Onko todellakin niin. että kannen sulkeminen katkaisee nettiyhteyden, vaikka olen määritellyt että kone ei sulje mitään ohjelmia.
Jos näin, niin pitää kytkeä läppäri kaapelilla verkkoon.
WiFi yhteys
12
89
Vastaukset
- Anonyymi
Tietysti se katkaisee yhteyden, koska kannen sulkeminen vie koneen lepotilaan. Muuta virrananhallinta sellaiseksi, että kannen sulkeminen ei tee mitään. Eli kone jää käyntiin, vaikka kansi suljetaan.
- Anonyymi
Miten niin tietysti vaikka on määritelty ettei katko mitään.Etkö osaa edes lukea, Vapunen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin tietysti vaikka on määritelty ettei katko mitään.Etkö osaa edes lukea, Vapunen?
Polyvinyylikloridi (PVC[1]) ( (C2H3Cl)n, CAS-numero 9002-86-2) on laajalti käytetty muovi. Liiketaloudellisissa voitoissa mitaten se on yksi kemianteollisuuden arvokkaimmista tuotteista. Yli puolet tuotetusta PVC:stä käytetään rakentamisessa. Rakennusmateriaalina PVC on halpa ja helppo koota ja se on paikoin korvannut perinteisempiä rakennusmateriaaleja kuten puu, betoni ja savi.lähde?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajan koko viesti on silkkaa puuta heinää. Ei ole määriteltävissä se, että kone ei sulje mitään ohjelmia, kun kannen sulkee. Virranhallinnasta voi määritellä, että mitä tapahtuu, kun kannen sulkee/tapahtuuko mitään. Aloittajan kannattaisi opetella käyttämään oikeita termejä, niin varmasti saisi vastauksia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajan koko viesti on silkkaa puuta heinää. Ei ole määriteltävissä se, että kone ei sulje mitään ohjelmia, kun kannen sulkee. Virranhallinnasta voi määritellä, että mitä tapahtuu, kun kannen sulkee/tapahtuuko mitään. Aloittajan kannattaisi opetella käyttämään oikeita termejä, niin varmasti saisi vastauksia.
Niin virranhallinnassa määritellään , että pc jatkaa toimistaa kun kansi suljetaan, eli sovelluksia ei suljeta. Kuitenkin WiFi katkeaa.
- Anonyymi
"vaikka olen määritellyt että kone ei sulje mitään ohjelmia"
Ei tuollaista voi määritellä, älä valehtele hönö!- Anonyymi
Osta kunnon kone niin ei pätki eikä takkuile. Onnettomia winukan käyttäjiä.
- AnonyymiUUSI
Zelenskyin paniikki kasvaa, hän kertoilee ihan satuja!
Ehkä ei olisi kannattanut yrittää Trumpin salamurhaamista.
- AnonyymiUUSI
Se netti katkee kaapelillakin! sitten.
Se riippuu millaisen toiminnon olet määritänyt. sille.
Ilmeisesti horrostaan, kaikki katkeaa. - AnonyymiUUSI
Kukaan ei näköjään tiedä mitään, pitää ilmeisesti käyttää telakontiasemaa.
- AnonyymiUUSI
Mikä läppärin merkki tarkasti?
Mikä käyttöjärjestelmän versio?
- AnonyymiUUSI
Olisko tästä apua:
Go to control panel --> network and sharing --> change adapter settings --> right click on connected wifi network ---> properties --> configure --> power management --> unclick allow computer to turn off this device to save power. Worked in Windows 10 for me
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4711079
- 827489
- 755499
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445464Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764768Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334153- 483016
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412475- 402430