Haluisin jonkun baarin ovelle järkkäriksi. Olen ulkoiselta olenukseltani siihen hommaan sopiva. Oon roteva ja treenaan käsivarren lihaksia ja mulla on melkein täysin kalju, päällä sellainen irokeesisiili.
Mitä koulutusta tarvii .
Miten pääsee järkkäriksi.
36
472
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tuossa nyt oli pääasialliset kriteerit täynnä. Suhteet erilaisiin puolisotilaallisiin kerhoihin on plussaa ja erilaisten piristeiden tukkuportaan tunteminen on ok.
- Anonyymi
Mites jos ottaisit pari tatuointia?
- Anonyymi
Itse asiassa mulla o molemmat käsivarret tstskoja täynnä ja kaulan sivuilla myös sekä korvien takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa mulla o molemmat käsivarret tstskoja täynnä ja kaulan sivuilla myös sekä korvien takana.
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäpäs onko mitään korvien välissä.
- Anonyymi
Et tarvii kun ison ruhon veemäisen luonteen.
- Anonyymi
Ap kuvittelee liikoja itsestään 😅🤣
- Anonyymi
Ja ÄÖ NOLLA
- Anonyymi
Oon kuule lukion käyny!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon kuule lukion käyny!!
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Mie oon käynnä ylopistossa suakka. Velpoika ol tekemässä remonttija ja kuletin sille mualeja työmualle.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Uskon tuon🤣
- Anonyymi
Gay-miesten hommia
- Anonyymi
Jos olisin baarin ovella niin narikassa saisit turpaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisin baarin ovella niin narikassa saisit turpaan
Oohh suuret puheet ja pienet teot pojulla oohh
- Anonyymi
Lukion käyneenä, (ei välttämättä ylioppilas), pääsisit suoraan liivimieskerhon kirjanpitäjäksi. Kirjaisit vain tulevan lastin painon ja myytyjen annosten yhteispainon, ymmärrätkö?
- Anonyymi
Ei, minä haluan näyttää baarin ovella kuka määrää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain unelmissas hernekeppi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nukutko kotona sängyn alla?
- Anonyymi
Homopojat hakeutuu näihin töihin, pääsevät sitten kopeloimaan toisia miehiä.
- Anonyymi
Olet siis poliisi?
- Anonyymi
Närhen Vesku pitää järjestys mies kursseja ja Natrin Matti. Maksu ennakkoon
- Anonyymi
Ei siihen muuta vaatimusta ole kunhan on vaan vahva ja tyhmä.
- Anonyymi
Seppälänkankaan Tokmannille
- Anonyymi
Siviili henkilönä saat pienemmän tuomion jos teet siviili pidätyksen. Kuin järkkärinä jos vielä voimailutaustaa tai kamppailulaji. Kusessa oot jos riehujalle käy jotain. Mörssäristä yks heitettiin ulos 70- luvulla. Löi pään ja kuoli.
- Anonyymi
Höpö höpö, viinapäisten satuja.
- Anonyymi
Mä oon kuin immuilmen. Puhunkin samalla tavalla ja kävelen kuin "kaappi" oon tienannut 13 kk salilla lähes joka viikko.
- Anonyymi
Järjestyksen valvojan "Peruskurssi" 40h. Jonka esität asuinkuntasi Poliisi viranomaiselle,joka anttaa paperin oikeudestasi olla järjestyksen valvoja.
Asuinkuntasi Työkkärissä voit asioida.- Anonyymi
Edellisestä kirjoittajasta poiketen sinun kannattaa keskittyä yhdyssanoihin, välimerkkeihin ja yleiseen kirjoitusasuun.
Sellaisia vaaditaan jopa vartijan työhakemuksessa, mikäli aikoo paikan saada. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Edellisestä kirjoittajasta poiketen sinun kannattaa keskittyä yhdyssanoihin, välimerkkeihin ja yleiseen kirjoitusasuun.
Sellaisia vaaditaan jopa vartijan työhakemuksessa, mikäli aikoo paikan saada.Ei kyllä uskoisi🤣🤣
- Anonyymi
Miksi järkkäreistä melkein kaikki on homoseksuaaleja?
- Anonyymi
Mitä siellä kopissa muutakaan. Ihana työkaveri on plussaa.
- AnonyymiUUSI
Ainahan näitä miehistä kiinnostuneita miehiä on ollut. Se nyt vaan on tyypillinen ominaisuus tälle ammattiryhmälle. Antaa kaikkien kukkien kukkia🌼
- AnonyymiUUSI
Ne luulevat ettei siitä tummasta lasista näy sisään. Kyllä näkyy. Häpeisivät, työaikana sillain.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ne luulevat ettei siitä tummasta lasista näy sisään. Kyllä näkyy. Häpeisivät, työaikana sillain.
Siellä imevät toisiaan, jos vain hiukan, hiukan vain..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin579157Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123619Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r292877Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht832241Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142060Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3641847Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411482FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01231Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101105Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu691089