Avaisiko ja paikantaisiko joku tätä uutista enemmän?
Kuhmoon tuomio mm vainoamisesta?
26
3648
Vastaukset
- Anonyymi
Luin että "pariskunta" oli jättänyt maksamatta remonttilaskuja jolloin urakoitsija oli tehnyt pahvikylttejä joissa lukee että "maksakaa laskut" ja laittanut niitä mäkyville niin että näkyvät kunnolla. Se oli aiheuttanut ahdistusta pariskunnassa.
Näin sitä ymmärsin.
Jos tuo on totta, että ei maksa laskujaan niin sympatiat on urakoitijan puolella. Oikeusteitse saisi ehkä rahansa. Mutta kuka kertoo urakoitsijalle, että mitä tarvii tehdä että asiat menee oikein? Yrittäjät on Suomessa todella heikoilla. Urakoitsija saattaa joutua konkurssiin tuon takia?- Anonyymi
Ei vielä ole syyttämistä, jos ei ole virallista nimeä lapussa.
Osuu ja uppoaa, pelkälla maksa velkasi kirjoituksella, niin silloin on kalikka kalahtanut. - Anonyymi
Ei taida olla ihan sama juttu nyt kyseessä....
- Anonyymi
Puhuivat että olisi vainonnut pariskuntaa jo pidemmän aikaa.
- Anonyymi
Iän myötä vainoharhaisuus pahenee ja aiheuttaa ongelmia myös parisuhteissa. 👵👴
- Anonyymi
Juuri noin, toiset lakkaa nauramasta ja se on huono merkki.
- Anonyymi
Ja mitähän sinä sillä tiedolla teet?
- Anonyymi
Julkisia tietoja ovat, kun on tuomiot julkisia. Nimet esiin, ja muutakin. Ympäröivän yhteisön on syytä tietää!
- Anonyymi
Iloon päin
- Anonyymi
Kuljen.
- Anonyymi
Olla keli mikä hyvänsä pyörällä mä kuljen, iloisesti hymyilen ja vilkuttelen ,mutta naapureille osaan ja olen tarpeeksi vittumainen että siitä saan kengänkuvan takapuoleeni ja en usko millään että pahaa toiselle ei saa tehdä varsinkaan lähellä asuville ihmisille, päässäni naksahti aate kiusanteon ja häirinnän, julmuuden, tarvitsen apuasi kuinka pääsisin narsismistani eroon
- Anonyymi
No empä usko irtisanomiseen! Hyssytellään..
- Anonyymi
Kättä raamatulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No empä usko irtisanomiseen! Hyssytellään..
2 viikkoa sitten narsistinen esimies oli puhunut minusta paskaa ja hommasi kenkää, no minä hommasin lähtöpassit koko valtiosta t. lucky luke
- Anonyymi
Kuhmossako hyssytelyrahoja tai hyssyttelyy, mitäpä muutakaan: Voi voi kenen sukuun kuulut saat armoa
- Anonyymi
Niin, eipä armoa tullut meritan ryöstöstä vuosituhannen vaihteessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, eipä armoa tullut meritan ryöstöstä vuosituhannen vaihteessa
1,5 miljoonaa markkaa muistaakseni maksoi vanhoin veljeksistä korvauksina valtiolle. Myöhemmin todettiin, että kotiolot olivat sellaiset, ettei yhteiskunnan säännöistä ollut kukaan puhunut mitään!
- Anonyymi
Opettaja taitaa olla.
- Anonyymi
Juu KAO:lla 10v terrorisoinut, nyt hankin sille 3 varoitusta kun ahdisteli seksuaalisesti netissä minua, olen hetero ollut lapsesta asti ja nyt onnellisessa parisuhteessa rakkaan emännän kanssa kolmatta vuotta!
- Anonyymi
Hermoromahdusko lie tietysti ei ole oppilaat oppineet mieliksi niin kostanut viattomille naapureille, ikävä tapaus, toivottavasti ei itse masennu ja hirsipuussa roikkuu...
- Anonyymi
Narsistiopettajan kosto oli hommata fiksuille oppilaille kuten schroderus kenkää
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
ilosirpa?
- Anonyymi
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem943166HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat732435Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k611435Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?901402Valkoinen Golf
Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.12890Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696184885Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N311872Moottorisahalla kauppaan
Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s10807- 49785
Rillimiljonäärin eroriidassa suuri käänne.
Vaimo haluaa kokonaan yksinhuoltajuuden ja pitää entisen elintasonsa.142758