Oon seurannut keskustelua herban ja rauskin videoista, jossa rauski sanoi jotain tällasta: ''miettikää et sä pelaat sun lempi peliä ja saat siitä rahaa, miten siitä voi saad burnoutin? Pelaa vähemmän.'' itestä ainaki tuntuu oudolle ku burnoutista puhui henkilöt, jotka tekee muutakin kun pelivideoita. auttaako siihen lause ''pelaa vähemmän''? EI sit myös joku oli myös vastannu että tubettaminen ei oo työ koska se on kivaa!? tai sillee eiks se oo vaa hyvä`?
nyt on sit syntyny kohua siitä et miks herba puuttu aiheeseen? tai sillee, omasta mielestä hyvä vaa ku sit tyypit voi saada kuvan että tubettaminen ei ole rankkaa.
mut eipä mulla muuta, halusin vaa avautuu :)
mitä mieltä te ootte tästä?
miksi pelitubettajien työtä vähätellään?
8
210
Vastaukset
- Anonyymi
Älä erota asiaa kontekstista. Hän puhui ainoastaan pelaamisesta ei mistään muusta...onhan se tosi rankkaa pelata videopelejä. Huhhuh miten jollain kunto kestää kun on niin raskasta 🤣
- Anonyymi
Katoitko ees sitä herban videoo?
- Anonyymi
Nyt ne 3d lasit pois päästä välillä ja käyttäkää omia aivojanne.
- Anonyymi
Pelaamiseen katsominen on toki vapaaehtoista. Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta jos haluaa maksaa siitä, se on jokaisen oma valinta.
- Anonyymi
Lähinnä nykyään katson itse koska en jaksa enää itse pelata mitään ja oikeasti hyviä pelaajia on ihan kiva seurata.
- Anonyymi
Slerbalisti voisi vähän katsoa peiliin. Tyyppi joka valehtelee jopa oman sukupuolensa 😆 en hirveesti menisi transsukupuolisena vapaamuurarina hirveesti huutelemaan mihinkään kun ei ole varaa 😆
- Anonyymi
Oon sillee jotenki 100% varma et herba ei oo trans ja vaikka oisko niimitä sitten? Vaikuttaako sukupuoli siihen mistä voi avautua ja mistä ei?
- Anonyymi
Jos nyt ihan oikeasti ajatellaan niin tubettaja tuottaa, mitä??
Ei oikeastaan mitään hyödyllistä.
Jos verrataan maailman muita alan ammatteja niin nämä vapaa-ajan viettämiseen liittyvät ammatit ei vaikuta ihmisten elämään mitenkään jos heidän työpanos katoaa.
No joo saattaa joku peli tai netti addiktoitunut henkilö saada siitä vieroitusoireita mutta muuten ei mitään vaikutusta, samaa luokkaa kuin tekokysien tekijät tai ripsipidennyksien tekijät tai rintaimpalanttien asentajat yms. ei mitään vaikutusta vaikka katoaisivat maapallolta.
Moni muu ammatti taasen vaikuttaa heti maapallon elämään.
Epäilen että jos nuo turhat ammattilaiset katoaisivat niin yhteiskunnan ongelmatkin aika pitkälle katoaisivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662358Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1791996Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.451985Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣301698Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1071598Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1531328Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1851273Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬251176En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9982- 78978