Playa del Inglesin hintoja

Anonyymi-ap

Kertokaas tuoreita hintatietoja Playa del Inglesissä. Mitä maksaa esimerkiksi iso vesitonkka, rantasandaalit, 5 kilometrin taksikyyti ja päivällinen keskitason ravintolassa? Muitakin turisteja koskevia hintatietoja saa tietysti kertoa.

17

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä ihmettä sä täällä kyselet. Jos pitää kysellä jotain hintoja ei sulla ole varaa matkustaa joten pysy kotona. Ingles on dynaamisten ja varakkaiden nuorten miesten jotka lentelee sinne yksityis lento koneilla paikka jossa ei hinnat ole tärkeitä vasn kuuma mies seura joka miehelle. Köyhät menköön sateiseen krutsiin palelemaan.

• Anonyymi

Kannattaisi käväistä lekurilla arvioituttamassa tuota agressiiviisuuttasi.

• Anonyymi

Kannatetaan. Ingles in parempi paikka ilman näitä tuuli pukuja ja haisevia vanhuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannatetaan. Ingles in parempi paikka ilman näitä tuuli pukuja ja haisevia vanhuksia.

En omista tuulipukua. En myöskään haise.

• Anonyymi

Olen Mensan jäsen ja rahaakin on ihan riittävästi.

• Anonyymi

Kyllä se on niin että jos tarvii hintoja kysellä niin kannattaa pysyä kotona.

• Anonyymi

Ei kannata pysyä kotona, jos matka, liityntälennot ja hotellit on jo maksettu. Uteliaisuuttaankin voi kysellä.

• Anonyymi

Ei tänne kirjoittavista juurikaan kukaan ole Inglesissä käynyt. Siksi saat asiattomia vastauksia kun nuo kirjoitelmiaan laativat trollit eivät tiedä. Peruspäivärahalla ja toimeentulotuella eläviä ovat kaikki.

• Anonyymi

En muistanut ollenkaan millainen pimeyden pesä Suomi24 onkaan.

• Anonyymi

No voi voi, jos joku yrittää asiallista infoa saada 🫣.
      Siis en tiedä, 3-4 kertaa käynyt.
      Just kun koronan ekat uutiset tuli, oli 2 viikkoa.
      Iskelmä Baarin kulmilla terassilla olut oli halpaa.
      Ruokakaupassa wiski ja viini halpaa, siis suhteessa Suomen hintoihin *ilmaista 😁Aamupalatarvikkeita tuli haettua.
      Ruokailut ravinteleissa, en muista että ois hintoja kauhistellut.
      Se oli silloin se siis..

• Anonyymi

Minä asun inglesissä eli olen canario. Täällä tosiaan voi oraalisesti maksaa lähes kaikki palvelut. Jo vuosia olen tällä tavalla täällä pienellä eläkkeellä asunut. Nyt se eläke poistuu vuoden vaihteessa joten täytyy harrastaa entistä useammin oraalista nautintoa jotta pärjää jatkossa. Onneksi se on kiva tapa maksaa ka tykkään siitä joten mikäs siinä

• Anonyymi

Pago en efectivo o con tarjeta.

• Anonyymi

En ole yhtään kiinnostunut miten te hoidatte maksunne tai mitä mieltä olette hintojen kyselystä. Ei myöskään alkoholin hinnat. Minua kiinnostaa vain ja ainoastaan kysymäni asiat, joten turhaan käytä aikaasi muuhun.

• Anonyymi

Turha kysellä sossupummeilta hintoja.

• Anonyymi

Pahoitteluni, mutta stadilaisena en ole perillä Inglesin homoslangista. Mikä on krutsi?

• Anonyymi

Una harra on siinä 5 euroo. Muita hintoja en oo noteerannu. Jaa, pimperolle pääsee 50llä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1498
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1411
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      961
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      195
      948
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe