Kertoisitte jotain tilanteita joissa ootte ollu oli sitten noloja tilanteita kun joku on vahingossa nähny sut alasti tai ihan jotain muita tilanteita joissa ootte olleet alasti
Alasti olo
27
2692
Vastaukset
- Anonyymi
Tää ei oo ehkä nolo mutta vähän kiusallinen tilanne. Olin suihkussa ja sitten mun äiti tuli sinne varoittamatta ja kysyi multa jotain. Se kyl näki mut alasti mutta onneks se ei ollut siinä pitkään. Ei oo varmaan outoa olla vanhempien nähden alasti mutta toi oli odottamaton tilanne.
- Anonyymi
Ei olekaan outoa olla vanhempien nähden alasti. Minutkin ne näkee suurin piirtein joka viikko alasti saunassa kun käydään koko perhe yhtä aikaa.
- Anonyymi
Tyttökaverini kanssa oltiin viime kesänä sellaisella hiekkakuoppa alueella jossa on monia suurempia ja pienempiä hiekkakuoppia. Oli tosi lämmintä ja käytiin välillä uimassa ja makoiltiin filtillä. Tyttökaverini sanoi että on aika inhottavaa kun on märät biksut jotka vielä kastelee filtinkin. Sanoin että,ota biksut pois. Hän sanoi että meinaatko että oon alasti. Sanoin että juuri sitä meinaan. Hän sanoi että mitä jos joku tulee. Sanoin että ei se ainakaan minua haittaa jos jokuntulee ja näkee, minäkin voin ottaa uimashortsit pois. Ja suureksi yllätyksekseni hän otti biksut pois ja sanoi että nyt on sun vuoro. Niin me olimme molemmat koko loppu päivän alastomana ja uimme myös alasti.
- Anonyymi
Näkikö kukaan teitä siellä?
- Anonyymi
Oltiin kanssa tyttiksen kanssa joskus kesän aikana alasti uimarannalla.
On syrjäisempi uimapaikka ja sinä päivänä ei ollut kauheasti porukkaa siellä, vaikka oli lämmin päivä.
Oltiin vähän syrjemmässä aluetta vielä ja siinä sitten tuli idea, että jos heitetään uima-asut pois ja ollaan nudena siellä.
Makoiltiin just viltillä ja käytiin välillä uimassakin.
Ja kyllähän se panemiseksikin meni, kiihotuin kuitenkin, kun tyttis makasi selällään viltillä paikat näkyvillä ja mä nyt tietty katselin hänen karvakolmiotaan ym..
Meillä usein kyllä menee panemiseksi juuri siten, että katselen tyttistä, saan seisokin ja sitten menenkin iholle..
En tiedä, näkikö meitä muuten kukaan, mutta siinä panemisen lomassa tuli vähän sellainen olo, että saattoi nähdä.
Mä aloin hiplailemaan tyttiksen pimppaa, hän levitti vielä haaroja sen verran auki, että pystyin tekemään sen kunnolla ja sitten, kun tunsin hänen olevan märkä, nousin vain hänen päällensä, työnnyin sisään ja aloin nylkyttämään.
Ja ei siinä tietenkään tullut mitään ympärille katsottua, mutta sitten, kun tilanne oli ohitse, kun huomasin kuinka joku koiralenkkeilijä meni koiransa kanssa kauempaa ohitse yhtä polkua pitkin. Makasin vielä tyttiksen päällä ja olin hänen sisällään ja vedin kiireesti pyyhkeen meidän päälle "suojaksi", vaikka eihän se olisi mitään auttanut oikeasti.
Tyttis yllättyi että mitäs nyt?, niin sanoin vain hätäissti, että tuolla vähän matkan päässä menee joku koirankusettaja.
Ei kyllä katsonut meitä päin, enkä tiedä, oliko katsonutkaan missään vaiheessa, mutta eihän sitä tiedä. Ja voi olla, että oli nähnyt meidät juuri siinä vaihessa, kun akti oli päällä ja nyt esitti sitten, ettei näe meitä.
