PAKATA LÄMMINTÄ VAATETTA TOYOTAAN KUN LÄHETTE JOULUNVIETTOON TOYOTA HYYTYY KUITENKIN KORPEEN.HEE
MUISTAKAA..
7
193
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mitä ihmettä, hinaustilasto.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/32354b16-b763-4a94-b94d-7fc6429d520b
AHHAHHAHAHHAAHHAAAA!!!!!!- AnonyymiUUSI
Kyllä juu. Mitä ihmettä hinaustilasto ????
https://www.is.fi/autot/art-2000010573482.html
"..Tielle eniten jättäneistä autoista nousee muutama automerkki. Erityisesti Toyotan C-HR ja RAV4 korostuvat tilastossa. Selityksenä on autojen akku, joiden varaus saattaa ajotauon jälkeen yllättäen heikentyä..."
AAHH HOHOHOOOHHHHOHAHHAHHHH !!!
- AnonyymiUUSI
Suunnitelkaa pysähdykset huolella. 4-5 hengen kuormalla ja suksiboksi katolla se taloudellinenkin yks-piste-äkänen Tojota kuluttaa kuin jenkkirauta ja käyttösäde halvimpien sähköautojen luokkaa. Eli pysähdykset on syytä suunnitella huolella. Matkasuunnitteluun löytyy hyviä vinkkejä sähköautopalstoilta.
- AnonyymiUUSI
Mikä siinäkin voi olla että meillä täällä Suomessa suomalaisen vakuutusyhtiön puoluettoman tilaston mukaan saksalaiset premijumit jättää useimmin tielle ja saksalaiset ovat itse laatineet oman tilaston omien merkkien menestymiselle? Uskottava kuin konsernin päästöohjelma, eikö? Miksi täällä Lapissakin jo joka kolmas auto on Toyota?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinäkin voi olla että meillä täällä Suomessa suomalaisen vakuutusyhtiön puoluettoman tilaston mukaan saksalaiset premijumit jättää useimmin tielle ja saksalaiset ovat itse laatineet oman tilaston omien merkkien menestymiselle? Uskottava kuin konsernin päästöohjelma, eikö? Miksi täällä Lapissakin jo joka kolmas auto on Toyota?
Tosta vielä laitat Tojoosi V8:n jytinät kajareista tulemaan niin pääset nauttimaan aidosta amerikkalaisesta joulutunnelmasta. Äänimaisema yhdistettynä kovaan bensankulutukseen on kuin ajaisi aidolla jenkkiraudalla.
https://www.maxhaust.com/en/active-sound - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saksalaisen paljon laajemman ja kattavan tilaston mukaan Toyota jättää eniten tielle.
Meidän pienen vakuutusyhtiön mies kertoi tuon heidän tilaston yhteydessä, että ne autot joilla ajetaan eniten, niin autetaan myös eniten, loogista.
- AnonyymiUUSI
Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä!
HAAHAHAHAAHAAA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4511042
- 827479
- 755459
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445434Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764738Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334143- 472978
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412425- 402420