Miten pääsee järkkäriksi.

Anonyymi-ap

Haluisin jonkun baarin ovelle järkkäriksi. Olen ulkoiselta olenukseltani siihen hommaan sopiva. Oon roteva ja treenaan käsivarren lihaksia ja mulla on melkein täysin kalju, päällä sellainen irokeesisiili.
Mitä koulutusta tarvii .

60

716

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä tuossa nyt oli pääasialliset kriteerit täynnä. Suhteet erilaisiin puolisotilaallisiin kerhoihin on plussaa ja erilaisten piristeiden tukkuportaan tunteminen on ok.

• Anonyymi

Mites jos ottaisit pari tatuointia?

• Anonyymi

Itse asiassa mulla o molemmat käsivarret tstskoja täynnä ja kaulan sivuilla myös sekä korvien takana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse asiassa mulla o molemmat käsivarret tstskoja täynnä ja kaulan sivuilla myös sekä korvien takana.

Ketä kiinnostaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäpäs onko mitään korvien välissä.

• Anonyymi

Et tarvii kun ison ruhon veemäisen luonteen.

• Anonyymi

Ap kuvittelee liikoja itsestään 😅🤣

• Anonyymi

Ja ÄÖ NOLLA

• Anonyymi

Oon kuule lukion käyny!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon kuule lukion käyny!!

Vain unelmissas onneton

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon kuule lukion käyny!!

ai käynyt mutta et suorittanut siinä vissi ero ahhaeheh

• Anonyymi

Mie oon käynnä ylopistossa suakka. Velpoika ol tekemässä remonttija ja kuletin sille mualeja työmualle.

• Anonyymi

Ketä kiinnostaa

• Anonyymi

Uskon tuon🤣

• Anonyymi

Gay-miesten hommia

• Anonyymi

Jos olisin baarin ovella niin narikassa saisit turpaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisin baarin ovella niin narikassa saisit turpaan

Oohh suuret puheet ja pienet teot pojulla oohh

• Anonyymi

Lukion käyneenä, (ei välttämättä ylioppilas), pääsisit suoraan liivimieskerhon kirjanpitäjäksi. Kirjaisit vain tulevan lastin painon ja myytyjen annosten yhteispainon, ymmärrätkö?

• Anonyymi

Ei, minä haluan näyttää baarin ovella kuka määrää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain unelmissas hernekeppi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nukutko kotona sängyn alla?

• Anonyymi

Homopojat hakeutuu näihin töihin, pääsevät sitten kopeloimaan toisia miehiä.

• Anonyymi

Olet siis poliisi?

• Anonyymi

Pätee hyvin myös jääkiekon pelaamiseen. Toiset toki tykkäävät vain katsella

• Anonyymi

Närhen Vesku pitää järjestys mies kursseja ja Natrin Matti. Maksu ennakkoon

• Anonyymi

Ei siihen muuta vaatimusta ole kunhan on vaan vahva ja tyhmä.

• Anonyymi

Päässä kaikki pitää olla kotona, pelkällä egoistisella avuilla ei pärjää, ihmistuntemusta, hermojen hallintaa,kalju ei todista yhtään mitään eikä tatskat ja hartiat tai joku varijan uniformu- OOt liikaa nyt unelmissas. Kylmäpäisyyttä, itsehillintää, järjestys miehen kurssi ja luvat ensin ,kaikin puolin pätevyyttä korvien välissä. ATTELITKO että iskisit pimuja ? Hyvä poke on hillitty, ei hermostu pienestä, ja vakuuttava muuten kuin haballaan ja kaljupäisenä, oot varmaan ihaillut sellaisia koska päsmäät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päässä kaikki pitää olla kotona, pelkällä egoistisella avuilla ei pärjää, ihmistuntemusta, hermojen hallintaa,kalju ei todista yhtään mitään eikä tatskat ja hartiat tai joku varijan uniformu- OOt liikaa nyt unelmissas. Kylmäpäisyyttä, itsehillintää, järjestys miehen kurssi ja luvat ensin ,kaikin puolin pätevyyttä korvien välissä. ATTELITKO että iskisit pimuja ? Hyvä poke on hillitty, ei hermostu pienestä, ja vakuuttava muuten kuin haballaan ja kaljupäisenä, oot varmaan ihaillut sellaisia koska päsmäät.

itse hillintää täh sähän runkkaat aika paljon, hahaheheh

• Anonyymi

Seppälänkankaan Tokmannille

• Anonyymi

Siviili henkilönä saat pienemmän tuomion jos teet siviili pidätyksen. Kuin järkkärinä jos vielä voimailutaustaa tai kamppailulaji. Kusessa oot jos riehujalle käy jotain. Mörssäristä yks heitettiin ulos 70- luvulla. Löi pään ja kuoli.

• Anonyymi

Höpö höpö, viinapäisten satuja.

• Anonyymi

Mä oon kuin immuilmen. Puhunkin samalla tavalla ja kävelen kuin "kaappi" oon tienannut 13 kk salilla lähes joka viikko.

• Anonyymi

Järjestyksen valvojan "Peruskurssi" 40h. Jonka esität asuinkuntasi Poliisi viranomaiselle,joka anttaa paperin oikeudestasi olla järjestyksen valvoja.
      Asuinkuntasi Työkkärissä voit asioida.

