Kertokaas tuoreita hintatietoja Playa del Inglesissä. Mitä maksaa esimerkiksi iso vesitonkka, rantasandaalit, 5 kilometrin taksikyyti ja päivällinen keskitason ravintolassa? Muitakin turisteja koskevia hintatietoja saa tietysti kertoa.
Playa del Inglesin hintoja
15
81
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Suihin otolla mies saa kaiken ilmaiseksi. Se on kiva ja halpa tapa hoitaa otoksia.
- AnonyymiUUSI
Tätä minäkin suosittelen. Olen asunut inglesissä ilmatteeksi jo vuosia tarjoamalla oraalisesti palvelua miehille.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tätä minäkin suosittelen. Olen asunut inglesissä ilmatteeksi jo vuosia tarjoamalla oraalisesti palvelua miehille.
Pago en efectivo o con tarjeta.
- AnonyymiUUSI
Mitä ihmettä sä täällä kyselet. Jos pitää kysellä jotain hintoja ei sulla ole varaa matkustaa joten pysy kotona. Ingles on dynaamisten ja varakkaiden nuorten miesten jotka lentelee sinne yksityis lento koneilla paikka jossa ei hinnat ole tärkeitä vasn kuuma mies seura joka miehelle. Köyhät menköön sateiseen krutsiin palelemaan.
- AnonyymiUUSI
Hyvä idea tuo köyhät krutsiin. Ei ksi sinne menisikään kukaan aivot omaava.
- AnonyymiUUSI
Kannattaisi käväistä lekurilla arvioituttamassa tuota agressiiviisuuttasi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kannatetaan. Ingles in parempi paikka ilman näitä tuuli pukuja ja haisevia vanhuksia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kannatetaan. Ingles in parempi paikka ilman näitä tuuli pukuja ja haisevia vanhuksia.
En omista tuulipukua. En myöskään haise.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen Mensan jäsen ja rahaakin on ihan riittävästi.
- AnonyymiUUSI
Kyllä se on niin että jos tarvii hintoja kysellä niin kannattaa pysyä kotona.
- AnonyymiUUSI
Ei kannata pysyä kotona, jos matka, liityntälennot ja hotellit on jo maksettu. Uteliaisuuttaankin voi kysellä.
- AnonyymiUUSI
Ei tänne kirjoittavista juurikaan kukaan ole Inglesissä käynyt. Siksi saat asiattomia vastauksia kun nuo kirjoitelmiaan laativat trollit eivät tiedä. Peruspäivärahalla ja toimeentulotuella eläviä ovat kaikki.
- AnonyymiUUSI
En muistanut ollenkaan millainen pimeyden pesä Suomi24 onkaan.
- AnonyymiUUSI
No voi voi, jos joku yrittää asiallista infoa saada 🫣.
Siis en tiedä, 3-4 kertaa käynyt.
Just kun koronan ekat uutiset tuli, oli 2 viikkoa.
Iskelmä Baarin kulmilla terassilla olut oli halpaa.
Ruokakaupassa wiski ja viini halpaa, siis suhteessa Suomen hintoihin *ilmaista 😁Aamupalatarvikkeita tuli haettua.
Ruokailut ravinteleissa, en muista että ois hintoja kauhistellut.
Se oli silloin se siis.. - AnonyymiUUSI
Minä asun inglesissä eli olen canario. Täällä tosiaan voi oraalisesti maksaa lähes kaikki palvelut. Jo vuosia olen tällä tavalla täällä pienellä eläkkeellä asunut. Nyt se eläke poistuu vuoden vaihteessa joten täytyy harrastaa entistä useammin oraalista nautintoa jotta pärjää jatkossa. Onneksi se on kiva tapa maksaa ka tykkään siitä joten mikäs siinä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768