Työvoima palvelut Orimattila on takaisin vanha kunnon Työkkäri

Anonyymi-ap

Vuodenvaihteessa työvoimapalvelut uudistavat ja vanha kunnon Työkkäri palaa Orimattilalla niin kuin silloin kaheksan kytä yheksän kytä ja 2000 luvulla vielä oli silloin silloin niitä lordeja pistettiin hommiin ne ei tossa pyörineet keskellä kylää ja ajat juopotttelivat tekin juopottelu loppuu siinä kun lähtee velvoite työhön TV H:lle kunnalle tai VR:nkan varteen siinä saa elämääki elämästä kiinni jonkinlaisen sisältö ja rytmin elämään se on tärkeetä että ihmisellä on jotain järkevää tekemistä niittenkö vaikka TV H hommissa hormia Tai sitten kunnolla lumitöitä tai ruohonleikkurin veto jotain on keksitään risusavottaa tukki mettä sinä siinä lähtee lorvi haluta alkaa haluta töihin ihminen elämään tulee sisältöä ei jaksa muuta kun käydä työssä ja kotona tekemässä seuraavan päivän eväät perkele loppuu se hormi nyt kunnon Työkkäri siihen ja sit tulee ynnä muut sinne hommiin niinku silla ollu hyvä työ työvoima virkailija muistatteko siis laittako se sinne hommiin perkele työhön vaan ja sinä selvä

16

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Hyvä alotus. En saanu mitään selvää.

• Anonyymi
      UUSI

Olen tulkinnut että tekoäly näitä outoja juttuja kirjoittelee, mutta olen oppinut tykkäämään niistä. Näissä on sitä samaa kuin joulukalenterin luukuissa. Ikinä ei tiedä mitä tulee ja toisinaan sitä jää vain ihmettelemään että mikä toi on edes. Jotenkin tuntuu ettei kalenteita ajatella ihan hirveästi enää?

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä se on aito orimattilalainen näkemys ja kirjoitus. Tekoäly ei tee noin sekavaa tekstiä. Tai sitten korkki on ollut auki.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se on aito orimattilalainen näkemys ja kirjoitus. Tekoäly ei tee noin sekavaa tekstiä. Tai sitten korkki on ollut auki.

Kuka ikinä tuon sössötyksen on kirjoittanut on vetänyt vähintään 2 pulloa viinaa, ja silmät kiinni kirjoittanut.

• Anonyymi
      UUSI

Eli töihin vaan vaikka risusavottaan, samaa mieltä.

T: Keijo

• Anonyymi
        UUSI

Luulen ettei moisista makseta palkkaa. Kun ei tule palkkaa, se ei ole oikeaa työtä. Jos työntekijöille on pakko maksaa palkkaa, kukaan ei heitä ota taas töihinkään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luulen ettei moisista makseta palkkaa. Kun ei tule palkkaa, se ei ole oikeaa työtä. Jos työntekijöille on pakko maksaa palkkaa, kukaan ei heitä ota taas töihinkään.

...Nykyään ilmeisesti monikin myös kieltäytyy pikkupalkasta/pikkutyöstä, koska siitä rankaistaan. Ennen homman tuli tehtyä talkoilla tai pienellä palkalla, mutta poliitikot päätti sitten täysin lopettaa tällaisen toiminnan.

Meininki on niin ettei minkään pikkupalkan takia kannata tehdä eikä kukaan taas halua maksaa palkkaa edes "normaaleille" Postin henkilöstölle. Kaikki tehostetaan ja tilalle tulee vain tekoälyä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

...Nykyään ilmeisesti monikin myös kieltäytyy pikkupalkasta/pikkutyöstä, koska siitä rankaistaan. Ennen homman tuli tehtyä talkoilla tai pienellä palkalla, mutta poliitikot päätti sitten täysin lopettaa tällaisen toiminnan.

Meininki on niin ettei minkään pikkupalkan takia kannata tehdä eikä kukaan taas halua maksaa palkkaa edes "normaaleille" Postin henkilöstölle. Kaikki tehostetaan ja tilalle tulee vain tekoälyä.

...ja omakohtaisesti voin sanoa että ekat 20 vuotta elämästäni tein jatkuvasti töitä, mutten saanut koskaan palkkaa. Nykyään en sitten tee mitään.

No, mutta nuorena tuli maatilalla ym. tehtyä hommia, josta ei tietenkään saanut ikinä mitään rahallista korvausta. Sitten lukioaikana kai hetken jopa hyödyin postinjaosta? Tulikohan siitä sitä 30€ lisää? No, jos en väärin muista, niin lukion loputtua (eli opintotuki loppui ja siirryin toimeentulotuelle), niin kaikki - ihan kaikki - se ansaitsemani pieni palkka aina vähennettiin. Minä en siitä penniäkään hyötynyt siis että jaoin mainoksia. Työtä ILMAN PALKKAA.

Tajusin nolla-tilanteen, mutta jatkoin silti, koska naureskelin sitä että jotkut maksaa siitä että käyvät jumpassa tai salilla, mutta minä kuntoilin siinä ilmaiseksi :D Ihan kunnon vuoksi jaoin postia, koska aidosti tykkäsin kulkea niissä postaissa. En joutunut maksaa siitä, kuten jumpissa käyvät. Hienoa eikö?!

En tiedä miten paljon ihmiset vielä tekee palkatta tai kuten minä tuon mainostenjaon kanssa. Elämme silti maailmassa, jossa minä en palkkaa ole saanut, mutta TÖITÄ kyllä tehnyt. Nämä eivät ole ollenkaan verrattavissa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

...ja omakohtaisesti voin sanoa että ekat 20 vuotta elämästäni tein jatkuvasti töitä, mutten saanut koskaan palkkaa. Nykyään en sitten tee mitään.

