Missä päin pätkät menee.
Urjalan mini ralli 2024
11
1015
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi tätäkin täytyy kysyä muilta? Aika helppo homma selvittää itse kun reitin pituus on vain 90km ja kulkee Hämeenlinnan alueella. Kisa luultavasti tullaan muutenkin perumaan kuskien vähyyden takia.
- Anonyymi
todenäköisesti menee Rimmilän siinä ympäristössä
- Anonyymi
Ei taideta kisaa kyllä ajaa
- Anonyymi
joo ei ajeta ei ihan ymmärrettävää Lammillahan ne suurin osa testaa ja ja sit samalla viikolla on piippola ralli ja muitakin testi homma tapahtumia.
- Anonyymi
Miksi taas kaksi kisaa samana päivänä ja melkeen vierekkäin
- Anonyymi
Peruttu.
- Anonyymi
Ja mennytki päivä aikoija sitten
- Anonyymi
nyt kisaa yritetään 8.2 järjestää uudelleen
- Anonyymi
Missäs reitti mahtaa kulkea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs reitti mahtaa kulkea
Tähänkin kysymykseen on jo vastattu tässä keskustelussa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähänkin kysymykseen on jo vastattu tässä keskustelussa
Hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741