Kyllä ne kaupaksi menee

+0+09+09+09+0

Kun katselee kerrostalo uudiskohteita pk-seudulla, niin näyttää kaupaksi menevän.
Esim Tikkurilan tornitalosta jo yli puolet myyty ja talo valmistuu vasta juoluksi.
Myös Tilkan-alueen kalliit uudiskohteet myyty ja Aurinkolahdestakaan ei löydä montaa tyhjää asuntoa talosta, joka oli muuttovalmis.

Niin kauan, kuin uudiskohteet viedään käsistä 150-250te hintaan, ei ole pelkoa kysynnän hiipumisesta.
Yli 300te maksavat kohteet menevät kerrostaloista hitaammin ja osaa näistä saa myydä vielä talon valmistumisen jälkeen.

8

1059

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ulkomaanlinja

pane linkki! meikäläisellä on aivan päinvastaista kokemusta!

• +0+09+09+09+0

Kyllä tiedot löytyvät vapaista asuinnosta rak. liikkeiden kotisivuilta ja esim Tikkurilan kohteesta jo puolet myyty ja varattu.
        Esim Tuusulassa jo koko kerrostalo myyty ja vasta 3-kerros rakenteilla.

• varaus
        +0+09+09+09+0 kirjoitti:

Kyllä tiedot löytyvät vapaista asuinnosta rak. liikkeiden kotisivuilta ja esim Tikkurilan kohteesta jo puolet myyty ja varattu.
        Esim Tuusulassa jo koko kerrostalo myyty ja vasta 3-kerros rakenteilla.

Myyjä laittaa asunnot "varatuksi" myyntiä edistääkseen. On helpompi vaikuttaa ostajaan, jos puolet on jo "varattu". Osta nyt, niin vielä ehdit!

Tämä näyttää olevan yleinen tapa ainakin niissä kohteissa, mitä itse olen seurannut.

• Kabra
        varaus kirjoitti:

Myyjä laittaa asunnot "varatuksi" myyntiä edistääkseen. On helpompi vaikuttaa ostajaan, jos puolet on jo "varattu". Osta nyt, niin vielä ehdit!

Tämä näyttää olevan yleinen tapa ainakin niissä kohteissa, mitä itse olen seurannut.

Eräässä seuraamassamme kohteessa "varattuja" oli heti kättelyssä vaikka kuinka paljon. Asuntoja on koetettu myydä jo ainakin vuoden päivät, mutta eivät vain mene kaupaksi ylisuurella hinnalla. Ajatelkaa nyt, neliöhinta yli 5000 euroa, vaikka kohde sijaitsee aivan rupulialueella helsingin keskustan ulkopuolella.

• +0+09+09+09+0
        varaus kirjoitti:

Soita ja kerro haluavasi ostaa asunnon, joissa lukee
        varattu.
        Itse kun tein kaupat, niin kyllä ainakin siinä kohteessa asunto oli varattu iahan oikeasti.
        Ja jonossa vielä 2 henkilö ennen minua, jos joku peruuttaa kaupat.

En oikein usko näihin varaus jippoihin.

• miukupuli
        varaus kirjoitti:

ei muuten ole ainakaan mikään yleinen kikka. itse kun puolisen vuotta sitten olin asuntoa ostamassa jäi kaksi kohdetta ostamatta koska ne olivat varattuja ja lopulta sitten myytiinkin vaikka koko ajan kuumotin että olen valmis tekemään kaupat. ja kohteet olivat juuri sellaisia uudiskohteita joita tämän palstan tuhnuttelijat kutsuisivat kuplahintaisiksi.

• myyntijono
        miukupuli kirjoitti:

ei muuten ole ainakaan mikään yleinen kikka. itse kun puolisen vuotta sitten olin asuntoa ostamassa jäi kaksi kohdetta ostamatta koska ne olivat varattuja ja lopulta sitten myytiinkin vaikka koko ajan kuumotin että olen valmis tekemään kaupat. ja kohteet olivat juuri sellaisia uudiskohteita joita tämän palstan tuhnuttelijat kutsuisivat kuplahintaisiksi.

Tampereella esim. rakennusliike sanoi että ottavat mielellään ns. kakkossijan varauksia vastaan. Tämä kyllä vaikuttaa siltä että noi ykkösvaraukset on tekaistuja jotta kauppa kävisi. Eli parhaat asunnot esim. järvinäköalalla ns. varataan heti koska ne on helppo myydä sitten myöhemminkin ja näin saada tuulipuvut ostamaan ne ei näköalalliset lähes yhtä kalliit kämpät. ETTÄ näin mansessa...

• Anonyymi

Ei tarvitse periksi antaa, kyllä Ne hakee kotoa.
      Periksi antamattomuus suvut ne on minun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1662
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      444
      1186
    3. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      86
      1120
    4. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      68
      1025
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      186
      1003
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      887
    7. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      33
      695
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      665
    9. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      652
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      172
      651
    Aihe