https://yle.fi/a/74-20131934
Minun mielestäni hiihtäjät saisivat avata itse latunsa, siinähän se kunto nousee kun umpihankeen latua tekevät. Kohta niitä pitää varmaan vetää tuolla laduilla eteen päin.
Hiihtäjät tehkööt omat latunsa
14
109
Vastaukset
- Anonyymi
Jokaisen tulisi kulkea omia latujaan!
- AnonyymiUUSI
Eihän näille hiihto hulluille eliiteille kelpaa, verovaroin pitäisi ladut tehdä ja valloittavat pururadat jokaisena talvena ilman että maksavat!!!!!
Maksakoot itse latunsa niin joutuu moni muukin maksamaan urheilusta niin miksi tämä ryhmä on poikkeus?- AnonyymiUUSI
Maksamme verojen muodossa.
Nytkin menei tilistä veroja 1400€.
T. Nettomaksaja
- AnonyymiUUSI
Minä kävelen omia latujani kaupungin tekemillä laduilla.
- AnonyymiUUSI
Hyvä Hyvä!! Sepeliä pitäisi ladulle laittaa, siinähän yrittävät nylkyttää menemään...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä Hyvä!! Sepeliä pitäisi ladulle laittaa, siinähän yrittävät nylkyttää menemään...
Sinä reppana edes erota suksia kumpi pää on kumpi 🤣😅
- AnonyymiUUSI
Minä kuljen taksilla ouujeee köyhät kumaraan.
- AnonyymiUUSI
Vain unelmissas onneton
- AnonyymiUUSI
Ilman muuta. Hyvä ehdotus. Jalankulkijat voivat myös kolata jalkakäytävät ja autoilijat tiet ja kadut. Kerrassaan hieno ehdotus. Itse lähtisin kyllä siitä, että jokainen elättää itse perheensä.
- AnonyymiUUSI
Ota huomioon että jalankulku ja ylipäätään liikkuminen kaupungilla on suureksi osaksi vähä niin kuin pakollista että yhteiskunta pyörii.
Hiihtäminen sen sijaan on hupia, vapaaehtoista toimintaa ja ilman hiihtämistäkin yhteiskunta pyörii. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ota huomioon että jalankulku ja ylipäätään liikkuminen kaupungilla on suureksi osaksi vähä niin kuin pakollista että yhteiskunta pyörii.
Hiihtäminen sen sijaan on hupia, vapaaehtoista toimintaa ja ilman hiihtämistäkin yhteiskunta pyörii.Minä hiihdän kouluun kesät talvet
- AnonyymiUUSI
Kiihkokuntoilijat rasittavat lisäksi yhteiskuntaa olemalla eniten sairauslomilla ja valittamassa vaivojaan terveyskeskuksissa ja työterveydessä.
- AnonyymiUUSI
Ja sinä holisti rasitat päivystyksen resursseja viemällä paikkoja oikeilta potilailta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä holisti rasitat päivystyksen resursseja viemällä paikkoja oikeilta potilailta
Kamelikuski kilahti, hahaha.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185123MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1152654- 102134
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5801920Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1181680Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja691289Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s411279Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2211028Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641027