Kertoisitte jotain tilanteita joissa ootte ollu oli sitten noloja tilanteita kun joku on vahingossa nähny sut alasti tai ihan jotain muita tilanteita joissa ootte olleet alasti
Alasti olo
13
782
Vastaukset
- Anonyymi
Tää ei oo ehkä nolo mutta vähän kiusallinen tilanne. Olin suihkussa ja sitten mun äiti tuli sinne varoittamatta ja kysyi multa jotain. Se kyl näki mut alasti mutta onneks se ei ollut siinä pitkään. Ei oo varmaan outoa olla vanhempien nähden alasti mutta toi oli odottamaton tilanne.
- Anonyymi
Ei olekaan outoa olla vanhempien nähden alasti. Minutkin ne näkee suurin piirtein joka viikko alasti saunassa kun käydään koko perhe yhtä aikaa.
- Anonyymi
Tyttökaverini kanssa oltiin viime kesänä sellaisella hiekkakuoppa alueella jossa on monia suurempia ja pienempiä hiekkakuoppia. Oli tosi lämmintä ja käytiin välillä uimassa ja makoiltiin filtillä. Tyttökaverini sanoi että on aika inhottavaa kun on märät biksut jotka vielä kastelee filtinkin. Sanoin että,ota biksut pois. Hän sanoi että meinaatko että oon alasti. Sanoin että juuri sitä meinaan. Hän sanoi että mitä jos joku tulee. Sanoin että ei se ainakaan minua haittaa jos jokuntulee ja näkee, minäkin voin ottaa uimashortsit pois. Ja suureksi yllätyksekseni hän otti biksut pois ja sanoi että nyt on sun vuoro. Niin me olimme molemmat koko loppu päivän alastomana ja uimme myös alasti.
- Anonyymi
Näkikö kukaan teitä siellä?
- Anonyymi
Oltiin kanssa tyttiksen kanssa joskus kesän aikana alasti uimarannalla.
On syrjäisempi uimapaikka ja sinä päivänä ei ollut kauheasti porukkaa siellä, vaikka oli lämmin päivä.
Oltiin vähän syrjemmässä aluetta vielä ja siinä sitten tuli idea, että jos heitetään uima-asut pois ja ollaan nudena siellä.
Makoiltiin just viltillä ja käytiin välillä uimassakin.
Ja kyllähän se panemiseksikin meni, kiihotuin kuitenkin, kun tyttis makasi selällään viltillä paikat näkyvillä ja mä nyt tietty katselin hänen karvakolmiotaan ym..
Meillä usein kyllä menee panemiseksi juuri siten, että katselen tyttistä, saan seisokin ja sitten menenkin iholle..
En tiedä, näkikö meitä muuten kukaan, mutta siinä panemisen lomassa tuli vähän sellainen olo, että saattoi nähdä.
Mä aloin hiplailemaan tyttiksen pimppaa, hän levitti vielä haaroja sen verran auki, että pystyin tekemään sen kunnolla ja sitten, kun tunsin hänen olevan märkä, nousin vain hänen päällensä, työnnyin sisään ja aloin nylkyttämään.
Ja ei siinä tietenkään tullut mitään ympärille katsottua, mutta sitten, kun tilanne oli ohitse, kun huomasin kuinka joku koiralenkkeilijä meni koiransa kanssa kauempaa ohitse yhtä polkua pitkin. Makasin vielä tyttiksen päällä ja olin hänen sisällään ja vedin kiireesti pyyhkeen meidän päälle "suojaksi", vaikka eihän se olisi mitään auttanut oikeasti.
Tyttis yllättyi että mitäs nyt?, niin sanoin vain hätäissti, että tuolla vähän matkan päässä menee joku koirankusettaja.
Ei kyllä katsonut meitä päin, enkä tiedä, oliko katsonutkaan missään vaiheessa, mutta eihän sitä tiedä. Ja voi olla, että oli nähnyt meidät juuri siinä vaihessa, kun akti oli päällä ja nyt esitti sitten, ettei näe meitä.
Mutta silti ja ol jotenkin vähän noloa.
Jatkettiin kuitenkin rannalla oloa eikä nyt enää laitettu uikkareita takaisin päälle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oltiin kanssa tyttiksen kanssa joskus kesän aikana alasti uimarannalla.
On syrjäisempi uimapaikka ja sinä päivänä ei ollut kauheasti porukkaa siellä, vaikka oli lämmin päivä.
Oltiin vähän syrjemmässä aluetta vielä ja siinä sitten tuli idea, että jos heitetään uima-asut pois ja ollaan nudena siellä.
