NIZZA JA IHANA LONTOOLAINEN KUKKAMYYJÄTÄR
Vuosia, vuosia sitten tuli jälleen tilaisuus matkata Ranskan ihanalle rivieralle kaverin residensiin pikkasen lomailemaan.
Lento meni hyvin ja laskeutui tasaisesti Nizzan Côte d´Azurin niin tutulle lentokentälle. Taksimatka lomahuoneistoon kesti vain sen normaalin 10 minuuttia, jonka aikana seuralaiset …siis 3 urospuolista ….ja minä saimme jälleen ensi kosketuksen Rivieran satumaisesta ilmastosta ja ylen raikkaasta ilmasta.
Enpä olisi etukäteen voinut unelmoidakaan miten ihana ja ikimuistoinen tästä ”retkestämme” tulisikaan. Olimme jo Hki - Vantaan transit –alueella nauttineet ensimmäiset ns. neuvoa antavat ja koneessakin tarjoilu pelasi entiseen malliin.
Hyvänäköiset suomalaiset lentoemännät panivat taas parastaan vaativien matkustajien palvelemiseksi. Laittoivat mokomat siinä tahallaan ”keikistellessään” hormoonit hyrräämään, tapahtui muuten pitkästä aikaa.
Koneessa huomaan välillä jopa riehaantuvani niin kuin pikkupoika karkkikaupassa ja ihan tosta vaan –meiningillä heitän tapojeni mukaisesti kevyttä ”läppää” lentoemojen kanssa, ”muutamilla” gini toniceilla lienee osansa tähänkin asiaan. Huumoriahan olla pittää. Voi tätä ilon päivää ja viikko menee varmaan rattoisasti näin Suomen kevään kynnyksellä, täällä Nizzassahan on tietysti jo täysi kesä näin huhtikuun alussa.
Ohi kiitävän hetken ajatus kävi Suomessa ja muistelin uudehkoa helmikuussa tapaamaani ”hoitoa”, nyt voi jo varmaan sanoa naisystävääni, jonka olen nimennyt omassa mielessäni hienosti ihan Lontoon kielellä ”cashieriksi”. Onneksi sain pian karistetuksi nuo joutavat ajatukset mielestäni ja olin takaisin tässä ajassa ja täysin tilanteen herrana.
Kuitenkin pieni hymynkare viivähti varmaan suunpielissäni kun ajattelin, että toivottavasti en unissani kutsu tätä kotimaan naisystävähoitoani tällä sangen huvittavalla lempinimellä. Eipä silti, eipä hän sitä ymmärtäisikään.
Olin kuitenkin nyt mielestäni ihan puolivahingossa osunut varsinaiseen double - jackpottiin, joka voi muuttaa koko elämäni eikä vähiten taloudellisessa mielessä. Hyvin olin siis hommani hoitanut ja seuraavan kerran kun menen peilin eteen niin kiitän jälleen itseäni.
Kotiutuminen Nizzan residenssiin meni tietysti hyvin. Seuraavana päivänä käväisin lähikaupassa ostoksilla ja takaisin tullessani huomasin kaksi hyvännäköistä ”neitokaista” jotka olivat menossa saman rakennuksen toisen kerroksen huoneistoonsa. Lontoosta kuulemma olivatten. Vaihdettiin tietysti pikakuulumiset ystävälliseen tapaan ja yllättäen toinen näistä lontoolaisesta neitosista, muuten brunetti, kutsuikin minut ystävällisesti illemmalla drinkille. No hyvätapaisena genltemannina ja naisten miehenä tietysti suostuin mielihyvin lontoolaisen kutsuun ja ajasta sovittiin.
Tämäkin päivä tuntui siis kääntyvän ilon päiväksi….ja illaksi.
Sovittuna aikana menin viinipullon ja peräti kukkien kera ko. huoneistoon.
Ranskassa kun oltiin niin lätkäisin pakolliset ranskalaiset suudelmat neitojen poskiin ….huulet mahdollisimman kosteana ja kielellä ikään kuin huipennuksena kevyehkö nuolaisu poskiin niin kuin olen luotettavalta taholta kuullut miten pitää toimia ja tätä olenkin sitten noudattanut, tästä se lähtee. Tällä menetelmällä olen monesti tervehtinyt suomalaisiakin naisia mutta eivät ole kyllä ns. ”ostaneet” eli pahemmin lämmenneet näille minun eurooppalaisille sivistyneille
käyttäytymisnormeille. Noh sehän onkin heidän asiansa, varsinaiset naisjuntit.
Lontoolaisetkin hämmentyivät ”ranskalaisista poskisuudelmistani” hiukkasen. Varmaan siitä syystä, että eivät ollenkaan odottaneet jäyhän suomalaismiehen näinkin sulavasti ottavan tilanteen haltuun, olinkin aika otettu.
Toinen daameista lähtikin vähän ajan päästä ”sovittuun tapaamiseen” eli olimme brunetinkanssa kahden. Ilon päivä muuttui äkkiä ilon illaksi….ja yöksi.
