Avaisiko ja paikantaisiko joku tätä uutista enemmän?
Kuhmoon tuomio mm vainoamisesta?
15
2609
Vastaukset
- Anonyymi
Luin että "pariskunta" oli jättänyt maksamatta remonttilaskuja jolloin urakoitsija oli tehnyt pahvikylttejä joissa lukee että "maksakaa laskut" ja laittanut niitä mäkyville niin että näkyvät kunnolla. Se oli aiheuttanut ahdistusta pariskunnassa.
Näin sitä ymmärsin.
Jos tuo on totta, että ei maksa laskujaan niin sympatiat on urakoitijan puolella. Oikeusteitse saisi ehkä rahansa. Mutta kuka kertoo urakoitsijalle, että mitä tarvii tehdä että asiat menee oikein? Yrittäjät on Suomessa todella heikoilla. Urakoitsija saattaa joutua konkurssiin tuon takia?- Anonyymi
Ei vielä ole syyttämistä, jos ei ole virallista nimeä lapussa.
Osuu ja uppoaa, pelkälla maksa velkasi kirjoituksella, niin silloin on kalikka kalahtanut. - Anonyymi
Ei taida olla ihan sama juttu nyt kyseessä....
- Anonyymi
Puhuivat että olisi vainonnut pariskuntaa jo pidemmän aikaa.
- Anonyymi
Iän myötä vainoharhaisuus pahenee ja aiheuttaa ongelmia myös parisuhteissa. 👵👴
- Anonyymi
Juuri noin, toiset lakkaa nauramasta ja se on huono merkki.
- Anonyymi
Ja mitähän sinä sillä tiedolla teet?
- Anonyymi
Julkisia tietoja ovat, kun on tuomiot julkisia. Nimet esiin, ja muutakin. Ympäröivän yhteisön on syytä tietää!
- Anonyymi
Iloon päin
- Anonyymi
Kuljen.
- Anonyymi
Olla keli mikä hyvänsä pyörällä mä kuljen, iloisesti hymyilen ja vilkuttelen ,mutta naapureille osaan ja olen tarpeeksi vittumainen että siitä saan kengänkuvan takapuoleeni ja en usko millään että pahaa toiselle ei saa tehdä varsinkaan lähellä asuville ihmisille, päässäni naksahti aate kiusanteon ja häirinnän, julmuuden, tarvitsen apuasi kuinka pääsisin narsismistani eroon
- Anonyymi
No empä usko irtisanomiseen! Hyssytellään..
- Anonyymi
Kuhmossako hyssytelyrahoja tai hyssyttelyy, mitäpä muutakaan: Voi voi kenen sukuun kuulut saat armoa
- Anonyymi
Opettaja taitaa olla.
- Anonyymi
Hermoromahdusko lie tietysti ei ole oppilaat oppineet mieliksi niin kostanut viattomille naapureille, ikävä tapaus, toivottavasti ei itse masennu ja hirsipuussa roikkuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728