Bestmanille lahjaksi?

.....

Hei!

Mitä olette antaneet/saaneet? ei mitään perinteisiä taskumatteja, tinatuoppeja...

13

13547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sari

En ole kuullut, että betsmanille pitäisi ostaa myös lahja. Olen menossa häihin 2vko:n päästä ja ei minulla ole kuin hääparille lahja.

• etikettipoliisi

Eihän vieraat sille bestmänille lahjaa osta, vaan tietty tämä vihitty hääpari! Se on niinku kiitokseksi nähdystä vaivasta.

Olen muuten sitä mieltä, että perinteinen taskumatti ja viskipullo ovat juuri sopiva lahja.

• sisu morsian

En ole minäkään kuullut että bestmänille olisi annettu lahjaa mutta olisihan se ihan kiva! Kun minulla oli häät mieheni bestman jopa kärsi unettomuudesta sillä se oli niin kovaa hommaa. Eikä se ollut edes ensimmäinen bestman keikka!

• Best boy

vaikka sen sukulaisilta, mitä hän tarvitsee :)

• Love&Marriage

Me vietiin bestman, kaaso ja mc syömään illallista pitkän kaavan mukaan. Niin ja tuotiin niille kaikille pienet tuliaiset häämatkalta. Olivat ihan tyytyväisiä näihin. Tinatuoppeja ym oli kaikilla jo omasta takaa, joten hyvä näin.

• kaaso -00

No mistä bestman pitää? Onko kova kalamies? Merellä liikkuva..? Aiheet löytyvät bestmanin omasta elämästä. Olen kuullut annettavan jättikokoisen purjeveneen (jonka voi laittaa esim. ikkunalle), jonkunlaista korua, lahjakorttia, illallista jne.

• annoin

hatullisen paskaa

• sisu morsian

No just joo et varmasti antanut mutta mun mielestä voisi vieraat antaa bestmanille ja kaasolle PIENEN lahjan

• Ihmettelijä
        sisu morsian kirjoitti:

No just joo et varmasti antanut mutta mun mielestä voisi vieraat antaa bestmanille ja kaasolle PIENEN lahjan

Vieraat? Miksi ihmeessä vieraiden pitäisi antaa heille lahja? Tarkoitit varmaan morsiusparia?

• Etiketin tuntija

on tietysti kunnon pano! Jos ei nyt ihan morsiamen antamana niin jonkun häävieraan. Juotatte kaveripiirin hutsun känniin ja työnnätte bestmanin syliin. Jos ei ole kaveripiirissä, kutsutte häihin jonkun vähän tuntemattoman.

• Ihmettelija

lahtien bestmanille on annettuja lahja??

• Armi

Bestman kaiverruksella

• Spa

Tuo on hyvä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      271
      10992
    2. Suomea odottaa karu kohtalo

Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.
      Maailman menoa
      410
      3054
    3. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      92
      1738
    4. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      82
      1555
    5. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      64
      1429
    6. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      79
      1004
    7. Onko kenelläkään tästä tietoo?

https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te
      Haapavesi
      41
      981
    8. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      73
      897
    9. Ihastukselleni

Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn
      Ikävä
      21
      863
    10. Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?

Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e
      Maailman menoa
      251
      835
    Aihe