Löytyykö Jyväskylän alueelta jäseniä?
Sinimusta liike
63
880
Vastaukset
- Anonyymi
Tokmannin vartijoissa lienee muutamia.
- Anonyymi
Sinimustat?
Eli siis kokoomusta äänestävät mustat maahanmuuttajat.
Onhan niitä jyväskylä kokoisessa kaupungissa.- Anonyymi
Nuohoojaan kolahti, hihi.
- Anonyymi
Mitä siellä Sinisessä liikkeessä myydään?
- Anonyymi
Normaalia Suomea!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaalia Suomea!
Sun äitis aasi
- Anonyymi00059
Anonyymi kirjoitti:
Sun äitis aasi
Hyvä uutinen 1.5.2026 hevosasetukseen liittyen: Pian ei tarvitse äidin aasinkaan olla aitauksessa yksin vaan saa lain voimalla lajitoverin seurakseen. Kuten hevoset kun. 😁🇫🇮
- Anonyymi00060
Anonyymi00059 kirjoitti:
Hyvä uutinen 1.5.2026 hevosasetukseen liittyen: Pian ei tarvitse äidin aasinkaan olla aitauksessa yksin vaan saa lain voimalla lajitoverin seurakseen. Kuten hevoset kun. 😁🇫🇮
.......piti olla: kuten hevosetkin.
- Anonyymi
Ohittaa persut kirkkaasti mielipiteissään ja hyvä niin.
- Anonyymi
Isänmaallisuus on out, globalismi on in. Mokomassa paeräjunttilassa. Maa on kohta täynnä elätettäviä, joita ei kukaan kykene elättämään.
- Anonyymi
Kyllä kaikki järjestyy. Ei Suomi ole ainoa missä on elätettäviä.
- Anonyymi
Riittäisi ihan kotimaisiakin elätettäviä tarpeeksi. Millainen mahtaa olla muuten heidän suhtautuminen kotimaisiin heikko osaisiin? Ollaanko persujen linjalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riittäisi ihan kotimaisiakin elätettäviä tarpeeksi. Millainen mahtaa olla muuten heidän suhtautuminen kotimaisiin heikko osaisiin? Ollaanko persujen linjalla?
Vähäosaisten suomalaisten puolella ovat, onhan niillä ollut joku suomalaisapukin, jossa vähävaraisille vaatteita,hygieniatuotteita, ruokaa yms jaettavana.
- Anonyymi
Täällä on yksi joka kiinnostunut sinimusta liikkeestä.
Asun Vaajakoskella. - Anonyymi
Samoin minä olen kiinnostunut ja työskentelen Jyväskylän kaupungilla.
- Anonyymi
Minä myös ja olen nainen..
- Anonyymi
Asuuko Jykylässä muitakin,kuin vihervasemmisto femakoita Vaasankadulta?
- Anonyymi
Kyllä, mutta pitää olla "hys hys" omassa kotimaassaan ettei "erikoisosaajia" loukata heidän tekemistä rikoksista.
- Anonyymi
Perinteisiä Suomalaisia arvoja jotka olivat vielä aikaisemmin normaaleja ja hyväksyttäviä.
- Anonyymi
Uuden ajan IKL.
- Anonyymi
Siis hyvinkin tarpeellinen nyky-yhteiskunnassa!
- Anonyymi
Moni kollega on miettinyt liittymistä. Olemme kaupunginvaltuustossa.
- Anonyymi
näinköhän tämä käy
- Anonyymi
Mitä sillä on väliä!
- Anonyymi
30 löytyy .
- Anonyymi
Kysy Urhonkadulta. Poliisilla on lista jäsenistä.
- Anonyymi
Kauppakadun yläpäässä on Kokoomuksen toimisto, siellä voi juonia miten saadaan köyhät tapettua
- Anonyymi
Ei köyhiä tapeta, ainoastaan veltot luuserit jotka eivät mene töihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei köyhiä tapeta, ainoastaan veltot luuserit jotka eivät mene töihin.
Töihin mennään heti kun löytyy palkkatyötä, jossa tuntipalkka on kohdallaan ja se riittää ilman yhteiskunnan tukia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei köyhiä tapeta, ainoastaan veltot luuserit jotka eivät mene töihin.
Laita tähän niitä työpaikkoja niin lähdetään töihin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita tähän niitä työpaikkoja niin lähdetään töihin!
Suvimäen Klubitalo ei sitten riitä ehdotukseksi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei köyhiä tapeta, ainoastaan veltot luuserit jotka eivät mene töihin.
Kelpaako Suvimäen Klubitalo?
- Anonyymi
Osumia ja selityksiä näyttää riitävän.
