Menot on tingittynä n 1500 euroa kuukaudessa ja saa pelkästään työmarkkinatukea ja asumistukea yhteensä. 600 +250 euroa kk eli 850 euroa kk. Ja teen persenettoa 650 euroa joka kuukausi ja ensi kuussa persenettoa on 900 euroa kk.
TT tukea en saa kun varallisuus .
Kun työtä en saa niin paljonko minulla pitäisi olla varallisuutta että olisi varaa enää asua ja elää suomessa ilman tuloja
Paljonko minulla on lupa olla varallisuutta
13
130
Vastaukset
- Anonyymi
Jos orpolta kysytään niin ei yhtään mitään...
On lottovoitto syntyä Suomeen ja Petteri orpon mukaan lottovoittajista pitää ottaa tuet pois - Anonyymi
Kysy Kelasta.
Onhan se hassua pyytää tukia jos pärjää omillaan. - Anonyymi
Tuki on tukea. Tuen tarkoitus on nimensä mukaisesti maksaa osa ja loput pitää ottaa säästöistä tai jos säästöjä ei ole niin muista tuista tai tuloista..
Siksi meillä on TT tuki täysin varattamille..
Siksi on kummallista että vatallisuusraja sotketaan näihin muihin tukiin kun niissä on jo tulorajat ja ehdot. - Anonyymi
Hallituksen politiikka on hölmöä...
Juuri kela tukien saarilla pitäisi olla paljon säästöjä ja varallisuutta koska silloin nämä pysyy poissa Sossu luukulta ja sen viimeisen varattomien TT tukiennulkopuolella..
Nykyisessä varallisuusehdosta asumostuessa häviää kaikki ...niin Valto kuin tuensaajat..
Hölmöä on sekin että kelan kuluihin palaa lähes kaikki säästetty eurot mitä tällä varallisussehdoilla kuvitellaan saavan- Anonyymi
Erehdys, valtio ei häviä mitään joskaan säästöt eivät toistaiseksi näytä laskelmissa suurilta. Mutta tileillä homehtuneista rahoista sentään osa liikkuu varallisuudesta rankaisun vuoksi, sukanvarren jemmarahoista ei ehkä niinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erehdys, valtio ei häviä mitään joskaan säästöt eivät toistaiseksi näytä laskelmissa suurilta. Mutta tileillä homehtuneista rahoista sentään osa liikkuu varallisuudesta rankaisun vuoksi, sukanvarren jemmarahoista ei ehkä niinkään.
Höh..
Tuen saajille joka tapauksessa se varallisuus liikkuu pois eli tuo on huono veruke..
Ihan minimaalisen elintasoon nämä tuet on täysin riittämättömiä ja riittää vähimmillään kun puoleen siihen rahamäärän joka tarvitaan..
Sitten on toinen asia jos täytyy ylläpitää elintasoa johon yltää 2000-2500 euron pallkkatasolla ...sitten pitääkin kaivaa kuvettanoikein kunnolla tukien lisäksi ..
On ihan selvä asia että elämisen tasoa ei kovinkaan montaa vuotta pysty ylläpitämään kela tukien varassa vaan. Joutuu sitten pahimpaan. Eli holhotuksi sosiaalitätien määrättävinsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh..
Tuen saajille joka tapauksessa se varallisuus liikkuu pois eli tuo on huono veruke..
Ihan minimaalisen elintasoon nämä tuet on täysin riittämättömiä ja riittää vähimmillään kun puoleen siihen rahamäärän joka tarvitaan..
Sitten on toinen asia jos täytyy ylläpitää elintasoa johon yltää 2000-2500 euron pallkkatasolla ...sitten pitääkin kaivaa kuvettanoikein kunnolla tukien lisäksi ..
On ihan selvä asia että elämisen tasoa ei kovinkaan montaa vuotta pysty ylläpitämään kela tukien varassa vaan. Joutuu sitten pahimpaan. Eli holhotuksi sosiaalitätien määrättävinsi.Opettele elemään tulotason mukaan, niin moni muukin tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettele elemään tulotason mukaan, niin moni muukin tekee.
Ei siihen opettelu riitä kun vuokra maksaa mitä maksaa ja suomessa asutaan jossa kaikesta maksetaan suoraa ja välillistä veroa 50 prosenttia .
- Anonyymi
Viimesijaista tukea ei ole tarkoitettu varallisuuden säilyttämiseen.
- Anonyymi
Totta. kaikki pois paskamahoilta. Onnex ei oo mitään, niin tulee kaikki täytenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. kaikki pois paskamahoilta. Onnex ei oo mitään, niin tulee kaikki täytenä.
Jep. Kun ei mitään ole niin ei saa olla muillakaan. Savolainen viisaus.
tupauuno, perähikiä.savo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivokääpiö
- Anonyymi
Mikä on sinun on myös minun ja miö on minun on myös minun
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174736
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2002578Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731677Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291605- 211369
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221305Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641217- 1461081
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42952- 171924