annoin tytölleni...

isä

viikkorahaa..voi helvetti teitä pervoja..nyt loppu tämmönen!!!

14

7376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo

      ei vittu oot säälittävä

      • isä

        niin kumpi meistä on se säälittävä? minä joka kirjotan vitsiä tosta vai sinä joka muna kädessä olisit lukenut isätyttöjuttua


      • Anonyymi
        isä kirjoitti:

        niin kumpi meistä on se säälittävä? minä joka kirjotan vitsiä tosta vai sinä joka muna kädessä olisit lukenut isätyttöjuttua

        koska tämä on Seksinovellit palsta ei vitsi palsta. Olkoonkin kuinka isä-tytär juttu sinun tai kenen tahansa muun mielestä ällöttävä tms. niin on olemassa henkilöitä jotka siitä kiihottuvat. He voivat olla miehiä tai naisia. Ei ole sinun tehtäväsi heitä tuomita heidän taipumuksistaan. Sinä taidatkin olla vanilja.


      • meitsi
        kirjoitti:

        koska tämä on Seksinovellit palsta ei vitsi palsta. Olkoonkin kuinka isä-tytär juttu sinun tai kenen tahansa muun mielestä ällöttävä tms. niin on olemassa henkilöitä jotka siitä kiihottuvat. He voivat olla miehiä tai naisia. Ei ole sinun tehtäväsi heitä tuomita heidän taipumuksistaan. Sinä taidatkin olla vanilja.

        ei helvetti..eli sinä hyväksyt kaiken, kunhan vaan joku sattuu sellasesta pitämään..okei..mä kiihotun siitä että saan nähdä ku sua pahoinpidellään..sun pitää vaan hyväksyä se.ok?


      • Väinö Lumilinna
        meitsi kirjoitti:

        ei helvetti..eli sinä hyväksyt kaiken, kunhan vaan joku sattuu sellasesta pitämään..okei..mä kiihotun siitä että saan nähdä ku sua pahoinpidellään..sun pitää vaan hyväksyä se.ok?

        Kerrohan kuinka sairas minä olen?
        Minä en pelkästään lue, vaan olen myös kirjoittanut siskojen,veljien, mummojen ja ties kenen välisestä seksistä.

        Mietipäs pienessä päässäsi olenko tehnyt kaiken sen oikeasti...Tällä palstalla on seksinovelleja, jotka ovat mielikuvitusta. (Katso sanakirjasta mitä MIELIKUVITUS tarkoittaa.)

        Minäkin tykkään katsoa väkivaltaisia elokuvia, mutta ei minua pidetä silti tappajana. Jos joku haluaa lukea isän ja tyttären välisestä seksistä, ei se välttämättä tarkoita, että hän oikeasti haluaa yhdyntään tyttärensä kanssa.

        Mitä jos (epätodennäköinen) tyttöystäväsi haluaa roolileikkejä? Haluaa vaikka leikkiä, että olet hänen isä. Ethän sinä voi suostua, sehän on sairasta. Sänkyyn mennään lauantaisin saunan jälkeen. Hommat hoidellaan nopeasti pimeässä peiton alla.


      • meitsi
        Väinö Lumilinna kirjoitti:

        Kerrohan kuinka sairas minä olen?
        Minä en pelkästään lue, vaan olen myös kirjoittanut siskojen,veljien, mummojen ja ties kenen välisestä seksistä.

        Mietipäs pienessä päässäsi olenko tehnyt kaiken sen oikeasti...Tällä palstalla on seksinovelleja, jotka ovat mielikuvitusta. (Katso sanakirjasta mitä MIELIKUVITUS tarkoittaa.)

        Minäkin tykkään katsoa väkivaltaisia elokuvia, mutta ei minua pidetä silti tappajana. Jos joku haluaa lukea isän ja tyttären välisestä seksistä, ei se välttämättä tarkoita, että hän oikeasti haluaa yhdyntään tyttärensä kanssa.

        Mitä jos (epätodennäköinen) tyttöystäväsi haluaa roolileikkejä? Haluaa vaikka leikkiä, että olet hänen isä. Ethän sinä voi suostua, sehän on sairasta. Sänkyyn mennään lauantaisin saunan jälkeen. Hommat hoidellaan nopeasti pimeässä peiton alla.

        sulla ei oo paljon varaa huudella jostain pimeestä lauantaiseksistä..äijä tuhlaa koko elämänsä kirjoittamalla jotain sairaita seksijuttuja internettiin missä toiset sairaat runkkaa ja lukee näitä. ei vittu. ei ihme että täällä puolustellaan teitä, ku kuka täysjärkinen täällä oliskaan. pakko kyllä myöntää, että on täällä hyviäkin juttuja. mut ei vittu noi brothersisterit ampuu yli.


      • JustMe
        meitsi kirjoitti:

        sulla ei oo paljon varaa huudella jostain pimeestä lauantaiseksistä..äijä tuhlaa koko elämänsä kirjoittamalla jotain sairaita seksijuttuja internettiin missä toiset sairaat runkkaa ja lukee näitä. ei vittu. ei ihme että täällä puolustellaan teitä, ku kuka täysjärkinen täällä oliskaan. pakko kyllä myöntää, että on täällä hyviäkin juttuja. mut ei vittu noi brothersisterit ampuu yli.

        Taas tuhlaa koko elämänsä lukemalla niitä. Älä kuule tuu tänne arvostelee toisten mieltymyksiä. Voit pysyä poissakin. En minäkään voi sietää noita perhe- juttuja, mutten arvostelekaan ketään.


      • kolmas
        JustMe kirjoitti:

        Taas tuhlaa koko elämänsä lukemalla niitä. Älä kuule tuu tänne arvostelee toisten mieltymyksiä. Voit pysyä poissakin. En minäkään voi sietää noita perhe- juttuja, mutten arvostelekaan ketään.

        siis eli jos on erimieltä nii pitää olla hiljaa ja hyväksyä kaikki paska. hei haloo. toi "meitsi" on ihan oikeessa. ei tarvii olla hiljanen paska vaan jos joku kaivaa mieltä nii tekee jotain, että paska loppuu..


      • JustMe
        kolmas kirjoitti:

        siis eli jos on erimieltä nii pitää olla hiljaa ja hyväksyä kaikki paska. hei haloo. toi "meitsi" on ihan oikeessa. ei tarvii olla hiljanen paska vaan jos joku kaivaa mieltä nii tekee jotain, että paska loppuu..

        Niin EI pidä olla hiljaa, vaan sanoa mielipiteensä kuitenkaan haukkumatta sitä, jolla ei ole samaa mielipidettä.


      • Anonyymi
        meitsi kirjoitti:

        ei helvetti..eli sinä hyväksyt kaiken, kunhan vaan joku sattuu sellasesta pitämään..okei..mä kiihotun siitä että saan nähdä ku sua pahoinpidellään..sun pitää vaan hyväksyä se.ok?

        No sanotaan näin, että en minäkään kaikkea hyväksy. Mutta niin kauan kuin on kyse mielikuvituksesta niin homma OK. Tosin aivain sairaimmat jutut saisi jäädä sen "kuvittelijan" omaan päähän eikä valua näppäimistön välityksellä internettiin. Sinä olet todella sairas ihminen koska kiihotut oikeasta hakkaamisesta. Et esimerkiksi tekstistä jossa hakataan joku. Sitä minä en ymmärrä ja se on sairasta.

