Liian kiinnostavat tissit???

Minnuu Ärsyttää

Onko mun tissit jotenkin erikoiset kun ne on kokoa 80B? Ainakin meidän koulun poikien mielsetä niissä on jotain todella mielenkiintoista. (Menen syksyllä kasille) Minun ikäiseni pojat eivät malta pitää näppejään irti rinnoistani. Ei siinä muuten mitään pahaa ole, mutta rintani olivat tosi usein koulupäivän jälkeen todella arat. Samoin perse. Mielestäni minulla on iso perse. Rintani ovat pyöreäksi jo muotoutuneen ja kiinteät. Sitä minä vain että onko minussa jotain erikoista?

Samoin jos menemme jonnekkin ostoksille, tapahtumiin jne.. Niin pojat puristelevat ja hiplaavat persettäni ja rintojani. Se on ärsyttävää. Vielä kun ne puristaa persettä ihan keskeltä persettä. se ei ole mukavaa. No... en tiedä että mitä apua tästä mutta sainpahan kirjoittaa. Heippa ja hyvää kesän jatkoa!

18

3162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pera P Uikko

      Ole vaan pojille mieliks!

    • Big-Brother

      Et välttämättä oo niin erikoinen, hyvän näköinen kylläkin. Eivät pojat sille puristelulle mitään voi.

      • Minnuu Ärsyttää

        Mä oon ihan oikeesti kaikkee muuta kuin hyvän naköinen! Mulla on mustapäitä, mulla on pömppömaha, isot reidet ja perse... en siis ole hyvännäköinen...


    • riittää

      En kyllä voi käsittää moista. Minulla ei moinen käytös tulisi mieleenkään. Pikemminkin välttelen sellaisia paikkoja joissa voisi joutua tekemisiin ns. seksikkään oloisten tyttöjen kanssa. Ei minulla toki mitään heitä vastaan ole, mutta jotenkin vain kartan heitä.
      Miten ihmeessä sinä siedät moista tuonkaan vertaa?

    • nainen...

      juttusi kuulostaa samanlaiselta, kuin itselläni kouluaikoina. Et ole mienkään erilainen kuin muut ehkä varhain kehittynyt. Mutta totta on että yläasteikäisiä poikia tissit yms. kiinnostaa ylikaiken, kun eivät vielä tiedä niistä oikeastaan mitään. Tuollainen käytöshän on tosi lapsellista.

      Kenelläkään ei muuten ole oikeutta koskea rintojasi tai muuta kehosi aluetta ilman lupaasi. Läppäse näpeille kun tulevat lähelle - ainakin etupuolelle. Ja moiti lapsellisesta käytöksestä jollakin nasevalla sanonnalla (voit miettiä jo valmiiksi, useinkaan ei juuri siinä tilanteessa keksi nopeasti sopivaa sanontaa..)

      • Laora

        Aika ihme touhua. Onhan ne poijjaat vähäsen lapsellisia vielä, ja se on uutta ja jännää ku toinen on kehitynyt jo...Huomiotahan ne haluaa ja tietää että miltä ne tissit ja perse nyt tuntuu sitte ;)

        Onhan se ärsyttävää ku vaikka juttelee jonkun pojan kanssa ja se katse suuntautuu kasvojen sijasta etumukseen.
        Mutta pidä ihmeessä puolesi ja murise niille pojille, äkkiä kipittäävät karkuun :D


      • poika
        Laora kirjoitti:

        Aika ihme touhua. Onhan ne poijjaat vähäsen lapsellisia vielä, ja se on uutta ja jännää ku toinen on kehitynyt jo...Huomiotahan ne haluaa ja tietää että miltä ne tissit ja perse nyt tuntuu sitte ;)

        Onhan se ärsyttävää ku vaikka juttelee jonkun pojan kanssa ja se katse suuntautuu kasvojen sijasta etumukseen.
        Mutta pidä ihmeessä puolesi ja murise niille pojille, äkkiä kipittäävät karkuun :D

        näin vähän vanhempana voin todeta, että kiinostaahan ne, mutta muista, että oma kehosi on omaa aluettasi, johon kenelläkään muulla ei ole oikeutta, jos et sitä halua.

        jeps. rauhaa ja rakkautta!


      • Yks poju vaan
        Laora kirjoitti:

        Aika ihme touhua. Onhan ne poijjaat vähäsen lapsellisia vielä, ja se on uutta ja jännää ku toinen on kehitynyt jo...Huomiotahan ne haluaa ja tietää että miltä ne tissit ja perse nyt tuntuu sitte ;)

        Onhan se ärsyttävää ku vaikka juttelee jonkun pojan kanssa ja se katse suuntautuu kasvojen sijasta etumukseen.
        Mutta pidä ihmeessä puolesi ja murise niille pojille, äkkiä kipittäävät karkuun :D

        Minä sen sijaan haluaisin päästä käpälöimään noita sun palmikoita.
        Puskuritkin toki näyttivät olevan ihan mallillaan, mutta en mä niistä niin välitä ;)


    • ketsueki

      ryhdy minun seuralaisekseni seuraavalla ostosreissullasi... meikä ei anna muitten koskea suhun ;)

      turpahan tulee jos joku yrittää

      • Laora

        Tuollasia jätkiä lisää...


      • hihhuli

        ... itse puristella :D


      • ketsueki
        hihhuli kirjoitti:

        ... itse puristella :D

        ...muuten ei!!!

        Meikä ei vieraita tytteleitä puristele... sen verran kunnian tuntoa mullakin on... ei tyttöjä saa puristella ellei sitten vähintään olla todella hyvää kaveria sen kanssa... ja sellainen luokkatoveri suhde ei kelpaa... kriteerit on tarkat... tai jotain siihen suuntaan


      • ketsueki
        Laora kirjoitti:

        Tuollasia jätkiä lisää...

        siis me kunnian tuntoiset tyypit... jolla on joitain moraalisia arvoja vielä jäljellä tämän yhteiskunnan kosketuksen jälkeen...


    • Fist

      Lyö niitä!

      • ketsueki

        lyö niitä ja toivo ettei ne hyökkää kimppuusi...
        ...paljoa entistä kiivaammin...


    • ...edes ole mitkään isot :|

      Mullapa on paljon isommat :P kasivitoset siis ;D

      • neitih^

        sä oot suhteessa saman kokonen, mut vaa läskimpi.


    • Anonyymi

      Mä oon seiskalla ja mä tunsin yhen tytön joka on nyt ysillä, ja sillä on nyt tissit. Ja se tyttö on niin söpö ja mun tekis niin mieli koskee sen tissejä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      45
      1625
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      7
      1248
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe