Vai sanoisinko Riihimäen köyhät.
Näkymä on melko ankea täältä kaupungin korkeimmista asuinnoista sinne alamaihin.
On sentään valoja ettei ihan harmaata ja pimeätä ole.
Vähävaraiset
8
401
Vastaukset
- Anonyymi
Niin Peltosaaressahan ne korkeimmat talot on...
- Anonyymi
Taloyhtiölainoo ei oo ku semmoset 227 tuhatta..
- Anonyymi
Velkikset eli pankin torpparit niissä torneissa asuvat ja katselevat pihalle santanderin omistamaa autonkotteroaan ja kaukomatkoille pitäisi päästä jotta voisi kirjoittaa someen puhumattakaan kesämökistä luotolla tappiin
- Anonyymi
Näin se on. Mutta eipä ole käärinliinoissa taskuja ja kuolema kuittaa velat. Nyt se on elettävä leveästi ja näyttäen sen.
- Anonyymi
Sellaista se on, köyhiä mahtuu sekaan aika paljon. Ajavat joillain tonnin - 30 tonnin auton romuilla ja kulkevat harmaissa vaatteissa.
Yököttää olla samoissa tiloissa noiden kanssa, kaupungista puuttuu paremman kansan tilat ja ravintolat.- Anonyymi
Ja sen lisäksi täältä puuttuu se "parempi kansa" ihan kokonaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sen lisäksi täältä puuttuu se "parempi kansa" ihan kokonaan.
Ne on riksulaisia
Ei kansalaisia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on riksulaisia
Ei kansalaisiaTämä.
Kylä joka ajaa itsensä alas ihan itse.
Päättäjät eikun koettaa keksiä toisilleen tekemistä etteivät tule irtisanotuksi.
Eivät vaan tajua että mikä heistä tuntuu hyvälle ei tunnu asukkaista hyvälle.
Piiri pieni pyörii, hyvä veli kerho siellä hyörii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2214350Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223339Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611928Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61493Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381217Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611177Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96875- 63755
- 30737
- 176730