Ikävöin välillä peruskoulua

Kun aloitin amiksen niin eka viikko meni vessassa itkien koska ikävöin silloin vanhaa kouluani. Silloin todellisuus niinku iski suoraan naamaan että nyt "aikuistutaan" enkä voi mennä taaksepäin ollenkaan. Välillä on kyllä tullut syksyn mittaa ikävä vanhaa koulua. Miksi koska oli kivoja koulu frendejä joitenka kanssa sai hengata välillä koulussa välkällä, kivat opet oli ja muutenkin peruskoulussa on semmonen omanlainen fiilis omasta mielestäni. Tässä nykyisessä koulussani on aika vähän nuoria ja olin ainoa joka tuli suoraan peruskoulusta (yhteishausta) tähän kouluun kun taas muut niinku haki tähän kouluun. Kerroin mutsilleni kun aloitin amiksen että mulla on ikävä vanhaan kouluun ja hän kyllä ymmärti. Mutta haluan kuulla teiltä muilta että onko teillä ollut ikävä Amiksen/lukion alussa ja onko välillä tullut ikävä muuloin sinne peruskouluun jos se on ollut kivaa aikaa?

3

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä olen jo 34-vuotias. Kaksi ammattitutkintoa olen suorittanut.

• Päivitystä tähän eli ikävöin edelleekin ja myöskin olisi kiva nähdä joitain opettajia tai mennä muutaman vuoden päästä vanhaan peruskouluun vierailemaan tai en tiedä voiko enää:/ Mutta yhtä opettajaa nään kun menen treeneihin bussilla ja hän oli/on edelleenkin yks mun lemppareista opettajista.

• Anonyymi

Ei erityisesti ole ollut ikävä mutta kyllä peruskoulusta jäi useampia kivoja muistoja. Sulla on varmaan vähän erilaista, jos siellä ei ole paljon nuoria. Kyllä se varmaan on mahdollista mennä vierailemaan. Varmaan ainakin joistain opettajista olisi kiva nähdä vanhoja oppilaita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      100
      2080
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      289
      1886
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      336
      1719
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      1565
    5. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      96
      1337
    6. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      31
      1237
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1113
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      66
      1064
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1047
    10. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      58
      1038
    Aihe