Fiestaan valmiiksi.
Sain 2200 eurolla .
Tehdaskorjattu saksassa.
Laitatan sen sit ku pitäis jakohihna vaihtaa ni koko motti uusiksi.
2015 fiesta 1.0 125 hp
Ostin jo varakoneen
8
757
Vastaukset
- Anonyymi
Kunnon F1 meininkiä. Kunnon huolto tehdään aina vaihtamalla moottori. Ja sitten taas vanha insinöörien tutkittavaksi.
- Anonyymi
Tonttu..
- Anonyymi
Jakohihnan vaihtohan maksaa Juu nykyään 1500-2000 euroa ja ei takaa sitä etteikö kilahda motti kohta sen jälkeen.
Kannattaa ostaa myös turbo valmiiksi tohon isoon remonttiin.- Anonyymi
SE on sitä nykyaikaa hihnanvaihto vaatii koko koneen uusiksi hintaa voi tulla joillakin merkeillä jopa 15 000 juroa kitooooos
- Anonyymi
Minäpäs vaihdoin Fiestan Huyndaihin ,pistetään vahinko kiertämään.
- Anonyymi
Kiitos näistä kommenteista. Minä jätän ecobootsit kauppaan. Kiitos. Taru
- Anonyymi
Pidä se takontissa varmjuudeksi.
-lippisjonnesr- - Anonyymi00010
Ecoboost 1.0:n jakohihnan/öljypumpun hihnanvaihdon hinta on asettunut järkevämmälle tasolle, kun yhä useampi huolto on noita alkanut tekemään.
Vaihtoväli on nykyään 5 vuotta / 120 000 km.
Oikeaa öljyä käytettäessä Ecoboost 1.0 kestää yli 400 000 km ja muu auto lahoaa ympäriltä.
Ei mitään järkeä vaihtaa koko moottoria, mutta eiköhän laiteta avausviesti vitsailun piikkiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1891905
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28554Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;202479