Missä päin pätkät menee.
Urjalan mini ralli 2024
11
922
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi tätäkin täytyy kysyä muilta? Aika helppo homma selvittää itse kun reitin pituus on vain 90km ja kulkee Hämeenlinnan alueella. Kisa luultavasti tullaan muutenkin perumaan kuskien vähyyden takia.
- Anonyymi
todenäköisesti menee Rimmilän siinä ympäristössä
- Anonyymi
Ei taideta kisaa kyllä ajaa
- Anonyymi
joo ei ajeta ei ihan ymmärrettävää Lammillahan ne suurin osa testaa ja ja sit samalla viikolla on piippola ralli ja muitakin testi homma tapahtumia.
- Anonyymi
Miksi taas kaksi kisaa samana päivänä ja melkeen vierekkäin
- Anonyymi
Peruttu.
- Anonyymi
Ja mennytki päivä aikoija sitten
- Anonyymi
nyt kisaa yritetään 8.2 järjestää uudelleen
- Anonyymi
Missäs reitti mahtaa kulkea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs reitti mahtaa kulkea
Tähänkin kysymykseen on jo vastattu tässä keskustelussa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähänkin kysymykseen on jo vastattu tässä keskustelussa
Hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11810293
- 525030
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422211Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052058- 261924
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411392Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24993Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31991Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54977