Haluisin jonkun baarin ovelle järkkäriksi. Olen ulkoiselta olenukseltani siihen hommaan sopiva. Oon roteva ja treenaan käsivarren lihaksia ja mulla on melkein täysin kalju, päällä sellainen irokeesisiili.
Mitä koulutusta tarvii .
Miten pääsee järkkäriksi.
60
716
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tuossa nyt oli pääasialliset kriteerit täynnä. Suhteet erilaisiin puolisotilaallisiin kerhoihin on plussaa ja erilaisten piristeiden tukkuportaan tunteminen on ok.
- Anonyymi
Mites jos ottaisit pari tatuointia?
- Anonyymi
Itse asiassa mulla o molemmat käsivarret tstskoja täynnä ja kaulan sivuilla myös sekä korvien takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa mulla o molemmat käsivarret tstskoja täynnä ja kaulan sivuilla myös sekä korvien takana.
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäpäs onko mitään korvien välissä.
- Anonyymi
Et tarvii kun ison ruhon veemäisen luonteen.
- Anonyymi
Ap kuvittelee liikoja itsestään 😅🤣
- Anonyymi
Ja ÄÖ NOLLA
- Anonyymi
Oon kuule lukion käyny!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon kuule lukion käyny!!
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon kuule lukion käyny!!
ai käynyt mutta et suorittanut siinä vissi ero ahhaeheh
- Anonyymi
Mie oon käynnä ylopistossa suakka. Velpoika ol tekemässä remonttija ja kuletin sille mualeja työmualle.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Uskon tuon🤣
- Anonyymi
Gay-miesten hommia
- Anonyymi
Jos olisin baarin ovella niin narikassa saisit turpaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisin baarin ovella niin narikassa saisit turpaan
Oohh suuret puheet ja pienet teot pojulla oohh
- Anonyymi
Lukion käyneenä, (ei välttämättä ylioppilas), pääsisit suoraan liivimieskerhon kirjanpitäjäksi. Kirjaisit vain tulevan lastin painon ja myytyjen annosten yhteispainon, ymmärrätkö?
- Anonyymi
Ei, minä haluan näyttää baarin ovella kuka määrää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain unelmissas hernekeppi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nukutko kotona sängyn alla?
- Anonyymi
Homopojat hakeutuu näihin töihin, pääsevät sitten kopeloimaan toisia miehiä.
- Anonyymi
Olet siis poliisi?
- Anonyymi
Pätee hyvin myös jääkiekon pelaamiseen. Toiset toki tykkäävät vain katsella
- Anonyymi
Närhen Vesku pitää järjestys mies kursseja ja Natrin Matti. Maksu ennakkoon
- Anonyymi
Ei siihen muuta vaatimusta ole kunhan on vaan vahva ja tyhmä.
- Anonyymi
Päässä kaikki pitää olla kotona, pelkällä egoistisella avuilla ei pärjää, ihmistuntemusta, hermojen hallintaa,kalju ei todista yhtään mitään eikä tatskat ja hartiat tai joku varijan uniformu- OOt liikaa nyt unelmissas. Kylmäpäisyyttä, itsehillintää, järjestys miehen kurssi ja luvat ensin ,kaikin puolin pätevyyttä korvien välissä. ATTELITKO että iskisit pimuja ? Hyvä poke on hillitty, ei hermostu pienestä, ja vakuuttava muuten kuin haballaan ja kaljupäisenä, oot varmaan ihaillut sellaisia koska päsmäät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päässä kaikki pitää olla kotona, pelkällä egoistisella avuilla ei pärjää, ihmistuntemusta, hermojen hallintaa,kalju ei todista yhtään mitään eikä tatskat ja hartiat tai joku varijan uniformu- OOt liikaa nyt unelmissas. Kylmäpäisyyttä, itsehillintää, järjestys miehen kurssi ja luvat ensin ,kaikin puolin pätevyyttä korvien välissä. ATTELITKO että iskisit pimuja ? Hyvä poke on hillitty, ei hermostu pienestä, ja vakuuttava muuten kuin haballaan ja kaljupäisenä, oot varmaan ihaillut sellaisia koska päsmäät.
itse hillintää täh sähän runkkaat aika paljon, hahaheheh
- Anonyymi
Seppälänkankaan Tokmannille
- Anonyymi
Siviili henkilönä saat pienemmän tuomion jos teet siviili pidätyksen. Kuin järkkärinä jos vielä voimailutaustaa tai kamppailulaji. Kusessa oot jos riehujalle käy jotain. Mörssäristä yks heitettiin ulos 70- luvulla. Löi pään ja kuoli.
- Anonyymi
Höpö höpö, viinapäisten satuja.
- Anonyymi
Mä oon kuin immuilmen. Puhunkin samalla tavalla ja kävelen kuin "kaappi" oon tienannut 13 kk salilla lähes joka viikko.
- Anonyymi
Järjestyksen valvojan "Peruskurssi" 40h. Jonka esität asuinkuntasi Poliisi viranomaiselle,joka anttaa paperin oikeudestasi olla järjestyksen valvoja.
Asuinkuntasi Työkkärissä voit asioida.- Anonyymi
Edellisestä kirjoittajasta poiketen sinun kannattaa keskittyä yhdyssanoihin, välimerkkeihin ja yleiseen kirjoitusasuun.
Sellaisia vaaditaan jopa vartijan työhakemuksessa, mikäli aikoo paikan saada. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edellisestä kirjoittajasta poiketen sinun kannattaa keskittyä yhdyssanoihin, välimerkkeihin ja yleiseen kirjoitusasuun.
Sellaisia vaaditaan jopa vartijan työhakemuksessa, mikäli aikoo paikan saada.Ei kyllä uskoisi🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisia vaaditaan jopa vartijan työhakemuksessa, mikäli aikoo paikan saada.Näin vartijat ilmoitivat kirjoitusvirheistä,kun varastelivat automaateja, jopa jäivät kiini.
Oliko pakko puutua kirjoitusasuun,etkö muuhun pysty. Ei vartijan kirjoitus asuun,mitä vaadita,pitää vain olla "Siisti ja rehellinen vastaus." Hakekaa ihmeessä,saadaan rehelisempää työn hakua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisia vaaditaan jopa vartijan työhakemuksessa, mikäli aikoo paikan saada.Taas luki häiriöinen, poikkeaa aiheesta . MENE PÄSMÄÄMÄÄN APUKOULUUN,
- Anonyymi
Miksi järkkäreistä melkein kaikki on homoseksuaaleja?
- Anonyymi
Mitä siellä kopissa muutakaan. Ihana työkaveri on plussaa.
- Anonyymi
Ainahan näitä miehistä kiinnostuneita miehiä on ollut. Se nyt vaan on tyypillinen ominaisuus tälle ammattiryhmälle. Antaa kaikkien kukkien kukkia🌼
- Anonyymi
Ne luulevat ettei siitä tummasta lasista näy sisään. Kyllä näkyy. Häpeisivät, työaikana sillain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne luulevat ettei siitä tummasta lasista näy sisään. Kyllä näkyy. Häpeisivät, työaikana sillain.
Siellä imevät toisiaan, jos vain hiukan, hiukan vain..
- Anonyymi
Ei kai järkkärit sille mitään voi, kun homoja ovat. Vai voiko?
- Anonyymi
Aina vaan nousee ylös tämä järkkäreiden miehiin suuntautunut seksuaalinen halukkuus. Antakaa nyt järkkäreiden olla miesten kanssa, jos eivät ketään satuta.
- Anonyymi
Näin on. Minä oon ollu järkkärinä jo yli 15 vuotta. Salilla oon käyny kauemmin. Oon Gay ja meitä on kyllä monta. Tunnen ainakin 7 järkkäriä salikuvioista jotka vähintäänkin ovat bi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Minä oon ollu järkkärinä jo yli 15 vuotta. Salilla oon käyny kauemmin. Oon Gay ja meitä on kyllä monta. Tunnen ainakin 7 järkkäriä salikuvioista jotka vähintäänkin ovat bi.
Mitä seksualinen vietti kuuluu järkkärin työhän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä seksualinen vietti kuuluu järkkärin työhän?
Kuuluu sillä tavalla että meitä on monta jotka käy salilla treenaamas ja suurin osa ollaan Gay ja osa on bi.
Yhtään heteroo ei ole meidän omassa jengissä.
- Anonyymi
Reikku piti pinkkejä stringejä aikanaan.
- Anonyymi
Reikulla on vapaus siihen!
- Anonyymi
Uniformujen alta paljastuu tavis , akneihoisen selkä ym tavista.
- Anonyymi
Miehistä kiinnostunut tavis. Ehkä se on järkkäreillä geeneissä
- Anonyymi
Kyllä tänä päivänä saa olla miehistä kiinnostunut mies, se ei ole edes rikollista enää.
- Anonyymi
Sen vuoksihan maamme syntyvyys oman väen parissa tyrehtynyt koska on näitä sateenkaari väkeä jka nurkassa, ja pennut ei tiedä kumpaa olisi hyvä jatkossa olla, sen vuoksi hyvä että maahan muuton myötä tulee veronmaksajia lisää, koska oma väki homppeleita.
- Anonyymi
Aivan totta. En tiedä miksi portsarit on yleensä homppeleita.
- Anonyymi
Minä olen tarpeeksi älykäs ja lihaksikas järkkäriksi.
Olen käynyt salilla jo 7 vuotta.- Anonyymi
Ja tykkään miehistä.
- Anonyymi
Ei niin tyhmää olekaan, ettei järkkäriksi kelpaisi😂😂😂
- Anonyymi
Minä olen 158cm pitkä ja painan 60 kiloa. Olen kalju ja toiminut Tukholmassa ovihenkilönä kohtuuhienossa ravintolassa. Homma hoituu neljällä kielellä.
Suomessa en kelpaa edes räkäisen pubin ovelle.
Pitäisi olla 130kg, 190cm ja tatuoitu kalju pää sekä kerhomerkkejä nahkaliivissä.- AnonyymiUUSI
Kyllä Jyväskylän portsareissa löytyis miehiä, jotka tykkäis susta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Jyväskylän portsareissa löytyis miehiä, jotka tykkäis susta.
Antaisivatkohan he minun olla takaapäivystäjänä?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3152888Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301283PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741079
- 701030