Aivan turhaan annetaan rahaa sinne. Samat kärpäsen syömät naamat oli telkussa 30 vuotta sitte kerjäämässä nälänhätään rahaa ja sama tilanne edelleen. Jos ei olis annettu silloin eikä koskaan rahaa, niin ei olis kansaa yhtä paljon ja nälänhätä ei olis samassa jamassa....(tai jos nälänhätä oliski samassa jamassa niin ainakin oltais 30 vuoden rahat säästetty itselle ja suomi ei oli tässä jamassa ja velassa). Jos niitten pittää tehä 20 pentua joita ei voi ruokkia niin luonto hoitaa ylimääräset pois. Ja ne on tottunu sielä siihen, ei sielä ole pennun menetys sama ku täälä. Ne varmaan tekeeki niitä sen takia niin monta ku tietävät ettei kaikki selviä...niin jää jäljele sen verran että on joku joka hoitaa vanhemmat polvet.
Ei! Ne rahat pitää jättää oman maan hyväksi eikä heittää roskiin tuolla tavalla!!
Ei enää rahaa kehitysmaihin
Anonyymi-ap
1
251
Vastaukset
- Anonyymi
Se tuo oikein joulumielen kun kaikki kurjuus on käsi ojossa telkkarissa. Mainoskatkot on täynnä eri "hyväntekeväisyys" firmoja joiden omiin kuluihin menee suurin osa varoista.
Vuosikymmeniä on kaadettu rahaa eri kohteisiin ja lopputulos väestö räjähdys niillä seuduilla.
Samaa rataa on nykyinen anekauppa päästöoikeuksia myymällä. Sillä ei ilmastoa pelasteta kun muut maat tekee mitä lystää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372290
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361256- 631181
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31741
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi22588Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565