Voitteko kertoa tilanteita joissa teidät on nähty alasti.
Noloja tilanteita alasti
3
664
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä minua nolota, vaikka joku näkisi alasti. Mun kaksossiskokin näkee mut alasti joka viikko jos vaan käydään yhtä aikaa saunassa ja yleensä käydään. Mökillä saatetaan käydä serkkujen kanssa alasti saunassa ja uimassa. Lätkäreenien jälkeen pelikaverit näkee mut alasti suihkussa. Mikä siinä pitäisi nolottaa? Sekö, että oon vähän jäljessä murrosiässä muihin nähden?
- Anonyymi
Olimme yhteissaunassa joskus mökillä tuttavaperheen kanssa, eikä siinä vielä nyt ole mitään noloa.
Mutta yhdessä vaiheessa, kun jäin yksin peseytymään ja luulin tosiaan olevani yksin, aloin miettimään tuttavaperheen rouvaa ja hänen elimiään, jolloin mulla alkoi seisomaan.
Mun piti runkatakin, mutta sitten vasta huomasin, kun olin heilunut suihkuhuoneessa jonkun aikaa muna pystyssä, että sieltä oli suora näköyhteys terassille lasioven lävitse ja juuri tämä rouva istui siellä tuolilla. Ja katseli mua.
HELVETIN NOLOA...
Kiireesti löylypuolelle. Eikä seisokkini vieläkään laskenut, joten oli pakko kuitenkin avittaa kädellä.
Ja sitten pikkuhiljaa, kun kaluni oli löystynyt tarpeeksi siemensyöksyn jäljiltä, kehtasin hiippailla takaisin suihkupuolelle peseytymään.
Rouva ei kyllä sanonut asiasta mitään, katsoi mua kyllä hetken aikaa hymyillen, kun pääsin terassille.
Oli kait arvannut, miksi mulla seisoi. - Anonyymi
Viime keväänä yhen talviloma keskuksen välinevarastossa vaihdoin vaatteita ja joku tuli sisään just samaan aikaan kun mul ei ollu mitään housuja. Salaman nopeesti vedin vieressä olleet laskettelu housut päälle ja toivoin ettei se ehtiny nähä. Toista kertaa en ottanu riskiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211825
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991618Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511185Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?461062Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29949Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47866Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38787