No, mutta nuorena tuli maatilalla ym. tehtyä hommia, josta ei tietenkään saanut ikinä mitään rahallista korvausta. Sitten lukioaikana kai hetken jopa hyödyin postinjaosta? Tulikohan siitä sitä 30€ lisää? No, jos en väärin muista, niin lukion loputtua (eli opintotuki loppui ja siirryin toimeentulotuelle), niin kaikki - ihan kaikki - se ansaitsemani pieni palkka aina vähennettiin. Minä en siitä penniäkään hyötynyt siis että jaoin mainoksia. Työtä ILMAN PALKKAA.

Tajusin nolla-tilanteen, mutta jatkoin silti, koska naureskelin sitä että jotkut maksaa siitä että käyvät jumpassa tai salilla, mutta minä kuntoilin siinä ilmaiseksi :D Ihan kunnon vuoksi jaoin postia, koska aidosti tykkäsin kulkea niissä postaissa. En joutunut maksaa siitä, kuten jumpissa käyvät. Hienoa eikö?!

En tiedä miten paljon ihmiset vielä tekee palkatta tai kuten minä tuon mainostenjaon kanssa. Elämme silti maailmassa, jossa minä en palkkaa ole saanut, mutta TÖITÄ kyllä tehnyt. Nämä eivät ole ollenkaan verrattavissa.

...ps. ja ostin kerran Supermarketista keskikesällä joululiinan, joka oli 50% alennuksessa. Vasta kotona huomasin etten ollut saanut sitä alennusta. Noh, harmitti, mutta ymmärsin että punaisesta pöytäliinasta on vaikea nähdä sitä aletarraa :) Hyvää tahtoa.

Ihan positiivisena ihmisenä minä tänne Orimattilaan palasin, mutta voi sanoa etten ENÄÄ viitsisi ajatella noiden hyvinvointia. Minä ITSE en ole saanut mitään. Se ettei kassa huomannut tarraa on ok, mutta Orimattilan Supermarkethan siinä VARASTI minulta oliko joku reilu 10€. En muista liinan hintaa. Minä annoin anteeksi, mutta kauppa itse vainoaa ja sadistisesti kiduttaa minua, vaikken ole edes tehnyt mitään väärää.

Olisi aika kiva jos yhteiskunta tekisi joskus jotain minun puolestani. Se on vähän kuin läppäri, jota minulla ei enää ole, koska se varastettiin. Omilla rahoillani sen ostin. En ihan näe syytä että minun pitäisi jatkuvasti maksella uudestaan kaikkea, vain sen takia että te viette sen taas minulta. Miksi joudun tehdä sen työn mistä TE saatte palkkaa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

...ps. ja ostin kerran Supermarketista keskikesällä joululiinan, joka oli 50% alennuksessa. Vasta kotona huomasin etten ollut saanut sitä alennusta. Noh, harmitti, mutta ymmärsin että punaisesta pöytäliinasta on vaikea nähdä sitä aletarraa :) Hyvää tahtoa.

Ihan positiivisena ihmisenä minä tänne Orimattilaan palasin, mutta voi sanoa etten ENÄÄ viitsisi ajatella noiden hyvinvointia. Minä ITSE en ole saanut mitään. Se ettei kassa huomannut tarraa on ok, mutta Orimattilan Supermarkethan siinä VARASTI minulta oliko joku reilu 10€. En muista liinan hintaa. Minä annoin anteeksi, mutta kauppa itse vainoaa ja sadistisesti kiduttaa minua, vaikken ole edes tehnyt mitään väärää.

Olisi aika kiva jos yhteiskunta tekisi joskus jotain minun puolestani. Se on vähän kuin läppäri, jota minulla ei enää ole, koska se varastettiin. Omilla rahoillani sen ostin. En ihan näe syytä että minun pitäisi jatkuvasti maksella uudestaan kaikkea, vain sen takia että te viette sen taas minulta. Miksi joudun tehdä sen työn mistä TE saatte palkkaa?

Kiva kun palasit Orimattilaan. Saatiin järkeä tähän tumputus kylään.

• Anonyymi
      UUSI

Muuttakaa kaikki työttömät vaikka lahteen, ettei orimattila joudu maksamaan teistä sakkomaksuja. Näin orimattilan talous paranisi. Lahes on viel enemmän baarejakin.
      T. Pissis

• Anonyymi
      UUSI

Aloitus on siitä vänkä että se laittaa miettimään mitä tuossa lukee. Se vaatii hieman älyä että ymmärtää.
      Aloituksessa kaivataan vanhaa kunnon työvoimatoimistoa joka laittoi työttämät velvoitetyöhön kunnalle, vr:lle tai tvh:lle. Kun oli tekemistä niin juoppoputkeen tuli katkos. Tämä olisi lääke nykytilanteeseenkin, nimittäin ne vanhat kunnon velvoitetyöt.

• Anonyymi
        UUSI

Olisit sä voinut sen kunnollakin kirjoittaa. Mutta mäkin tykkään kehua itseäni.
        T. Pissis

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olisit sä voinut sen kunnollakin kirjoittaa. Mutta mäkin tykkään kehua itseäni.
        T. Pissis

Minä en ole aloittaja. Toistan : Minä en ole aloittaja. Piste.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mun isä soittaa bassoa Kissis.
        T. Pissis

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole. Sinä olet selvin päin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      136
      4215
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      323
      2126
    3. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      3
      1944
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1851
    5. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      106
      1780
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      446
      1739
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      477
      1594
    8. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      55
      1375
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      464
      1300
    10. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1296
    Aihe