En kehitysvammaisia

Anonyymi-ap

En ymmärrä Lievän älyllisen kehitysvamman saaneeena mitä tarkoittaa kun yhden kehitysvamma naisen Tiktok livessä kirjotin alas, kun se jolla on myös Lievä älyllinen kehitysvamma sano, että minä olen trolli.

En ymmärrä miks muut ihmiset joilla on myös Lievä älyllinen kehitysvamma vihaa omaa Kehitysvamma miksi minä en saa oikeutettu puhua ja kirjoittaa kehitysvamma aiheesta josta olen intensiivisesti kiinnostunut.

Miksi kehitysvamma puolella työssä olevat ohjaajat sanoo olen saanut väärin Lievän älyllisen kehitysvamman kun minä puhun koko ajan kehitysvammasta enkä osaa puhua mistään muusta.

Miksi kukaan Kehitysvamma psykiatri lääkäri ei suostu selvitää onko älyllinen kehitysvammaisuus väärin laitettu tai kuuluuko Ekko oire ainoastaan Lievän älyllisen kehitysvamman oireisiin m

Myös muut mies jolla on pelkkä Adhd mitä se tietää ihmisiä joilla on myös Lievä älyllinen kehitysvamma se sano minä puhun enemmän yhdestä samasta asiasta enkä mitään muuta kun taas sen tuntemat ihmiset joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ne ei puhu yhdestä samasta asiasta.

Mutta toisinaan puhun syvällisesti mitä taas ne ei osaa joilla kaveri tietää olevan myös Lievä älyllinen kehitysvamma.

Se minun kaveri joka on nähny kaksi kertaa kasvotusten ja puhelimessa puhunu sano Adhd tai Lievä älyllinen kehitysvamma kyllä on väärin laitettu.

Äitini on itkenyt ja sanonut, että se on painostettu ottaa minulle Lievä älyllinen kehitysvamma kun olen itkenyt miksi minä en osaa olla ryhmässä kehitysvamma puolella kuten muut Lievästi älyllisenä Kehitysvamman saaneeena osaa olla.

Myös entinen kaveri joka on yhden Lievästi älyllisen Kehitysvammaisen Korpisoturi33 live videossa on alkanut epälee olen saanut väärin Lievän älyllisen kehitysvamman, kun minä en osaa olla kuten muut joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma osaa olla muiden ihmisten kanssa.

Itsellä ei ole Autismia vaan lääkäri paperissa lukee Adhd ja tarkkaavuuden häiriö ja hahmotushäiriöt ja MBD OIREYHTYMÄ.

Kukaan Kehitysvamma psykiatri lääkäri ei ei siis suostu selvitää Autismia kun liika sosiaalisuus sotii liika puheliaisuus sotii Autismi diagnoosi juttua vastaan.

Kun katsoin Kehitysvammaliiton jakaman Fasd videon siinä sano ne ihmiset joilla pitäisi Adhd tilalla Fasd ne ei osaa olla muiden ei osaa pitää yllä kaveri suhteita tai seurustelu suhteita Fasd ihmiset ei osaa pitää yllä.

Niillä pitäisi olla Adhd tilalla Fasd

Ja Fasd tekee joillakin on epätasainen kyky profiili joka entinen heikkolahjaisuus eli laaja alaiset oppimisen vaikeudet tasolla on niillä testit joilla pitäisi Fasd diagnoosi.

Mutta Fasd diagnoosia ei saa jos äidit ei myönnä onko ne juonut alkoholia kun on ollut raskaana tai imetys aikaan.

Myös kaksi sisarusta epälee mielenterveys diagnoosit ja päihde ongelmiin kyllä on joku muu syy selvittämättä Adhd, Autismi tai Fasd ne on käynyt lukion.

Ja niillä on matematiikassa vahvuus.

T. Henna Maria Espoosta

2

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mahtaa olla raskasta olla tekemisissä tuollaisen ihmisen kanssa, joka ei osaisi puhua mistään muusta kuin yhdestä ja samasta aiheesta koko ajan.

• Anonyymi

Juuri näin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      90
      6313
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      172
      3682
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3229
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      214
      2261
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1971
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      36
      1930
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      47
      1839
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      59
      1746
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1713
    10. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      20
      1707
    Aihe