        Kirjoituksesi tosin paljasti sinusta muutakin. Olet yksinkertainen ihminen joka ei ymmärrä pysyä asiayhteydessä. Puhuimme täällä mielikuvituksen tuotteista eli näistä kirjoituksista. En väitä että minä näistä isä-tytär jutuista kiksini saisin. Joku niistä saa ja se on hänen asiansa ei sinun. Mutta jos tämä olisi totta niin asiasta voidaan olla taas eri mieltä. Ja tämä sinun ja monien muidenkin tiukkapipojen pitää ymmärtää ja hyväksyä. Noh, ymmärrän kyllä sinua ja monia muitakin. Suomessahan sado-masokismikin luokitellaan väkivallaksi mitä se todellisuudessa ei ole.

        Että hyvää mustavalkoista loppu elämää sulleekkin...


      • minä
        JustMe kirjoitti:

        Taas tuhlaa koko elämänsä lukemalla niitä. Älä kuule tuu tänne arvostelee toisten mieltymyksiä. Voit pysyä poissakin. En minäkään voi sietää noita perhe- juttuja, mutten arvostelekaan ketään.

        lopettakaa ihmiset nyt saatana toi paskan jauhaminen!Ihminen kiihottuu eri asioista,olkoon se sitten sairasta tai sitten ei!Niin kauan kun ne asiat pysyvät päässä ja näissä kirjoituksissa ei asiassa oo mitään vastaansanomista!Miettikää te saatanan moraalisoijat jos näitä palstoja ei olisi!Ihmiset ei vois periaatteessa purkaantu(henkisesti!)mihinkää vaan alkaisi oikeasti tekemään noita asioita.Varmasti moni esim.nuoriin tyttöihin vetoa tuntevista ihmisistä kokee olevansa paikassa jossa erinlaisetkin hyväksytään!Mitkään aivoissa tapahtuvat asiat eivät ole muille vaaranlisia kunhan ne vain todellakin pidetään siellä.Ja sitäpaitsi jos alettaisiin näiden rakkaitten terveiden ihmisten päitä tutkimaan löytyisi varmasti myös jotain sairasta...eihän tänne tarvitse tulla jos ei halua...antaa ihmisten olla sairaita ja pervoja ihan rauhassa!


      • joo o
        kirjoitti:

        No sanotaan näin, että en minäkään kaikkea hyväksy. Mutta niin kauan kuin on kyse mielikuvituksesta niin homma OK. Tosin aivain sairaimmat jutut saisi jäädä sen "kuvittelijan" omaan päähän eikä valua näppäimistön välityksellä internettiin. Sinä olet todella sairas ihminen koska kiihotut oikeasta hakkaamisesta. Et esimerkiksi tekstistä jossa hakataan joku. Sitä minä en ymmärrä ja se on sairasta.

        Kirjoituksesi tosin paljasti sinusta muutakin. Olet yksinkertainen ihminen joka ei ymmärrä pysyä asiayhteydessä. Puhuimme täällä mielikuvituksen tuotteista eli näistä kirjoituksista. En väitä että minä näistä isä-tytär jutuista kiksini saisin. Joku niistä saa ja se on hänen asiansa ei sinun. Mutta jos tämä olisi totta niin asiasta voidaan olla taas eri mieltä. Ja tämä sinun ja monien muidenkin tiukkapipojen pitää ymmärtää ja hyväksyä. Noh, ymmärrän kyllä sinua ja monia muitakin. Suomessahan sado-masokismikin luokitellaan väkivallaksi mitä se todellisuudessa ei ole.

        Että hyvää mustavalkoista loppu elämää sulleekkin...

        joo aika tasaseen tahtiin menee toi aikakin et ei oo vaa isä vittu vaan kusettanu ihmisii ku on aika sairasta ku on tommossia idiotteja... wittu mä sanon suoraan


    • jenni/sanna

      hohhoh se on meijän oma asia et ollaanko me peroja vai ei!! älä sä sekaannu! jos et kerta ite haluu olla pervo!!! siis painu helvettiin! ***sanna***jenni***

    • Pano mies

      Eiku jus otti suihin,sai vähän enemmän ku taskurahaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe