto alla??

        Matka Moilanen


      • Anonyymi00568
        Anonyymi00548 kirjoitti:

        Ja hänen ruskeanreiän salarakas J.H

        Molemmat ajavat kännissä.


      • Anonyymi00616
        Anonyymi00507 kirjoitti:

        Mikä auto alla??

        Matka Moilanen.


      • Anonyymi00621
        Anonyymi00507 kirjoitti:

        Mikä auto alla??

        Matka Moilanen.


      • Anonyymi00628
        Anonyymi00568 kirjoitti:

        Molemmat ajavat kännissä.

        Ja nyt sitteen myös A.P


    • Anonyymi00481

      Ja Pissis

      • Anonyymi00487

        Kuulemma Pissiksellä lapsi jonku latvialaisen rekkakuskin kanssa. Ei kait siinä.


      • Anonyymi00488
        Anonyymi00487 kirjoitti:

        Kuulemma Pissiksellä lapsi jonku latvialaisen rekkakuskin kanssa. Ei kait siinä.

        Asuuko viitostien varressa?
        Joka ilta eri autoja pihalla parkissa😂


      • Anonyymi00491
        Anonyymi00487 kirjoitti:

        Kuulemma Pissiksellä lapsi jonku latvialaisen rekkakuskin kanssa. Ei kait siinä.

        Liekkö äitiinsä tullu? Ainakin joku muu kuin "isänsä" tehny niin.


    • Anonyymi00482

      Ei taida olla ku yks pökilö joka jaksaa päivästä toiseen jostain V*** sineteistä jankata ihan ku jotain oikeasti kiinnostais!!

    • Anonyymi00523

      Se että on yrittäjä ei tee todellakaan henkilöstä kunnon kansalaista. Eräskin yrittäjä jos tuotas ilmi kaikki teot ja kepposet, tuomio tulisi takuulla. On muutenkin läppeensä mätä ihminen kuten akkansa myös.

      • Anonyymi00525

        Niinpä... On yrittäjiä ja sitten on "yrittäjiä".
        Joillakin vielä nousee se keltainen neste päähän.
        On se onni, että kallo ei ole lasista tehty!


    • Anonyymi00527

      Entä paikalliset rosvot? Näkyy muuan Rosvo Roope muuttaneen takaisin, mutta meillä on pitkä muisti. Varokaahan miehet ja pitäkää lompsastanne kiinni, on jo useamman miehen kääntänyt..

      • Anonyymi00589

        Missä asuu?


    • Anonyymi00530

      Mummo sanoi kerran että älä pelkää siivoojaa tai kadunmiestä. Pelkää niitä jotka puvussa ja kravatissa kulkevat. Näin se on. Häijyimpiä ovat he joilla pikkuisen valtaa tai rahaa on...

      • Anonyymi00546

        R. K


      • Anonyymi00551
        Anonyymi00546 kirjoitti:

        R. K

        S.J. & M.S. sitä parempaa toveriväkeä.


    • Anonyymi00538

      Älkää nyt hyvät ihmiset puhuko niistä pökilöistä ainakaan nimillä. Kun teillä monilla on hyvin sana hallussa kertokaa jotain hauskaa tai kaunista Suomussalmesta. Juuri luin valtakunnan "ykköslehdestä", että Kiannon Kuohut on Suomen halvin kylpylä pääsylipun hinnassa.

      • Anonyymi00594

        Ja kunnalle myös kallein.


      • Anonyymi00595

        H. A. I. S. T. A
        H. U. O. R. A
        V. I. T. T. U!!


    • Anonyymi00559

      Ketä on 10 kärjessä??

      • Anonyymi00566

        Votkaa se ryystää


      • Anonyymi00593

        L.U.M.P.E.R.I
        T.O.L.L.O.I.S.T.A.
        T.O.L.L.O.I.N.
        R.A.I.P.E.N.
        T.A.K.A.T.U.U.P.P.A.R.I.!!!!


    • Anonyymi00569

      Joko mensalaisten päänaatikka on vetänyt pään täyteen?

      • Anonyymi00572

        Viinakaupassa kävi....päänaatikka jo kouluttaa emäntää?
        On siinä pöljä mies.


    • Anonyymi00573

      Kiusaajapariskunta on pökiöistä pökiön pariskunta. Vuodesta toiseen jatkuu ja jatkuu ja uhriluku kasvaa.

      • Anonyymi00611

        Toisaalta käy sääliksi tämä pariskunta koska niiden oma elämä on kulisseista huolimatta niin surkeeta, että pitää kaikkien muidenkin asiat yrittää sotkea.