Mutta silti ja ol jotenkin vähän noloa.
Jatkettiin kuitenkin rannalla oloa eikä nyt enää laitettu uikkareita takaisin päälle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oltiin kanssa tyttiksen kanssa joskus kesän aikana alasti uimarannalla.
On syrjäisempi uimapaikka ja sinä päivänä ei ollut kauheasti porukkaa siellä, vaikka oli lämmin päivä.
Oltiin vähän syrjemmässä aluetta vielä ja siinä sitten tuli idea, että jos heitetään uima-asut pois ja ollaan nudena siellä.
Makoiltiin just viltillä ja käytiin välillä uimassakin.
Ja kyllähän se panemiseksikin meni, kiihotuin kuitenkin, kun tyttis makasi selällään viltillä paikat näkyvillä ja mä nyt tietty katselin hänen karvakolmiotaan ym..
Meillä usein kyllä menee panemiseksi juuri siten, että katselen tyttistä, saan seisokin ja sitten menenkin iholle..
En tiedä, näkikö meitä muuten kukaan, mutta siinä panemisen lomassa tuli vähän sellainen olo, että saattoi nähdä.
Mä aloin hiplailemaan tyttiksen pimppaa, hän levitti vielä haaroja sen verran auki, että pystyin tekemään sen kunnolla ja sitten, kun tunsin hänen olevan märkä, nousin vain hänen päällensä, työnnyin sisään ja aloin nylkyttämään.
Ja ei siinä tietenkään tullut mitään ympärille katsottua, mutta sitten, kun tilanne oli ohitse, kun huomasin kuinka joku koiralenkkeilijä meni koiransa kanssa kauempaa ohitse yhtä polkua pitkin. Makasin vielä tyttiksen päällä ja olin hänen sisällään ja vedin kiireesti pyyhkeen meidän päälle "suojaksi", vaikka eihän se olisi mitään auttanut oikeasti.
Tyttis yllättyi että mitäs nyt?, niin sanoin vain hätäissti, että tuolla vähän matkan päässä menee joku koirankusettaja.
Ei kyllä katsonut meitä päin, enkä tiedä, oliko katsonutkaan missään vaiheessa, mutta eihän sitä tiedä. Ja voi olla, että oli nähnyt meidät juuri siinä vaihessa, kun akti oli päällä ja nyt esitti sitten, ettei näe meitä.
Mutta silti ja ol jotenkin vähän noloa.
Jatkettiin kuitenkin rannalla oloa eikä nyt enää laitettu uikkareita takaisin päälle.Tässä tuon ylemmän 21:04 kirjoittaja. Minkä ikäisiä olitte kun teillä tuo makee kokemus tapahtui? Me olimme silloin minä 17 ja tyttökaveri vielä 16. Olik teillä millaisia seuraavia alaston kokemuksia tuon kerran jälkeen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkikö kukaan teitä siellä?
En usko että tällä ensimmäisellä kerralla kukaan näki,ei ainakaan huomattu. Myöhemmin kyllä ollaan tultu nähdyksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että tällä ensimmäisellä kerralla kukaan näki,ei ainakaan huomattu. Myöhemmin kyllä ollaan tultu nähdyksi.
Minkälaisia myöhempiä kertoja on ollut kun olette tulleet nähdyksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälaisia myöhempiä kertoja on ollut kun olette tulleet nähdyksi?
Ollaan oltu samalla hiekkakuoppa alueella myöhemminkin ja silloin ollaan tultu nähdyksi. Joskus oltiin Allas Sea Poolissa naku-uinti illassa.
- Anonyymi
Mä olin kerran naisystäväni kanssa vuokramökin aurinkopuolella ns aurinkoa ottamassa, nakuna tietenkin. Jo aurinkoöljy vaiheessa iski kunnon seisokki ja eikun hellään lusikkaan. Kesken kaiken mökin omistajan tytär tuli tuomaan juhannuskoivua. Ei muuta kun pyyhe jotenkin suojaksi. Tyttö oli ilman rintsikoita ja se näkyi kyllä ohuen t-paidan läpi nännken kohdalla. En oo ikinä tullu niin kovaa ja korkeelta kuin silloin, likan tuijottaessa meidän orkkuja. Huh huh!