• Anonyymi

Edellisestä kirjoittajasta poiketen sinun kannattaa keskittyä yhdyssanoihin, välimerkkeihin ja yleiseen kirjoitusasuun.
        Sellaisia vaaditaan jopa vartijan työhakemuksessa, mikäli aikoo paikan saada.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edellisestä kirjoittajasta poiketen sinun kannattaa keskittyä yhdyssanoihin, välimerkkeihin ja yleiseen kirjoitusasuun.

Ei kyllä uskoisi🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin vartijat ilmoitivat kirjoitusvirheistä,kun varastelivat automaateja, jopa jäivät kiini.
        Oliko pakko puutua kirjoitusasuun,etkö muuhun pysty. Ei vartijan kirjoitus asuun,mitä vaadita,pitää vain olla "Siisti ja rehellinen vastaus." Hakekaa ihmeessä,saadaan rehelisempää työn hakua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas luki häiriöinen, poikkeaa aiheesta . MENE PÄSMÄÄMÄÄN APUKOULUUN,

• Anonyymi

Miksi järkkäreistä melkein kaikki on homoseksuaaleja?

• Anonyymi

Mitä siellä kopissa muutakaan. Ihana työkaveri on plussaa.

• Anonyymi

Ainahan näitä miehistä kiinnostuneita miehiä on ollut. Se nyt vaan on tyypillinen ominaisuus tälle ammattiryhmälle. Antaa kaikkien kukkien kukkia🌼

• Anonyymi

Ne luulevat ettei siitä tummasta lasista näy sisään. Kyllä näkyy. Häpeisivät, työaikana sillain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne luulevat ettei siitä tummasta lasista näy sisään. Kyllä näkyy. Häpeisivät, työaikana sillain.

Siellä imevät toisiaan, jos vain hiukan, hiukan vain..

• Anonyymi

Ei kai järkkärit sille mitään voi, kun homoja ovat. Vai voiko?

• Anonyymi

Aina vaan nousee ylös tämä järkkäreiden miehiin suuntautunut seksuaalinen halukkuus. Antakaa nyt järkkäreiden olla miesten kanssa, jos eivät ketään satuta.

• Anonyymi

Näin on. Minä oon ollu järkkärinä jo yli 15 vuotta. Salilla oon käyny kauemmin. Oon Gay ja meitä on kyllä monta. Tunnen ainakin 7 järkkäriä salikuvioista jotka vähintäänkin ovat bi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on. Minä oon ollu järkkärinä jo yli 15 vuotta. Salilla oon käyny kauemmin. Oon Gay ja meitä on kyllä monta. Tunnen ainakin 7 järkkäriä salikuvioista jotka vähintäänkin ovat bi.

Mitä seksualinen vietti kuuluu järkkärin työhän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä seksualinen vietti kuuluu järkkärin työhän?

Kuuluu sillä tavalla että meitä on monta jotka käy salilla treenaamas ja suurin osa ollaan Gay ja osa on bi.
        Yhtään heteroo ei ole meidän omassa jengissä.

• Anonyymi

Reikku piti pinkkejä stringejä aikanaan.

• Anonyymi

Reikulla on vapaus siihen!

• Anonyymi

Uniformujen alta paljastuu tavis , akneihoisen selkä ym tavista.

• Anonyymi

Miehistä kiinnostunut tavis. Ehkä se on järkkäreillä geeneissä

• Anonyymi

Kyllä tänä päivänä saa olla miehistä kiinnostunut mies, se ei ole edes rikollista enää.

• Anonyymi

Sen vuoksihan maamme syntyvyys oman väen parissa tyrehtynyt koska on näitä sateenkaari väkeä jka nurkassa, ja pennut ei tiedä kumpaa olisi hyvä jatkossa olla, sen vuoksi hyvä että maahan muuton myötä tulee veronmaksajia lisää, koska oma väki homppeleita.

• Anonyymi

Aivan totta. En tiedä miksi portsarit on yleensä homppeleita.

• Anonyymi

Minä olen tarpeeksi älykäs ja lihaksikas järkkäriksi.
      Olen käynyt salilla jo 7 vuotta.

• Anonyymi

Ja tykkään miehistä.

• Anonyymi

Ei niin tyhmää olekaan, ettei järkkäriksi kelpaisi😂😂😂

• Anonyymi

Minä olen 158cm pitkä ja painan 60 kiloa. Olen kalju ja toiminut Tukholmassa ovihenkilönä kohtuuhienossa ravintolassa. Homma hoituu neljällä kielellä.
      Suomessa en kelpaa edes räkäisen pubin ovelle.
      Pitäisi olla 130kg, 190cm ja tatuoitu kalju pää sekä kerhomerkkejä nahkaliivissä.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä Jyväskylän portsareissa löytyis miehiä, jotka tykkäis susta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Jyväskylän portsareissa löytyis miehiä, jotka tykkäis susta.

Antaisivatkohan he minun olla takaapäivystäjänä?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      315
      2888
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      56
      2655
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      120
      1712
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1440
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1390
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1283
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      149
      1238
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1090
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1079
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70