Voitteko kertoa tilanteita joissa teidät on nähty alasti.
Noloja tilanteita alasti
3
799
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä minua nolota, vaikka joku näkisi alasti. Mun kaksossiskokin näkee mut alasti joka viikko jos vaan käydään yhtä aikaa saunassa ja yleensä käydään. Mökillä saatetaan käydä serkkujen kanssa alasti saunassa ja uimassa. Lätkäreenien jälkeen pelikaverit näkee mut alasti suihkussa. Mikä siinä pitäisi nolottaa? Sekö, että oon vähän jäljessä murrosiässä muihin nähden?
- Anonyymi
Olimme yhteissaunassa joskus mökillä tuttavaperheen kanssa, eikä siinä vielä nyt ole mitään noloa.
Mutta yhdessä vaiheessa, kun jäin yksin peseytymään ja luulin tosiaan olevani yksin, aloin miettimään tuttavaperheen rouvaa ja hänen elimiään, jolloin mulla alkoi seisomaan.
Mun piti runkatakin, mutta sitten vasta huomasin, kun olin heilunut suihkuhuoneessa jonkun aikaa muna pystyssä, että sieltä oli suora näköyhteys terassille lasioven lävitse ja juuri tämä rouva istui siellä tuolilla. Ja katseli mua.
HELVETIN NOLOA...
Kiireesti löylypuolelle. Eikä seisokkini vieläkään laskenut, joten oli pakko kuitenkin avittaa kädellä.
Ja sitten pikkuhiljaa, kun kaluni oli löystynyt tarpeeksi siemensyöksyn jäljiltä, kehtasin hiippailla takaisin suihkupuolelle peseytymään.
Rouva ei kyllä sanonut asiasta mitään, katsoi mua kyllä hetken aikaa hymyillen, kun pääsin terassille.
Oli kait arvannut, miksi mulla seisoi. - Anonyymi
Viime keväänä yhen talviloma keskuksen välinevarastossa vaihdoin vaatteita ja joku tuli sisään just samaan aikaan kun mul ei ollu mitään housuja. Salaman nopeesti vedin vieressä olleet laskettelu housut päälle ja toivoin ettei se ehtiny nähä. Toista kertaa en ottanu riskiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst27814558Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1544043PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1303821Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1701718Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3991681En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O351649Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn491346Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81111Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok621088Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1181079