Kissat näyttävät merkkejä suremisesta, kun saman talouden toinen lemmikki kuolee.
Toista lemmikkiä sureva kissa saattaa esimerkiksi vetäytyä omiin oloihinsa tai syödä vähemmän.
https://www.hs.fi/tiede/art-2000010616770.html
Kissat surevat toisen lemmikin kuolemaa
18
300
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä sureta tapetut luonnoneläimet.
- Anonyymi
Taidat olla vähän psykopaatti jos sinua ei sureta mikään luonnon eläin, joka kissakin on.
Eipä sure metsästäjät kun ammuskelee metsän eläimiä ja vesilintuja.
Itse en ole surrut esim. vesimyyrän kuolemaa kun kissa on sellaisen pellolta tuonut. - Anonyymi
Ei kissa ole luonnoneläin vaan lähinnä naisten leikkikalu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kissa ole luonnoneläin vaan lähinnä naisten leikkikalu.
Kissa on eläinlaji, ja eläimet kuuluu luontoon.
Ja kyllä, joillekin kissa on valitettavasti vain sisälle vangittu pehmolelu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla vähän psykopaatti jos sinua ei sureta mikään luonnon eläin, joka kissakin on.
Eipä sure metsästäjät kun ammuskelee metsän eläimiä ja vesilintuja.
Itse en ole surrut esim. vesimyyrän kuolemaa kun kissa on sellaisen pellolta tuonut.Tarkoitatko, et sua muka surettaa kissan tappamat luonnoneläimet, mut silti annat sen tappaa niitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko, et sua muka surettaa kissan tappamat luonnoneläimet, mut silti annat sen tappaa niitä?
Tajuatko, että sanoin tuossa etten sure vesimyyrän kuolemaa.
Olet luonnosta vieraantunut pösilö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko, et sua muka surettaa kissan tappamat luonnoneläimet, mut silti annat sen tappaa niitä?
Kissoja on pidetty keskuudessamme tuhansia vuosia viruksia ja bakteereja levittävien rotta-hiiri-ja lintukantojen harventamiseksi.
Nykymenolla saamme ruton riesaksemme mikäli kissoja pidetään vain sisällä.
- Anonyymi
Kissa myös suree ihmisen pois menoa.
Jos omistaja kuolee tai perheenjäsen muuttaa pois, niin kissa voi masentua.- Anonyymi
Tuo on totta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on totta!
🐈⬛🐾
- Anonyymi
Samoin tekee myös koira.
- Anonyymi
Tässä puhuttiinkin kissoista. Monet pitää kissoja etäisinä ja välinpitämättöminä.
Mutta olen kyllä huomannut ilman tätä tutkimustakin, että kyllä kissalla tunteita on.
- Anonyymi
❣️🐈🐾
- Anonyymi
✨🐈⬛
- Anonyymi
🤎.
- Anonyymi
^^=
- Anonyymi
Kissani kuoli puoli vuotta toisen poismenon jälkeen. Kuihtui vain pois vaikka söi ja joi. Oli vielä nuorempi. Olivat erittäin läheisiä toisilleen. 😢😭
- Anonyymi
Kilpirauhasen liikatoiminta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup686227Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1354360Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092084- 631485
- 541225
- 2611157
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1301055Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49856Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31783Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39765