Sinimusta liike

Anonyymi-ap

Löytyykö Jyväskylän alueelta jäseniä?

63

880

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tokmannin vartijoissa lienee muutamia.

    • Anonyymi

      Sinimustat?
      Eli siis kokoomusta äänestävät mustat maahanmuuttajat.
      Onhan niitä jyväskylä kokoisessa kaupungissa.

      • Anonyymi

        Nuohoojaan kolahti, hihi.


    • Anonyymi

      Mitä siellä Sinisessä liikkeessä myydään?

      • Anonyymi

        Normaalia Suomea!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaalia Suomea!

        Sun äitis aasi


      • Anonyymi00059
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun äitis aasi

        Hyvä uutinen 1.5.2026 hevosasetukseen liittyen: Pian ei tarvitse äidin aasinkaan olla aitauksessa yksin vaan saa lain voimalla lajitoverin seurakseen. Kuten hevoset kun. 😁🇫🇮


      • Anonyymi00060
        Anonyymi00059 kirjoitti:

        Hyvä uutinen 1.5.2026 hevosasetukseen liittyen: Pian ei tarvitse äidin aasinkaan olla aitauksessa yksin vaan saa lain voimalla lajitoverin seurakseen. Kuten hevoset kun. 😁🇫🇮

        .......piti olla: kuten hevosetkin.


    • Anonyymi

      Ohittaa persut kirkkaasti mielipiteissään ja hyvä niin.

    • Anonyymi

      Isänmaallisuus on out, globalismi on in. Mokomassa paeräjunttilassa. Maa on kohta täynnä elätettäviä, joita ei kukaan kykene elättämään.

      • Anonyymi

        Kyllä kaikki järjestyy. Ei Suomi ole ainoa missä on elätettäviä.


      • Anonyymi

        Riittäisi ihan kotimaisiakin elätettäviä tarpeeksi. Millainen mahtaa olla muuten heidän suhtautuminen kotimaisiin heikko osaisiin? Ollaanko persujen linjalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittäisi ihan kotimaisiakin elätettäviä tarpeeksi. Millainen mahtaa olla muuten heidän suhtautuminen kotimaisiin heikko osaisiin? Ollaanko persujen linjalla?

        Vähäosaisten suomalaisten puolella ovat, onhan niillä ollut joku suomalaisapukin, jossa vähävaraisille vaatteita,hygieniatuotteita, ruokaa yms jaettavana.


    • Anonyymi

      Täällä on yksi joka kiinnostunut sinimusta liikkeestä.
      Asun Vaajakoskella.

    • Anonyymi

      Samoin minä olen kiinnostunut ja työskentelen Jyväskylän kaupungilla.

    • Anonyymi

      Minä myös ja olen nainen..

    • Anonyymi

      Asuuko Jykylässä muitakin,kuin vihervasemmisto femakoita Vaasankadulta?

    • Anonyymi

      Kyllä, mutta pitää olla "hys hys" omassa kotimaassaan ettei "erikoisosaajia" loukata heidän tekemistä rikoksista.

    • Anonyymi

      Perinteisiä Suomalaisia arvoja jotka olivat vielä aikaisemmin normaaleja ja hyväksyttäviä.

    • Anonyymi

      Uuden ajan IKL.

      • Anonyymi

        Siis hyvinkin tarpeellinen nyky-yhteiskunnassa!


    • Anonyymi

      Moni kollega on miettinyt liittymistä. Olemme kaupunginvaltuustossa.

    • Anonyymi

      näinköhän tämä käy

    • Anonyymi

      Mitä sillä on väliä!

    • Anonyymi

      30 löytyy .

    • Anonyymi

      Kysy Urhonkadulta. Poliisilla on lista jäsenistä.

    • Anonyymi

      Kauppakadun yläpäässä on Kokoomuksen toimisto, siellä voi juonia miten saadaan köyhät tapettua

      • Anonyymi

        Ei köyhiä tapeta, ainoastaan veltot luuserit jotka eivät mene töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei köyhiä tapeta, ainoastaan veltot luuserit jotka eivät mene töihin.

        Töihin mennään heti kun löytyy palkkatyötä, jossa tuntipalkka on kohdallaan ja se riittää ilman yhteiskunnan tukia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei köyhiä tapeta, ainoastaan veltot luuserit jotka eivät mene töihin.

        Laita tähän niitä työpaikkoja niin lähdetään töihin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita tähän niitä työpaikkoja niin lähdetään töihin!

        Suvimäen Klubitalo ei sitten riitä ehdotukseksi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei köyhiä tapeta, ainoastaan veltot luuserit jotka eivät mene töihin.

        Kelpaako Suvimäen Klubitalo?


    • Anonyymi

      Osumia ja selityksiä näyttää riitävän.

    • Anonyymi

      Työllisyys palveluissa on ainakin.

      • Anonyymi

        Työllisyyspalveluissa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työllisyyspalveluissa!

        Eikun työllisyys palveluissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikun työllisyys palveluissa

        Onko Eiku perustanut työllisyyspalvelun?


    • Anonyymi

      Mites tuolla hyvinvointialueella? Eikös sielläkin ole?

    • Anonyymi

      välistä sängyn alta

    • Anonyymi

      Jokaiselle sinimustalla on suuri valkoinen jäsen.

    • Anonyymi00047

      Vuoden päästä vaalit. Nyt olisi kysyntää puolueelle, joka kriittinen Kela peräiselle maahanmuutolle, muttei hyväksyisi jatkuvaa Suomalaisilta pienituloisilta leikkaamista.

    • Anonyymi00048

      Sellaista ei voi olla. Se olisi mahdottomuus. Ainoa pieni takaportti olisi jos kaikki kelaturistit lähetettäisiin Afrikkaan johonkin leirille, mutta äärivasemmistolaiset pistävät hanttiin kun heiltä menisi paljon äänestäjiäkin.
      Kyllä Suomi on täysin menetetty ja viisainta on kaikkien joilla on mahdollisuus, siirtyä ulkomaille.

      • Anonyymi00051

        Suomi maksaa muiden maiden kansalaisille Kelan etuuksia, mutta lopetti Espanjassa halvemman elintason ja edullisen ja toimivan lääkäri järjestelmän vuoksi sinne muuttaneiden Suomalaisten kansaneläkkeen maksun. No, kalliimmaksi tuli sekin,kun joutuisivat tulemaan takaisin Suomeen ja joutuvat nyt enemmän tukia nostamaan mm,asumistukea, toimeentulotukea ja ovat terveyskeskuksissa jonon jatkona.


      • Anonyymi00052

        Suosittelen Uutta -Seelantia. Pärjää Englanniksi ja kaukana Venäjästä.


      • Anonyymi00061
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Suosittelen Uutta -Seelantia. Pärjää Englanniksi ja kaukana Venäjästä.

        Tuo on hyvä. 👍


      • Anonyymi00067
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Suosittelen Uutta -Seelantia. Pärjää Englanniksi ja kaukana Venäjästä.

        Maailmalla rikkaat ihmiset ovat ostaneet "maailmanlopun bunkkereita" juurikin Uudesta-Seelannista.


    • Anonyymi00049

      Sinimustat on liike nyt!

      • Anonyymi00050

        Ei ole Hjallis sinimusta..


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Ei ole Hjallis sinimusta..

        Pelkkä musta!


    • Anonyymi00054

      Eikös partioliike ole lähellä sitä?

    • Anonyymi00055

      Forumin alakerrassa on paljon ainakin mustia, sinisistä en tiedä.

      • Anonyymi00058

        Forumin Lidl oikea Jyväskylän Mogadishu...


      • Anonyymi00062
        Anonyymi00058 kirjoitti:

        Forumin Lidl oikea Jyväskylän Mogadishu...

        Oulun Tuirassa sanovat olevan Mogadishu-avenuen. Nyt päätin, että nousen bussiin eri pysäkiltä, kun kotiin menen.


    • Anonyymi00056

      On mustia liikkeellä keskustassa, osa ihan sinisenmustia.

    • Anonyymi00057

      Viiksivallu Boratit vihaavat länsimaita, mutta Kelan rahat kelpaavat täälläkin!

    • Anonyymi00063

      Minä ja perheeni olemme

    • Anonyymi00064

      Tampereella oli vietetty "valkoista vappua" sinimustien toimesta. Milloin sama Jyväskylään? Kaikki muutkin "valkoiset" tapahtumat tervetuloa.

    • Anonyymi00065

      Onhan täällä kokoomus ja persut.

      • Anonyymi00068

        Kokoomus ei ole mitenkään maahanmuutto vastainen puolue, koska haluavat halpatyövoimaa Suomeen!


    • Anonyymi00066

      Persut on niin monessa osassa näillä main, ettei oikein tiedä mikä persu milloinkin puhuu. Jos ei sitten jollekin mikään käy, niin palkataan joku hullu hakkaamaan vasaralla.

    • Anonyymi00069

      Kyllä. Ainoa todellinen vaihtoehto.

    • Anonyymi00070
      UUSI

      KYLLÄ , porukat lisääntyvät vähitellen

    • Anonyymi00071
      UUSI

      Tulevaisuus on sinimusta. Veljien määrä kasvaa sitä mukaa kun väestönvaihto pilaa maata.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      615
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe