Sain kovan väännön jälkeen sopimaan kanssani, että. annamme kumpikin toisillemme mieluisan, yhtä arvokkaan lahjan.
- Minä annan hänelle 500€
- Hän antaa minulle 500€
Näin joululahjat pitää jakaa!
Anonyymi-ap
5
186
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä jos se ei annakaan 500€, pitäakö laittaa ehto, että se antaa lahjan ensin sinulle ja kun se 500€ on taskussasi niin vasta sitten annat oman lahjasi, niin minä tekisin.
- Anonyymi
On vanhuksilla jutut.
- Anonyymi
Joo ja nämä jutut tätä tasoa valitut palat naru lyhentää ikää palstalta vm - 60.
- Anonyymi
Joo ei ollut paljon huvituksia ei varmaan ees telkkaria. Sen kyllä näkee näistä vanhuksista on tiukkapipoa sakkia.
- Anonyymi
Oikein!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624479KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1593368Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582687Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492594- 1352537
- 241903
- 241731
- 301636
- 1741600
- 391297