Toimittaja Arto Nybergin nimeä kantava ohjelma päättyi tänään.
Olen todella pettynyt, kun hyvä ohjelma lopetettiin.
Niin leppoisa, asiallinen ja mielenkiintoinen ohjelma.
Tietysti mielenkiintoiset vieraat.
Petyin myös, kun Nybergille ei tuotu ruusukimppua viimeiseen lähetykseen.
Hän olisi kukkansa ansainnut.
Arto Nyberg
10
88
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä hän ei itse halunnut mitään seremonioita.
Luinkin nyt, että se ei ollut suora lähetys, niinkuin tähän asti on ollut.
Nauhoitettu etukäteen.- AnonyymiUUSI
Uudet julkkikset tilalle, siinä se .
- Anonyymi
Hyvä ohjelma . Syksyllä katsoessani ntuli.mieleen , et kauan on tätä katsonut voisko tulla muutakin . Yllätyinkin kun selvisi katselleeni sitä jo.20 vuotta .
No nyt katsotaan uutta ohjelmaa sitten . Ihan ok . - Anonyymi
Milloin pöly patterin välisssä, nyt mieltä painaa Arto, mikähän seuraavaaksi.
- AnonyymiUUSI
Taas ilmeisesti tämä sama aloitusten väheksyjä. Tee hyvä ihminen raflaava aloitus. Kyllä täältä pesee kommentointi.
Myös minä pidin Arton ohjelmasta, ei kyllästyttänyt, vaikka jokaisessa oli toistuvia fraasi-elementtejä. Oli niin tottunut katsomaan, sanoisiko turvallinen ja taattu tarjonta. Ja tietenkin mielenkiintoinen näkökulma.
Kohta päästän ruotimaan uutta, tilalle tulevaa ohjelmaa, nappasin googlella: ”tutkii yhdessä katsojan kanssa, miltä tuleva uutisviikko näyttää”. Ohjelman juontajina nähdään vuoroviikoin Ylen toimittajat Anna Lehmusvesi ja Ilkka Lahti.
- Anonyymi
Aikansa kutakin.
Toki ihmetyttää lopetus päätös. Mutta syistä ei tietoa. Ehkä ohjelma oli liian kallis, ostettu ulkopuoliselta tuotabtoyhtiöltä. Lisäks hyvä ja "myyvä" brändi, varmasti oli otettu hinnoittelussa huomioon.
Ylehän ei saa rahaa esittämistään ohjelmista, homma pyörii verovaroin. Ylen budjetteja leikattu, tarkoittaa myös sisältö muutoksia.
Tuleva ohjelma varmasti halvempi. Sillä ei tietenkään aluksi ole niin suuria katsojalukuja. Millainen ohjelma ja millainen suosio tulee, sen näkee. Jokatapauksessa, Ylellä ei niin väliä katsojaluvuista, raha ratkaisee.
Tää siis mun mietintöjen tulos.
=DW= - Anonyymi
Onhan radiossa jo vuosia tehty samaa; vanhat hyvät ohjelmat lopetetaan, koska pitää saada nuoria YLEn ohjelmien käyttäjiksi.
- Anonyymi
Jo oli aikakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449181
- 785682
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon394154- 573682
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543432Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293327- 452520
- 342112
- 351826