Bestmanille lahjaksi?

.....

Hei!

Mitä olette antaneet/saaneet? ei mitään perinteisiä taskumatteja, tinatuoppeja...

13

13336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sari

      En ole kuullut, että betsmanille pitäisi ostaa myös lahja. Olen menossa häihin 2vko:n päästä ja ei minulla ole kuin hääparille lahja.

      • etikettipoliisi

        Eihän vieraat sille bestmänille lahjaa osta, vaan tietty tämä vihitty hääpari! Se on niinku kiitokseksi nähdystä vaivasta.

        Olen muuten sitä mieltä, että perinteinen taskumatti ja viskipullo ovat juuri sopiva lahja.


      • sisu morsian

        En ole minäkään kuullut että bestmänille olisi annettu lahjaa mutta olisihan se ihan kiva! Kun minulla oli häät mieheni bestman jopa kärsi unettomuudesta sillä se oli niin kovaa hommaa. Eikä se ollut edes ensimmäinen bestman keikka!


    • Best boy

      vaikka sen sukulaisilta, mitä hän tarvitsee :)

    • Love&Marriage

      Me vietiin bestman, kaaso ja mc syömään illallista pitkän kaavan mukaan. Niin ja tuotiin niille kaikille pienet tuliaiset häämatkalta. Olivat ihan tyytyväisiä näihin. Tinatuoppeja ym oli kaikilla jo omasta takaa, joten hyvä näin.

    • kaaso -00

      No mistä bestman pitää? Onko kova kalamies? Merellä liikkuva..? Aiheet löytyvät bestmanin omasta elämästä. Olen kuullut annettavan jättikokoisen purjeveneen (jonka voi laittaa esim. ikkunalle), jonkunlaista korua, lahjakorttia, illallista jne.

    • annoin

      hatullisen paskaa

      • sisu morsian

        No just joo et varmasti antanut mutta mun mielestä voisi vieraat antaa bestmanille ja kaasolle PIENEN lahjan


      • Ihmettelijä
        sisu morsian kirjoitti:

        No just joo et varmasti antanut mutta mun mielestä voisi vieraat antaa bestmanille ja kaasolle PIENEN lahjan

        Vieraat? Miksi ihmeessä vieraiden pitäisi antaa heille lahja? Tarkoitit varmaan morsiusparia?


    • Etiketin tuntija

      on tietysti kunnon pano! Jos ei nyt ihan morsiamen antamana niin jonkun häävieraan. Juotatte kaveripiirin hutsun känniin ja työnnätte bestmanin syliin. Jos ei ole kaveripiirissä, kutsutte häihin jonkun vähän tuntemattoman.

    • Ihmettelija

      lahtien bestmanille on annettuja lahja??

    • Armi

      Bestman kaiverruksella

      • Spa

        Tuo on hyvä!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe