Pikkukippanaksi äärettömän paljo! Ei hypridistä mitään hyötyä.
https://tekniikanmaailma.fi/lehti/2b-2023/tm-kayttotesti-60-000-km-toyota-yaris-15-hybrid-active-kaikkien-kaveri/
Yaris vei käsittämättömät 7,13 l/100 km TM käyttötestissä
21
167
Vastaukset
- Anonyymi
Tommonen nakkikoppi on liian janoinen?
- Anonyymi
Mulla 2.0 nelikko talvella 6,5 sataselle eikä ole höpöhöpöhöpöhöpöhöpö hybridi.hiiiiiiiiiiiiiiiiii
- Anonyymi
Dieseleissä on aina pienempi kulutus kuin bensakoneissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi hemmetissä tämän hintaisia hybridi-kotteroita sitten edes tehdään. Tuohon hintaan keulalle saataisiin yhtä tehokas diesel-patakin ja kulutus olisi jotain 4 litran paikkeilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi hemmetissä tämän hintaisia hybridi-kotteroita sitten edes tehdään. Tuohon hintaan keulalle saataisiin yhtä tehokas diesel-patakin ja kulutus olisi jotain 4 litran paikkeilla.
Koska EU:n propaganda.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaa hapatusta tuollaiset höpöhyrpiidit! Akusta painaa kuin synti ja tosielämässä käytännön kulutus karkaa hävyttömiin lukemiin. Sen lisäksi ihan turhia huoltokuluja: kalliiksi tulee jos/kun akusto simahtaa tai ottaa osumaa tiesuolasta.
Työmatka-autona Fiesta van, kuluttaa tankkauksista mitattuna just sen 4 litraa sadalla. Rekisteröity pakuksi eli mitättömät verot. Ajaminen on oikeasti halpaa eikä tuollakaan jalkoihin jää. Ei oo takapenkkejä mutta Yariksen kokoluokan autoissa takapenkeille ei mahdu muuta kun terveisiä niin mitäpä niillä tekee? Ihan turhaa painolastia! Keloapinat ja EU saa rummuttaa dieseleille täyskieltoa, minä ajan dieselillä kielloista ja kateellisten ulinasta huolimatta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on bensa toyota apina.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onnea valitsemallasi tiellä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kai tiesit että ufotkin käy dieselillä?
- Anonyymi
Toyota on niin nolo ja valehtelee kulutukset, mutta vaarit eivät välitä kertoa ettei nolous paljastu.
- Anonyymi
Olet vain nolo poika. Olethan?
- Anonyymi
Harmitaa tuo tojon menestys muaki
- Anonyymi
Menestys? Testissä ei meinattu millään saada ajettua vaadittuja kilometrejä kun kukaan toimittajista ei halunnut kyseisellä autolla ajaa! On se menestys!
- Anonyymi
Täytyy olla päässä vikaa, jos tuollaisista maksaa 30000 euroa.
- Anonyymi
Niin ne sanoo et hullu saa olla mutta ei tyhmä!
Kumpi ostaa Tojon en tiedä?!? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ne sanoo et hullu saa olla mutta ei tyhmä!
Kumpi ostaa Tojon en tiedä?!?Luulisi jo sukulaisten viheltävän pelin poikki.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luulisi jo sukulaisten viheltävän pelin poikki.
Haittaakse Toyotan ylivoimaisuus?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ylivoima missä? Myyntiluvut eivät tee niistä laatuautoja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi maailman rikkaimmat ihmiset eivät ajele Toyotilla?
- AnonyymiUUSI
Yaris vei käsittämättömät 3,8 l/100 km TM 60 000 km käyttötestissä
- AnonyymiUUSI
Lukema katsottu tietenkin ajotietokoneesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4511042
- 827479
- 755459
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445434Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764738Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334143- 472978
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412425- 402420