Ostin sellaisen karvalakkimallin, siinä vain kaksi sivuharjaa. Mutta kyllä on loistava ostos. kirtaa nurkat ja seinänvieret ja tietysti keskustan säännöllisesti ja roskaa tuli alussa paljon. Putsaa 100 neliöisen hyvin, mutta yleensä laita eri huoneisiin ja avarassa tilassa jotain esteitä.
Imurilla imen aina roskat kotelosta ja samalta puolta kun kotelon avaan myös suodattimen.
Vaikka meillä oli huonekaluja ja mattoja aivan liikaa , kun joskus tulee 18 jälkeläistä yhtäaikaa.
Ainoa asia oli, maton hupsut piti leikata 1 cm mittaiseksi.
Mitä vanhukselle joululahjaksi. Robottipölynimuri.
2
61
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Toimii
Ite hommasi joskus sellasen, halvan. Toimii ällistyttävänkin hyvin. Nopee, tehokas, Hiljainenkin, ei nalkuta :D
Lisäks matala, mahtuu kierteleem sohvan allakin.
Halpis, ei kartoita alueita. Saattaa jumittaa ittensä jonnekin tyhmyyttään. Lisäks pitää olla tilaa pyöriä. Meillä liika ahdasta, liikaa kaikkea lattialla. Haittaa toimintaa. Mattoja ei ole, ei niistä kokemusta.
Ei ihan hukkaostos. Vähällä käytöllä, pitäis ladata, koska ei latausasemaa, minne ite menis. Jos latais ite ja ois kunnon ohjelmistot, aika ylivertainen kodinkone.
Kissat muuten mieluusti istuu imurin päälle askeleen. Myös meidän katti.
Harvinaisen hyvä kodinkone, mutta en suosittele halpismallia. Eikä sovellu ahtaisiin kämppiin.
=DW= - AnonyymiUUSI
Kvanttitietokone 50 kaksois-liitin transmonin prosessorilla
Se on vanhempien tämän vuoden hittilaite
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449181
- 785682
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon394154- 573682
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543432Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293327- 452520
- 342112
- 351826