- Anonyymi
Näkikö hän teidät alasti, kenties yhdynnän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkikö hän teidät alasti, kenties yhdynnän?
Kyllä vrmaan näki, me luultiin ettei siellä pää-talossa ollu ketään kotona. Sit se istahti nielä siihen viereen tupakalle, näki,että halut on kovat. Mun kimuli kysy, että haluukse mukaan, kun me oltiin parikertaa oltu sen kimmakaverin kanssa kimpassa. Näytettiin sille miten lusikka toimii kolmisin!
- Anonyymi
Olimme pe illalla kavereiden luona bileissä ja siellä saunomista. Meitä oli neljä paria ja mentiin kaikki yhdessä saunaan, välillä,oli ahdasta.
- Anonyymi00015
Liikuntahallin pukuhuoneessa oli vieressä muuta porukkaa kun vaihdoin vaatteita. En viitsiny pukea hikisiä urheilu shortseja farkkujen alle. Joku saattoi huomata kun riisuin shortsit pois.
- Anonyymi00016
Miksi kirjoitat tänne senkin liian vanha aikuinen mies?
90% tämän palstan teksteistä on 35-70 vuotaiden tuotosta. Varmaan suurin osa siinä 30-50 vaiheilla. - Anonyymi00017
Lauantai aamuna piti kaverin kanssa lähteä pilkille kello 08.00, kaveri (13v) soitti ettei voi tulla kun vasta kymmenen aikaan, kävin suihkussa jonka jälkeen loikoilin alasti sängyssä ja katselin nettiä. Kaveri yllättäen tulikin ennen yhdeksää ja minä (14v) olin hiplannut jokin verran pippeliä ja semistondis, no ei siinä auttanut muu kuin ylös ja vaatteita päälle , kaveri katseli suoraan muniin ja tunsin että alkaa kovenemaan ja kun katsoin kaveria sillä stondasi jolloin minulla hyppäsi pippeli täyteen mittaan kaveri vain katsoi silmät tapilla ja kalu kovana. Kaveri totesi se oli kiva näky, muuta ei juteltu siitä edes pilkillä. Palatessa kaveri kysyi että lämmitetäänkö meidän sauna, siellä puhuttiin siitä tapauksesta paljon kalut kovana, kaverilla karvoja ja minulla ei, kalut samaa kokoa. Tunnin päästä lähdetään pilkille ja puuhastellaan jotain muutakin, oli kaverin ajatus.
- Anonyymi00018
Mulle sattui eilen harkkojen jälkeen nolo tilanne. Oon 13v poika ja odottelin että toiset käy suihkussa ekaks. En tykkää kun toiset näkevät että, mulla ei oo vielä tullut karvoja. Sit menin kun toiset olivat käyneet. Jäin pukkariin vikaksi, tuli vähän kiire ja olin just laittamassa pitkiä alushousuja kun ovi aukesi. Kolme seuraavan vuoron tyttöä tuli pukkariin ja tosi nolo juttu olin ihan alasti, ja ne näki mun pippelin. Sitten nopeasti päälle ja ulos. Menin Sit vessaan laittamaan paidat paremmin alushousuun. Seuraavalla kerralla pitää olla nopeampi.
- Anonyymi00019
Tietysti se tuntuu nololta ja jos vielä on pieni pippeli. Oon 14v eikä karvoja eikä kovin pitkä ja aika ohut pippeli, mutta kyllä se kasvaa varmasti vielä. Kumpi on nolompaa jos pojat vai tytöt näkee?
