~ ♥ ~
Kävin kirkossa
oli juhlat,
mutta ei häät
Siellä itseltäni kysyin
mitä sinä täällä näät ?
Näin siellä ihmisiä monta
en tuntenut,
oli jotenkin niin kasvotonta
Etsin hymyjä ihmisten kasvoilta
niitäkin oli kyllä monta
mutta monella myös niin elotonta
Lopulta loppuivat
lasten iloiset laulut
ja kolehdinkin maksoivat
ainakin joka toiset
Mutta tunsikohan siellä,
todella kukaan
mitä sydämen aarteena
ois voinnu tulla mukaan
Kera seimen,
ja tän ilosanoman...
~ ♥ ~
Hyvää Joulua ja Toiveikasta Uutta vuotta 2025 (jälkeen Kristuksen) Kaikille !
(ps. vai saakohan näin vielä sanoa...)
T. Otakoppi
Jesaja.7:14 (ennustus n.740-680 eKr) "Sentähden Herra itse antaa teille merkin: Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan ja antaa hänelle nimen Immanuel." ( = Jumala kanssamme ).
KR 1933/-38
Jesaja 9:1 "Kansa, joka pimeydessä vaeltaa, näkee suuren valkeuden; jotka asuvat kuoleman varjon maassa, niille loistaa valkeus."
---> "Te olette ystäviäni, kun teette sen, minkä käsken teidän tehdä. En sano teitä enää palvelijoiksi, sillä palvelija ei tunne isäntänsä aikeita."..."Tämän minä olen teille puhunut, että minun iloni olisi teissä ja teidän ilonne tulisi täydelliseksi. Minun käskyni on tämä: rakastakaa toisianne, niin kuin minä olen rakastanut teitä"..." Tämän käskyn minä teille annan: rakastakaa toisianne.” ~ 💞 ~
(Vrt Joh 15)
Tulkoon joulu...>>>
https://www.youtube.com/watch?v=OzTNRMaI3Vo
Jouluruno...
3
119
Vastaukset
- Anonyymi
... Matt 11:6. "Ja autuas on se, joka ei loukkaannu ((skandalisthē) minuun." ...> From "skandalon" ="skandaali"
https://biblehub.com/greek/4625.htm- Anonyymi
... Luuk 2:34,35 "Katso, tämä on pantu lankeemukseksi ja nousemukseksi monelle Israelissa ja merkiksi, jota vastaan sanotaan - ja myös sinun sielusi lävitse on miekka käyvä että monen sydämen ajatukset tulisivat ilmi."
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä628082Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai475826Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.425530- 1102250
- 1212148
Haluan sinua mies, aivan stanasti.
Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav811666- 1171514
IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024
Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.1211486Ymmärtääkö miehet
Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti1401106On hyvä nainen
Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht811076