Oon seurannut keskustelua herban ja rauskin videoista, jossa rauski sanoi jotain tällasta: ''miettikää et sä pelaat sun lempi peliä ja saat siitä rahaa, miten siitä voi saad burnoutin? Pelaa vähemmän.'' itestä ainaki tuntuu oudolle ku burnoutista puhui henkilöt, jotka tekee muutakin kun pelivideoita. auttaako siihen lause ''pelaa vähemmän''? EI sit myös joku oli myös vastannu että tubettaminen ei oo työ koska se on kivaa!? tai sillee eiks se oo vaa hyvä`?
nyt on sit syntyny kohua siitä et miks herba puuttu aiheeseen? tai sillee, omasta mielestä hyvä vaa ku sit tyypit voi saada kuvan että tubettaminen ei ole rankkaa.
mut eipä mulla muuta, halusin vaa avautuu :)
mitä mieltä te ootte tästä?
miksi pelitubettajien työtä vähätellään?
8
189
Vastaukset
- Anonyymi
Älä erota asiaa kontekstista. Hän puhui ainoastaan pelaamisesta ei mistään muusta...onhan se tosi rankkaa pelata videopelejä. Huhhuh miten jollain kunto kestää kun on niin raskasta 🤣
- Anonyymi
Katoitko ees sitä herban videoo?
- Anonyymi
Nyt ne 3d lasit pois päästä välillä ja käyttäkää omia aivojanne.
- Anonyymi
Pelaamiseen katsominen on toki vapaaehtoista. Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta jos haluaa maksaa siitä, se on jokaisen oma valinta.
- Anonyymi
Lähinnä nykyään katson itse koska en jaksa enää itse pelata mitään ja oikeasti hyviä pelaajia on ihan kiva seurata.
- Anonyymi
Slerbalisti voisi vähän katsoa peiliin. Tyyppi joka valehtelee jopa oman sukupuolensa 😆 en hirveesti menisi transsukupuolisena vapaamuurarina hirveesti huutelemaan mihinkään kun ei ole varaa 😆
- Anonyymi
Oon sillee jotenki 100% varma et herba ei oo trans ja vaikka oisko niimitä sitten? Vaikuttaako sukupuoli siihen mistä voi avautua ja mistä ei?
- Anonyymi
Jos nyt ihan oikeasti ajatellaan niin tubettaja tuottaa, mitä??
Ei oikeastaan mitään hyödyllistä.
Jos verrataan maailman muita alan ammatteja niin nämä vapaa-ajan viettämiseen liittyvät ammatit ei vaikuta ihmisten elämään mitenkään jos heidän työpanos katoaa.
No joo saattaa joku peli tai netti addiktoitunut henkilö saada siitä vieroitusoireita mutta muuten ei mitään vaikutusta, samaa luokkaa kuin tekokysien tekijät tai ripsipidennyksien tekijät tai rintaimpalanttien asentajat yms. ei mitään vaikutusta vaikka katoaisivat maapallolta.
Moni muu ammatti taasen vaikuttaa heti maapallon elämään.
Epäilen että jos nuo turhat ammattilaiset katoaisivat niin yhteiskunnan ongelmatkin aika pitkälle katoaisivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364414- 451639
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151609Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2491592Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2361499Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891110Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481093Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331087Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671041- 631030