Hei!
Mitä olette antaneet/saaneet? ei mitään perinteisiä taskumatteja, tinatuoppeja...
Bestmanille lahjaksi?
13
13561
Vastaukset
- Sari
En ole kuullut, että betsmanille pitäisi ostaa myös lahja. Olen menossa häihin 2vko:n päästä ja ei minulla ole kuin hääparille lahja.
- etikettipoliisi
Eihän vieraat sille bestmänille lahjaa osta, vaan tietty tämä vihitty hääpari! Se on niinku kiitokseksi nähdystä vaivasta.
Olen muuten sitä mieltä, että perinteinen taskumatti ja viskipullo ovat juuri sopiva lahja. - sisu morsian
En ole minäkään kuullut että bestmänille olisi annettu lahjaa mutta olisihan se ihan kiva! Kun minulla oli häät mieheni bestman jopa kärsi unettomuudesta sillä se oli niin kovaa hommaa. Eikä se ollut edes ensimmäinen bestman keikka!
- Best boy
vaikka sen sukulaisilta, mitä hän tarvitsee :)
- Love&Marriage
Me vietiin bestman, kaaso ja mc syömään illallista pitkän kaavan mukaan. Niin ja tuotiin niille kaikille pienet tuliaiset häämatkalta. Olivat ihan tyytyväisiä näihin. Tinatuoppeja ym oli kaikilla jo omasta takaa, joten hyvä näin.
- kaaso -00
No mistä bestman pitää? Onko kova kalamies? Merellä liikkuva..? Aiheet löytyvät bestmanin omasta elämästä. Olen kuullut annettavan jättikokoisen purjeveneen (jonka voi laittaa esim. ikkunalle), jonkunlaista korua, lahjakorttia, illallista jne.
- annoin
hatullisen paskaa
- sisu morsian
No just joo et varmasti antanut mutta mun mielestä voisi vieraat antaa bestmanille ja kaasolle PIENEN lahjan
- Ihmettelijä
sisu morsian kirjoitti:
No just joo et varmasti antanut mutta mun mielestä voisi vieraat antaa bestmanille ja kaasolle PIENEN lahjan
Vieraat? Miksi ihmeessä vieraiden pitäisi antaa heille lahja? Tarkoitit varmaan morsiusparia?
- Etiketin tuntija
on tietysti kunnon pano! Jos ei nyt ihan morsiamen antamana niin jonkun häävieraan. Juotatte kaveripiirin hutsun känniin ja työnnätte bestmanin syliin. Jos ei ole kaveripiirissä, kutsutte häihin jonkun vähän tuntemattoman.
- Ihmettelija
lahtien bestmanille on annettuja lahja??
- Armi
Bestman kaiverruksella
- Spa
Tuo on hyvä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204934
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861752Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881602Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741564Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561438Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351187Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041119Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi681084- 931064