Mediatkin sothulluuden levittäjinä,ei pelkään Venjän hyökkäystä,vaan kansan pelon hiipusta ja kostoa

Anonyymi-ap

Viellä väitetään Putinin muuttavan Euroopan tasapainoa,vaikka se nähty Naton periaatteeksi, onhan Suomikin oiva todiste !?
Kaikki lännessä käännetään Venäjän vastaiseksi, kateus johtotähtenä !?

10

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Venäjä esitti Euroopan maille vastaavan uhkavaatimuksen 2021 kuin Hitler ja Stalin.
      Todellinen roistokolmikko: Venäjä johtaa 2:1.

• Anonyymi

Näin Suomen raja-asukkaatkaan, ei uskalla omia mielipiteitään,julkisesti ilmaista,sotahullujemme pelossa !?

• Anonyymi

Suomessa on sananvapaus, toisin kuin ihannemaassasi Venäjällä.
        Sinäkin saat vapaasti harjoittaa mustamaalaustasi.
        Venäjällä häkki heilahtaa moisesta.

• Anonyymi

Sarja-avaajan tavanomaista valehöpinää.
      Oma usko vahvistuu?

• Anonyymi

Kuinka tyhmänä mediat oikei kansaa pitää,en ihmettele mielenterveys suuria lukuja,kun sotahullut varustelullaan vie lapsensuusta leivän ja asunnonkin !?

Poroshenkon aloittama sota,Ukrainasta eronneita vastaan,oli raukkamainen ja yhtälainen kansainvälinen oikeus,kuin lännenkin erottamilla !?

• Anonyymi

Kiitos aloittajalle, että jaksaa tuoda yhä uudelleen esille tosiasioita vallitsevasta sota-propakandasta.

Kaikkien ei näytä onnistuvan ymmärtää laajempia syitä sodalle, josta viimeinkin on alkanut tulla tietoa mediassa.

Jospa se siitä vielä kirkastuu?

• Anonyymi

Sarja-avaaja esittää yhä uudelleen järjettömiä valeitaan.
        Aina joku näyttää niihin uskovan.

Haetanneeko tuo mittään?

• Anonyymi

media harrastaa pelkästään cia nato agitoimaa vihapuhetta !
      Ja Suomessa Rahat loppuu, elintaso laskee kun Suomessa on harrastettu idealistista hölmöläis politiikkaa liian kauan. Ja itse toimien Suomesta on tehty köyhtyvä yli-velka valtio, turvaton pohjolan kehitysmaa.
      Suomessa meillä on harvinaisen läpi tyhmää politiikkaa, politikkoja, puolueita ! Nyt jopa Likinäköistä öyhötys politiikkaa,
      --- Ja siksi meillä on itse tehty yli-velka tilanne, itsenäisyyden menetys, netto maksajan asema eu nato. Olemme kiskonnan uhreja.
      Suomi on alisteinen , ulkoa ohjattu, turvaton eu nato kehitysmaa..... Ja tämä lapsellinen hölmöläis politiikka on jatkunut jo vuosikymmeniä...

• Anonyymi

Hölynpölyä.

• Anonyymi

Sarja-aloittaja ei ymmärrä edes sitä, että valeiden toisto ei tee niistä tosia, mutta todistaa toistelijan hölmöyden.
        Se tosin on tiedossa muutenkin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      6332
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4764
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      41
      3314
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      62
      3151
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      360
      1770
    6. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      11
      1598
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      72
      1418
    8. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1368
    9. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1328
    10. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      84
      1244
    Aihe