Suomeahan myydään lännelle ja luvallisesti, metsiäkin satojen hehtaarien erissä !? Kohta Suomi pilkottu, kuin Jukoslavia ja Ukraina ja tietysti ilman Venäläisiä !?
Lailistettu Venjä kateusrosvo, hyökkäysministeri Häkkänen, Suomen Hitlrikö !?
12
188
Vastaukset
- Anonyymi
Sarja-avaaja parhaimmillaan!
Voiko tyhmyyttään enää paremmin todistaa?
Nauroiko joku muukin?- Anonyymi
Avaaja ei osaa edes itkeä.
Valehtelukin näkyy olevan aivan liian vaativaa. - Anonyymi
Häkkänen kuuluu niihin,joka ei Suo samoja oikeuksia Venjälle,vaan siitä voi erota ja siltä varastaa ja vielä kristillisesti !? Ressukka ei muista mikä on yhteistyö,vain sosilaismi Armeija on kapitalisminkin unelma,sokeudessa !? ( Ukrinan olikarkki armeijat,pitää kansan alaimaisena,teloittamalla rauhanneuvotteliankin !?)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häkkänen kuuluu niihin,joka ei Suo samoja oikeuksia Venjälle,vaan siitä voi erota ja siltä varastaa ja vielä kristillisesti !? Ressukka ei muista mikä on yhteistyö,vain sosilaismi Armeija on kapitalisminkin unelma,sokeudessa !? ( Ukrinan olikarkki armeijat,pitää kansan alaimaisena,teloittamalla rauhanneuvotteliankin !?)
Sarja-avaaja nostaa taas itsensä tukasta ilmaan.
- Anonyymi
Se on kuin Iltalehden merikaapelivika,joota ei saa näyttää ja nopeasti korjattu !?
- Anonyymi
Iltalehdellä ei ole merikaapeleita, saati niiden vikoja.
Se on laatumedian tasokas uutisväline. - Anonyymi
`Hölynpölyä.
- Anonyymi
Suomesta tuli kertaheitolla, terroristivaltio !?
Ei ihme,kun EU:n talous hoidossa ollaan ja Yhdysvaltain ulkopolitiikassa !?- Anonyymi
Just noin. Ajopuuna mennään ilman omaa päätösvaltaa!!
- Anonyymi
Suomi on länsimainen demokratia, eikä muuksi muutu.
EU:n jäsenmaat hoitavat itse taloutensa.
Yhdysvallat vastaa itse ulkopolitiikastaan, samoin Suomi omastaan.
- Anonyymi
Saajo häkkänen Joulahjaksi aseira ja kaupanpäälliseksi uuden sodan Suomelle,eihän muuten suurmiehsi tituleerata !?
- Anonyymi
Häkkänen hoitaa hyvin vakanssiaan puolustusministerinä.
Sarja-avaaja todistaa vakaumustaan suurvalehtelijana ja täydellisen asiantuntemattomana.
Kirjoitustaitokin on heikkoa huonompi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184251Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032360Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421881- 771495
- 1591463
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91274Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 106747
- 27711
- 10711