Makoiltiin just viltillä ja käytiin välillä uimassakin.
Ja kyllähän se panemiseksikin meni, kiihotuin kuitenkin, kun tyttis makasi selällään viltillä paikat näkyvillä ja mä nyt tietty katselin hänen karvakolmiotaan ym..
Meillä usein kyllä menee panemiseksi juuri siten, että katselen tyttistä, saan seisokin ja sitten menenkin iholle..
En tiedä, näkikö meitä muuten kukaan, mutta siinä panemisen lomassa tuli vähän sellainen olo, että saattoi nähdä.
Mä aloin hiplailemaan tyttiksen pimppaa, hän levitti vielä haaroja sen verran auki, että pystyin tekemään sen kunnolla ja sitten, kun tunsin hänen olevan märkä, nousin vain hänen päällensä, työnnyin sisään ja aloin nylkyttämään.
Ja ei siinä tietenkään tullut mitään ympärille katsottua, mutta sitten, kun tilanne oli ohitse, kun huomasin kuinka joku koiralenkkeilijä meni koiransa kanssa kauempaa ohitse yhtä polkua pitkin. Makasin vielä tyttiksen päällä ja olin hänen sisällään ja vedin kiireesti pyyhkeen meidän päälle "suojaksi", vaikka eihän se olisi mitään auttanut oikeasti.
Tyttis yllättyi että mitäs nyt?, niin sanoin vain hätäissti, että tuolla vähän matkan päässä menee joku koirankusettaja.
Ei kyllä katsonut meitä päin, enkä tiedä, oliko katsonutkaan missään vaiheessa, mutta eihän sitä tiedä. Ja voi olla, että oli nähnyt meidät juuri siinä vaihessa, kun akti oli päällä ja nyt esitti sitten, ettei näe meitä.
Mutta silti ja ol jotenkin vähän noloa.
Jatkettiin kuitenkin rannalla oloa eikä nyt enää laitettu uikkareita takaisin päälle.Tässä tuon ylemmän 21:04 kirjoittaja. Minkä ikäisiä olitte kun teillä tuo makee kokemus tapahtui? Me olimme silloin minä 17 ja tyttökaveri vielä 16. Olik teillä millaisia seuraavia alaston kokemuksia tuon kerran jälkeen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkikö kukaan teitä siellä?
En usko että tällä ensimmäisellä kerralla kukaan näki,ei ainakaan huomattu. Myöhemmin kyllä ollaan tultu nähdyksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että tällä ensimmäisellä kerralla kukaan näki,ei ainakaan huomattu. Myöhemmin kyllä ollaan tultu nähdyksi.
Minkälaisia myöhempiä kertoja on ollut kun olette tulleet nähdyksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälaisia myöhempiä kertoja on ollut kun olette tulleet nähdyksi?
Ollaan oltu samalla hiekkakuoppa alueella myöhemminkin ja silloin ollaan tultu nähdyksi. Joskus oltiin Allas Sea Poolissa naku-uinti illassa.
- Anonyymi
Mä olin kerran naisystäväni kanssa vuokramökin aurinkopuolella ns aurinkoa ottamassa, nakuna tietenkin. Jo aurinkoöljy vaiheessa iski kunnon seisokki ja eikun hellään lusikkaan. Kesken kaiken mökin omistajan tytär tuli tuomaan juhannuskoivua. Ei muuta kun pyyhe jotenkin suojaksi. Tyttö oli ilman rintsikoita ja se näkyi kyllä ohuen t-paidan läpi nännken kohdalla. En oo ikinä tullu niin kovaa ja korkeelta kuin silloin, likan tuijottaessa meidän orkkuja. Huh huh!
- Anonyymi
Näkikö hän teidät alasti, kenties yhdynnän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkikö hän teidät alasti, kenties yhdynnän?
Kyllä vrmaan näki, me luultiin ettei siellä pää-talossa ollu ketään kotona. Sit se istahti nielä siihen viereen tupakalle, näki,että halut on kovat. Mun kimuli kysy, että haluukse mukaan, kun me oltiin parikertaa oltu sen kimmakaverin kanssa kimpassa. Näytettiin sille miten lusikka toimii kolmisin!
- Anonyymi
Olimme pe illalla kavereiden luona bileissä ja siellä saunomista. Meitä oli neljä paria ja mentiin kaikki yhdessä saunaan, välillä,oli ahdasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578427Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123279Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262450Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142000Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht801950Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3501648Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411392FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01181Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101075Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu661010