      • Anonyymi00613
        Anonyymi00611 kirjoitti:

        Toisaalta käy sääliksi tämä pariskunta koska niiden oma elämä on kulisseista huolimatta niin surkeeta, että pitää kaikkien muidenkin asiat yrittää sotkea.

        Melkein säälittää kun heillä ei ole enää yhtään kaveria. Kaikkien kanssa sukset ristissä kiusaamisen vuoksi ja koko kylä tietää maineen vuosien ajan. Ihmeesti vain porskuttavat vielä yhdessä vaikka välillä erotaan. Sitten jaksaa taas aloittaa uusien uhrien maalittamisen.


      • Anonyymi00614
        Anonyymi00613 kirjoitti:

        Melkein säälittää kun heillä ei ole enää yhtään kaveria. Kaikkien kanssa sukset ristissä kiusaamisen vuoksi ja koko kylä tietää maineen vuosien ajan. Ihmeesti vain porskuttavat vielä yhdessä vaikka välillä erotaan. Sitten jaksaa taas aloittaa uusien uhrien maalittamisen.

        Nimikirjaimet tästä pariskunnasta, kiitos.


    • Anonyymi00576

      Vuokkilaiset!!!!!!

      • Anonyymi00582

        sakarassa se on.


    • Anonyymi00580

      Deletoi vaan pökiöitten pökiö, munaa lutkuttavan kommarin.

      Yksityisen maalla vielä, perkele!!

    • Anonyymi00583

      Onko tämä rmp kirjainyhdistelmä jotenkin suojeltu?

    • Anonyymi00585

      Hallan paliskunnan "poroisäntä"

      • Anonyymi00587

        rmp...? no on saatanan koijariin kaikki vinkeet samaan pakettiin pärräytetty.


      • Anonyymi00588
        Anonyymi00587 kirjoitti:

        rmp...? no on saatanan koijariin kaikki vinkeet samaan pakettiin pärräytetty.

        Koti.uskonto.Isänmaa..mites eliitti porukalla rata bisnes kusee??


    • Anonyymi00597

      Annaali A.tti. porotus erotus.

      • Anonyymi00632

        A. P. ??


    • Anonyymi00600

      Vuokkilaiset sisäsiittoset

    • Anonyymi00602

      Vuokissa on paljon kehitysvammaisia ja sitten näitä häiriintyneitä terveen kirjoissa kulkevia. Mielenterveyspuoli sitten heillä heittää huonoon suuntaan. Näin olen kuullut. Ja myös tiedän muutaman hullun vuokkilaisen.

    • Anonyymi00603

      Me RKP: n miespuoliset kannattajat olemme alfauroksia. Muut ovat luusereita ja läskiperseakkoja. Lähden huomenna äitienpäivänä sanomaan myös äidille ja entiselle vaimolle nämä totuudet. Pajuja otan tienvarresta kukiksi ja kortiksi kaljalaatikon kyljestä repäistyn palasen. Sanon lopuksi, että akat on akkoja ja tehkäähän lisää meitä sankaripoikia.

    • Anonyymi00605

      Eräästä kaupasta on yks tuulellakäyvä karannu hoitoalalle.. säälin hoidokkeja.......

    • Anonyymi00608

      Nämä alaa vaihtaneet nyky hoitsut...eräs tapaus on seinähullu kiusaaja. Ja taitaa kiusata myös työpaikallaan.

      • Anonyymi00610

        Taidan tietää kenestä on kyse 🤮


      • Anonyymi00612
        Anonyymi00610 kirjoitti:

        Taidan tietää kenestä on kyse 🤮

        Et varmasti tiiä.


      • Anonyymi00626
        Anonyymi00612 kirjoitti:

        Et varmasti tiiä.

        Kyseessä on pesunkestävä narsisti ja siippansa samaa kategoriaa.


    • Anonyymi00609

      Mensalaiset. Ukko täyspökilö, emäntä nyrkin ja hellan välissä ja pennut vähällä älyllä varustettuja🤪

    • Anonyymi00617

      Suomussalmelaiset ovat vallan viisasta väkeä.

    • Anonyymi00623

      Yksinäinen yrittäjä on pökiö. Vaimonsa vähintään yhtä pökiö.

      • Anonyymi00629

        Samaa mieltä, polosia


    • Anonyymi00627

      Huomaa että kirjoittajat painottuu näljänkään päin, kun vuokkia haukutaan täällä...

    • Anonyymi00630

      Täällä on ainakin tuhat pökiöä, ketä tarkoiitat niistä ??

    Ketjusta on poistettu 279 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe