Kun saan kuulla niiltä joilla on myös Lievä älyllinen kehitysvamma miksi minä osaan puhua selkeästi ja muut asiakaat kehitysvamma puolella sanoo.
Kerroin tuon mitä yksi mies jolla on Lievä älyllinen kehitysvamma on todennut.
Ja kun olen tutustunut yhteen messenger kautta jolla on Adhd jota olen nähnyt kaksi kertaa Helsingissä.
Se jolla on Adhd sano itse asiassa mitä on huomannut minun kohdallani puhe ääni on selkeä ja puhun tosi syvällisesti asioita mitä se Adhd saanut kaveri on nähnyt muita ihmisiä joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ne ei osaa puhua yhtä syvällisesti mitä mitä minun kanssani nähdessä on huomannu puhelimessa ja kasvotusten.
Voiko käytös ongelmat tulla itsellä kehitysvamma puolella jos minä haluan kaverin :seurustelu kumppania jolla on myös syvällisesti taito puhua asiasta kuin asiasta.
Ja jos on totta mitä kehitysvamma puolella työssä olevat ohjaajat sanoo en saa kaveria ja seurustelu suhteita niiden Kehitysvammaisten kanssa kun ohjaus työssä olevat ohjaajat sanoo puhun selkeästi ja syvällisesti asioita ja muiden kehitysvamma puolella olevien kohdalla ei ole taito puhua asiasta syvällisesti mikä on omalla kohdallani vahvuus.
Mitä diagnoosi juttuja on lähellä Lievää älyllistä kehitysvammaa ja minun toista diagnoosia joka Adhd
T. Henna Maria Koskela Espoosta
Kehitysvamma väärin laitettu
Anonyymi-ap
0
113
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.906313- 1723682
- 533229
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2142261- 351971
- 361930
- 471839
- 591746
- 191713
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?201707