- Anonyymi
Työllisyys palveluissa on ainakin.
- Anonyymi
Työllisyyspalveluissa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työllisyyspalveluissa!
Eikun työllisyys palveluissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikun työllisyys palveluissa
Onko Eiku perustanut työllisyyspalvelun?
- Anonyymi
Mites tuolla hyvinvointialueella? Eikös sielläkin ole?
- Anonyymi
välistä sängyn alta
- Anonyymi
Jokaiselle sinimustalla on suuri valkoinen jäsen.
- Anonyymi00047
Vuoden päästä vaalit. Nyt olisi kysyntää puolueelle, joka kriittinen Kela peräiselle maahanmuutolle, muttei hyväksyisi jatkuvaa Suomalaisilta pienituloisilta leikkaamista.
- Anonyymi00048
Sellaista ei voi olla. Se olisi mahdottomuus. Ainoa pieni takaportti olisi jos kaikki kelaturistit lähetettäisiin Afrikkaan johonkin leirille, mutta äärivasemmistolaiset pistävät hanttiin kun heiltä menisi paljon äänestäjiäkin.
Kyllä Suomi on täysin menetetty ja viisainta on kaikkien joilla on mahdollisuus, siirtyä ulkomaille.- Anonyymi00051
Suomi maksaa muiden maiden kansalaisille Kelan etuuksia, mutta lopetti Espanjassa halvemman elintason ja edullisen ja toimivan lääkäri järjestelmän vuoksi sinne muuttaneiden Suomalaisten kansaneläkkeen maksun. No, kalliimmaksi tuli sekin,kun joutuisivat tulemaan takaisin Suomeen ja joutuvat nyt enemmän tukia nostamaan mm,asumistukea, toimeentulotukea ja ovat terveyskeskuksissa jonon jatkona.
- Anonyymi00052
Suosittelen Uutta -Seelantia. Pärjää Englanniksi ja kaukana Venäjästä.
- Anonyymi00061
Anonyymi00052 kirjoitti:
Suosittelen Uutta -Seelantia. Pärjää Englanniksi ja kaukana Venäjästä.
Tuo on hyvä. 👍
- Anonyymi00067
Anonyymi00052 kirjoitti:
Suosittelen Uutta -Seelantia. Pärjää Englanniksi ja kaukana Venäjästä.
Maailmalla rikkaat ihmiset ovat ostaneet "maailmanlopun bunkkereita" juurikin Uudesta-Seelannista.
- Anonyymi00049
Sinimustat on liike nyt!
- Anonyymi00050
Ei ole Hjallis sinimusta..
- Anonyymi00053
Anonyymi00050 kirjoitti:
Ei ole Hjallis sinimusta..
Pelkkä musta!
- Anonyymi00054
Eikös partioliike ole lähellä sitä?
- Anonyymi00055
Forumin alakerrassa on paljon ainakin mustia, sinisistä en tiedä.
- Anonyymi00058
Forumin Lidl oikea Jyväskylän Mogadishu...
- Anonyymi00062
Anonyymi00058 kirjoitti:
Forumin Lidl oikea Jyväskylän Mogadishu...
Oulun Tuirassa sanovat olevan Mogadishu-avenuen. Nyt päätin, että nousen bussiin eri pysäkiltä, kun kotiin menen.
- Anonyymi00056
On mustia liikkeellä keskustassa, osa ihan sinisenmustia.
- Anonyymi00057
Viiksivallu Boratit vihaavat länsimaita, mutta Kelan rahat kelpaavat täälläkin!
- Anonyymi00063
Minä ja perheeni olemme
- Anonyymi00064
Tampereella oli vietetty "valkoista vappua" sinimustien toimesta. Milloin sama Jyväskylään? Kaikki muutkin "valkoiset" tapahtumat tervetuloa.
- Anonyymi00065
Onhan täällä kokoomus ja persut.
- Anonyymi00068
Kokoomus ei ole mitenkään maahanmuutto vastainen puolue, koska haluavat halpatyövoimaa Suomeen!
- Anonyymi00066
Persut on niin monessa osassa näillä main, ettei oikein tiedä mikä persu milloinkin puhuu. Jos ei sitten jollekin mikään käy, niin palkataan joku hullu hakkaamaan vasaralla.
- Anonyymi00069
Kyllä. Ainoa todellinen vaihtoehto.
- Anonyymi00070UUSI
KYLLÄ , porukat lisääntyvät vähitellen
- Anonyymi00071UUSI
Tulevaisuus on sinimusta. Veljien määrä kasvaa sitä mukaa kun väestönvaihto pilaa maata.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 70615
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483