- Anonyymi00024
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tietysti se tuntuu nololta ja jos vielä on pieni pippeli. Oon 14v eikä karvoja eikä kovin pitkä ja aika ohut pippeli, mutta kyllä se kasvaa varmasti vielä. Kumpi on nolompaa jos pojat vai tytöt näkee?
Mun mielestä ei ole väliä onko tyttö vai poika jos ei halua näyttää pippeliä.
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mun mielestä ei ole väliä onko tyttö vai poika jos ei halua näyttää pippeliä.
"Kumpi on nolompaa jos pojat vai tytöt näkee?" Et tainut ymmärtää kysymystä!
- Anonyymi00021
Ok olisi hyvä jos kaikki olisivat alasti. Niin ketään ei kattelisi. Kannatan varmaan persut myös.
Ompa ihme touhua. - Anonyymi00022
Täällä ei saa sitä kertoa.
- Anonyymi00023
Viime kesänä uimarannan pusikossa kävi vaihtamassa speedot päälle ja ihan vieressä oli kaksi kundia (14-15v?) imemässä toisiaan ja mulla alkoi 12v kullini stondaa kyllä ne sen huomasi ja sanoin myöhemmin kuulla pojilta et on komia kullia..... ja loppua ei saa kertoa täällä
- Anonyymi00025
Olis ollu kiva olla sun kanssa vaihtamassa speeduja. Oon ite jo 13v ja mä pidän vielä myös speeduja. Mulla on punaset. Mun pili 6cm löysänä eikä näy paljoa speedoissa. Näkyykö sulla hyvin pippeli speedoissa.
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Olis ollu kiva olla sun kanssa vaihtamassa speeduja. Oon ite jo 13v ja mä pidän vielä myös speeduja. Mulla on punaset. Mun pili 6cm löysänä eikä näy paljoa speedoissa. Näkyykö sulla hyvin pippeli speedoissa.
Kyllä se näkyy speedoissa oli löysä tai kova, mielestäni on kiva kun toiset näkee millainen se on ja se saa aikaan usein semistondiksen ja silloin näkyy vielä paremmin. Olen 155cm, hoikka ja kalu 8/13 kavereiden mielestä pallini ovat isot, karvoja vain palleissa. 10/11v vaiheessa alkoi puberteetti, silloin oli luokan isoin. 1. elokuuta 13v, leikkaan palleistani karvoja ja muutamat kalun vieressä olevat olen nyppinyt pois.
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kyllä se näkyy speedoissa oli löysä tai kova, mielestäni on kiva kun toiset näkee millainen se on ja se saa aikaan usein semistondiksen ja silloin näkyy vielä paremmin. Olen 155cm, hoikka ja kalu 8/13 kavereiden mielestä pallini ovat isot, karvoja vain palleissa. 10/11v vaiheessa alkoi puberteetti, silloin oli luokan isoin. 1. elokuuta 13v, leikkaan palleistani karvoja ja muutamat kalun vieressä olevat olen nyppinyt pois.
Ollaan saman ikäsiä. Mulla vielä pili 6cm ja kovana 9cm. Eikä oo vielä kasvanut karvoja. Mulla pallit vielä pienet. Huomenna koulu uinti päivä. Laitan taas speedot. Kiva nähä miten kaverit on kehittynyt. Joo mun kaverilla ilmesty viikko sitten ekat karvat pilin viereen. Se eilen saunassa nyppi niitä karvoja pois. Mä sain vetää yhen karvan.
- Anonyymi00030
Alasti on kiva olla, eilen oltiin yökylä kaverin kanssa saunan jälkeen koko ilta alasti ja nukuttiin alasti. Molemmilla stondasi aamulla kun herättiin, meitsi 12v ja kaveri 13v. Aamupalalla oltiin boksereissa ja sitten meitsin huoneessa taas alasti. Suoritettiin mitaukset illalla, kaverilla 2cm pitempi ja yhtä paksu, sillä vähän karvoja palleissa. Kaveri on vielä seuraavan yön.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä242232Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri281606- 891392
Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t231375Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171072- 117984
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624906Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa234856kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!12690- 10680