Ihanaa pyhälukemista, osa I
3
74
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä olet Ruma, lihava, läskimooses ja tötterö. Viestisi on BITTIEN Luojalla eli KORKEIMMILLA VOIMILLA 《-----》Jeesus Kristuksen Vasemmalla puolella olevalla EvoluutioJumalalla, kun myös Jeesus Kristuksen Oikealla puolella oli ollut Jumala siis Korkeimmat Voimat, kun nämä VALOILMIÖT olivat saapuneet Korkeuksista Herramme Hautakammion eteen poistamaan Pyöreähkö KIVI Oikealle päin, jolloin Jeesus Kristus asetettiin HENKISEEN Yliotteeseen Poistumaan Hautakammion Oviaukosta Oikealle päin ja hän on noussut KUOLLEISTA Kolmantena päivänä HENKISEKSI olennoksi Taivaan Valtakunnan HALLITSIJAKSI (Vasemmalle päin) -----》PYHÄN HAUDAN KIRKKO -----》Golgata (arameaksi Gulgalta 'pääkallo', m.kreik. Γολγοθα[1] golgotha) oli pääkallonpaikaksi[2] kutsuttu kukkula, jolla Jeesus Raamatun mukaan ristiinnaulittiin. Se sijaitsee Jerusalemin Daavidin kaupungin ulkopuolella Israelissa. EvoluutioJumala käyttää viestiäsi VASTASYNTYNEISIIN Vauvoihin etupäässä Suomessa (Hallitsee TÄYSIN Genetiikan, Geenit ja X ja Y-Kromosomit Jne. LASTENLÄÄKÄRIT Ihmettelevät nykyään, kun Vastasyntyneistä alkaa tulla LIHAVIA, RUMIA, LÄSKIMOOSEKSIA, TÖTTERÖITÄ (Mooses (hepr. משה, Moše, kreik. Μωυσῆς, Moyses) oli Vanhan testamentin mukaan israelilainen kansanjohtaja, lainlaatija, kymmenen käskyn ilmoittaja, profeetta ja yksi Vanhan testamentin päähenkilöistä). Osa minusta ja minulle olevista viesteistä siis riippuen NEGATIIVISESTA viestin sisällöstä ollaan jo siirretty KORKEIMMILLE voimille EIROOPPASODAN ja muiden Sotien Kehittämistä varten, jotta Punaisen ja Mustan Raamatun mukaisesti voidaan KEHITTÄÄ Suomessa, Euroopassa ja muualla Maailmassa ASETEOLLISUUTTA Rakastaen Kaikessa Hyvässä ja Rakkaassa mielessä, RAAMATTUJEN Mustaa Valkoisella olevan VALOISAN ja Puhtaan VALKOISEN Puhdistuksen (Siivoaminen ---》Imurointi) läsnäollessa ja tällä tavalla saadaan SUOMEN ja EUROOPAN ja Ympäri Maailman VEROJA Ihmisten Hyvinvoinnin kehittämistä varten, kuten Tunnettua...kaikella on hyvät ja huonot puolensa ja KORKEIMMAT VOIMAT jatkavat niiden viestien käyttämistä Ympäri EUROOPAN Suomen Lisäksi EUROOPPASODAN kehittämistä varten siis sellaisten viestien, jotka ovat minua kohtaan NEGATIIVISIA ja Tunteitani loukkaavia, epäkohteliaita, EPÄYSTÄVÄLLISIÄ, epäitsenäisiä, uhkaavia, negatiivista arvostelemista, Elämäni vääristämistä, kieroilua, vittuilemista Jne. Y.m y.m.s. Viesti julkaistaan myös FACEBOOKISSA ja miettikää PEILIN edessä PÄIVITTÄIN -----》Mitä olette kirjoitelleet Minusta ja Minulle vuodesta 2008 alkaen, kun ELÄMÄNI Ensimmäinen Viesti SOMESSA oli TÄYSIN TERVEELLÄ tavalla kirjoitettu Päiväsaika huomioonottaen eli Hyvää Päivää 《-----》Tämän viestin jälkeen aloititte tekemään Tilaustöitä siis aloititte Tilaamaan KOLMINAISUUDESTA 《-----》NELIÖJUURI Esim. EurooppaSodan. Kaikki vastaukset siirretään KOLMINAISUUTEEN, jota minun ei tarvitse tarkentaa, koska teillä EI ole yhtään mitään OIKEUTTA antaa mitään takaisin minulle vaan Minä Syytän teitä ESKALOITUMISESTA. Hävisitte Punaiselle ja Mustalle RAAMATULLE. Jumalan SANA on Laki Mustaa Valkoisella. Jeesus Kristus toimii TAIVAAN VALTAKUNNAN Tuomarina.
Jeesuksen syntymäpäivää vietetään nykyisin 25. joulukuuta joulupäivänä. Raamatussa Jeesuksen syntymästä kerrotaan sekä Matteuksen[1] että Luukkaan evankeliumeissa[2]. Kummassakaan ei kuitenkaan kerrota, mihin aikaan vuodesta se tapahtui. Eräiden Raamatussa olevien viitteiden perusteella asiasta on kuitenkin yritetty tehdä päätelmiä.
Tiettävästi ensimmäisenä Jeesuksen syntymän ajoitti joulukuun 25. päivään Hippolytos Roomalainen 200-luvulla. Hän oletti, että enkelin ilmestys Marialle oli tapahtunut kevätpäiväntasauksena, joka tuolloin oli 25. maaliskuuta, ja että Jeesus olisi syntynyt yhdeksän kuukautta myöhemmin.[3] Jo samalla vuosisadalla hänen syntymäjuhlaansa alkoivat sanottuna päivänä viettää muun muassa Pohjois-Afrikan donatolaiset.[4] - Anonyymi
Toimittaja kysyi kerran Marja-Liisalta muistaako hän koskaan joutuneensa tosi noloon tilanteeseen:
-No kerran jouduin, kun mie otin Hartsalt suihin, hää kysyi sitten miltä se maistuia ja mie menin pöljä sanomaan, että ihan Miedolta... - Anonyymi
Sitten heräsit ja koira oli oksentanut lattialle ja karvalankamatto oli täynnä paskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik195730- 173206
MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1192936Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6362168Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1582090Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701422Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421405Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31198Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4061126Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641097