Mun mankin kierokset leijaa. Kaasutin putsattu useaan kertaan (suuttimet myös ja kanavat) eikä ole imuvuotoa tarkistin bräkiksellä. Olis mukava saada tyhjäkäynti koska se on aika olematon ettei kierokset ole todella korkealla. Ja liikkeelle lähtö vaikeaa koska alkaa booaamaan ja pitää vaihtaa suoraan 1>3 koska 2 vaide rikki silloin booaa ja pitää leikkiä ryypyn kanssa ja potkia vauhtia. Seosruuvilla ei ole vaikutusta nyt on niin auki kun saa ilman ettei putoa ja tyhjäkäynti ruuviin ei voi koskea koska kierokset nousee todella paljon
Tekniikka: vakio 50cc kone (joka ollut alunperin efi vaidettu kaasariin)
19mm pz
Vaahtomuovi ilmanputsari
Vakioputki
Pääsuutinta suurennettu 75>80 jolla ei ollut vaikutusta eikä neulan säädölläkään
Manki on e4 jos sillä väliä
Kiitos etukäteen
Mankin kierokset leijaa
7
286
Vastaukset
- Anonyymi
Käy liian laihalla seoksella👩🔧
Joo tiedän sen mutta miksi käy seos ruuvi ei vaikuta suuttimet on puhtaita. Kaverilla oli sama kaasari sillä toimi hyvin samalla tekniikalla
- Anonyymi
Huutokarva kirjoitti:
Joo tiedän sen mutta miksi käy seos ruuvi ei vaikuta suuttimet on puhtaita. Kaverilla oli sama kaasari sillä toimi hyvin samalla tekniikalla
liian pienet suuttimet joten ei tietenkään vaikuta.
Anonyymi kirjoitti:
liian pienet suuttimet joten ei tietenkään vaikuta.
Joo pitää ettii isompaa tyhjäkäynti suutinta
- Anonyymi
Imuventtiilin avoimuus tarkistaa myös.
Tuli mieleen että voiko johtua jotenkin liian isosta kaasuttimesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938018
- 403842
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241290
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321123Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,301057Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10840Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27752